BMW Serije 4 Coupe
BMW Serije 4 Coupe
BMW Serije 4 Coupe
06.07.2020

NOVI BMW SERIJE 4 COUPE SPREMAN JE ZA PREDSTAVLJANJE JAVNOSTI

Najnovija generacija sportskog kupea srednjeg premijum segmenta naglašava svoj jedinstveni karakter i predstavlja naredno poglavlje u nastavku tradicije kupe modela koju su oblikovali brojni legendarni BMW modeli, a biće lansiran na tržište u oktobru 2020. godine.


Prodaja startuje sa pet modela, a na vrhu ponude je M440i xDrive Coupé (kombinovana potrošnja goriva 7.1 – 6.8 l/100 km; kombinovana emisija CO2: 163 – 155 g/km). Ovaj sportski automobil pokreće šestocilindrični benzinski motor od 275 kW/374 KS. U okviru palete motora postoje dva četvorocilindrična benzinska i jedan dizel agregat, a još dva šestocilindrična dizela pridružiće se gami u martu 2021. godine.


Od starta dva modela - 20d i 40i imaju „mild hybrid“ tehnologiju. Starter motor generator daje dodatnu snagu od 8 kW motoru na delimičnim režimima rada, dok oba četvorocilindrična dizela imaju dvostepeno turbo-punjenje.


Automatski osmostepeni Steptronic menjač je u standardnoj opremi dok opciono može biti u Sportskoj verziji. Ukoliko se na vozilo doda M Sport paket Pro dobija se i Sprint funkcija za trenutni prelazak u sportske modove vožnje. Inteligentni pogon na sve točkove xDrive na početku će biti dostupan za dve verzije modela, dok su u planu četiri od marta 2021. godine.

 

Novi BMW Serije 4 Coupe ima oštriji karakter od prethodnika, jer je karoserija pretrpela velike izmene, značajno je ojačana, a oslanjanje je drugačije podešeno pa to sve osigurava posebne performanse. Težište ovog modela je niže za 21 milimetar u odnosu na BMW Serije 3, a raspon zadnjih točkova je veći za 23 milimetra. Po prvi put u ovoj klasi vozia neki elementi su napravljeni od aluminijuma.


Ukoliko klijent želi još „sportskije“ ponašanje vozila M Sport oslanjanje je, takođe, dostupno za poručivanje, a ukolikio želi da spoji i sportsko i komforno ponašanje moze izabrati M adaptivno oslanjanjanje sa elektronskim upravljanjem amortizerima. Izbor boja kočionih čeljusti je na raspolaganju, kako bi klijenti mogli još bolje da konfigurišu svoj automobil.

 

U standardnoj opremi su izduženi LED farovi, dok su adaptivni LED farovi sa BMW Laserlight dostupni kao opcija. Zadnja LED svetla sa svetlosnim vlaknima u obliku slova L u standardu su u kontrastnoj boji.

 


Dizajn enterijera orjentisan je ka vozaču, a u dizajnu kokpita moguće je dobiti Live Cockpit Professional koji se sastoji od centralnog informacionog ekrana od 10,25 inča i instrument table veličine 12,3 inča. Ovaj sistem koristi najnoviju generaciju BMW operacionog sistema 7.0.


Kontrolna tabla visokokvalitetnog dizajna na centralnoj konzoli, novi sportski kožni volan i novorazvijena sportska sedišta dolaze kao standard, dok su opcionalno dostupni „jastučići za kolena“ na centralnoj konzoli. Dva sedišta pozadi imaju karakter individualnih sedišta.

 

Znatno je poboljšana zvučna i toplotna izolacija kabine u poređenju sa prethodnim modelom – pa je akustično vetrobransko staklo standard i trozonska automatska klima dolazi već u osnovnom paketu. Stakleni pokretni krov produžen je za 24mm u odnosu na prethodnu generaciju.


Ovaj model poseduje najaktuelnije sisteme asistencije u vožnji - upozorenje na sudaru sa automatskim kočenjem i upozorenje za napuštanje trake su deo standardne opreme.

 

Nova generacija BMW Head-Up displeja nudi 70 odsto veću projekcijsku površinu. Inovativna 3D vizualizacija okoline u okviru digitalnih instrumenata pokazuje vozaču vozilo i okolinu, kao i aktivirane sisteme asistencije i funkcije koje nudi.

 

U paketima asistencije prilikom parkiranja sada je moguće dobiti i sistem za potpuno automatsko parkiranje koji uključuje i asistenciju prilikom izlaska sa parking mesta i asistenciju pri vožnji unazad. Ukoliko se odluči za Parking Assistant Plus klijent dobija i panoramske prikaze, kao i 3D prikaz.


BMW Operativni sistem ID7 omogućava pojedinačne i personalizovane prikaze na kontrolnom ekranu i instrument tabli, kao i korišćenje BMW inteligentnog ličnog asistenta. Optimizovana je interakcija između putnika i digitalnog asisenta pomoću nove animacije, a kontrolu na vozilu moguće je vršiti pomoću ekrana osetljivog na dodir, iDrive kontrolera, tastera na volanu, glasovnom kontrolom i upravljanjem gestovima.


Integracija Smart Phone telefona daje podršku i za Apple CarPlay i za Android Auto i radi bežično. Informacije koje se razmenjuju se prikazuju na centralnom informacionom ekranu, instrument tabli i u opcionom Head-Up ekranu.


Varijante modela: 420i Coupé, 430i Coupé, M440i xDrive Coupé, 420d Coupé, 420d xDrive Coupé, 430d xDrive Coupé (dostupan od marta 2021), M440d xDrive Coupé (dostupan od marta 2021).

Pročitajte više
mobmob
05.06.2020

NOVI BMW SERIJE 6 GRAN TURISMO

BMW Serije 6 Gran Turismo predstavlja individualnost u premijum segmentu i zadovoljava različite zahteve savremenih i izuzetno pronicljivih kupaca. Kombinuje sportske sposobnosti po kojima je BMW poznat sa izuzetnom udobnošću na dugim putovanjima. Spoljni izgled oblikuju jasna prisutnost i elegancija koje dopunjuju upečatljiva funkcionalna svestranost.

 

Premijera novog modela BMW Serije 6 Gran Turismo: Precizno modifikovan spoljni dizajn dočarava sportski profil i prepoznatljive karakteristike dinamičnog modela sa petora vrata; visokokvalitetni materijali i oprema poboljšavaju luksuzan ambijent u unutrašnjosti vozila, dok nova Mildhybrid tehnologija od 48V podiže efikasnost i dinamiku; tu su i vrhunske inovacije u oblastima asistencije vozaču, upravljanju i konektivnosti.

 

Jedinstveni koncept vozila u Premium Executive klasi pruža udobnost kombinovanu sa sportskim izgledom i inteligentnom funkcionalnošću.

 

Redizajnirani prednji i zadnji kraj donose pojačanu prisutnost i moćnu sportsku privlačnost; veća BMW rešetka hladnjaka (poznati BMW bubrezi) i tanji farovi naglašavaju dinamičan karakter automobila; novi adaptivni LED farovi sa Matriks tehnologijom dolaze u standardu, dok se najnovija verzija BMW Laserlight može se naručiti kao opcija; izuzetno jasna površina naglašava širinu zadnjeg kraja; sve varijante modela imaju trapezoidne izduvne cevi.

 

Dodate su nove boje karoserije i BMW individual boje, M Sport paket sa novom još sportskijom oblogom branika i velikim difuzorskim elementom sa zadnje strane. Opciono M Sportske kočnice sada su dostupne za poručivanje i u crvenoj boji.

 

Nenadmašan spoj luksuznog ambijenta, udobnosti pri putovanjima i raznolikost enterijera. Nova kombinacija kontrolnog displeja od 12,3 inča i instrument tabla ugrađeni su kao standard. Kontrole na centralnoj konzoli sada su u crnoj boji visokog sjaja, poseduje kožni sportski volan sa novouređenim multifunkcijskim tasterima i dvozonskom automatskom klimom sa proširenim karakteristikama. Opcioni Sensatec instrument panel sada je dostupan sa smeđim kontrastnim šivanjem.

 

Sedišta sa Dakota kožnom oblogom su u standardu, dok je BMW Individual kožna presvlaka dostupna kao opcija. Dodate su nove lajsne i linije u unutrašnjosti, uključujući Aluminium Rhombicle Smoke Grey (u automobilima koji su u M Sport paketu) i izuzetne varijante od finog drveta.

 

Nove visokokvalitetne opcije za poboljšani komfor na putovanjima: ambijentalno svetlo sa dinamičnim unutrašnjim osvetljenjem, unapređeni entertejnment sistem Professional na zadnjim sedištima. Takođe su dostupni: automatski četvorozonski klima uređaj, panorama stakleni krov, električno podesivi štitnici od sunca, kao i Bowers & Wilkins Diamond Surround Sound sistem ozvučenja.

 

Na raspolaganju su dva benzinska i tri dizel motora. Sve verzije motora sada su sa 48V Mildhybrid tehnologijom. Brži odziv na gas i veća efikasnost zahvaljujući 48V starter-agregatu sa dodatnih 8 kW/11 KS koji povećavaju snagu motora i smanjuju radno opterećenje.

 

Unapređena je BMW TwinPower Turbo tehnologija kod četvorocilindričnih i šestocolindričnih benzinskih motora sa optimizovanim ubrizgavanjem benzina, a svi dizel motori sada su sa dvostepenim turbo-punjenjem. Sve varijante modela sa četiri i šest cilindara sada zadovoljavaju Euro 6d standard.

 

Osmostepeni Steptronic menjač standard je u svim varijantama modela, dok je inteligentni pogon na sve točkove BMW xDrive je moguće dobiti kod tri modela.

 

Opcionalno integralno aktivno upravljanje nudi veću pomoć u manevrisanju pri malim brzinama, odnosno radi i na brzinama manjim od 3km/h. Vazdušno ogibljenje zadnje osovine sa automatskim samoniveliranjem postavljeno je kao deo standardne opreme. Takođe su, kao opcija, u ponudi: adaptivno oslanjanje, adaptivno vazdušno ogibljenje napred i nazad, i Executive Drive paket koji dodatno uključuje aktivne stabilizatore.

