bmw-donirao-automobil-saobracajnoj-skoli
bmw-donirao-automobil-saobracajnoj-skoli
28.10.2017

BMW KAROSERIJA TEHNIČKOJ ŠKOLI GSP

(Beograd, 19.12.2017.) Kompanija Delta Motors donirala je karoseriju novog modela BMW Serije 7 (fabričke oznake G11) Tehničkoj školi GSP u Beogradu.


Karoserija predstavlja odličan primer savremene konstrukcije u kojoj su korišćeni različiti materijali u cilju poboljšanja voznih karakteristika ali i smanjenja mase. Nova Serija 7 lakša je od prethodnog modela oko 100kg, a ključni faktor za postizanje ovog rezultata je pametna upotreba materijala - različite vrste čelika, aluminijum i CFRP (Carbon Fiber Reinforced Plastic). 


Zahvaljujući ovoj donaciji, učenici Tehničke škole GSP imaće kvalitetniju praktičnu nastavu jer će se  upoznati sa najnovijim tehničkim dostignućima u ovoj oblasti autoindustrije. Ovo će sigurno rezultirati višim nivoom stečenog znanja budućih limara i farbara – izjavio je gospodin Mladenović, zamenik direktora škole.


Mihailo Stepanović, Menadžer servisne službe kompanije Delta Motors, istakao je da je ovo jedna u nizu donacija koju je Delta Motors, kao društveno odgovorna kompanija, sprovela. Kompanija će nastaviti i u budućnosti  da ulaže u unapređenje nastave i razvoj i usavršavanje novih obrazovnih kadrova.


BMW Grupa već nekoliko godina ulaže u razvoj tehnologije proizvodnje CFRP komponenti u velikim serijama, a od 2014. godine na tržištu se pojavljuju modeli koji imaju čak CFRP karoserije (BMW i3 i i8). Konkretno na Seriji 7 CFRP je upoterbljen kao srednji sloj na obodu krova, ramu krova, pragovima, B i C stubu, kao i centralnom tunelu. Zbog toga BMW ovu konstrukciju naziva Carbon Core. Na najosetljivijim pozicijama prilikom udesa (slojevi A, B stuba, obod krova) upotrebljen je čelik visoke čvrstoće – Boron, dok su kompletna vrata (ram i paneli) napravljeni od aluminijuma, Takođe, poklopci motornog prostora i haube kao i kapa krova su aluminijumski. 

Read more
tri1
28.10.2017

PREDSTAVLJEN NOVI MODEL BMW X3 – „SPREMAN ZA MISIJU“

Novi model BMW X3 svečano je predstavljen javnosti na promociji u Belexpocentru u Beogradu. Brojni ugledni gosti kompanije Delta Motors našli su se u neobičnoj scenografiji koja dočarava ambijent Marsa, prateći tako globalnu kampanju novog BMW X3 “Exploring Mars”. BMW ističe da je ovaj model “spreman za misiju” i predstavlja ga kao izraz slobode i beskonačnih mogućnosti.

 

Sve prisutne su pozdravili generalna direktorka Delta Auto Grupe Aleksandra Đurđević, direktor prodaje Delta Motorsa Zoran Mihajlović kao i finansijska direktorka BMW AG gospođa Izabel Vedl, zadužena za regione Afrike, Kariba i Istočne Evrope. Gospođa Vedl je u svom obraćanju istakla BMW X3 kao vozilo koje postavlja standarde u efikasnosti i sportskom karakteru u okviru svog segmenta. Među najprodavanijim je BMW X modelima i model od koga se očekuje da nastavi priču o uspehu svog prethodika.

 

Od 2003. godine, kada je BMW kreirao ovo SAV (Sports Activity Vehicle) vozilo srednje veličine, širom sveta prodato je više od 1,6 miliona primeraka. Nova, treća generacija X3 svojim naglašenim off-road karakterom i najmodernijim inovacijama nastavlja priču o uspehu. Na uporednim testovima vozilo se istaklo u performansama i aerodinamičnosti kao najbolje u svojoj klasi.

 

Od prvog pogleda X3 impresionira svojim atletskim izgledom, povećanim dimenzijama i naglašenom prednjom “active grill” rešetkom. Prvi put nudi poluautonomnu vožnju i kontrolu gestovima. Unutrašnjost je značajno unapređena i donosi karakteristike nove Serije 5, a premijerno, ovaj model dostupan je u Luxury Line varijanti. Moguće je poručiti i individual elemente opreme kao što su posebna boja Sunstone metallic, točkovi od 21 inča i merino koža u enterijeru.

 

Za sam početak prodaje u ponudi su dve benziske i dve dizel verzije, počevši od 140 kW/190 KS do 265 kW/360 KS (kombinovana potrošnja goriva: 8.4 – 5.0 l/100 km, kombinovane emisije CO2: 193 – 132 g/km) koje u standardnom paketu opreme imaju osmostepenu Steptronic transmisiju i inteligentni pogon na svim točovima xDrive.

 

Novi BMW X3 postoji i u M performance verziji - BMW X3 M40i sa 265 kW/360 KS (kombinovane potrošnje goriva 8.4 – 8.2 l/100 km, kombinovane emisije CO2: 193 – 188 g/km).

 

Benzinski agregat u BMW X3 xDrive30i proizvodi 185 kW/252 KS (kombinovane potrošnje goriva: 7.4 l/100 km; kombinovane emisije CO2: 168 g/km). Za početak prodaje, dostupna su i dva dizel agregata - BMW X3 xDrive20d sa 140 kW/190 KS (kombinovane potrošnje goriva: 5.4 – 5.0 l/100 km; kombinovane emisije CO2: 142 – 132 g/km i BMW X3 xDrive30d koji razvija 195 kW/265 KS (kombinovane potrošnje goriva: 6.0 – 5.7 l/100 km; kombinovane emisije CO2: 158 – 149 g/km).

 

Početna cena novog BMW X3 2.0 dizel modela iznosi 45.500€ sa PDV-om. Cenovno pozicioniranje je u potpunosti isto kao i kod prethodnog modela, uvećano za iznos dodatne opremu kojim je novi model bogatiji (automatski menjač, automatska klima, led farovi, aluminijumske felne od 18 inča i drugo).

Read more
tri1
31.10.2017

BMW SERIJE 4 GRAN COUPE DOBITNIK NAGRADE ZLATNI AUTO 2017

Na sinoć održanom izboru za “Zlatni auto 2017” u organizaciji časopisa Auto Bild Srbija, za pobednika u generalnom plasmanu proglašen je BMW Serije 4 Gran Coupe. Plaketu "Zlatni Auto" je, u ime kompanije Delta Motors, primila Aleksandra Đurđević, generalni direktor.

 

BMW je ponosno odneo pobedu u kategoriji Zeleni auto svojim modelom BMW i8, dok je BMW Serije 4 Gran Coupe pored pobede u kategoriji Limuzina osvojio i najveće priznanje među 38 kandidata.

U ovogodišnjem izboru za Zlatni auto kandidati su bili podeljeni u sedam kategorija - subkompakti, kompakti, mini krosoveri, limuzine, SUV, premijum SUV i zeleni automobil. Nakon jednomesečnog glasanja publike i 17.000 pristiglih glasova usledilo je glasanje žirija. Izabrani su pobednici u svih segmenata, a najuspešniji među njima proglašen je za "Zlatni auto".

 

BMW automobilima je u poslednjih par godina mesto na podijumu u izboru za “Zlatni auto” dobro poznato. U 2018. godini nas očekuje lansiranje nekoliko novih modela i verujemo da će se ova tradicija nastaviti.

 

Read more
tri1
06.10.2017

BMW X4 XDRIVE 20D SA XLINE PAKETOM OPREME PO SPECIJALNOJ CENI

BMW Srbija je za svoje klijente pripremio specijalnu cenu od 47.990 evra za BMW X4 20d xDrive sa xLine paketom opreme, koja donosi uštedu preko 12.000 evra.

 

BMW X4 karakterišu upečatljiv oblik i ekstravertan dizajn, on kombinuje životni stil sa performansama i objedinjuje tipičnu X snagu i estetiku klasičnog kupe vozila.

 

Od najznačajnijih detalja iz dodatne opreme izdvajaju se: 8-stepeni automatski menjač steptronic sa komandama na volanu, xline paket opreme sa koža/štof sedištima i aluminijumskim felnama 18”, kamera za vožnju u nazad, automatsko zatamnjivanje unutrašnjih i spoljašnjih retrovizora, parking senzori (PDC) napred i pozadi, automatski klima uređaj sa dve zone, tempomat, paket ambijetalnog osvetljenja, Harman Kardon sistem ozvučenja i navigacioni sistem Professional, a BMW X4 nudi još mnogo toga.

 

BMW X4 20d xDrive pokreće dvolitarski dizel agregat. Zahvaljujući BMW TwinPower Turbo tehnologiji ovaj model razvija 190 konjskih snaga i od 0-100 km/h stiže za samo 8 sekundi. BMW X4 se može pohvaliti niskom potrošnjom goriva u odnosu na svoje gabarite koja u idealnim uslovima gradske vožnje može biti i ispod 6 litara na 100 km.

 

Posebna ponuda za BMW X4 ujedno uključuje i BMW Service Inclusive kao standardnu uslugu, paket koji podrazumeva besplatno redovno održavanje u trajanju od pet godina ili do pređenih 100.000 kilometara za BMW vozila, a prema uslovima propisanim od strane prozvođača. Tokom ovog perioda vozači će moći da uživaju u svakom trenutku vožnje svog BMW automobila – bez ikakvih briga oko servisiranja i održavanja.

 

Do novog BMW automobila možete doći i putem programa BMW Premium Selection. Ukoliko je Vaše vozilo kupljeno kao novo u Srbiji, bez obzira na marku, staro do 6 godina i nije prešlo više od 150.000 kilometara, ispunili ste uslov za otkup Vašeg vozila. Vaše korišćeno vozilo možete iskoristiti i kao učešće za novi BMW automobil po najpovoljnijim uslovima. 

 

BMW X4 dostupan je za test vožnju u BMW prodajnim salonima. 

 

Za vozilo koje zadovoljava i najzahtevnije korisnike  – ne čekajte sutra.

Read more
tri1
tri2
tri3
tri4
tri5
06.10.2017

PROSLAVA USPEHA U KONEKTIVNOSTI I DIZAJNU: BMW OSVOJIO ŠEST NAGRADA NEMAČKIH ČASOPISA „AUTO, MOTOR UND SPORT“ I „CHIP“.