 

Novi sistemi asistencije vozaču i proširene funkcije utabali su put autonomnoj vožnji. Upozorenje o napuštanju trake - deo opcionalnog sistema Driving Asisstant - sada poseduje i funkciju vraćanja u saobraćajnu traku, novi Driving Assistant Professional sada uključuje aktivnu navigaciju, automatsko formiranje trake za slučaj nužde i upozorenja za raskrsnicu koja sada dolazi sa funkcijom kočenja. Opciono aktivna tempomat sa funkcijom Stop & Go sada uključuje adaptivnu kontrolu razdaljine.

 

Dodatno 3D vizualizacija okoline prikazuje saobraćajne situacije i moguće intervencije sistema za pomoć vozaču na instrument tabli.

 

Tu je i opcionalno dostupan Parking Asisstant dodatnom funkcijom asistencije za vožnju unazad.

 

BMW Live Cockpit Professional dolazi u novom BMW Serije 6 Gran Turismo kao standard. BMW operativni sistem 7 koji je deo standardne opreme, otvara mnoštvo potencijalnih novih aplikacija i mogućnosti povezivanja, kao i proširenu personalizaciju.

 

BMW Intelligent Personal Assistant s proširenim funkcijama; optimizovana interakcija i nova grafika na kontrolnom ekranu.
Standardna integracija pametnih telefona sada nudi i Android Auto (pored Apple CarPlay-a) koji rade bežično.

Pročitajte više
mobmob
03.06.2020

PREMIJERA NOVOG BMW SERIJE 5

Unapređen spoljašnji dizajn, sportska privlačnost, dodatno pojačan luksuzni osećaj u unutrašnjosti, povećana efikasnost i dinamičnost zahvaljujući elektrifikaciji pogonskog sistema, vrhunske inovacije u oblastima asistencije vozaču, upravljanju i konektivnosti.

 

BMW Serije 5 prvi put je predstavljen 1972. godine, a sada nas očekuje novo poglavlje u njegovoj istoriji. Globalna prodaja trenutne generacije modela nadmašila je 600.000 jedinica.

 

Novi model poseduje privlačne dizajnerske akcente, jasno strukturirane površine na prednjem i zadnjem delu, novi dizajn rešetke hladnjaka, tzv. BMW bubrega, koja je sada i šira i viša. Tu su i novi LED prednji farovi sa tanjim konturama, dok funkciju zaštite od zaslepljivanja obavlja matrix tehnologija. BMW Laserlight je sada dostupan kao opcija za sve varijante ovog modela, sa dugim svetlima dometa do 650m. Na zadnjem delu novi element, koji imaju sve verzije modela sada, čine dve trapezoidne izduvne cevi.
Dodate su nove boje karoserije i BMW individual boje, M Sport paket sa novim i mišićavim dizajnerskim karakteristikama kao što su novi uvodnici za vazduh. Vodeći model je BMW M550i xDrive Sedan (kombinovana potrošnja goriva: 10,0-9,7 l/100 km; kombinovana emisija CO2: 229-221 g/km) sa V8 motorom od 390 kW/530 KS. Opcione M Sport kočnice su dostupne za poručivanje i u crvenoj boji.

 

Novi točkovi od lakih legura od 18 do 20 inča, 20-inčni BMW točkovi Individual Air performance se po prvi put nude kao opcija, a specificni su po tome što su na Y spoke felnu postavljeni aerodinamički. Sveukupni rezultat je poboljšana aerodinamika i manja masa tako da je i smanjena CO2 emisija.

 

Dizajn enterijera ima usavršene detalje, opcioni 12,3-inčni kontrolni ekran (10,25-inčni kontrolni displej sada je deo standardne opreme), automatska klima sa proširenim karakteristikama i sportski kožni volan sa novim uređenjem multifunkcijskih tastera. Kontrole na centralnoj konzoli sada su u crnoj boji visokog sjaja. Enterijer je moguće poručiti u novoj perforiranoj varijanti Sensatec ili opcionalno kožu Dakota ili ekskluzivnu Nappa kožu. Comfort sedišta su dostupna kao opcija, a sada je moguće poručiti i nova M multifunkcionalna sedišta.

 

BMW Serije 5 M Sport Edition: specijalna verzija BMW Serije 5 Sedan i nove Serije 5 Touring, dostupne su od lansiranja u ograničenom broju od 1.000 jedinica; uključuju paket M Sport, metalik boju Donington Grey, prethodno dostupnu samo za modele BMW M, i ekskluzivne, 20-inčne BMW Individual točkove sa Air Performance dizajnu u dve boje.

 

Plug-in hibridni asortiman proširen je na pet modela: najnovija generacija BMW eDrive tehnologija dostupna je sada i za BMW Serije 5 Touring. BMW 530e Touring (kombinovana potrošnja goriva: 2,1 - 1,9 l/100; kombinovana potrošnja električne energije: 15,9 - 14,9 kWh/100 km; emisija CO2, kombinovano: 47 - 43 g/km), BMW 530e xDrive Touring (kombinovana potrošnja goriva: 2,3 - 2,1 l/100 km; kombinovana potrošnja električne energije: 16,9 - 15,9 kWh/100 km; emisija CO2, kombinovano: 52 - 49 g/km) i BMW 545e xDrive Sedan (Kombinovana potrošnja goriva: 2,4 - 2,1 l/100 km; kombinovana potrošnja električne energije: 16,3 - 15,3 kWh/100 km; kombinovana emisija CO2: 54 - 49 g/km) sa šestocilindričnim motorom sa unutrašnjim sagorevanjem koji je dostupan od jeseni 2020. godine.

 

Uvedena je nova Mildhybrid tehnologija od 48V za sve četvorocilindrične i šestocilindrične motore (raspoloživost zavisi od države); koja obezbeđuje brži odziv na delimičnim opterećenima i bolje ubrzanje, veću efikasnost kao i unapređen rad automatske start/stop funkcije zahvaljujući starter-generatoru snage od 8 kW/11KS.

 

Unapređena je BMW TwinPower Turbo tehnologija kod četvorocilindričnih i šestocolindričnih benzinskih motora sa optimizovanim ubrizgavanjem benzina, a svi dizel motori sada su sa dvostepenim turbo-punjenjem. Sve varijante modela sa četiri i šest cilindara sada zadovoljavaju Euro 6d standard.

 

Opcionalno integralno aktivno upravljanje nudi veću pomoć u manevrisanju pri malim brzinama, odnosno radi i na brzinama manjim od 3km/h, a dostupno je i na Plug-in hibridnim modelima.

 

Novi sistemi asistencije vozaču i proširene funkcije utabali su put autonomnoj vožnji: upozorenje o napuštanju trake - deo opcionalnog sistema Driving Asisstant - sada poseduje i funkciju vraćanja u saobraćajnu traku; novi Driving Assistant Professional sada uključuje aktivnu navigaciju, automatsko formiranje trake za slučaj nužde i upozorenja za raskrsnicu koja dolazi sada sa funkcijom kočenja. Dodatno 3D vizualizacija okoline prikazuje saobraćajne situacije i moguće intervencije sistema za pomoć vozaču na instrument tabli. Tu je i opcionalno dostupan Parking Asisstant dodatnom funkcijom asistencije za vožnju unazad.

 

BMW operativni sistem 7 koji je deo standardne opreme, otvara mnoštvo potencijalnih novih aplikacija i mogućnosti povezivanja, kao i proširenu personalizaciju.
BMW Intelligent Personal Assistant s proširenim funkcijama; optimizovana interakcija i nova grafika na kontrolnom ekranu.

 

Standardna integracija pametnih telefona sada nudi i Android Auto (pored Apple CarPlay-a) koji rade bežično.


Varijante modela:

 

Plug-in hibridni modeli:

 

BMW 530e Sedan (BMW 530e xDrive Sedan):
Četvorocilindrični benzinski motor, plug-in hibridni sistem sa sinhronim elektromotorom, osmostepeni Steptronic menjač; (BMW xDrive).
Motor sa sagorevanjem:
Kapacitet: 1.998 ccm, snaga: 135 kW/184 KS pri 5.000 - 6.500 o/min,
maks obrtni moment: 300 Nm pri 1.350 - 4.000 o/min.
Električni motor
Snaga: 80 kW/109 KS, maks. obrtni moment: 265 Nm.
Kombinovana snaga sistema: 215 kW/292 KS, maks. kombinovani obrtni moment: 420 Nm.
Ubrzanje [0 - 100 km/h]: 5,9 sekundi (5,9 sekundi),
Maksimalna brzina: 235 km/h (235 km/h),
Maksimalna brzina (električna): 140 km/h (140 km/h).
Električni domet: 62 - 67 km (56 - 58 km).
Kombinovana Kombinovana potrošnja goriva: 1,8 - 1,7 l/100 km (2,1 - 2,0 l/100 km)
Kombinovana potrošnja električne energije: 14,8 - 13,7 kWh/100 km
(16,4 - 15,9 kWh/100 km),
Kombinovana emisija CO2: 42 - 39 g/km (49 - 46 g/km),
Izduvni standard: Euro 6d.

 

 

BMW 530e Touring (BMW 530e xDrive Touring) (od novembra 2020):
Četvorocilindrični benzinski motor, plug-in hibridni sistem sa sinhronim elektromotorom, osmostepeni Steptronic menjač (BMW xDrive).
Motor unutrašnjim sagorevanjem:
Kapacitet: 1.998 ccm, snaga: 135 kW/184 KS pri 5.000 - 6.500 o/min,
maks obrtni moment: 300 Nm pri 1.350 - 4.000 o/min.
Električni motor:
Snaga: 80 kW/109 KS, maks. obrtni moment: 265 Nm.
Kombinovana snaga sistema: 215 kW/292 KS, maks. kombinovani obrtni moment: 420 Nm.
Ubrzanje [0 - 100 km/h]: 6,1 sekundi (6,1 sekundi),
Maksimalna brzina: 225 km/h (225 km/h),
Maksimalna brzina (električna): 140 km/h (140 km/h).
Električni domet: 58 - 62 km (53 - 56 km).
Kombinovana potrošnja goriva: 2,1 - 1,9 l/100km (2,3 - 2,1 l/100km),
Kombinovana potrošnja električne energije: 15,9 - 14,9 kWh/ 100 km
(16,9 - 15,9 kWh/ 100 km),
Kombinovana emisija CO2 iz goriva: 47 - 43 g/km (52 - 49 g/km),
Izduvni standard: Euro 6d.

 

 

BMW 545e xDrive Sedan (od novembra 2020):
Četvorocilindrični benzinski motor, plug-in hibridni sistem sa sinhronim elektromotorom, osmostepeni Steptronic menjač (BMW xDrive).
Motor sa sagorevanjem:
Kapacitet: 2.998 ccm, snaga: 210 kW/286 KS pri 5.000 - 6.000 o/min
maks obrtni moment: 450 Nm pri 1.500 - 3 500 o/min.
Električni motor
Snaga: 80 kW/109 KS, maks. obrtni moment: 265 Nm.
Kombinovana sistemska snaga: 290 kW/ 394 KS, maks. kombinovani obrtni moment: 600 Nm.
Ubrzanje [0 - 100 km/h]: 4,7 sekundi,
Maksimalna brzina: 250 km/h,
Maksimalna brzina (električna): 140 km/h.
Električni domet: 54 - 57 km.
Kombinovana Potrošnja goriva: 2,4 - 2,1 l/100km,
Kombinovana potrošnja električne energije: 16,3 - 15,3 kWh/ 100 km,
Kombinovana emisija CO2: 54 - 49 g/km,
Izduvni standard: Euro 6d.


Modeli na benzin:

 

BMW 520i Sedan:
Četvorocilindrični redni benzinski motor, mild hibrid tehnologija,
osmostepeni menjač Steptronic.
Kapacitet: 1.998 ccm, snaga: 135 kW/184 KS pri 5.000 - 6.500 o/min,
maks obrtni moment: 290 Nm pri 2150 - 4 250 o/min.
Ubrzanje [0 - 100 km/h]: 7,9 sekundi,
Maksimalna brzina: 235 km/h.
Kombinovana potrošnja goriva: 5,5 - 5,3 l/100km (51,4 - 53,3 mpg imp),
Kombinovana Emisija CO2 iz goriva: 125 - 120 g/km,
Izduvni standard: Euro 6d.

 

 

BMW 520i Touring:
Četvorocilindrični redni benzinski motor, mild hibrid tehnologija,
osmostepeni menjač Steptronic.
Kapacitet: 1.998 ccm, snaga: 135 kW/ 184 KS pri 5.000 - 6.500 o/min,
maks obrtni moment: 290 Nm pri 2150 - 4 250 o/min.
Ubrzanje [0 - 100 km/h]: 8,3 sekundi,
Maksimalna brzina: 225 km/h.
Kombinovana potrošnja goriva: 5,7 - 5,5 l/100km,
Kombinovana emisija CO2: 131 – 126 g/km,
Izduvni standard: Euro 6d.

 

 

BMW 530i Sedan (BMW 530i xDrive Sedan):
Četvorocilindrični redni benzinski motor, mild hibrid tehnologija,
osmostepeni menjač Steptronic, (BMW xDrive).
Kapacitet: 1.998 ccm, snaga: 185 kW/ 252 KS pri 5.200 - 6.500 o/min,
maks obrtni moment: 350 Nm pri 1.450 - 4.800 o/min.
Ubrzanje [0 - 100 km/h]: 6,4 sekundi (6,3 sekundi),
Maksimalna brzina: 250 km/h (250 km/h).
Kombinovana potrošnja goriva: 5,5 - 5,3 l/100km,
(6,1 - 5,9 l/100km),
Kombinovana Emisija CO2 iz goriva: 126 - 121 g/km (140 - 135 g/km),
Izduvni standard: Euro 6d.

 

 

BMW 530i Touring (BMW 530i xDrive Touring):
Četvorocilindrični redni benzinski motor, mild hibrid tehnologija,
osmostepeni menjač Steptronic, (BMW xDrive).
Kapacitet: 1.998 ccm, snaga: 185 kW/ 252 KS pri 5.200 - 6.500 o/min,
maks obrtni moment: 350 Nm pri 1.450 - 4.800 o/min.
Ubrzanje [0 - 100 km/h]: 6,7 sekundi (6,6 sekundi),
Maksimalna brzina: 250 km/h (250 km/h).
Kombinovana potrošnja goriva: 5,8 - 5,6 l/100km
(6,4 - 6,2 l/100km),
Kombinovana Emisija CO2 iz goriva: 133 - 127 g/km (147 - 142 g/km),
Izduvni standard: Euro 6d.

 

 

BMW 540i Sedan (BMW 540i xDrive Sedan):
Četvorocilindrični redni benzinski motor, mild hibrid tehnologija,
osmostepeni menjač Steptronic, (BMW xDrive).
Kapacitet: 2998 ccm, snaga: 245 kW/ 333 KS pri 5.500 - 6.250 o/min,
Maks. obrtni moment: 450 Nm pri 1.600 - 4.800 o/min.
Ubrzanje [0 - 100 km/h]: 5,2 sekunde (4,9 sekundi),
Maksimalna brzina: 250 km/h (250 km/h).
Kombinovana potrošnja goriva: 6,5 - 6,3 l/100km
(6,8 - 6,6 l/100km).
Kombinovana emisija CO2: 149 - 144 g/km (156 - 152 g/km),
Izduvni standard: Euro 6d.

 

 

BMW 540i xDrive Touring:
Četvorocilindrični redni benzinski motor, mild hibrid tehnologija,
osmostepeni menjač Steptronic, (BMW xDrive).
Kapacitet: 2998 ccm, snaga: 245 kW/ 333 KS pri 5.500 - 6.250 o/min,
Maks. obrtni moment: 450 Nm pri 1.600 - 4.800 o/min.
Ubrzanje [0 - 100 km/h]: 5,2 sekunde,
Maksimalna brzina: 250 km/h,
Kombinovana Potrošnja goriva: 7,1 - 7,0 l/100km,
Kombinovana emisija CO2: 164 - 159 g/km,
Izduvni standard: Euro 6d.

 

 

BMW M550i xDrive Sedan:
V8 benzinski motor, osmostepeni Steptronic menjač BMW xDrive.
Kapacitet: 4.395 ccm, snaga: 390 kW/ 530 KS pri 5.500 - 6.000 o/min,
mak obrtni moment: 750 Nm pri 1.800 – 4.600 o/min.
Ubrzanje [0 - 100 km/h]: 3,8 sekundi,
Maksimalna brzina: 250 km/h
Kombinovana potrošnja goriva: 10,0 - 9,7 l/100km,
Kombinovana emisija CO2: 229 - 221 g/km,
Izduvni standard: Euro 6d.

 

 

Dizel modeli:

 

BMW 520d Sedan (BMW 520d xDrive Sedan):
Četvorocilindrični redni benzinski motor, mild hibrid tehnologija,
osmostepeni menjač Steptronic, (BMW xDrive).
Kapacitet: 1.995 ccm, snaga: 140 kW/190 KS pri 4.000 o/min,
maks obrtni moment: 400 Nm pri 1.750 - 2.500 o/min.
Ubrzanje [0 - 100 km/h]: 7,2 sekundi (7,2 sekundi),
Maksimalna brzina: 235 km/h (232 km/h).
Kombinovana potrošnja goriva: 4,3 - 4,1 l/100km
(4,5 - 4,3 l/100km),
Kombinovana emisija CO2: 112 - 108 g/km (118 - 114 g/km),
Izduvni standard: Euro 6d.

 

 

BMW 520d Touring (BMW 520d xDrive Touring):
Četvorocilindrični redni benzinski motor, mild hibrid tehnologija,
osmostepeni menjač Steptronic (BMW xDrive).
Kapacitet: 1.995 ccm, snaga: 140 kW/ 190 KS pri 4.000 o/min,
maks obrtni moment: 400 Nm pri 1.750 - 2.500 o/min.
Ubrzanje 0 - 100 km/h 7,6 sekundi (7,6 sekundi),
Maksimalna brzina: 225 km/h (222 km/h).
Kombinovana potrošnja goriva: 4,5 - 4,3 l/100km
(4,7 - 4,6 l/100km),
Kombinovana emisija CO2: 119 - 113 g/km (124 - 120 g/km),
Izduvni standard: Euro 6d.

 

 

BMW 530d Sedan (BMW 530d xDrive Sedan):
Četvorocilindrični redni benzinski motor, mild hibrid tehnologija,
osmostepeni menjač Steptronic, (BMW xDrive).
Kapacitet: 2.993 ccm, snaga: 210 kW/286 KS pri 4.000 o/min,
Maks obrtni moment: 650 Nm pri 1.500 - 2.500 o/min.
Ubrzanje [0 - 100 km/h (62 mph)]: 5,6 sekunde (5,4 sekundi),
Maksimalna brzina: 250 km/h (250 km/h).
Kombinovana potrošnja goriva: 4,6 - 4,5 l/100km
(5,0 - 4,8 l/100km),
Kombinovana emisija CO2: 122 - 118 g/km (131 - 125 g/km),
Izduvni standard: Euro 6d.

 

 

BMW 530d Touring (BMW 530d xDrive Touring):
Četvorocilindrični redni benzinski motor, mild hibrid tehnologija,
osmostepeni menjač Steptronic, (BMW xDrive).
Kapacitet: 2993 ccm, snaga: 210 kW/286 KS pri 4.000 o/min,
Maks obrtni moment: 650 Nm) pri 1.500 - 2.500 o/min.
Ubrzanje [0 - 100 km/h]: 5,7 sekunde (5,6 sekundi),
Maksimalna brzina: 250 km/h (250 km/h).
Kombinovana potrošnja goriva: 4,9 - 4,7 l/100km
(5,2 - 5,1 l/100km),
Kombinovana emisija CO2: 128 - 123 g/km (137 - 133 g/km),
Izduvni standard: Euro 6d.