U najnovijoj anketi za čitaoce, koju su sproveli nemački časopisi „CHIP“ i „Auto, motor und sport“, BMW je još jednom zauzeo niz prvih mesta. 

 

Tehnologija prilagođena razmeni informacija i zabavi, kao i konektivnost, dostupne u aktuelnim BMW modelima omogućile su pobedu BMW brenda u četiri od jedanaest kategorija na takmičenju za „Konektivnost automobila 2017“ koje su zajedno organizovala ova dva časopisa. Ovo obuhvata titulu automobila godine u kategoriji „Konektivnosti“ za nove modele BMW Serije 5. Poput nesmetane konektivnosti, dizajn je takođe ključni faktor popularnosti novih modela. Pobeda BMW Serije 2 Coupe i BMW Serije 4 Coupe/BMW Serije 4 Gran Coupe na takmičenju dizajna „Autonis 2017“ koje je organizovao „Auto, motor und sport“ novi je dokaz za to koliko je sportska elegancija, karakteristična za najnovije modele brenda, privlačna za javnost. 

 

Konektovan sa digitalnim svetom: prva četiri mesta na dodeli Nagrade za konektivnost automobila.

Novi BMW Serije 5 izbio je na vrh u kategoriji „Konektivnost automobila“ na takmičenju osvojivši 35,4% glasova. Dodavanje novih elemenata postojećem portfoliju servisa BMW Connected i BMW ConnectedDrive omogućilo je da ovaj sedan postavi „nove standarde“ kada je u pitanju konektivnost. Inovacije kao što su digitalni servis potrage za parking mestom (On-Street Parking Information), funkcija Remote 3D View i upozorenja na opasnost korišćenjem komunikacije između vozila, predstavljene su u novoj Seriji 5.

 

Tehnologija koja omogućava i razmenu informacija i zabavu istovremeno, i konektivnost BMW modela osvojile su još tri titule u okviru četvrtog izdanja Nagrade za konektivnost automobila. Čitaoci časopisa „CHIP“ i „Auto, motor und sport“ izabrali su BMW navigacioni sistem Professional (40,9 % glasova) kao svog favorita. Sistem osvaja svojim intuitivnim radom, tačnim prikazom mapa i brzim, kao i pouzdanim navođenjem po trasi. Najnovija generacija navigacionog sistema Professional nudi brže aktiviranje, još brže proračunavanje trase i realističniju 3D grafiku u naseljenim mestima. Navigacioni sistem je prilagodljiv, što znači da ukoliko vozač nastavi da skreće sa predložene trase, sistem automatski predlaže novu trasu kao glavni izbor za izabrano odredište.

 

Spisak opcija dostupan zajedno sa navigacionom sistemom Professional obuhvata Wi-Fi hotspot, koji nudi brzu internet vezu za do deset mobilnih uređaja. Ova opcionalna funkcija pobedila je u kategoriji „Zabava/Multimedijalnost“, sa 28% glasova. Konačno, BMW sistem je takođe prevagnuo u kategoriji „Kontrolni koncept/Ekrani“. Kontrolni ekran osetljiv na dodir dodatno jača vrhunski intuitivnu, zgodnu i sigurnu funkcionalnost operativnog sistema iDrive i dobio je podršku 23,7 % čitalaca. 

 

Glasanje čitalaca za nagradu „Autonis 2017“: dvostruka čast za sportsku eleganciju.

BMW se izvrsno pokazao u glasanju čitalaca u kategoriji najprivlačnijeg novog automobilskog dizajna, pobedom u dve klase. Magazin „Auto, motor und sport“ organizuje takmičenje već 17. put i ovog puta zatražio je od svojih čitalaca da izaberu Autonis pobednike među 88 aktuelnih modela u jedanaest klasa vozila. U kompaktnoj klasi, BMW Serije 2 Coupe osvojio je najveći broj glasova. Model sa dvoja vrata najnoviji je u dugom nizu sportskih i kompaktnih BMW modela koji se protežu unazad sve do 2002. godine i nisu izgubili nimalo od svoje fascinantne privlačnosti. Trofej Autonis za najatraktivniji dizajn u klasi srednje veličine podelili su BMW Serije 4 Coupe i BMW Serije 4 Gran Coupe. Uprkos izuzetno specifičnim osnovnim konceptima, ova dva modela dele sportski i ujedno elegantni dizajn koji im daje dinamičnu i individualnu harizmu po kojoj je čuven brend BMW.

 

Pobede na Autonis glasanju produžile su dve izuzetne serije pobeda. Ubrzo posle lansiranja, i BMW Serije 2 Coupe i BMW Serije 4 Coupe bili su predstavljeni na događaju „iF Design Award“ i nagrađeni za izuzetan dizajn proizvoda koje su im dodelili stručni žiriji. Oni su osvojili i publiku, zabeleživši pobede u klasi u izdanju Autonis ankete za 2014. Posle najnovijih unapređenja modela, oni demonstriraju trajnu privlačnost svog dizajna zadivljujuće efektno, sa obnovljenim uspehom u glasanju časopisa „Auto, motor und sport“.

Read more
tri1
tri2
tri3
tri4
tri5
tri6
25.09.2017

BMW I3 PREDVODNIK TRIATLON TRKE U BEOGRADU

BMW Srbija bio je zvanični partner prvog beogradskog triatlona 11TRI Belgrade u polu ironman distanci. Državno prvenstvo u polu distanci organizovao je Triatlon savez Beograda, pod pokroviteljstvom Sekretarijata za sport grada Beograda, Srpske triatlon unije i Ministarstva za sport i omladinu Republike Srbije.

 

Beogradski triatlon okupio je vrhunske sportiste, kako iz zemalja iz okruženja, tako i iz Francuske, Švajcarske i Ujedinjenih Arapskih Emirata. Oko 170 učesnika takmičilo se u plivanju, vožnji bicikla i trčanju u beogradskom triatlonu, događaju koji u svetu privlači milione gledalaca.

 

Električni automobil, BMW i3, bio je u funkciji zvaničnog automobila predvodnika trke, a pored njega u trci je “učestvovao” i BMW 330e Performance, dok je centralnu poziciju, kod cilja, zauzeo BMW i8. Trka je počela plivanjem u jezeru na Adi Ciganliji u dužini od 1900 metara, a nastavila se vožnjom bicikala Savskom magistralom i preko mosta na Adi u ukupnoj dužini od 90 km, nakon čega je usledilo trčanje stazom pored reke Save ukupnom dužinom 21,1km.

 

Pobednik u individualnoj trci bio je takmičar Dejan Patrčević iz Hrvatske, koji je takmičenje zavrsio za 4 sata i 10 minuta.

 

I učesnice polu-ironman takmičenja pokazale su da su zaista napravljene od gvožđa. Prva je kroz cilj prošla Maja Urban nakon 4 sata i 42 minuta trke.

 

Ovo je prva međunarodna triatlon trka u Beogradu koja je bila predvođena potpuno ekološkim automobilom sa nultom emisijom štetnih gasova. Predvodeći bicikliste na stazi dugoj 90 kilometara, BMW i3 je potrošio tek 15% električne energije svoje baterije.

 

“Raduje me što smo imali čast da podržimo prvu međunarodnu triatlon trku u Beogradu, a posebno mi je drago što je BMW i3 predvodio trku i tako nastavio “putem predaka”. BMW je svoj prvi električni automobil proizveo daleke 1972, za potrebe maratona, kako trkači ne bi udisali izduvne gasove. Zvanični predvodnik BMW i3 i plug in hybrid BMW i8 vrhunac su napora koje BMW ulaže u oblasti održivog razvoja i uticaja na životnu sredinu. BMWi automobili idealno kombinuju efikasnost i performanse.” izjavio je Zoran Mihajlović, direktor prodaje Delta Motorsa.

 

BMW je takođe partner velikih međunarodnih trkačkih događaja, kao što su maratoni u Tokiju, Šangaju, Berlinu i Beču.
 

Read more
serija2-at
13.09.2017

BMW I VISION DYNAMICS. NOVA FORMA ELEKTRIFIKUJUĆEG ZADOVOLJSTVA U VOŽNJI.

Samo godinu dana nakon prezentacije svoje vizije „NEXT 100“, vozila orijentisanih prema budućnosti, na sajmu automobila IAA Cars 2017 u Frankfurtu, BMW Grupa predstavlja električnu mobilnost za mnogo bližu budućnost. BMW i Vision Dynamics je Gran Coupe sa četvora vrata, dometom od 600 km, maksimalnom brzinom od preko 200 km/h i ubrzanjem od 0-100 km/h za četiri sekunde, nudi pogled u budućnost ka doživljaju e-mobilnosti  sa novim nivoom sportske elegancije. „Budućnost električne mobilnosti već je stigla u BMW Grupu“, kaže Harald Kruger, predsednik Upravnog odbora BMW AG. „Imamo na putevima više elektrifikovanih vozila nego bilo koji konkurent i posvećeni smo tome da proširimo aktivnosti u oblasti električne mobilnosti u okviru naše NUMBER ONE > NEXT strategije. Do 2025. godine imaćemo u ponudi 25 modela sa elektrifikovanim pogonskim sistemom – od kojih će 12 biti čisto električnih. Sa BMW i Vision Dynamics predstavljamo naše viđenje buduće električne mobilnosti između modela i3 i i8: dinamičan i progresivan Gran Coupe sa četvora vrata. Mi zato elektrifikujemo srce BMW brenda i, istovremeno, uzdižemo BMW i u potpuno novu dimenziju.“

 

BMW i određuje brzinu inovacija.

 

BMW i je krilatica za vizionarska vozila i novo poimanje vrhunske mobilnosti fokusirane neposredno na održivost. „BMW i predvodi u inovacijama BMW Grupe“ objašnjava Klaus Frelih, član Upravnog odbora BMW AG zadužen za razvoj. „Ovde vizionarska rešenja i koncepti spremni za budućnost postaju prvi put stvarnost. Ali BMW i takođe služi i kao predvodnik u inovacijama za naše druge brendove. BMW i Vision Dynamics nam omogućava da već sada pokažemo kako bi mogao da izgleda neki drugi električni BMW. A BMW je pokazao da je nadaren za pretvaranje vizija u stvarni život tokom cele svoje istorije.“

 

Inspirativni dizajn BMW i modela posebno je efikasan u vizuelnom privlačenju pažnje na pionirsku ulogu našeg brenda kao i u tome da ljudi mogu nešto takvo zaista da iskuse. „Sa modelima i3 i i8 mi smo dizajnirali revolucionarnu limuzinu i revolucionarni sportski automobil“, kaže Adrijan van Hojdonk, viši potpredsenik BMW Grupe zadužen za dizajn. „A sada BMW i Vision Dynamics kombinuje električnu mobilnost sa suštinskim vrednostima BMW-a: dinamičnošću i elegancijom. Mi tako pokazujemo kako ponuđeni proizvodi i dizajnerski jezik modela BMW i mogu dalje evoluirati u druge koncepte.“

 

„Za više mi treba manje“ – dizajnerski identitet modela BMW i.