 

 

BMW 540d xDrive Sedan:
Četvorocilindrični redni benzinski motor, mild hibrid tehnologija,
osmostepeni menjač Steptronic, (BMW xDrive).
Kapacitet: 2.993 ccm, snaga: 250 kW/340 KS pri 4,400 o/min,
Maks obrtni moment: 700 Nm pri 1.750 - 2.250 o/min.
Ubrzanje [0 - 100 km/h]: 4,6 sekundi,
Maksimalna brzina: 250 km/h,
Kombinovana potrošnja goriva: 5,1 - 5,0 l/100km,
Kombinovana emisija CO2: 135 – 131 g/km,
Izduvni standard: Euro 6d.

 

 

BMW 540d xDrive Touring:
Četvorocilindrični redni benzinski motor, mild hibrid tehnologija,
Osmostepeni menjač Steptronic, (BMW xDrive).
Kapacitet: 2,993 ccm, snaga: 250 kW/340 KS pri 4,400 o/min,
Maks obrtni moment: 700 Nm pri 1.750 - 2.250 o/min.
Ubrzanje [0 - 100 km/h]: 4,8 sekundi,
Maksimalna brzina: 250 km/h
Kombinovana potrošnja goriva: 5,4 - 5,3 l/100km,
Kombinovana emisija CO2: 142 - 138 g/km,
Izduvni standard: Euro 6d.


*Sve brojke koje se odnose na performanse, potrošnju goriva/električne energije i emisiju su provizorne.

 

EMISIJE I POTROŠNJA CO2:

 

BMW 530e Sedan (BMW 530e xDrive Sedan):
Kombinovana potrošnja goriva: 1,8 - 1,7 l/100km (2,1 - 2,0 l/100km),
Kombinovana potrošnja električne energije: 14,8 - 13,7 kWh/ 100 km
(16,4 - 15,9 kWh/ 100 km),
Kombinovana emisija CO2: 42 - 39 g/km (49 - 46 g/km),

 

 

BMW 530e Touring (BMW 530e xDrive Touring) (od 11/20):
Kombinovana potrošnja goriva: 2,1 - 1,9 l/100km (2,3 - 2,1 l/100km),
Kombinovana potrošnja električne energije: 15,9 - 14,9 kWh/100 km
(16,9 - 15,9 kWh/100 km),
Kombinovana emisija CO2 iz goriva: 47 - 43 g/km (52 - 49 g/km),

 

 

BMW 545e xDrive Sedan (od 11/2020):
Kombinovana potrošnja goriva: 2,4 - 2,1 l/100km,
Kombinovana potrošnja električne energije: 16,3 - 15,3 kWh/ 100 km,
Kombinovana emisija CO2: 54 - 49 g/km,

 

 

BMW 520i Sedan:
Kombinovana potrošnja goriva: 5,5 - 5,3 l/100km,
Kombinovana Emisija CO2 iz goriva: 125 - 120 g/km,

 

 

BMW 520i Touring:
Kombinovana potrošnja goriva: 5,7 - 5,5 l/100km (49,6 - 51,4 mpg imp),
Kombinovana emisija CO2: 131 – 126 g/km,

 

 

BMW 530i Sedan (BMW 530i xDrive Sedan):
Kombinovana potrošnja goriva: 5,5 - 5,3 l/100km (6,1 - 5,9 l/100km),
Kombinovana Emisija CO2 iz goriva: 126 - 121 g/km (140 - 135 g/km),

 

BMW 530i Touring (BMW 530i xDrive Touring):
Kombinovana potrošnja goriva: 5,8 - 5,6 l/100km (6,4 - 6,2 l/100km),
Kombinovana Emisija CO2 iz goriva: 133 - 127 g/km (147 - 142 g/km),

 

 

BMW 540i Sedan (BMW 540i xDrive Sedan):
Kombinovana potrošnja goriva: 6,5 - 6,3 l/100km (6,8 - 6,6 l/100km),
Kombinovana emisija CO2: 149 - 144 g/km (156 - 152 g/km),


BMW 540i xDrive Touring:
Kombinovana potrošnja goriva: 7,1 - 7,0 l/100km,
Kombinovana emisija CO2: 164 - 159 g/km,

 

BMW M550i xDrive Sedan:
Kombinovana potrošnja goriva: 10,0 - 9,7 l/100km, Kombinovana emisija CO2: 229 - 221 g/km.

 

 

BMW 520d Sedan (BMW 520d xDrive Sedan):
Kombinovana potrošnja goriva: 4,3 - 4,1 l/100km (4,5 - 4,3 l/100km),
Kombinovana emisija CO2: 112 - 108 g/km (118 - 114 g/km),

 

 

BMW 520d Touring (BMW 520d xDrive Touring):
Kombinovana potrošnja goriva: 4,5 - 4,3 l/100km (4,7 - 4,6 l/100km),
Kombinovana emisija CO2: 119 - 113 g/km (124 - 120 g/km),

 

 

BMW 530d Sedan (BMW 530d xDrive Sedan):
Kombinovana potrošnja goriva: 4,6 - 4,5 l/100km (5,0 - 4,8 l/100km),
Kombinovana emisija CO2: 122 - 118 g/km (131 - 125 g/km),

 

 

BMW 530d Touring (BMW 530d xDrive Touring):
Kombinovana potrošnja goriva: 4,9 - 4,7 l/100km (5,2 - 5,1 l/100km),
Kombinovana emisija CO2: 128 - 123 g/km (137 - 133 g/km),

 

 

BMW 540d xDrive Sedan:
Kombinovana potrošnja goriva: 5,1 - 5,0 l/100km,
Kombinovana emisija CO2: 135 – 131 g/km,

 

 

BMW 540d xDrive Touring:
Kombinovana potrošnja goriva: 5,4 - 5,3 l/100km,
Kombinovana emisija CO2: 142 - 138 g/km,

Pročitajte više
Radno vreme tokom vanrednog stanja
02.04.2020

“PICK UP & DELIVERY” USLUGA ZA BMW VOZILA

Poštovani,

 

"Ostanite kod kuće, a mi ćemo se pobrinuti za servis vašeg vozila."

 

BMW Servis je uveo novu uslugu kojom nudimo opciju dolaska po vaše vozilo i nakon servisiranja vraćanje vozila na vašu adresu.

 

 

Prilikom zakazivanja servisa klijenti imaju mogućnost da odaberu “Pick up & Delivery” uslugu, koja je dostupna na teritoriji Beograda i u gradovima gde se nalaze ovlašćeni BMW servisi, Novi Sad, Niš, Čačak i Mladenovac, za BMW automobile i BMW Motorrad motocikle, a podrazumeva preuzimanje i povratak vozila na adresi klijenta uz obavezno dezinfikovanje vozila prilikom primopredaje.

 

Usluga se odnosi na sve BMW automobile i motocikle.

 

Svako vozilo po povratku na vašu adresu se obavezno dezinfikuje.

 

U BMW servisima i salonima su preduzete sve mere sigurnosti o kojima možete pročitati više na ovom LINKU

 

Servis BMW vozila možete zakazati na ovom LINKU

 

Informacije o radnom vremenu servisa možete videti na ovom LINKU

 

Tu zbog vas,

BMW Servis.

Pročitajte više
Radno vreme tokom vanrednog stanja
Radno vreme tokom vanrednog stanja
29.03.2020

CITNOW – NOVA USLUGA U DELTA MOTORSU

Kompanija Delta Motors, generalni uvoznik i distributer za BMW i MINI vozila, od nedavno je u svoj servis uvela, CITNow, poseban vid izveštavanja klijenata o radovima koje je potrebno izvršiti na njihovom vozilu nakon pregleda po dolasku u servis.


Zahvaljujući ovom inovativnom projektu, klijent ima mogućnost da pogleda pregled vozila i procenu radova nakon prijema u servisu i to na svom mobilnom telefonu. Zaposleni u servisu kreiraju kratak video snimak klijentovog vozila, u kome, uz video prikaz, izveštavaju o stanju vozila i daju sugestije o potrebnim popravkama. Klijent dobija emejl ili sms poruku sa linkom ka personalizovanom izveštaju o svom vozilu. Izveštaj sadrži video materijal, kompletan izveštaj kao i prikaz očekivanih troškova i tako klijent bez ponovnog dolaska u servis može da potvrdi radove, što dodatno olakšava i ubrzava proces donošenja odluke.
CITNow usluga omogućava potpunu transparentnost, jasno pokazuje koji su radovi na vozilu potrebni i dodatno ubrzava proces servisiranja vozila.


Ovo je samo jedna od inovacija koju BMW uvodi na tržište Srbije kako bi svoju uslugu održao na najvišem nivou.

Pročitajte više
Produžena garancija
06.04.2020

PRODUŽENJE FABRIČKE GARANCIJE ZA BMW VOZILA

BMW grupacija omogućila je svojim klijentima BMW vozila kupljenim u Srbiji i Crnoj Gori produženje uslova fabričke garancije, kao i za pakete produženih garancija i servisiranja vozila i time dodatno osigurala bezbednost i sigurnost svojih klijenata.


Svi vlasnici BMW vozila kojima je fabrička garancija istekla ili ističe u periodu od 01. marta do 30. aprila 2020. godine ostvaruju produženje uslova fabričke garancije do 01. juna 2020. godine.


Klijenti čije BMW vozilo poseduje paket redovnog održavanja Service Inclusive ili Service Inclusive Plus, a koji je istekao ili ističe u periodu od 01. marta do 30. aprila 2020. godine, stiču pravo na produženje uslova korišćenja servisnog paketa redovnog održavanja do 01. juna 2020. godine.


Klijenti kojima je paket produžene garancije Repair Inclusive istekao za BMW vozilo ili ističe u periodu od 01. marta do 30. aprila 2020. godine, moći će da koriste usluge servisnog paketa produžene garancije takođe do 01. juna 2020. godine.