 

Konture BMW i Vision Dynamics predstavljaju evoluciju klasičnih BMW proporcija; dugi osovinski razmak, glatka linija krova i kratki ispusti stvaraju osnovni profil koji odiše elegancijom i dinamičnošću. Ova silueta je ispunjena velikim, izvajanim površinama, tako da eksterijer izgleda kao da je izliven iz jednog kalupa. Zahtevi aerodinamičnosti definišu napredan izgled automobila do poslednjeg detalja. Jedva vidljivi spojevi i integrisanost stakla u karoseriju predstavljaju studiju modernog. Utegnutost velikih površina i fino izrađenih detalja kao i inovativna tehnologija u srcu automobila, umesto da se oglašavaju na grandiozan način, diskretne su, a opet intuitivno primetne. To je sasvim u skladu sa identitom modela BMW i: „Za više mi treba manje“.

 

Prepoznatljiv dizajn prozora simbol je enterijera budućnosti.

 

Unutar glatke površine bokova vozila, istaknut je karakter profila prozora kao element BMW i Vision Dynamics. Ova prepoznatljiva naznaka stila, koja se pojavila sa prvim talasom modela BMW i, prikazana je ovde na svež način, rukovođen funkcionalnošću, dok takođe izoštrava i identitet bokova automobila. Njihov virtuelno simetričan oblik omogućava svim putnicima podjednako dobar pogled napolje, tako da je pažnja usmerena na putnike i zajednički doživljaj vožnje u enterijeru. To je nešto što će biti sve važnije u budućnosti, posebno kada se radi o (polu-) autonomnoj i konektovanoj vožnji. Nesvakidašnji doživljaj vožnje dodatno je pojačan staklenom površinom pune dužine od vetrobrana sve do zadnjeg prozora. Ovo naglašava utisak o prostoru i omogućava osećaj prostranosti i slobode u automobilu spram njegove dinamične spoljne siluete. Gledano spolja, krovna grafika neprekidno jača zatvoren, moderan osećaj eksterijera zahvaljujući neometanim prelazima od prednjeg kraja do zadnjeg.

 

Poznati simboli napred dobijaju novi značaj.

 

Istaknute, okružene prednje rešetke na minimalističkom prednjem kraju spajaju prošlost i budućnost modela BMW i to ne samo u smislu stila. Tamo gde su BMW rešetke ranije služile kao simbol stručnosti kompanije u razvoju pogonskog sistema, BMW i Vision Dynamics ih koristi kao deklaraciju tehnološkog umeća. Zaista, senzori ispod rešetke pretvaraju je u „inteligentnu površinu“, dok farovi na sličan način kombinuju tradiciju i budućnost. Klasičan BMW „četvorooki“ prednji kraj ovde je ponovljen na veoma moderan i redukovan način. Dva kompleksna, samostalna elementa LED svetiljki sa obe strane prednjeg kraja automobila integrišu sve neophodne funkcije osvetljenja, a opet pružaju ekstremno upečatljiv izgled karakterističan za BMW.

 

Stav i dinamična privlačnost i sa zadnje strane.

 

Glatke obline horizontalnnog profila automobila, posmatrano otpozadi, pridodaju stav i snagu. Sužavanje putničke kabine stvara široka „ramena“ i mišićavu pojavu. Na zadnjem kraju pogled najviše privlače svetla u obliku slova L. Njihova vitka linija naglašava dinamičnu efikasnost Vision vozila na nivou detalja, dok istovremeno daje akcenat njegovom širokom stavu na putu.

 

BMW i Vision Dynamics zrači modernošću, naprednošću i privlačnom tehničkom estetikom iz svakog ugla. Kao predvodnik BMW brenda, on sasvim jasno pokazuje viziju budućnosti BMW Grupe o emocionalno angažovanoj električnoj mobilnosti. I zaista, BMW će nastaviti da usmerava svoju pažnju na sportska i elegantna vozila u godinama koje su pred nama.

Read more
serija2-at
08.09.2017

NE ČEKAJTE SUTRA. BMW SERIJE 2 ACTIVE TOURER SA 1% KAMATE ILI ZA 222€ MESEČNO.

BMW Srbija je pripremio posebnu ponudu za BMW Serije 2 Active Tourer. Pored akcijskih cena sa popustom i do 3.000 evra, u saradnji sa BMW Financial Services u ponudi su i dva atraktivna vida finansiranja vozila:


- Beneficirana kamatna stopa od 1% putem standardnog lizinga
- Rata od 222€ putem BMW Select Financing


Lizing ponude BMW Financial Services mogu biti idealno rešenje za kupovinu novog BMW automobila jer klijent bilo kada može zameniti svoj automobil za neki drugi i na taj način uvek voziti najnoviji BMW. Za BMW Serije 2 Active Tourer obezbeđena je beneficirana kamatna stopa od 1% uz akcijsku cenu vozila od 24.500 evra za model 218i.


BMW Select Financing predstavlja novi način finansiranja u kome kupci mogu prilagoditi celokupan plan otplate vozila prema svojim potrebama i u skladu sa budžetom. Ovaj jedinstven način finansiranja omogućava da kupac kreira ratu po svojoj želji, kao i otkupnu vrednost automobila po isteku poslednje rate.


Posebna ponuda za BMW Serije 2 ujedno uključuje i BMW Service Inclusive kao standardnu uslugu, paket koji podrazumeva besplatno redovno održavanje u trajanju od pet godina ili do pređenih 100.000 kilometara za BMW vozila, a prema uslovima propisanim od strane prozvođača. Tokom ovog perioda vozači će moći da uživaju u svakom trenutku vožnje svog BMW automobila – bez ikakvih briga oko servisiranja i održavanja.


BMW Serije 2 Active Tourer prvi je BMW u klasi kompaktnih premijum automobila. Predstavlja idealno vozilo za ljude sa aktivnim životnim stilom koji, pored druge vrhunske sportske opreme, žele prostranu unutrašnjost i fleksibilnost. Snažan i dinamičan, sa prednjim pogonom, ovaj automobil mali je potrošač, i poseduje veliki prtljažnik od 468 litara u osnovi sa mogućnošću proširenja na 1510 litara, što ga čini savršenim porodičnim automobilom.


Do novog BMW automobila možete doći i putem programa BMW Premium Selection. Ukoliko je Vaše vozilo kupljeno kao novo u Srbiji, bez obzira na marku, staro do 6 godina i nije prešlo više od 150.000 kilometara, ispunili ste uslov za otkup Vašeg vozila. Vaše korišćeno vozilo možete iskoristiti i kao učešće za novi BMW automobil pod najpovoljnijim uslovima.


BMW Serije 2 Active Tourer dostupan je za test vožnju u BMW prodajnim salonima.


Za vozilo koje je daleko od prosečnog – ne čekajte sutra.

Read more
m760li-1
m760li-2
m760li-3
m760li-4
m760li-5
09.09.2017

POSLASTICA ZA 25. ROĐENDAN BMW INDIVIDUAL ODELJENJA.

Nakon mnogobrojnih uspeha BMW Individual odeljenja, 25 svedica na torti obeležavaju predstavljanjem jedinstvene verzije BMW serije 7 pod nazivom „BMW Individual M760Li inspired by Nautor's Swan“.

 

Čuveno Finsko brodogradilište „Nautor’s Swan“ svoj renome stiče poslednjih 50 godina kroz izgradnju jedinstvenih jahti koja su sinonim za luksuz i visoke performanse.

 

Rezultat saradnje su, između ostalog, i unikatni elementi u enterijeru automobila, koji su ručno izrađeni od strane Finskih majstora za uređenje enterijera luksuznih jahti. Ovde se posebno ističu drveni paneli izrađeni od tikovine čiji su spojevi ispunjeni finom gumom koja omoguduje drvetu da se skuplja i širi u skladu sa temperaturom u i oko vozila. Ovakva rešenja su specifična za luksuzne jahte a sada se prvi put ugrađuju i u jedan luksuzni automobil.

 

Da doživljaj vožnje jahtom bude prisutan i u putničkom automobilu, potpomažu i jedinstveni pragovi vrata, obloge enterijera i patosnice izrađene od tikovine a enterijer je dodatno obogaden i simbolima finskog brodogradilišta. Simboli su ušiveni u naslone za glave putnika i jastuke za putnike na zadnjim sedištima, a nalaze se i u štitnicima za sunce i drvenim panelima enterijera.

 

Plod saradnje dva luksuzna brenda vidljiv je i u dizajnu eksterijera vozila, pa tako pažnju privlače detalji poput specijalno dizajniranih hromiranih ukrasa sa strane i na zadnjem delu vozila a tu su i kočiona klješta u boji identičnoj karoseriji automobila.

 

Osnovu automobila čini jednako impresivni „BMW M760Li xDrive V12 Excellence“ koji je ofarban u specijalnu „Damask“ crvenu boju a sedišta su obogadena dvobojnom dim-belom i „Criollo“ braon, Merino kožom. Obzirom da je svaki detalj bitan, BMW je i uputstvo za upotrebu vozila obložio istim tipom kože.

 

Za pokretanje ove drumske jahte BMW se odlučio za 12-o cilinidrični „M Performance TwinPower“ motor zapremine 6,6 litara koji oslobađa 448 kw, odnosno 610 konjskih snaga a vozaču nudi čitavih 800 Nm obrtnog momenta. Zaista dovoljno da automobil od 0 do 100 kilometara na sat stiže za super-sportskih 3,7 sekundi.

 

„BMW Individual M760Li inspired by Nautor's Swan“ de svetsku premijeru doživeti 12.09.2017. godine na predstojedem salonu automobila u Frankfurtu.
 

Read more
elecrification
24.08.2017

NOVI BMW M5

Šesta generacija najuspešnijeg M sedana stupa na scenu u obliku novog modela BMW M5, koji se nalazi na samom vrhu „executive“ klase. Ovaj model predstavlja jedinstveni spoj trkačkog potencijala, komfora luksuznog poslovnog sedana i automobila koji se rado vozi svaki dan.