Delta Motors, oficijelni uvoznik i distributer BMW i MINI vozila za tržišta Srbije i Crne Gore napominje da je garancija automatski produžena i da nema potrebe za dodatnom autorizacijom i dolaskom u ovlašćena dilerstva.

Pročitajte više
Radno vreme tokom vanrednog stanja
01.04.2020

U POTRAZI ZA BLAGOM

Jedan od najtraženijih „vintage" automobila na svetu, pravi kolekcionarski primerak i sportski automobil uređen kao limuzina - BMW ’02 je stvarao istoriju tokom 1960-ih i 1970-ih.

 

Danas je BMW E10 pravi klasični primerak BMW vozila i favorit mnogih kolekcionara, među kojima je Sebastijan Frenkel.

 

Koliko je zajednica "02“ rasprostranjena na svetu govori to da je sam Frenkel svoj BMW 2002 Automatic kupio preko oglasa koji je na Fejsbuk stranicu postavio oglašavač iz Bejruta. „Fotografija me je potpuno oduševila, nisam mogao da prestanem da razmišljam o njemu“.

 

Sebastijanova povezanost sa Serijom „02“ datira još iz 1972, godine kada je rođen i kada je njegov otac počeo zlatnu medalju kao učesnik na Olimpijskim igrama u Berlinu. Te godine je trku od 20km predvodio narandžasti BMW 1602, prvi BMW sa elektro motorom.

 

Ova cela priča savršeno se uklapala sa njegovom strašću za Serijom 02. Ovaj model proizvođen je od 1966. do 1977. a nastao je iz BMW modela New Class 1600. Sportski automobil srednje klase imao je agregat tipa M10 sa 4 cilindra. Imao je dvoja vrata i otuda i naziv modela koji se završavao na 02, baš kao i kod modela proizvođenih od 1971. godine: BMW 1502, BMW 1602, BMW 1802, BMW 2002.

 

Prva dva broja u nazivu su se odnosila na kapacitet motora M10 (sa izuzetkom 1602 koji je imao ekonomični 1.6 litarski agregat).

 

BMW 2002 je sa kapacitetom od 2 litra i između 100KS (BMW 2002 Automatic) i 170KS (BMW 2002 Turbo) ušao u serijsku proizvodnju 1968.godine.

 

BMW Serija 3 zamenila je seriju „02“ 1975.godine, a danas je tradicija „02“ nastavljena kroz Seriju 2 coupe modele.

 

Nakon ujedinjenja Nemačke, Frenkel je radio za marketinšku agenciju i vozio trabanta. Njegov kolega je imao BMW 02 Touring i preporučio mu je garažu koja je restaurirala „02“ modele. Tamo je Frenkel kupio mint zeleni BMW 1502 sa 75KS 1990. godine i sredjivao ga sa svojim prijateljem. Platio ga je samo 2.000 nemačkih maraka jer u to vreme modeli „02“ nisu bili popularni. Danas koštaju čak 10 ili 20 puta više.

 

Uskoro stiglo je još modela „02“, a od kada je Frenkel osnovao svoju agenciju pa sve do 2001. godine vozio je Atlantic Blue model. Zatim je usledilo nekoliko godina bez modela „02“. „Zaključio sam da je to jednostavno pravi automobil za mene. Dizajn je bio sjajan, imao je uske „bubrege", okrugle zadnje farove. Stajao mi je kao saliven“.

 

Ubrzo nakon što je na Fejsbuku ugledao oglas za BMW 2002 Automatic ispostavilo se da njegov prijatelj putuje poslovno u Liban, te ga je zamolio da umesto njega pogleda stanje automobila. Prijatelj je procenio da je veoma dobar, vozio ga je stariji gospodin duže od 20 godina. Diler ga je zatim otkupio, malo doterao i oglasio na Fejsbuku.

 

Frenkel je odmah zatim otputovao u Bejrut i kupio automobil. Organizovao je transport svog „zlatnog primerka" u Nemačku. Iako je sam proces uključivao mnogo papirologije i troškova, nije morao da plati carinu na njega jer se automobil vodio kao nemačko kulturno nasleđe.

 

Frenkelu je ostalo da doradi neke detalje na svom najnovijem E10, a kaže da mu je važno da delovi budu dobri kao originalni, ne moraju izgledati kao da su upravo izašli iz fabrike, ali moraju biti iz istog perioda kao ovaj klasični primerak.

 

Posvećen sređivanju detalja koji su preostali, Frenkel zaključuje: „Uvideo sam da smo BMW 02 i ja stvoreni jedno za drugo.“

Pročitajte više
Radno vreme tokom vanrednog stanja
31.03.2020

BWM LOGO – PUT KROZ ISTORIJU

Dizajn BMW logoa izuzetno je jednostavan, projektuje identitet elegantnog, čistog i jednostavnog, a ipak sportskog vozila, svesnog svoje pojave. Jedan je od najprepoznatljivijih logoa na svetu. Retko je, i nikad isuviše drastično, menjao svoj izgled, a nedavno je, nakon 13 godina, usledila najnovija promena. Na BMW i4 koncept vozilu prvi put je javnosti prikazan najnoviji BMW logo. Zadržao je svoj okrugli oblik kao i karakteristične boje – belu i plavu, ali više nema onaj karakteristični 3D izgled, već je spoljašnji prsten sada proziran. Ovo čini njegov izgled potpuno minimalističkim, što naglašava otvorenost i jasnoću.

Poreklo naziva BMW, zapravo skraćenica Bayerischen Motoren Werke, datira iz 1917. godine i nastao je preimenovanjem kompanije iz koje je BMW potekao, a koja je bila specijalizovana za proizvodnju aviona – Rapp Motorenwerke. Ova kompanija bila je locirana u Minhenu, glavnom gradu Bavarske. Iako se naziv promenio, tehnička oprema, imovina i radna snaga, ostali su inicijalno isti.

 

Te 1917. kada je kompanija BMW registrovana, nije postojao logo, tako da ni prve reklame nisu na sebi imale nikakav simbol niti amblem. Ipak, kako je BMW direktno proistekao iz Rapp Motorenwerke prilagodio je i njen logo. Zadržan je crni prsten i oblik kruga, a dodati su zlatni okviri prstena i slova B M W. Zemlja porekla kompanije – Bavarska, predstavljena je u kompanijskom logou. U unutrašnjosti prstena, četvrtine kruga su u bojama Bavarske, iako u obrnutom redosledu. Razlog za to bio je jednostavan – naime u to vreme bilo je zabranjeno bilo kakvo korišćenje obeležja države u komercijalne svrhe.

 

Iako je jedina ispravna stvar reći da BMW logo predstavlja simbol boja Bavarske – plavu i belu, upravo BMW je svoj logo prikazao na oglasu iz 1929. kao rotirajuci propeler aviona. Od te reklame nastao je mit i povezivanje logoa sa propelerima. Međutim, dugo se iz BMW AG nisu ni trudili da opovrgnu ovo tumačenje. A 1942. u izdanju publikacije “Aircraft Engine News" pojavio se članak koji je podupreo ovu priču još više. Sve je i ilustrovano fotografijom na kojoj je BMW logo na mestu rotirajućeg propelera, jer je BMW bio pre svega čuven kao proizvođač motora aviona.

 

Na ulicama se BMW logo prvi put pojavljuje na rezervoaru čuvenog motocikla BMW R32 i to 1923. Dok je prvi automobil koji je poneo logo Dixi iz 1929.godine.

 

Tokom godina, kako je kompanija rasla, menjale su se boje i debljina linija i razmak između slova u izgledu BMW logoa. Tokom sedamdesetih i osamdesetih godina prošlog veka dodato je jos boja, ali je zadrzan originalni dizajn. Teget, crvena i plava ukljucene su u izgled logoa kao polukrugovi oivičavajući ga sa svih strana. A 1997. godine logo je promenio svoj izgled i postao trodimenzionalan. Ovo je postignuto korišćenjem senki i drugih efekata.

 

Zaključak je da iako je tokom godina bilo pogrešnih tumačenja značenja BMW logoa, sigurno ostaje da je on savršen i da prepoznatljivo simbolizuje kompaniju koja opravdava svoju reputaciju i nepogrešivo prati savremene trendove, što nama najnoviji izgled logoa i dokazuje. BMW je spreman za budućnost mobilnosti.

Pročitajte više
Radno vreme tokom vanrednog stanja
30.03.2020

BMW DRIVING ASSISTANT VIEW

Sistemi za asistenciju u vožnji postali su nezamenljiv deo savremenog automobila, dok nas u budućnosti sasvim sigurno očekuje dalji razvoj u kome će upravljanje vršiti sam automobil. U zavisnosti od sistema potrebna aktivnost vozača biće sve manja, sve dok se u potpunosti ne ukine. Sistemi asistencije olakšavaju vožnju, nude dodatni komfor i sigurnost, i ponašaju se kao prava praktična podrška.


Senzori koje vozilo poseduje imaju mogućnost prenošenja informacija o ograničenju brzine, rastojanju od drugih vozila učesnika u saobraćaju, a tu su i GPS i, naravno, navigacija.


Već postoje sistemi koji ne samo da upozoravaju na opasnost, već dodatno pružaju potpunu aktivnu podršku u upravljanju vozilom. Primera radi, tokom dugih monotonih vožnji ili u nekim kritičnim situacijama, sistemi koče ili ubrzavaju vozilo i pružaju aktivne “impulse" u upravljanju kako bi se izbegla potencijalna nezgoda. Drugi sistemi su tu kao podrška manevrisanju ili parkiranju.


Kada je u pitanju BMW Driving Assistant View to je sistem koji predstavlja asistenciju 3D prikazom vožnje.


Sva BMW vozila proizvedena nakon jula 2019, koja u opremi poseduju softver “Driving Assistant Professional”, imaju i sistem 3D prikaza situacije na putu. Ovaj sistem prikazuje vozilo i njegovu okolinu odnosno objekte oko njega na centralnom delu svog displeja. Sastoji se od bazičnog 3D prikaza vozila, površine kretanja, saobraćajnih traka, animacije i dodatnih elemenata. Radi bolje perspektive sistem prikazuje i horizont.


Vozačev automobil je na prikazu statičan dok se površina kreće i simulira kretanje, što omogućava brže i sporije kretanje i unapred i unazad. Sistem prikazuje realno kretanje i ponašanje učesnika u saobraćaju i to do 5 različitih vozila.


Ovaj sistem poseduje:
• Opciju praćenja saobraćajnih traka
• Detekciju napuštanja saobraćajne trake
• Asistenciju volanom
• Opciju prepoznavanja različitih tipova vozila, od manjih ili većih automobila i kamiona sve do motocikala
• Opciju upozorenja na sudar otpozadi
• Vizuelno upozorenje na vozilo u “mrtvom uglu"
• Adaptivni tempomat sa asistencijom vozila u traci

Pročitajte više

BMW DRIVING ASSISTANT VIEW VIDEO

Radno vreme tokom vanrednog stanja
24.03.2020

TU SMO AKO VAM ZATREBAMO

KONTAKTI I RADNO VREME TOKOM VANEREDNOG STANJA

 

Dragi prijatelji,

 

S obzirom na trenutnu situaciju oko pandemije COVID-19 (koronavirusa), želeli smo da vam se obratimo kako bismo vam stavili do znanja da mislimo na sve one koje pogađa ova globalna epidemija. Takođe želimo da vas uverimo u to da činimo sve što možemo kako bismo prvenstveno ukazali na važnost zdravlja i sigurnosti naših klijenata, zaposlenih i partnera.

 

Kako se prilagođavamo ovoj krizi, naš fokus je na tome da ispunimo sve potrebe klijenata. Činimo sve kako bi se naši zaposleni i klijenti osećali bezbedno:

 

  • Svi naši zaposleni poštuju „društvenu distancu“ držeći se na udaljenosti od 2 metra od klijenata i svojih kolega.
  • Redovno čistimo naše prostorije sanitarnim i dezinfekcionim proizvodima.
  • Značajno je uvećan broj mesta za dezinfekciju ruku u prodajnim salonima.
  • U Servisnom odeljenju, članovi našeg tima nose rukavice.
  • Vaš volan i sedište biće pokriveni plastičnom folijom čim nam predate vozilo.
  • Tehnike čišćenja primenjuju se na naša vozila posle svake test vožnje.
  • Zaposleni posebno obraćaju pažnju na osetljiva mesta unutar vozila, kao što su: sedišta, volan, ručice na vratima i druge tvrde površine.
  • Ograničenja putovanja, i po potrebi protokoli samoizolacije, na snazi su za sve naše zaposlene.

 

SAMO SMO JEDAN POZIV, E-MAIL ILI KLIK OD VAS.

 

Želimo da znate da smo i dalje na raspolaganju Vama i Vašem vozilu. Možete nas kontaktirati na sledeći način:

 

Delta Motors - Beograd

Prodaja: 011 353 99 01
E-mail: office@bmw.rs

Servis: 011 353 99 28
E-mail: servis@bmw.rs

BMW Life style shop 24h: shop.bmw.rs

Radno vreme:
Radnim danima: 08:30 – 15:00h
Subotom: ne radimo

Radulović - Beograd

Prodaja: 011 20 80 180
E-mail: prodaja@radulovic-group.com

Servis: 011 20 80 180
E-mail: servis@radulovic-group.com

Radno vreme:
Radnim danima: 08:30 - 15:00h


Radulović - Novi Sad

Prodaja: 021 820 888
E-mail: novisad@radulovic-group.com

Servis: 021 820 888
E-mail: novisad@radulovic-group.com

Radno vreme:
Radnim danima: 08:30-15:00h


Mitić Company - Niš

Prodaja i servis: 018 451 95 19
E-mail: office@bmw-mitic.rs

Radno vreme:
Radnim danima: 09:00 - 15:30h


Autogarant - Čačak

Prodaja: 032 380 900
E-mail: office@autogarant.rs

Servis: 032 515 00 33
E-mail: bmwprijem@autogarant.rs

Radno vreme:
Radnim danima: 08:00 - 14:00h


Stefanovic Auto - Mladenovac

Prodaja: 011 82 01 900
Email: salon@bmw-stefanovic.com

Servis: 011 8201 900
Email: info@bmw-stefanovic.com

Radno vreme:
Radnim danima: 09:00 - 14:00h

Subotom: 08:00 - 11:00h

Molimo da budete uvereni u to da nam je najvažnije zdravlje naših klijenata, tima i partnera.

 

OSTANITE ZDRAVI I NA SIGURNOM, A MI SE NADAMO DA ĆEMO USKORO BITI U PRILICI DA VAS VIDIMO.

Pročitajte više
Neradni dani tokom vanrednog stanja
17.03.2020

RADNO VREME TOKOM VANREDNOG STANJA

Poštovani,
Obaveštavamo vas o radnom vremenu kompanije Delta Motors:

Ponedeljak - petak 08:30 - 15:00

Subota 09:00 - 15:00

Pročitajte više
BSI
11.03.2020

BMW I4 KONCEPT

BMW Grupa otvara novo poglavlje u svojoj istoriji predstavljanjem potpuno električnog modela u formi Gran Coupe. Konceptni model je pogled ka bliskoj budućnosti i serijskom modelu BMW i4 koji će početi da se proizvodi 2021. godine.

 

Sada u jednom modelu imamo poznatu BMW dinamiku, moderan i sportski dizajn, prostranost i funkcionalnost Gran Coupe modela sa četvora vrata, u potpunosti bez emisije izduvnih gasova.

 

“Dizajn ovog modela je dinamičan, čist i elegantan. Ukratko, ovo je savršen BMW automobil sa nultom emisijom štetnih gasova“, rekao je Adrian van Hooydonk, Senior Vice President BMW Grupe zadužen za dizajn. Fantastične brojke koje ovaj model donosi podrazumevaju domet od 600km (WLTP), snagu od 530 KS, ubrzanje do 100km/h za 4 sekunde i maksimalnu brzinu preko 200 km/h.

 

Domagoj Dukec, rukovodilac odeljenja za BMW dizajn dodao je „Izgled BMW i4 konceptnog vozila odlikuju fantastične proporcije, pokazuje snagu svog karaktera i naravno, jasno ukazuje kolika je pažnja posvećena detaljima“. U untarošnjosti vozila zaobljeni informativni displej zajedno sa volanom otkriva novu definiciju vozački dizajniranog kokpita.

 

Prvi koraci ka novom identitetu BMW brenda

 

Ovaj model premijerno otkriva i novi izgled BMW logoa. Dvodimenzionalan i transparentan dizajn osigurava integraciju i još veću upečatljivost boje vozila. Ovaj konceptni model ima zadatak da predstavi budućnost tehnologije, inovacija i izgleda.

 

Elektrifikovana estetika

 

Moderan, elegantan eksterijer i proporcije Gran Coupe modela kreiraju autentičan, moderan izgled. Sa svoja četvora vrata, koristan je i praktičan za svakodnevne aktivnosti i poseduje mnogo veći enterijer nego što se na prvi pogled čini.

 

Spoljašnji izgled odlikuju čiste površine, glatke linije, a boja „Frozen Light Copper“ ostavlja snažan utisak. Na prednjem i zadnjem kraju, kao i na bočnim stranama nalaze se elementi plave boje, koja je karakteristična za BMW i vozila. Prednja maska, takozvani „BMW bubrezi“ sada su zatvoreni ali su dobili novu funkciju, sada su inteligentni panel sa senzorima i predstavljaju sponu prošlosti i budućnosti BMW brenda. Prednja svetla poseduju bočne LED elemente. Još jedan upečatljiv detalj su točkovi, koji su dizajnirani posebno za BMW i4 konceptno vozilo i kombinuju aerodinamiku i lake materijale, oni su u boji karoserije i dodatno naglašavaju njegov luksuzan karakter.

 

Zadnji deo vozila je modernog i umirujućeg izgleda, poseduje dozu luksuza u koji se savršeno uklapaju izdužena svetla L oblika. Zadnji branik je moćnog izgleda i naglašene aerodinamičnosti. Na mestima gde su se nalazile izduvne cevi, sada su difuzorni elementi plave boje koji obeležavaju čisto električni pogon i vezu sa dizajnom BMW i Vision Dynamics.
Enterijer BMW i4 konceptnog vozila je minimalistički. Displej sa informacijama i kontrolama su sada spojeni u jedinstven zaobljeni ekran usmeren ka vozaču. Ovako optimizovane i grupisane informacije čine sve mnogo intuitivnijim i jednostavnijim za upotrebu. Displej ima staklo bez refleksije, tako da mu nije potrebna nikakva dodatna zaštita od svetla kao kod ranijih modela, što naravno ceo izgled kokpita čini lepšim i jednostavnijim. Kokpit je veoma modernog izgleda, tanak i bez graničnih linija, i unosi dozu sofisticiranosti uz visoki kvalitet. Naglašene su lajsne u zlatno-bronzanoj boji i one daju upravo taj „high-class“ izgled celom ambijentu.

 

Tradicionalna ručica menjača zamenjena je kliznim prekidačem. Elementi kao što su iDrive Controller i prekidači za memoriju sedišta imaju kristalne elemente od stakla. Kombinacija mikrofibera i prirodne kože nijansirane korišćenjem lista masline, visokog je kvaliteta i daje pečat održivosti u izgledu enterijera. Sveukupni rezultat je jasno strukturisan, svetao i prozračan prostor koji unosi smirenost.

 

Putnike na zadnjem sedištu očekuje dosta prostora s obzirom da auto ima kupe formu. Integrisani naslovi za glavu na prednjim i zadnjim sedištima odaju utisak sportskog automobila, dok otvori na sedištima čine poseban detalj. Zadnje sedište stvara utisak „lounge“ klupe svojim izgledom, dok sa veoma malo šavova dalje naglašava čist i moderan osećaj.
Za ovaj model BMW je pripremio i novu postavku modova vožnje - “Core”, “Sport” i “Efficient” i svako podešavanje donosi različit osećaj u vožnji.