 

Novorazvijeni sistem M xDrive debitovao je upravo kod novog BMW M5. Ovaj M-specifični sistem pogona na sva četiri točka spaja izuzetnu agilnost i preciznost, poznate i među drugim M modelima, sa vrhunskim prijanjanjem u svim uslovima zahvaljujući pogonu na sva četiri točka koji omogućava raspodelu obrtnog momenta i do odnosa 0:100 u korist zadnje osovine.

 

Poput svih M modela, dokazao se na najizazovnijoj svetskoj trkačkoj stazi Nürburgring Nordschleife. Snaga njegovog motora, kroz novu osmobrzinsku M Steptronic transmisiju sa Drivelogic sistemom, rezultira izuzetnim performansama. Najnovija generacija V8 motora od 4,4-litra sa M TwinPower Turbo tehnologijom razvija 441 kW/600 ks i ima obrtni moment od 750 Nm (kombinovana potrošnja goriva: 10,5 l/100 km; kombinovane emisije CO2: 241 g/km). Različiti M xDrive režimi (4WD, 4WD Sport, 2WD) podižu dinamičnost vožnje novog modela BMW M5 na potpuno nov nivo.

 

Vrednosti performansi novog modela više su nego zadivljujuće. On ubrzava od 0-100 km/h za munjevite 3,2 sekunde, a od 0-200 km/h stiže za samo 11,1 sekundi. Najveća brzina elektronski je ograničena na 250 km/h ili, po želji, na 305 km/h.

 

Čak i sa sistemom M xDrive, novi BMW M5 lakši je od svog prethodnika. Ovo je postignuto elementima kao što su karbonski krov (CFRP) i izduvnog sistema minimalne težine. Prednji deo novog modela BMW M5 potpuno je iznova dizajniran. Veliki otvori obezbeđuju da motor, transmisija i kočnice budu snabdeveni dovoljnom količinom vazduha tokom vožnje u saobraćaju kao i na trkačkoj stazi. Novi model BMW M5 standardno je opremljen M kočnicama sa plavo obojenim kočionim klještima. Još efikasnije su M karbon-keramičke kočnice sa klještima obojenim u zlatnu boju dostupne su kao opcija i donose uštedu u težini od 23 kilograma.

 

BMW M5 ne pravi kompromise ni kada je oprema u pitanju. Standardno je opremljen kožnim enterijerom i M sedištima za vozača i suvozača, dok se nova M multifunkcionalna sedišta mogu opciono naručiti. Pored toga, dostupni su i svi sistemi pomoći u vožnji kao i kod standardne serije 5. Novi model BMW M5 standardno je opremljen 19-inčnim felnama visokog sjaja sa pet duplih krakova u boji Orbit Grey. Opciono su dostupne felne od 20 inča sa sedam duplih krakova. Marina Bay Blue Metallic nijansa boje dostupna je ekskluzivno za novi model BMW M5, uz standardni raznovrsni spektar boja koji uključuje i mat boje koje proizvođač naziva BMW Frozen.

 

Pored standardnog BMW M5 modela, biće proizvedena i ekskluzivna First Edition edicija u ograničenom broju od 400 primeraka. Svi automobili će biti u Frozen Dark Red metallic boji, sa detaljima u crnoj boji visokog sjaja dok će svaki M5 First Edition imati pločicu sa serijskim brojem, što će ga svrstati u red kolekcionarskih primeraka ovog kultnog modela.

Read more
elecrification
14.08.2017

NOVI BMW X2 U EKSPEDICIJI KROZ URBANU DŽUNGLU.

Kroz grad u ekstravagantnom digitalnom kamuflažnom dizajnu.

 

Iako je još u razvojnoj fazi, najnoviji Sport Activity Coupé  iz BMW X porodice krenuo je na istraživačko putovanje u svoje buduće okruženje – urbanu džunglu.

 

Oprema odabrana za novi BMW X2 sasvim je prikladna za ovu pustolovinu: njegove atletske konture imaju spektakularan kamuflažni dizajn apsolutno savršen za ekspediciju kroz džunglu. Upadljiva završna obrada sa žutim, crnim i sivim elementima naglašava kvalitete novog Sport Activity Coupéa na optimalan način. Neuobičajeni dizajn zasniva se na urbanoj digitalnoj šari i iskazuje inovativni duh i buduću orijentaciju BMW Grupe.

 

Zato nimalo ne iznenađuje to što je novi BMW X2 bio u središtu pažnje tokom ekspedicije. Ko god da je naišao na njega, bio je u mogućnosti da unapred stekne utisak o njegovom ekstravagantnom, savremenom dizajnu i sportskom stilu – a to je bila sjajna prilika da se upozna savršeni Sport Activity Coupé namenjen mladim,
ekstrovertnim i aktivnim pojedincima.

Read more
elecrification
02.08.2017

BMW GRUPA NAJAVLJUJE SLEDEĆI KORAK U STRATEGIJI ELEKTRIFIKACIJE

Elektrifikacija je jedan od strateških pravaca korporativne strategije BMW Grupe NUMBER ONE > NEXT. Kompanija je objavila da će svi brendovi i serije ubuduće moći da se elektrifikuju, potpuno električnim ili plug-in hibrid pogonskim sklopom koji će biti ponuđeni pored opcije motora sa unutrašnjim sagorevanjem. Dodatno elektrifikovani modeli
pojaviće se na tržištu u godinama pred nama i nakon 2020. godine, sledeća generacija MINI vozila će omogućiti dalju, potpunu elektrifikaciju.

 

BMW Grupa je objavila da će novi MINI sa električno pogonom stići u varijanti osnovnog modela sa troje vrata. Ovo vozilo će ući u proizvodnju 2019. godine, povećavajući izbor pogonskih sklopova kod MINI vozila tako da će obuhvatiti benzinske i dizel motore sa unutrašnjim sagorevanjem, plug-in hibrid i vozila sa električnom baterijom. MINI električni pogonski sklop proizvodiće se u centru za e-mobilnost BMW Grupe u fabrikama Dingolfing i Landšut u Bavarskoj pre integrisanja u vozila u fabrici Oksford, koji je glavna proizvodna lokacija za model MINI sa troje vrata.

 

Oliver Zipse, član upravnog odbora BMW AG zadužen za proizvodnju, istakao je: „Pogoni BMW Grupe Dingolfing i Landšut imaju vodeću ulogu u našoj proizvodnoj mreži kao centri globalne kompetentnosti kompanije za električnu mobilnost. Naš prilagodljiv proizvodni sistem inovativan je i sposoban da reaguje brzo na promenljivu tražnju kupaca. Ukoliko bude potrebe, možemo da povećamo proizvodnju komponenti motora za električni pogonski sklop brzo i efikasno, u skladu sa razvojem tržišta.“

 

Do 2025. godine, BMW Grupa očekuje da elektrifikovana vozila čine između 15% i 25% prodaje. Međutim, faktori kao što su propisi, podsticaji i infrastruktura za punjenje baterija imaće glavnu ulogu u određivanju razmera elektrifikacije od tržišta do tržišta. Da bi reagovala brzo i prikladno na tražnju kupaca, BMW Grupa je razvila jedinstven fleksibilni sistem za celu svoju globalnu proizvodnu mrežu. Ubuduće, proizvodni sistem BMW Grupe praviće strukture koje omogućavaju našim proizvodnim pogonima da istovremeno grade modele koji imaju pogonski sklop motora sa unutrašnjim sagorevanjem, plug-in hibrida ili potpuno električni pogonski sklop.

 

BMW Grupa trenutno proizvodi elektrifikovane modele u deset fabrika širom sveta. Od 2013. godine, svi značajni elementi električnog pogonskog sklopa za ova vozila potiču iz fabrika kompanije u Dingolfingu i Landšutu. Dingolfing dodatno proizvodi plug-in hibridne verzije modela BMW Serije 5 i BMW Serije 7, a od 2021. godine, razvijaće BMW iNEXT. BMW Grupa je do danas investirala ukupno više od 100 miliona evra u elektro-mobilnost na lokaciji u Dingolfingu, s tim da se investicije nastavljaju, dok se opseg elektrifikovanih vozila BMW Grupe dalje širi.

 

Nastavlja se elektrifikacija svih brendova i serija svih modela

 

Novi, potpuno električni MINI jedan je iz serije elektrifikovanih modela koje će brendovi BMW i MINI lansirati u nastupajućim godinama. Godine 2018. BMW i8 Roadster će postati najnoviji član porodice BMW i. Potpuno električni BMW X3 najavljen je za 2020. a BMW iNEXT treba da se pojavi 2021. godine.

 

Danas, BMW Grupa nudi najširi opseg elektrifikovanih vozila među svim svetskim proizvođačima automobila, sa devet modela koji su već na tržištu. Oni se kreću od potpuno električnog modela BMW i3 do najnovijeg elektrifikovanog modela kompanije, MINI Cooper S E Countryman ALL4*, plug-in hibridne verzije, koji se proizvodi u fabrici VDL Nedcar u Holandiji. Kompanija se obavezala da 2017. proda 100.000 elektrifikovanih vozila, a ukoliko se plan ostvari ukupno 200.000 elektrifikovanih vozila BMW grupe na putevima.

 

BMW Grupa je imala koristi od svog ranog starta na putu ka elektrifikaciji. Zaista, pionirska proba električnog vozila kompanije u velikim razmerama započela je širom sveta 2008. godine sa modelom MINI E. Rezultati dobijeni u tom projektu imali su ključnu ulogu u razvoju modela BMW i3 i BMW i8, tehnološkim pionirima koji su sami doveli do današnjeg broja plug-in hibridnih vozila kompanije.

 

* Potrošnja goriva u test ciklusu EU: 2,3 – 2,1 litra/100 km, CO2 emisije: 52 – 49 g/km

Read more
porto1
porto2
porto3
porto4
porto5
31.07.2017

OTVOREN BMW STORE U PORTO MONTENEGRU

Na najluksuznijoj lokaciji na crnogorskom primorju, u okviru kompleksa “Regent Pool Club Residence” u Porto Montenegru, svečano je otvoren poseban BMW prodajni salon pod nazivom “BMW Store”.


Ključno je da će u novom BMW salonu klijentima i potencijalnim kupcima biti ponuđeni najnoviji modeli BMW automobila, motocikala, kao i najnovija Lifestyle kolekcija.


Tokom narednog perioda, ekskluzivno za rezidente Porto Montenegra, na raspolaganju će biti specijalna flota BMW vozila za testiranje i iznajmljivanje, za potpuni doživljaj uživanja u vožnji premium automobila duž obale.