 

Zvuk BMW i4 konceptnog vozila.

 

Ovaj model nije karakterističan samo po svom jedinstvenom dizajnu, već i po svom jedinstvenom zvuku, koji je razvijen pod nazivom „BMW IconicSounds Electric“, a osmislio ga je kompozitor Hans Zimmer zajedno sa BMW dizajnerom zvuka Renzo Vitale-om. „BMW IconicSounds Electric“ teži da izrazi emociju BMW električnih vozila i učini ih čujnim koristeći individualne zvukove. Zvuk BMW i4 konceptnog vozila spaja prošlost i budućnost, on je lagan i transparentan, a razlikuje se u različitim modovima vožnje, uključuje i zvuk otvaranja vrata i pokretanja vozila. Najintenzivniji je naravno u „Sport“ modu.

 

Na koncept modelu primenjena je peta generacija BMW eDrive tehnologije koja postavlja temelje budućnosti električne mobilnosti u BMW grupi. Novu gamu električnih automobila, pored BMW i4 činiće BMW iX3 i BMW iNext. Sve komponenete ovog elektro sistema su iznova dizajnirane i razvijene, omogućavaju veću efikasnost sistema, a smanjena je upotreba materijala koji su štetni po životnu sredinu.

 

Elektro motor, upravljačka jedinica i upravljački sistem su integrisanu u jednu komponentu. Nova konstrukcija batarijskih ćelija omogućava skaliranje i grupisanje u module što omogućava lakšu primenu u različitim konstrukcijama vozila.
Električni motor u modelu BMW i4 isporučuje 390 kW dnosno 530 KS, što ga, po snazi, svrstava u red V8 motora. Njegova brza isporuka snage omogućava mu izuzetne performanse i efikasnost.

 

Zaključak je da koncept i4 uvodi mnogo toga novog na tržište, sa novim pogonskim sklopom i novom generacijom baterije koji su efikasniji i omogućavaju ovom modelu domet do 600 km sa baterijom od 80 kW/h.

Pročitajte više
BSI
25.02.2020

BMW X5 XDRIVE 45E

Plug-in hibrid BMW X5 karakterišu izuzetne pogonske performanse. Za svoj pogon, ovaj model koristi 3.0-litarski turbo-benzinski agregat uparen sa elektromotorom od 112 KS (82 kW). Kombinacijom ovog linijskog 6-cilindarskog motora koji sadrži BMW TwinPower Turbo Tehnologiju i najnoviju BMW eDrive tehnologiju, BMW X5 isporučuje snagu od 394KS (290 kW) i maksimalni obrtni moment 600 Nm. Motor sa unutrašnjim sagorevanjem i električni motor daju snagu za 8-stepeni Steptronic menjač poslednje generacije i inteligentni sistem pogona na sve točkove BMW xDrive. Pogonski obrtni moment se prenosi na sva četiri točka u svim modovima vožnje - kada se vozi samo na električnu energiju, isto kao i kada se koristi motor sa unutrašnjim sagorevanjem ili kombinacijom oba pogonska agregata: ovo obezbeđuje sportski užitak u vožnji na putu i vrhunske performanse na „off-road“ terenu u svakom trenutku.

 

Kada se vozi isključivo na električni pogon, X5 xDrive45e može da pređe između 67 i 87 km (prema WLTP mernom ciklusu), i moguće je na čisto elektro pogonu dostići brzinu od 140 km/h

 

Druga generacija BMW plug-in hibridnog modela kombinuje isključivo električni pogon automobila sa svestranošću koja je tipična za BMW sportska vozila (SAV). Pri tome, novi BMW X5 xDrive45e nudi optimizovane kvalitete u pogledu vozne dinamike i efikasnosti. Sprint od 0 do 100 km/h izvodi za 5,6 sekundi - nešto više od sekunde brže od prethodnog modela. Domet s električnim pogonom sada je približno 80 kilometara, što je skoro tri puta više nego kod prethodnika. Kombinovana potrošnja goriva novog BMW X5 xDrive 45e iznosi 2,1 litar na 100 kilometara, dok je emisija CO2 smanjena 49 grama po kilometru.

 

Elektromotor se napaja iz litijum-jonskih baterija poboljšanog kapaciteta od 24 kWh. Zbog zapremine koju zauzimaju pogonske baterije u odnosu na standardnu verziju ovog modela, prtljažnik hibridnog X5 manji je za 150 litara, i iznosi 500 litara. A zahvaljujući bateriji koja je smeštena u zadnjem delu vozila, težište je niže nego u standardnim SAV modelima.

 

Ovaj model serijski je opremljen vazdušnim oslanjanjem i adaptivnim amortizerima. Opciono je moguće poručiti i Integralno aktivno upravljanje na svim točkovima.

 

Svi komforni opcionali dostupni su kao i na ostalim BMW X5 modelima.

Pročitajte više
BSI
25.02.2020

NOVE VERZIJE SERIJE 3

BMW je za ženevski sajam automobila pripemio i dve nove verzije sedme generacije svoje Serije 3.


Plug-in hybrid verziju „karavana“ 330e Touring, koji kombinuje 2,0-litarski četvorocilindarski motor, elektromotor, bateriju od 12 kWh i osmostepeni automatski menjač, pri čemu kombinovana snaga iznosi 185 kW/252KS (privremeno može da iznosi 215 kW/292KS i 420 Nm uz XtraBoost funkciju).

 

Od 0 do 100 km/h ubrzava za 6,1 sekundu, postiže maksimalnih 219 km/h, prosečna potrošnja goriva po fabričkim podacima je 1,7 l/100 km, a emisija CO2 iznosi 39 grama po km.

 

Vožnja samo na elektropogon, pri brzinama do 140 km/h, omogućava autonomiju od 55 do 68 km.

 

BMW 330e Touring može da ima i pogon na sva četiri točka. Zapremina prtljažnika iznosi 410 litara (sa oborenim naslonima zadnjeg sedišta 1.420 litara).

 

BMW će od leta 2020. klijentima ponuditi i verziju BMW M340d xDrive, dostupnu kao limuzina i karavanski Touring, sa 250 kW/340KS i 700 Nm obrtnog momenta. Ovaj model poseduje i 48-voltni „mild hybrid“ sistem sa starter–generatorom i dodatnih 11KS, xDrive pogon na sva četiri točka, M sportski diferencijal, kao i DSC sistem i Sport Plus-Mode.

 

BMW M340d xDrive će od 0 do 100 km/h ubrzavati za 4,6 sekunde (Touring za 4,8 s), dok je najveća brzina ograničena na 250 km/h.

Pročitajte više
BMW xDrive Experience Kopaonik
BMW xDrive Experience Kopaonik
BMW xDrive Experience Kopaonik
BMW xDrive Experience Kopaonik
BMW xDrive Experience Kopaonik
BMW xDrive Experience Kopaonik
BMW xDrive Experience Kopaonik
BMW xDrive Experience Kopaonik
BMW xDrive Experience Kopaonik
BMW xDrive Experience Kopaonik
BMW xDrive Experience Kopaonik
BMW xDrive Experience Kopaonik
BMW xDrive Experience Kopaonik
19.02.2020

BMW XDRIVE EXPERIENCE KOPAONIK 2020

U periodu od 13. do 16. februara 2020. BMW Srbija organizovala je još jedan uspešan BMW xDrive Experience na Kopaoniku.

 

Zainteresovani koji su u tom periodu boravili u popularnom skijaškom centru mogli su da iskoriste priliku i testiraju BMW xDrive, najinteligentiniji sistem pogona na sve točkove, u svim BMW modelima X porodice od BMW X1 do BMW X7.

 

Instruktor Andrej Kulundžić, bliže je upoznao ljubitelje BMW brenda sa xDrive pogonom kroz posebno pripremljene vežbe na prilagođenom poligonu. Mogli su da se oprobaju u “driftu” na snegu u kontrolisanim uslovima, kao i da uživaju vozeći posebno osmišljenu rutu kroz snežne predele Kopaonika.

 

Zahvaljujući BMW xDrive sistemu održavava se željeni pravac čak i u oštrim krivinama, jer ovaj sistem garantuje dobar kontakt sa putem i po klizavim površinama. Samo deseti deo sekunde potreban je da sistem prepozna prve znakove podupravljanja ili predupravljanja i prenese 100% snage motora na prednju ili zadnju osovinu, pre nego što je vrati na normalni odnos raspodele snage od 40:60. Zahvaljujući ovoj tehnologiji, BMW koristi pogon na svim točkovima sa svim pogodnostima pogona na zadnjim točkovima: precizno upravljanje, optimalno skretanje i jasna raspodela između motora i upravljanja.