Delta Motors, ekskluzivni uvoznik za Srbiju i Crnu Goru, i BMW grupa uvideli su potencijal Porto Montenegra i podržali otvaranje ovog jedinstvenog salona, na ovoj prelepoj i luksuznoj lokaciji, koji je ujedno i drugi objekat ovlašćenog dilera za Crnu Goru, Voli Motorsa.
 

Read more
punjac1
punjac2
punjac3
23.06.2017

INSTALIRAN PUNJAČ ZA ELEKTRIČNA VOZILA U KOMPANIJI DELTA MOTORS

Kompanija Delta Motors postavila je prvu stanicu za punjenje električnih vozila koja će biti dostupna svim posetiocima BMW i MINI salona automobila. U pitanju je punjač snage 2x22kW, sa standardnim EU konektorom, kojim baterija BMW i3 modela može da se napuni u vremenskom periodu od tri do četiri časa.


Punjač je namenjen svim plug-in hibridnim i električnim automobilima, bez obzira na marku, a kako bi korisnici pristupili punjaču potrebno je da se u toku radnog vremena salona jave zaposlenima na info pultu, radi dobijanja potrebnih instrukcija o korišćenju.


Registrovani BMW i modeli na raspolaganju su za test vožnje, dok se nekoliko novih BMW i3 automobila već nalazi u vlasništvu zadovoljnih klijenata. Postavljanjem punjača na prostoru Delta Motors prodajnog objekta olakšano je korišćenje BMW električnih automobila.


Trenutno se u glavnom gradu nalazi svega nekoliko stanica za električno punjenje, zbog čega vlasnici hibridnih i električnih vozila uglavnom svoje automobile pune preko punjača u stambenim objektima, prilikom čega je vreme punjenja daleko duže. Za sada, punjači su postavljeni u hotelima Crowne Plaza, Holiday Inn i Meriot, a u planu je i postavljanje punjača u garaži na Obilićevom vencu.


S obzirom da je Srbija jedna od zemalja potpisnica evropske Strategije o razvoju energetike i energetske efikasnosti, razvojem mreže stanica za punjenje utiče se na tražnju i korišćenje električnih vozila, a samim tim i na smanjenje emisije izduvnih gasova.
 

Read more
eoz1
eoz2
eoz3
22.06.2017

BMW I JE JOŠ JEDNOM OSVOJIO MEĐUNARODNU NAGRADU ZA MOTOR GODINE.

Na vodećem svetskom takmičenju motora već treću godinu, plug-in hibridni pogonski sistem koji pokreće BMW i8 (kombinovana potrošnja goriva: 2,1 l/100 km [134,5 mpg imp]*; kombinovane emisije CO2: 49,0 g/km*) na vrhu je u svojoj klasi.

 

Minhen/Štutgart. Treću godinu zaredom, pogonski sistem koji pokreće BMW i8 (kombinovana potrošnja goriva: 2,1 l/100 km [134,5 mpg imp]*; kombinovane emisije CO2: 49,0 g/km*) trijumfovao je u svojoj klasi – kategoriji od 1,4 do 1,8 litara – za Međunarodnu nagradu za motor godine. Ova nagrada je dodatni dokaz potencijala paketa Efficient Dynamics tehnologije za performanse, koji od 2007. godine nadalje stalno unapređuje zadovoljstva u vožnji dok istovremeno smanjuje potrošnju goriva i emisije.

 

Plug-in hibridni pogonski sistem koji pokreće BMW i8 kombinuje performanse sportskog automobila i ekonomičnost goriva daleko manjeg modela. Trocilindrični motor sa unutrašnjim sagorevanjem u modelu BMWi8 razvija 170kW/231ks i pokreće zadnje točkove, dok elektromotor od 96kW/131ks dobija energiju iz litijum-jonske baterije koja se može puniti iz konvencionalnih utičnica u domaćinstvu i svoju snagu šalje na prednju osovinu. Ovaj besprekorni plug-in hibridni sistem, koji je razvila i proizvela BMW Grupa, omogućava domet od najviše 37 kilometara (23 milje) u EU test ciklusu i maksimalnu brzinu od 120km/h (75mph) samo na električni pogon, zajedno sa “za put zalepljenim” doživljajem vožnje na sva četiri točka zahvaljujući moćnom ubrzavanju i dinamičnoj distribuciji snage prilikom savladavanja oštrih krivina.

 

Veća izlazna snaga dva izvora energije pokreće zadnje točkove i koristi električni podstrek hibridnog sistema kako bi donela čuveno BMW zadovoljstvo u vožnji dok istovremeno nudi revolucionarne nivoe efikasnosti. Sprint od 0 do100km/h (62mph) traje samo 4,4 sekunde, a opet je kombinovana potrošnja goriva – računato u EU test ciklusu za plug-in hibridna vozila – 2,1 litar na 100 kilometara (134,5mpg imp) plus 11,9kWh električne struje. To je jednako emisijama CO2 od 49 grama po kilometru.

 

Međunarodna nagrada za motor godine pokrenuta je 1999. i otad je 68 pobeda u klasi i sveukupno pripalo pogonskim jedinicama koje su razvijene za BMW modele. Svake godine stručni sudijski žiri, ovog puta sačinjen od 58 moto-novinara iz 31 zemlje, bira najbolje primere u brojnim kategorijama. Osvajači nagrade su dobili svoja priznanja u sredu 21. juna 2017. na sajmu motora Engine Expo u Štutgartu.

 

* Brojke za potrošnju goriva i emisije CO2 izračunate su na osnovu EU test ciklusa.

 

Više informacija o zvaničnim rezultatima potrošnje, specifičnim vrednostima emisija CO2 i potrošnji električne energije za nova putnička vozila nalazi se u sledećim smernicama: “Leitfaden über Kraftstoffverbrauch, die CO2-Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen” (Smernice za potrošnju goriva, emisije CO2 i potrošnju električne struje za nova putnička vozila),koje se mogu dobiti kod svih dilera, od Deutsche Automobil Treuhand GmbH (DAT), Hellmuth-Hirth-Str. 1, 73760 Ostfildern-Scharnhausen i na internet adresi  http://www.dat.de/en/offers/publications/guideline-for-fuel-consumption.html.

Read more
i31
i32
i33
i34
21.06.2017

BMW I3 NA JUNSKOM SUSRETNU SRPSKE ASOCIJACIJE MENADŽERA

Kompanija Delta Motors prisustvovala je 11. tradicionalnom Junskom susretu menadžera, svečanom događaju kojim Srpska asocijacija menadžera obeležava uspešno završenu prvu polovinu poslovne godine.


Tim povodom, u bašti kluba poslanika zvanicama je predstavljen električni automobil BMW i3.


Gosti iz sveta biznisa, diplomatskog kora, međunarodnih organizacija, javnog života, medija kao i predstavnika Vlade i državnih institucija imali su priliku da se na licu mesta informišu o pioniru elektromobilnosti - BMW i3.


BMW i3 predstavlja malu revoluciju koju je BMW započeo sa svojim podbrendom “i”, a kao rezultat šestogodišnjeg razvoja na polju nove generacije pogona doneo održivu mobilnost, tj. ekološki mnogo prihvatljiviji automobil.


BMW i3 je prvi model iz premijum segmenta koji je dizajniran oko elektropogona, pri čemu su istaknute određene karakteristike, poput zadovoljstva u vožnji i nulte emisije štetnih gasova.
 

Read more
M4CS1
M4CS2
M4CS3
M4CS4
M4CS5
M4CS6
03.06.2017

NOVI BMW M4 CS.

Umetnost dinamične nadmoći.


M GmbH predstavlja još jedan ekskluzivni model ograničene serije i specijalnog izdanja u novom BMW M4 CS (kombinovana potrošnja goriva: 8,4 l/100 km [33,6 mpg imp]*; kombinovane emisije CO2: 197 g/km*). M4 CS popunjava prazninu u nizu između modela M4 Coupe sa Takmičarskim paketom i beskompromisno trkački fokusiranog modela BMW M4 GTS. Sa naglašenim sportskim prisustvom, novi M4 CS nastavlja decenijama dugu tradiciju uspešnih M specijalnih izdanja koja je započela 1988. sa modelom E30 BMW M3 Evolution. Novi BMW M4 CS biće pravljen u fabrici BMW u Minhenu.


M4 CS takođe donosi i novu nomenklaturu kompanije BMW M GmbH za njene modele. Pozicionirane iznad standardnih M modela biće Competition verzije pojačanih performansi. Onda idu specijalna izdanja modela CS, na mesto iznad njih.


Trolitarski motor visokih performani podiže izlaznu snagu modela M4 sa Competition paketom za 10 konjskih snaga, na 460 ks. Najsavremenija tehnologija M TwinPower Turbo omogućava da se M4 CS spusti ispod četiri sekunde u dostizanju brzine od 0 do 100 km/h (62 mph), zaustavljajući štopericu na 3,9 sekundi. Najveća brzina modela M4 CS, koja je standardna i za M Vozačev paket, elektronski je ograničena na 280 km/h (174 mph). Sa svoja dva „mono-scroll“ turbopunjača, vazdušnim hlađenjem punjača, ubrizgavanjem visoke preciznosti, VALVETRONIC varijabilnim tajmingom ventila i „Double-VANOS“ potpuno varijabilnim tajmingom bregaste osovine i šestocilindarskim rednim motorom, on jasno i dosledno cilja na više nivoe performansi, ali je podjednako posvećen i razvijanju značajnog obrtnog momenta iz niskih brzina motora te postizanju visokih nivoa efikasnosti (kombinovana potrošnja goriva: 8,4 l/100 km [33.6 mpg imp]*; kombinovane emisije CO2: 197 g/km*).


Novi BMW M4 CS standardno je opremljen sedmobrzinskom M „Double Clutch“ transmisijom (M DCT) sa sistemom Drivelogic. Ova najsavremenija transmisija ima zasebno uljno hlađenje i omogućava kako automatske promene brzine, tako i manuelne intervencije upotrebom pločica menjača na volanu. Brzine menja u delićima sekunde bez remećenja protoka snage, ali primenjuje dugu sedmu brzinu kako bi broj obrtaja ostao spor, uz minimalizovanje potrošnje goriva tokom dužih putovanja po autoputu.