Pročitajte više
BSI
BSI
BSI
28.01.2020

BMW M POSTAVIO REKORD U PRODAJI

BMW M GmbH je zaključio finansijsku 2019. godinu sa novim rekordom u prodaji. Prodato je 135.829 automobila visokih performansi. U poređenju sa prethodnom godinom, broj novoregistrovanih BMW M automobila uvećan je za 32,2 procenta. Ovim rezultatom, ova podružnica BMW Grupe, koja ima status nezavisnog proizvođača automobila, zauzima vodeći položaj kao najuspešnija kompanija u svom konkurentnom okruženju. Štaviše, finansijska 2019. godina donela je značajno uvećanje u potražnji za M Sport paketima i ekskluzivnom opcionalnom opremom iz BMW Individuala. „Veoma smo ponosni na činjenicu da smo bili u mogućnosti da postanemo tržišni lider u segmengu automobila performansi/visokih performansi prvi put za gotovo 50 godina istorije kompanije“, kaže Markus Flaš, generalni direktor BMW M GmbH. „Ovaj uspeh je rezultat strategije stalnog rasta i pokazuje koliko BMW M, autentični karakter naših proizvoda i jedinstveni doživljaj vožnje nadahnjuju kupce orijentisane prema performansama širom sveta.“

 

Rekordna godina kompanije BMW M okarakterisana je ofanzivom modela bez presedana. Nikada ranije nije toliko novih BMW M automobila predstavljeno i pušteno na tržište u samo jednoj godini. Sa modelima BMW X3 M (kombinovana potrošnja goriva: 10,5 l/100 km; kombinovane emisije CO2: 239 g/km), BMW X4 M (kombinovana potrošnja goriva: 10,5 l/100 km; kombinovane emisije CO2: 239 g/km) i svakim odgovarajućim modelom Competition, automobili visokih performansi postali su prvi put dostupni u segmentu sportski aktivnih vozila (SAV) i sportski aktivnih kupea (SAC) srednjeg raspona. Štaviše, sa uvođenjem modela BMW M8 Coupe (kombinovana potrošnja goriva: 10,6 – 10,5 l/100 km; kombinovane emisije CO2: 242 – 238 g/km), BMW M8 kabrio (kombinovana potrošnja goriva: 10,8 – 10,6 l/100 km; kombinovane emisije CO2: 246 – 241 g/km) i odgovarajućih modela Competition, lansirana je nova generacija luksuznih sportskih automobila dizajniranih za segment visokih performansi.

 

Takođe, prodaja paketa M Sport sada dostupna za sve serije BMW modela, takođe je postigla novi rekord u finansijskoj 2019. godini. Komponente specifične za model u oblasti aerodinamike, ogibljenja, eksterijera i enterijera postavljaju atraktivne akcente za uživanje u posebno sportskoj vožnji u svim klasama vozila. Prvi put, bezmalo milion vozila sa paketom M Sport isporučeno je tokom godine. Ovo odgovara uvećanju od preko 25 procenata u odnosu na prethodnu godinu.

 

Prodaja ekskluzivne specijalne opreme iz BMW Individuala porasla je za preko 50 procenata. Širom sveta, više od 330.000 kupaca naručilo je opcije posebno visokog kvaliteta za individualizaciju eksterijera i enterijera.

Pročitajte više
BSI
BSI
BSI
16.01.2020

KOMPAKTNI BMW X MODELI U PLUG-IN HYBRID VERZIJAMA – SLEDI LANSIRANJE NOVOG BMW X1 XDRIVE25E A ZATIM I BMW X2 XDRIVE25E

„Plug-in“ hibridne verzije ovih kompaktnih vozila - efikasni električni motor i vrhunska tehnologija baterija omogućavaju kretanje u potpunosti lišeno emisija gasova do 57 kilometara.

 

Hibridni modeli čine izuzetno popularnu i rastuću kategoriju vozila, BMW grupa dosledno prati svoju strategiju elektrifikacije i predstavlja nove plug-in hibridne modele. Tako u martu 2020. počinje proizvodnja novih BMW X1 xDrive25e i BMW X2 xDrive25e kod kojih je interakcija između motora za sagorevanje goriva i elektromotora inteligentno kontrolisana. Visoko efikasan električni pogon i litijum-jonska baterija poslednje generacije omogućavaju domet do 57 kilometara korišćenjem potpuno električnog pogona. Prosečnim potrošnjama goriva i emisijom CO2 postavili su standarde među konkurencijom (BMW X1 xDrive25e: 1,9 do 2,1 litara na 100 kilometara, emisija CO2: 43-48 g/km i BMW X2 xDrive25e: 1,9 do 2,1 litara na 100 kilometara i između 43 i 47 g/km). Kombinovana potrošnja električne energije BMW X1 xDrive25e iznosi 13,8 do 14,3 kWh na 100 kilometara, odgovarajuće vrednosti BMW X2 xDrive25e su 13,7 do 14,2 kWh na 100 kilometara.

 

Hibridni pogon svojom brzom i preciznom raspodelom snage između prednjih i zadnjih točkova pruža visok nivo zadovoljstva u vožnji i uzbudljivu agilnost. Plug-in hibridni sistem novog BMW X1 xDrive 25e i novog BMW X2 xDrive25e sastoji se od 1,5-litarskog trocilindričnog benzinskog motora sa BMW TwinPower Turbo Tehnologijom i električnog pogona specijalno razvijenog za ove modele, koji je preuzet iz modularnog sistema eDrive tehnologije. Benzinski motor isporučuje maksimalnu snagu od 92 kW/125 KS i maksimalni obrtni moment od 220 Nm. Svoju snagu prenosi na šestostepeni Steptronic menjač i pokreće prednje točkove. Elektromotor stvara snagu od 70 kW/95 KS i isporučuje 165 Nm obrtnog momenta na zadnje točkove putem prenosa sa jednom brzinom.

 

Električni motor je izuzetno responsivan, svoj puni obrtni moment isporučuje iz mirovanja i omogućava vozaču da izuzetno brzo reaguje u promenljivim uslovima vožnje. Pored toga, položaj elektromotora iznad zadnje osovine doprinosi skladno uravnoteženoj raspodeli opterećenja osovina novih BMW X1 xDrive25e i BMW X2 xDrive25e. Zajedno sa inteligentno kontrolisanom interakcijom između ova dva pogona, pruža maksimalnu stabilnost i udobnost u vožnji kao i dinamičnu reakciju.

Motor sa unutrašnjim sagorevanjem i elektromotor isporučuju snagu od 162 kW odnosno 220 KS. Maksimalni obrtni moment obe pogonske jedinice je 385 Nm. Novi BMW X1 xDrive25e ubrzava od 0 do 100 km/h za 6,9 sekundi, dok je modelu BMW X2 xDrive25e potrebno 0,1 sekund manje, odnosno 6,8 sekundi.Pored toga, električno pojačanje obezbeđuje dodatne sigurnosne rezerve i intenzivan sportski stil. Maksimalna brzina novog BMW X1 xDrive25e je 193 km/h. Maksimalna brzina novog BMW X2 xDrive25e je 195 km/h.

 

Zahvaljujući najnovijoj tehnologiji visokonaponskih ćelija, novi BMW X1 xDrive25e i novi BMW X2 xDrive25e skladište velike rezerve električne energije omogućavajući vozaču da veliki deo svakodnevnih putovanja obavlja bez emisija štetnih gasova, odnosno koristeći samo električni motor. Litijum-jonska baterija poslednje generacije ima sadržaj energije od 10 kWh. Ovo omogućava raspon električnog pogona između 54 i 57 kilometara u BMW X1 xDrive25e, odnosno između 55 i 57 kilometara u novom BMW X2 xDrive25e. Visokonaponska baterija može se puniti u uobičajenim utičnicama u domaćinstvu pomoću kabla za punjenje. Na ovaj način se prazna baterija može u potpunosti napuniti za oko pet sati. Potrebno je samo 3,8 sati da baterija dostigne 80% svog ukupnog kapaciteta. Koristeći BMW i Wallbox, punjenje od 0 do 100 procenata traje manje od 3,2 sata, dok je 80 procenata ukupnog kapaciteta već je dostignuto nakon 2,4 sata.

 

Vozač može da, pomoću eDrive tastera na centralnoj konzoli, utiče na režim rada pogonskog sistema. U standardnom podešavanju AUTO eDRIVE, inteligentni pogonski sistem obezbeđuje optimalnu interakciju između dva agregata u svim situacijama u vožnji. Navigacijski podaci se takođe koriste za upravljanje priključnim hibridnim sistemom kako bi se povećala efikasnost i zadovoljstvo u vožnji. Kada se aktivira navigacioni sistem, anticipativno upravljanje energijom takođe može uzeti u obzir profil rute za kontrolu pogonskog sistema. Režim MAX eDrive može se aktivirati za maksimalno korišćenje električnog pogona. U ovom režimu, novi BMW X1 XDrive25e i novi BMW X2 xDrive25e postižu maksimalnu brzinu od 135 km/h. Pored toga, tu je i režim SAVE BATTERY koji omogućuje vozaču da održi stanje punjenja visokonaponske baterije tokom vožnje ili da ga poveća pomoću regenerativnog kočenja. Na ovaj način se može sačuvati kapacitet baterije za kasniju upotrebu, na primer, u vožnji u čisto električnom režimu u gradu.

 

Novi BMW X1 XDrive25e i novi BMW X2 xDrive25e u standardnoj opremi imaju akustičnu zaštitu za pešake, što znači da se prilikom vožnje u električnom modu brzinom do 30 km/h proizvodi se zvuk dizajniran posebno za elektrificirane BMW modele kako bi upozorio ostale korisnike na putu da se približavaju automobilu, a da se pritom ne naruši zvučni komfor putnika. Pored toga, standardna oprema ova dva kompaktna BMW X Plug-in hibrid modela takođe uključuje felne od 17 inča proizvedene od lakih legura, dvozonsku automatsku klimu, kao i pomoćni klima uređaj. Pored osnovne verzije, novi BMW X1 xDrive25e dostupan je kao Sport Line, xLine i M Sport model. Dok kupci novog BMW X2 xDrive25e kupci mogu birati između: Advantage, Advantage Plus, M Sport i M Sport X. Pored odgovarajućih paketa opreme, dostupne su gotovo sve opcije BMW X1 ili BMW X2 na konvencionalni pogon za plug-in hibridne modele.

 

Pozicioniranje visokonaponske baterije ispod zadnjeg sedišta ne samo da dovodi do vrlo niskog težišta, što optimizuje okretnost BMW X1 xDrive25 i novog BMW X2 xDrive25e, već i do blago smanjenog transportnog kapaciteta u odnosu na standardno kompaktne varijante modela. Zapremina prtljažnog prostora u potpunosti je dostupna za primarnu upotrebu. U novom BMW X1 xDrive25 kapacitet prtljažnika je 450 litara. Sa standardnim delom od 40: 20: 40, preklopni nasloni omogućavaju da se to poveća na 1.470 litara. Priključak za vuču s prikolicom s odvojivom glavom na baleri opciono je dostupan za novi BMW X1 xDrive25. Maksimalno opterećenje prikolice je 750 kilograma.
 

Pročitajte više