Vešanje novog modela BMW M4 CS uglavnom odražava ono koje ima M4 sa Competition paketom. Spojevi i nosači točkova kako na prednjoj tako i na zadnjoj osovini napravljeni su od kovanog aluminijuma pa su stoga krajnje laki. To zadržava masu bez amortizera u niskim vrednostima i doprinosi dinamici vožnje. M4 CS je standardno opremljen Prilagodljivim M vešanjem čija je geometrija podešena tako da daje optimizovane performanse kako na putu, tako i na stazi. Novi BMW M4 CS je takođe fino podešen na najzahtevnijoj test-stazi od svih za sve sportske automobile visokih performansi: na legendarnom Nürburgring Nordschleife. Njegovo vreme obilaska kruga na ’Ringu o 7 minuta i 38 sekundi smešta CS među super-sportske automobile.


Najbolje moguće prianjanje pri svim uslovima vožnje omogućavaju DSC (Dynamic Stability Control) sistem – što obuhvata režim M Dynamic – i Aktivni M diferencijal. Kontrolni sistemi za Prilagodljivo M vešanje, DSC i Aktivni M diferencijal modifikovani su tako da odgovaraju dinamičkim zahtevima modela BMW M4 CS, baš kao i postavka elektromehaničkog upravljanja. Vozač ima opciju da podesi postavke upravljanja i vešanja po svojoj volji, ili na osnovu zahteva trase koja je pred njim. Sa tim ciljem, vozač može da odabere jedan od tri režima vožnje (Comfort, Sport i Sport+) pritiskom na dugme. Dok je režim Comfort posebno dobro prilagođen lošim uslovima na putu, gradskoj vožnji i kratkim putovanjima, Sport će biti režim izbora za revnosne vozače koji vole da jure po vijugavim seoskim putevima. A za one koji bi na trkalište sa svojim modelom BMW M4 CS, Sport+ režim omogućiće najbrže savladavanje krugova. Sport+ postavlja sve relevantne sisteme tako da pružaju najbolju moguću dinamiku. Ako se vozač malo previše uzbudi, DSC će intervenisati za tili čas. Međutim, u režimu M Dynamic (MDM) dozvoliće i kontrolisana proklizavanja.


Za trkačku stazu su takođe sasvim prikladni točkovi od lake legure (prednji: 9 J x 19, zadnji: 10 J x 20) dizajnirani ekskluzivno za M4 CS i standardno opremljeni gumama Michelin Pilot Sport Cup 2 (prednje: 265/35 R 19, zadnje: 285/30 R 20). Ove poluglatke kup-gume, koje su ujedno podobne i za drumsku vožnju, daju nenadmašno prianjanje i vrhunsku pobočnu stabilnost pri velikim brzinama na stazi, kao i optimalnu vuču iz lakat-krivina. M4 CS se može naručiti i sa Michelin Sport drumskim gumama bez dodatnih troškova.


Unutrašnjost novog modela BMW M4 CS sasvim jasno stvara sportski ambijent. Laka M sportska sedišta obrubljena kožom/Alcantara materijalom nagoveštavaju taj utisak, a dinamični izgled se širi sve do ukrasnih letvica na panelu vrata od kompaktnih prirodnih vlakana sa petljama za izvlačenje. Hauba – sa karakterističnim izlaznim otvorima unazad iz uzdignutog dela – i krov sačinjeni su od lakog, ekstremno krutog i visokotehnološkog materijala – plastike ojačane karbonskim vlaknom (CFRP).


Velikodušna primena kože i Alcantare omogućava da M4 CS stvara ubedljiv i dobro rešen ambijent koji kipi sportskim težnjama i neporecivom klasom. Nijedan vozač modela M4 CS neće morati da pravi kompromise zbog lepših stvari u životu. Štaviše, među standardnim elementima u vozilu tu je i automatizovana kontrola klimatizacije, verzija BMW HiFi sistema Profesional prilagođena karakterističnim akustičnim zahtevima modela M4 CS i navigacioni sistem Profesional.


Kao i obično, dizajneri iz BMW M GmbH podarili su modelu M4 CS izgled koji odražava sportske namene vozila. Njegov karakterističan prednji kraj, sa najmodernijim dvostrukim LED farovima, sadrži prednju ploču s velikim, trodelnim otvorima za vazduh. Oni služe za ubacivanje obilne količine vazduha za hlađenje kako za motor visokih performansi, tako i za nehabajuće M složene kočnice sa četvoroklipnim kleštima napred i dvoklipnim kleštima pozadi. Novi prednji spliter specifičan za ovaj model napravljen je od eksponiranog karbonskog vlakna ekskluzivno za specijalno izdanje modela M4 CS. Zarad aerodinamične efikasnosti, on se kombinuje sa zadnjim difuzorom prenesenim za BMW M4 GTS i isto tako novodizajniranim, „Gurney“ spojler rubom od eksponiranog karbonskog vlakna na poklopcu prtljažnika kako bi se na minimum svelo dinamičko odizanje. Inovativna zadnja svetla sa OLED (Organic Light Emitting Diode) tehnologijom koju je uveo BMW M GmbH eksluzivno za M4 CS i M4 GTS probijaju granice, dok prednji spliter, „Gurney“ i zadnji difuzor, zajedno sa dugom CFRP haubom, fluidnom linijom krova nalik na kupe, elegantnim sportskim M spoljnim ogledalima i muskularnim lukovima iznad točkova, dopuštaju modelu BMW M4 CS da ima izuzetno dinamičnu figuru, čak i kada stoji nepomično. Cena modela BMW M4 CS biće 116.900 Evra.


* Potrošnja goriva i vrednosti za CO2 izračunati su na osnovu EU test ciklusa i mogu varirati u zavisnosti od formata guma.
 

Read more
02.06.2017

OBAVEŠTENJE O RADNOM VREMENU

Obaveštavamo vas da Delta Motors  - BMW salon i servis neće raditi 03.06.2017. 

Delta Motors tim

Read more
M5-1
M5-2
M5-3
M5-4
18.05.2017

NOVI BMW M5 SA M XDRIVE POGONOM

Inovativni pogonski sklop M xDrive pojačava agilnost i vuču novog modela BMW M5 (kombinovana potrošnja goriva: 10.5 l/100 km [26.9 mpg imp]; kombinovane emisije CO2: 241 g/km), što vozačima daje doživljaj nadmoćnih performansi vozila.


Novi BMW M5 (kombinovana potrošnja goriva: 10.5 l/100 km [26.9 mpg imp]; kombinovane emisije CO2: 241 g/km) najuzbudljiviji je i emocionalno očaravajući sedan visokih performansi u okviru svih varijanti ovog modela koje je BMW M ikada pustio na tržište. Šesta generacija ove fantastične sportske mašine biće lansirana 2017. godine sa sistemom M xDrive, čija tehnologija na sva četiri točka omogućava da se dinamične sposobnosti još dublje dožive. Osim primetno poboljšanim performansama, novi BMW M5 se takođe razmeće većom praktičnošću za svaki dan i vrhunskim držanjem. On stoga predstavlja novi evolutivni korak u svakom pogledu za izuzetno uspešan koncept vozila koje se najpre pojavilo 1984. godine kada je lansiran prvobitni BMW M5.

 


Nadmoćni pogonski sklop: M xDrive.


Dinamičnost vožnje visokih performansi s jedne strane spojena sa praktičnošću za svaki dan i kvalitetima poslovne limuzine s druge: to sasvim lepo pokriva M-ov tradicionalni pristup razvoju modela – modela koji teži da uskladi individualne pogonske komponente u besprekornu celinu.


„Osnovna komponenta M xDrive sistema je centralna inteligentna jedinica sa softverom specifičnim za M koji daje integrisanu kontrolu podužne i poprečne dinamičnosti. Nova tehnologija pogonskog sklopa – koja debituje u novom modelu BMW M5 – stoga kombinuje svu agilnost i preciznost standardnog pogona na zadnjoj osovini sa vrhunskim držanjem i vučom sistema pogona na sva četiri točka“, objašnjava Frank van Mel, predsednik upravnog odbora kompanije BMW M GmbH. „Zahvaljujući tome, novim modelom BMW M5 može se upravljati sa poznatim spojem sportske vožnje i nepogrešive preciznosti, kako na trkačkoj stazi tako i na otvorenom putu – i u različitim vremenskim uslovima.”


Sistem M xDrive omogućava čudesno brzu postavku oslonjenu na zadnju osovinu, dok se prednji točkovi uključuju u igru tek kada zadnji više nisu u stanju da prenesu više snage na drum, pa je potrebna dodatna vučna snaga. Čak i kada se vozi na izuzetno sportski način i kada razvija velike nivoe snage, novi BMW M5 sa pogonskim sistemom M xDrive ponaša se predvidivo i vozač ga lako može kontrolisati, što stvara prostor za još bogatiji doživljaj izuzetnih performansi i sposobnosti poslovne limuzine.


Vozač može da bira između pet različitih konfiguracija zasnovanih na kombinacijama režima DSC (DSC uključen, MDM, DSC isključen) i režima M xDrive (4WD, 4WD Sport, 2WD).


Konfiguracije dopuštaju da se osobine pogonskog sistema kroje prema ličnim sklonostima vozača i prirodi putovanja. Čistunci se mogu odlučiti za klasičan pogon na zadnjim točkovima potpunom deaktivacijom pogonskog sistema na sva četiri točka.


Sve u svemu, novi pogonski sistem donosi prevoklasnu dinamičnost upravljanja zajedno sa neograničenom svakodnevnom upotrebljivošću. Ovo omogućuje centralna inteligentna jedinica sa softverom specifičnim za M radi integrisane kontrole podužne i poprečne dinamičnosti. Rezultat su optimalne performanse u svakoj od različitih konfiguracija. Sa dolaskom sistema M xDrive, inženjeri su uspeli da spoje klasične kvalitete standardnog zadnjeg pogona uz prednosti na sport fokusiranog sistema BMW xDrive.


Ovo se sve stiče u osećaju dinamičnog stila koji izaziva nevericu čak i kod iskusnih vozača DTM-a: „Ja sam veliki ljubitelj modela M5“, objašnjava, na primer, trkački vozač BMW-a Timo Glok. „Često prevaljujem velike udaljenosti i potrebno mi je dosta prostora za porodicu, ali ne bih voleo da propustim priliku da istražim sportski karakter vozila. Sa pogonom M xDrive, ne samo što se novim modelom BMW M5 može upravljati precizno i agilno, već mi je ponuđeno nešto što zaista cenim, jer živim u Švajcarskoj: primetno jača vuča i mogućnost kontrole – čak i kada vozim u posebnim vremenskim uslovima, poput vlage i snega, i kako u svakodnevnim vozačkim situacijama, tako i kada automobil teram do krajnjih granica performansi.“

 


Sportska i glatka vožnja: M Steptronic transmisija sa osam brzina i sistemom Drivelogic.


U novom modelu BMW M5 zadatak prenosa snage motora poveren je izuzetno efikasnoj transmisiji M Steptronic sa osam brzina i sistemom Drivelogic. Zahvaljujući neverovatno kratkom vremenu prebacivanja i optimalnoj stopi iskorišćenosti prostora, transmisija se kombinuje sa novim sistemom M xDrive i dodatno poboljšanim turbomotorom V8 i sve to stvara savršeno orkestriranu celinu.


Pored toga, transmisija nudi impresivno dobre polazne karakteristike, olakšava manevrisanje i ima široki raspon među brzinama što doprinosi održavanju niske potrošnje goriva. Vozač ima uobičajeni izbor programa promene brzina, kao i mogućnost manuelne promene brzine korišćenjem tipki menjača na volanu, pa čak i izvođenja sportskih višestrukih prebacivanja u niže stepene prenosa. M Steptronic sa osam brzina je deo novog, fino podešenog paketa koji BMW M5 pretvara u sedan visokih performansi koji nudi svakodnevnu praktičnost, i ujedno razrešava naizglednu protivrečnost između sportskih osobina i komfora.

 

Moćniji i efikasniji: novi poboljšani turbomotor V8.


Ispod haube novog modela BMW M5 krije se najnovija verzija motora V8 od 4,4 litra sa tehnologijom M TwinPower Turbo. Dodatno poboljšani motor sa velikim brojem obrtaja nadmašuje svog prethodnika u izlaznoj snazi i obrtnom momentu. Poboljšanja koja su inženjeri primenili obuhvataju viši pritisak brizganja, nove turbopunjače, moćnije sisteme podmazivanja i hlađenja, kao i modifikovani, lakši izduvni sistem, koji stvara još čistije izvođenje prepoznatljive zvučne M podloge. Tako opremljen, V8 nosi sedan do većih podviga dinamičnih performansi. Međutim, kombinacija motora, pogona M xDrive i osmostepenog M Steptronic-a, čak i više nego poboljšanje tehničkih specifikacija motora, ono je što zaista izoštrava karakter novog modela BMW M5 sa visokim performansama; ona dovodi dinamični doživljaj vožnje do mnogo višeg nivoa nego što bi relativno umereno povećanje snage samo po sebi moglo da dopusti.

 


Hardver i softver sa specifičnim M-postavkama.


Glavne hardverske komponente pogona M xDrive zasnovane su na BMW xDrive inteligentnom pogonskom sistemu na sva četiri točka i Aktivnom M Diferencijalu, dok softver za kontrolu dinamičnosti vožnje specifičan za M obezbeđuje inovativnu primenu. Pogonski sklop je ojačan kako bi bio krući i snažniji zbog faktora visokog obrtnog momenta, konfiguracije zasnovane na zadnjoj osovini i opcije pogona na 2 točka. Dok kućište transfera deli jedan deo pogona motora između prednjih i zadnjih točkova u lako podesivom odnosu (u zavisnosti od potreba), Aktivni M Diferencijal je odgovoran za potonju distribuciju pogona između zadnjih točkova. Ovaj aktivni kontrolni element deo je funkcionalnosti sistema M xDrive i njegov učinak zaključavanja može varirati između 0 i 100 procenata, u zavisnosti od toga šta situacija nalaže. Ovo osigurava pojačanu vuču, agilnost i stabilnost upravljanja kada se automobil vozi na veoma sportski način ili na putevima sa različitim nivoima prianjanja – tj. upravo onda kada je potrebno. Pošto M xDrive obuhvata sposobnost kontrole dinamičnosti specifičnu za M, stabilizatorske intervencije iz sistema DSC potrebne su samo u ekstremnim situacijama. I tako se ogromna snaga motora može konvertovati u propulzivnu silu sa praktično nultim gubicima. Konačni ishod svega ovoga jeste to da se novi BMW M5 može voziti još preciznije i tačnijim smerom - on reaguje osetljivo i direktno na vozačeve postupke i stoga zahteva malo korekcija u upravljanju u vreme vožnje do samih granica.

 


Dinamičnost upravljanja po narudžbini: 4WD, 4WD Sport ili 2WD.


Kad god motor startuje, BMW M5 je automatski u režimu 4WD sa uključenim DSC-om. Čak i u toj osnovnoj konfiguraciji, koja prvobitno pomogućava izvesno klizanje zadnjih točkova kako bi dala agilnost po kojoj su modeli M čuveni, M xDrive nudi opipljive koristi u situacijama poput ubrzavanja na izlazu iz krivina. Sedan postiže od 0 do 100 km/h (62 mph) ili 200 km/h (124 mph) sprint-vožnje toliko brzo da njegov prethodnik ostaje daleko za njim, a poklonici sportske vožnje sa svih strana momentalno načulje uši.


Vozači koji su još žedniji sportske akcije mogu pokrenuti puni potencijal performansi automobila uključenjem druge konfiguracije: režima M Dynamic Mode (MDM) gde je 4WD Sport režim sistema M xDrive konfigurisan za ultra sportsko i dinamično upravljanje. Zahvaljujući tome, novi BMW M5 postaje daleko agilniji nego u standardnoj konfiguraciji i kanališe još više pogona na zadnje točkove. Istovremeno, MDM dopušta mnogo veće klizanje točkova, dopuštajući oduševljenom vozaču da sedan ubaci u kontrolisano proklizavanje i doživi izuzetnu agilnost novog BMW M5 – što je poznata osobina modela M– do kraja. Začetak preteranog skretanja blagovremeno je najavljen dok linearno uvećanje ugla bočnog klizanja dovodi do lake kontrole, posebno zbog toga što MDM doprinosi stabilnosti na samim granicama performansi.


Kada je DSC deaktiviran, postoji izbor između tri režima (4WD, 4WD Sport i 2WD). U režimu 4WD, M xDrive ima neutralne postavke koje daju optimalnu kontrolu i izuzetnu vuču. Ovo je od posebne koristi na putevima koji su u osrednjem ili lošem stanju. Istovremeno, režim 4WD takođe dozvoljava vozaču da istražuje sposobnosti dinamičnih performansi novog modela BMW M5 sa isključenim kontrolnim sistemom DSC.


Uključenje režima 4WD Sport menja konfiguraciju pogona M xDrive tako da se postigne još veća agilnost i sportski osećaj. Mešavina apsolutne preciznosti, izvrsnog upravljanja i fenomenalne vuče koju on otkriva sigurno je sredstvo za postizanje vrhunskog uživanja u vožnji. Postavke režima 4WD Sport fino su podešene uz pomoć veoma iskusnih specijalista u cilju korišćenja puta u suvim uslovima.


Sa aktiviranim režimom 2WD, novi BMW M5 nudi veštom vozaču doživljaj vožnje sedana visokih performansi sa samo zadnjim pogonom, dovodeći do čiste forme vozačkog zadovoljstva koja opčinjava na sopstveni jedinstveni način. Kombinacija neverovatno agilnog upravljanja, sjajnog osećaja i izuzetne kontrole kretanja može se pripisati Aktivnom M Diferencijalu.

 

Koncept prikaza i kontrole.


Kabina novog modela BMW M5 fokusirana na vozača sada ima još čistiji dizajn zahvaljujući spuštenoj instrument tabli sa stajaćim Kontrolnim displejem. Grupa instrumenata u M-stilu sa dva klasična kružna brojčanika i crvenim kazaljkama takođe u sebi ima i dodatni digitalni brzinometar na levoj strani, dok brojač obrtaja na desnoj obuhvata i polje za upozorenje na promenljivi broj obrtaja u minutu te sportske lampice menjača kada je uključen prednji prikaz. Posred grupe instrumenata, vozač će pronaći podatke o odabiru brzine, programu menjanja Drivelogic, režimu M xDrive i postavci M1/M2, plus trenutno aktivirane postavke pogona i vešanja. Kad se aktivira prednji prikaz, ključne informacije mogu se projektovati na vetrobran tako da se pojavljuju neposredno u vozačevom vidnom polju. Grafika M-opcije gledanja razvijena za dinamičnu vožnju potpuno je revidirana i M-pogled sada dopušta i prikaz navigacionih informacija, po želji. Prostor za projekciju prednjeg prikaza u novom modelu BMW M5 uvećan je za oko 70 procenata.


Povrh iznova dizajniranog birača brzina, može se naći preklopna sklopka sa tri položaja za izbor programa Drivelogic promene brzina. Dugme P ispod njega za zaključavanje po parkiranju takođe je nadohvat ruke. U tipičnom M-stilu, brzine nove osmobrzinske transmisije M Steptronic mogu se menjati kako ručicom, tako i tipkama na volanu, dok se vozači mogu odlučiti i za automatizovani režim D. Manuelnim režimom S, u međuvremenu, M Steptronic omogućava višestruko snižavanje stepena prenosa, što za posledicu ima značajno smanjenje vremena promene brzina prilikom izvođenja sportskih vozačkih manevara, poput naglog kočenja na ulasku u krivine.


Kao i u prethodnom modelu, M sportski volan sadrži i dva dugmeta pogona M Drive (M1, M2) koja se mogu zasebno konfigurisati i omogućavaju vozaču da se vrati na ranije sačuvane postavke. Dugmad su potpuno redizajnirana i na vidnom su mestu. Ovo omogućava da se još lakše dohvate i, u uobičajenom M-stilu, nudi odličnu brzinu primene. Kao i režim M xDrive te program promene brzina Drivelogic, mapiranje motora i amortizera, karakteristike Servotronic upravljanja i podaci na prednjem prikazu takođe se mogu upamtiti. Željene postavke mogu se sačuvati preko menija iDrive. Ikona u grupi instrumenata pokazuje vozaču kada se aktivira sačuvana postavka M1/M2.


Kratkim pritiskom na DSC dugme u centralnoj konzoli aktivira se režim M Dynamic Mode (MDM) dok se dugim pritiskom aktivira režim isključenog DSC-a. Kad se aktivira režim isključenog DSC-a, meni za postavke M xDrive istovremeno se pojavljuje na kontrolnom prikazu. Osim toga, sada je moguće birati 4WD, 4WD Sport ili 2WD režim korišćenjem bilo iDrive kontrolera, bilo funkcije ekrana osetljivog na dodir. Aktivirani režim se prikazuje u grupi instrumenata i može se takođe sačuvati kao deo postavki pogona M Drive.

Read more
moto1
moto2
moto3
moto4
moto5
moto6
13.05.2017

BMW MOTORRAD DRUŽENJE U DELTA MOTORSU

U petak 12. maja BMW Srbija organizovao je Motorrad skup na placu ispred BMW salona automobila.

 

Tim povodom ljubitelji dvotočkaša uživali su u druženju uz roštilj i muziku, a imali su priliku i da se upoznaju sa novim modelima BMW motocikala: R1200 GS Rally, R1200 GS Exclusive, R Nine T Scrambler i R Nine T Pure.

 

Manifestaciju koju tradicionalno organizuje BMW Srbija, svojim pristustvom podržala su brojna moto udruženja, asocijacije, vlasnici različitih brendova motocikala kao i najverniji ljubitelji BMW brenda.
Gosti su imali priliku da se upoznaju sa aktuelnim programom finansiranja 3asy Ride koji je osmišljen kako bi olakšao kupovinu BMW motocikala svim našim klijentima tako da oni veoma jednostavno mogu uvek voziti neki novi model. Srbija se nalazi u odabranom društvu od dvadeset zemalja u svetu koje u ponudi finansiranja imaju 3asy Ride program i to u saradnji sa BMW Financial Services. Program 3asy Ride omogućava da posle tri godine vožnje motocikla kupci izaberu jednu od tri opcije. Oni mogu da otkupe svoj motocikl, vrate ga i izaberu novi ili nastave otplatu preostale vrednosti motocikla.

 

Ovi jedinstveni uslovi finansiranja omogućavaju klijentima da uz jednom dato učešće u finansiranju svake tri godine voze novi model motocikla kao i mogućnost da ga kasko osiguraju.

 

Delta Motors je i ove godine svim posetiocima obezbedio pogodnosti za kupovinu dodatne opreme i proizvoda BMW Motorrad Lifestyle asortimana.
 

Read more
Dan-koriscenih-vozila
10.05.2017

VREME JE ZA PROVEREN AUTOMOBIL.

Pozivamo vas na tradicionalni Dan korišćenih vozila koji se svakog proleća održava u Delta Motors salonu, Radnička 8, u Beogradu.

 

 

Posetite nas 20. maja od 10 do 14 časova i iskoristite priliku da uz posebne pogodnosti kupite korišćeni BMW ili MINI automobil.

 

Očekuje vas:

 

• Vaučer u vrednosti od 500€ za kupovinu korišćenog vozila ili usluge servisa za kupljeno vozilo.
• Specijalne pogodnosti za kupovinu korišćenih BMW i MINI vozila iz programa BMW Premium Selection
• Besplatan pregled i procenu važeg automobila
• Akcijska zamena vozila staro za novo i staro za staro
• Premijum finansiranje za kupovinu korišćenih vozila kroz program BMW Select Financing, koje vam omogućava da samo izaberete visinu učešća i ratu (pogledajte VIDEO na linku ispod).


Sva vozila iz BMW Premium Selection programa su dostupna za test vožnju, poseduju sertifikat o ispravnosti i poreklu vozila, servisnoj istoriji i pređenoj kilometraži.

Sigurnost pri kupovini donosi istinski zadovoljstvo u vožnji.


BMW Premium Selection
 

Read more
ted
30.04.2017

POMOZITE BMW-U DA OSMISLI BUDUĆNOST MOBILNOSTI.

Ovo je prilika da prijavite svoju ideju i uđete u istoriju automobilske industrije

BMW je odlučio da raspiše globalni konkurs u kome ljudi širom sveta mogu da podele svoje ideje i zamisli o tome šta će i na koji način unaprediti budućnost mobilnosti.

 

Konkurs nosi naziv 'vizionarska mobilnost', a osmišljen s ciljem prikupljanja ideja o novom hardveru, softveru, idejama i tehnološkim konceptima koji bi mogli da unaprede mobilnost budućnosti. Konkurs će biti otvoren nekoliko meseci, a sve ideje će zatim biti analizirane i svedene na šest najatraktivnijih.

 

Autori izabranih ideja dobiće priliku da ih prezentuju na salonu automobila u Frankfurtu, a zatim i na salonu automobila u Njujorku.

Read more
prvimaj
28.04.2017

RADNO VREME TOKOM PRVOMAJSKIH PRAZNIKA

Poštovani,

 

Obaveštavamo vas da će povodom Prvomajskih praznika, ponedeljak 01. maj i
utorak 02. maj 2017. godine, biti neradni dani za Delta Motors salon i
servis. Prvi radni dan je sreda 03 maj.

 

Vaš Delta Motors

Read more
21.04.2017

BMW ELEKTRIČNA VOZILA NA MAŠINSKOM FAKULTETU

U petak 21. aprila u okviru konferencije “Električna vozila – budućnost u saobraćaju“ održane na Mašinskom fakultetu, direktorka Delta Auto grupe Aleksandra Đurđević održala je gostujuće predavanje pod nazivom “BMW viđenje mobilnosti budućnosti”. Ovom prilikom prisutnim gostima kroz prezentaciju i test vožnje specijalno je predstavljen model BMW i3 vozila.


Predavanje u okviru konferencije “Električna vozila – Budućnost u saobraćaju” posvećeno je BMWi podbrendu koji je ove godine Delta Motors premijerno predstavio na Beogradskom Sajmu, i tom prilikom dobio posebno priznanje za uvođenje automobila na električni pogon na tržište Srbije.


Projekat “Beograd – lider zelene mobilnosti” predstavlja deo Zelene Balkanike, kojim će Hidria i automobilski klaster Slovenije sa brojnim međunarodnim partnerima i u partnerstvu sa mnogim lokalnim firmama u svakoj zemlji jugoistočne Evrope, omogućiti zelenu mobilnost na auto-putu od Minhena preko Salzburga, Ljubljane, Zagreba i Beograda do Skoplja, i preko takozvane Zelene Adriatike do Podgorice, Tirane te preko Dubrovnika Splita i Zadra do Kopra, gde se sprema pokretanje Inovativnog centra zelene mobilnosti, koji će da razvija visokotehnološka rešenja u te svrhe.
 

Read more
srecanuskrs
13.04.2017

RADNO VREME TOKOM USKRŠNJIH PRAZNIKA.

Delta Motors salon i servis neće raditi:

 

Petak 14.April.
Subota 15. April.
Nedelja 16 April.
Ponedeljak 17. April.
 

 

Read more
Priznanje
hala
30.03.2017

DELTA MOTORSU GRAND PRIX NAGRADA ZA UNAPREĐENJE NASTUPA BMW GRUPE NA SAJMU AUTOMOBILA.

Na 53. Međunarodnom salonu automobila kompanija Delta Motors dobila je Grand Prix nagradu za unapređenje celokupnog nastupa BMW grupe na sajmu automobila.

 

Delta Motors ove godine prvi put nastupa u BMW Hali 2A, koja je za ovu priliku preuređena po ugledu na izložbene prostore BMW grupe na najznačajnijim svetskim sajmovima. Celokupan utisak nastupa, ocenjivao je stručni žiri, u sastavu prof. dr Čedomir Duboka (predsednik), prof. dr Stevo Bunčić (Saobraćajni fakultet Univerziteta u Beogradu) i Marija Jeličić (Communis). Kriterijum za ocenjivanje pored ostalog, bila je i prezentacija eksponata na štandu, komunikacija sa posetiocima kao i vizuelni doživljaj prostora.

 

Na izložbenom prostoru od 2900m2, predstavljena je kompletna gama BMW grupe kao i modeli MINI vozila.

 

Najveću zvezdu BMW hale predstavlja nova, sedma generacija BMW Serije 5. Predstavljen je i model Serije 7 Mont Blanc edicije, u individualnom paketu opreme, koji predstavlja jedan od 100 primeraka u svetu, dok je poseban deo rezervisan za BMW M i M performance modele.

 

Premijerno je prikazan segment BMWi vozila, na električni i hibridni pogon, a kompanija Delta Motors dobila je takođe i posebno priznanje za uvođenje električnih vozila na tržište Srbije.

Read more
priznanje
i3i8
i3
30.03.2017

POSEBNO PRIZNANJE ZA DELTA MOTORS.

Kompanija Delta Motors dobila je posebno priznanje za uvođenje automobila na električni pogon na tržište Srbije. Ovo priznanje dodeljuje Agencija Metro Market u saradnji sa Privrednom komorom Srbije, Agencijom za zaštitu životne sredine i AMS savezom kao podršku razvoju i unapređenju zaštite životne sredine kroz promociju ekološki prihvatljivih prevoznih sredstava.

 

BMW kompanija u svom portfoliju ima potpuno zaseban segment vozila na električni i hibridni pogon „BMWi vozila’’, koja se po svim segmentima razlikuju od bilo kog drugog BMW vozila. U cilju pomeranja inženjerskih granica, stvoren je automobil koji je lider u ’’održivosti’’ sa aspekta očuvanja životne sredine, čiji adut nije samo nulta emisija štetnih gasova. Kod modela BMW i3 sloganom ’’Born Electric’’ sugeriše se najefikasniji ekološki automobil u čitavom procesu, počev od proizvodnje i korišćenja sve do reciklaže vozila.

 

BMW Group se znatno razlikuje od ostalih automobilskih brendova po pitanju proizvodnje električnih vozila jer je pored elektrifikacije glavnih modela, BMW osnovao poseban podbrend BMWi u koji je značajno investirao. Materijali koji se koriste u proizvodnji BMWi su karbonska vlakna koja se nalaze u karoseriji automobila, biorazgradivi materijali, reciklirani materijali (poput PET boca), vuna, drvo eukaliptusa, kenaf. Ovi modeli se proizvode u fabrici u Lajpcigu koja je primer ekološki ispravne proizvodnje i koja koristi električnu energiju proizvedenu uz pomoć vetrenjača, a stare baterije iz automobila se koriste za skladištenje viška energije (batteries second life).

 

Prilikom procesa proizvodnje BMW i3 modela emituje se šest puta manje CO2 nego tokom proizvodnje jednog SUV automobila, dok se tokom korišćenja postiže nulta emisija CO2. Ova činjenica BMW i3 čini ekološki najprihvatljivijim vozilom današnjice.

 

BMW i3, u zavisnosti od načina upotrebe, može preći između 200 i 300 km sa samo jednim punjenjem.

 

U našoj zemlji postoji mnogo prostora za unapređenje kako infrastrukture, tako i beneficija za vlasnike ovih vozila, što će znatno uticati na promenu svesti vozača. Zaineresovanost kupaca je velika, a o tome svedoči informacija da su kvote za proizvodnju BMWi vozila već sada rezervisane za celu 2017. godinu.

 

Kompanija Delta Motors će nastaviti da aktivno sledi inicijativu BMW grupe i podrži razvoj i popularizaciju automobila na električni pogon.
 

Read more