Novosti 2021

NOVOSTI I DEŠAVANJA

Novosti i dešavanja
    BMW Srbija učesnik konferencije „Ekomobilnost“
    BMW Srbija učesnik konferencije „Ekomobilnost“
    BMW Srbija učesnik konferencije „Ekomobilnost“
    11.11.2022

    BMW SRBIJA UČESNIK KONFERENCIJE "EKOMOBILNOST"

    BMW Srbija i ove godine bila je učesnik konferencije „Ekomobilnost“ koja okuplja eminentne domaće i inostrane stručnjake iz auto industrije. Pored zanimljivih panel-diskusija, zainteresovani su mogli bliže da se upoznaju sa potpuno elektičnim, atraktivnim modelima BMW i4 i BMW CE 04.

     

    Generalna direktorka Delta Auta i potpredsednica Delta Holdinga, Aleksandra Đurđević, svečano je otvorila ovu trodnevnu manifestaciju koja je organizovana u MTS Dvorani.

     

    U okviru svog uvodnog izlaganja, Đurđević je naglasila koliko je važno posvećivati posebnu pažnju takvim temama, imajući u vidu prognoze da će za već šest-sedam godina od ukupne prodaje novih vozila u Evropi više od 50% biti električno, što je umnogome promeniti tržišne prilike.

     

    „Brzina kojom se auto industrija razvija je velika, a transformacija kroz koju prolazimo ima istorijske razmere“, objasnila je Đurđević.

     

    Imajući u vidu aktuelna ekološka pitanja, ona je istakla da su proizvođači automobila jedan od ključnih tržišnih igrača kada je u pitanju zaštita životne sredine, pred koje se istovremeno postavljaju visoki proizvodni standardi u tom pogledu.

     

    „Već u bliskoj budućnosti prodavaće se isključivo električna vozila, tradicionalni motori će postepeno isključivati, a sve to zahtevaće sveobuhvatnu adaptaciju na nove uslove proizvodnje i korišćenja automobila.“

     

    Đurđević je istakla da su za razvoj elektromobilonosti ključne subvencije, koje su trenutno na korektnom nivou, ali i to da postoji značajan prostor za dodatno unapređenje i pojednostavljenje procedura prlikom apliciranja.

     

    Pored toga, pitanje infrastrukture predstavlja jedan od važnih temelja i preduslova za ekspanziju električnih vozila, koje bi trebalo streteški rešavati, ali i uvesti dodatne podsticaje u vidu nefinansijskih benefita.

     

    Govoreći o budućnosti elektromobilosti, ona je naglasila važnost dijaloga, razmenu znanja i iskustva i sinergetsko delovanje svih ključnih aktera tokom procesa tranzicije kako bi se postigli najoptimalniji rezultati.

    Pročitajte više
    Delta Auto gupa dobila najviše priznanje Mašinskog fakulteta
    Delta Auto gupa dobila najviše priznanje Mašinskog fakulteta
    Delta Auto gupa dobila najviše priznanje Mašinskog fakulteta
    26.10.2022

    DELTA AUTO GUPA DOBILA NAJVIŠE PRIZNANJE MAŠINSKOG FAKULTETA

    Delta Auto grupi dodeljena je Plaketa Mašinskog fakulteta Univerziteta u Beogradu, koja ujedno predstavlja najviše priznanje ove kredibilne akademske institucije.

     

    Na svečanosti koja je organizovana tim povodom, dekan Mašinskog fakulteta, dr Vladimir Popović, uručio je ovo posebno priznanje CEO Delta Auta i potpredsednici Delta Holdinga, Aleksandri Đurđević, za doprinos razvoju i afirmaciji te obrazovne institucije.

     

    Tom prilikom najavljeni su i novi zajednički projekti, kao i nastavak dobre poslovne i akademske prakse, kojima će se unaprediti već produktivna saradnja, popularizovati nauka i podstaći dalji inovativni poduhvati.

    Pročitajte više
    Galerija Car Show
    Galerija Car Show
    Galerija Car Show
    Galerija Car Show
    Galerija Car Show
    Galerija Car Show
    Galerija Car Show
    Predstavljen prvi ikada BMW M3 Touring
    Galerija Car Show
    18.10.2022

    BMW MODELI NA „GALERIJA CAR SHOW 2022“

    Popularni i atraktivni BMW modeli biće izloženi u TC Galerija Beograd u okviru manifestacije „Car Show 2022“ koja okuplja luksuzne automobile na jednom mestu.

     

    Ljubitelji BMW brenda koji posete Galeriju do 23. oktobra, imaće priliku da se informišu i uživaju u modelima: BMW Serije 2 Active Tourer, BMW Serije 3, BMW Serije 4 Competition Cabrio, BMW Serije 5, BMW X3 i BMW X5.

     

    Posebnu pažnju posetilaca privukao je i model BMW CSL u The BMW Store-u, koji predstavlja poseban ekskluzivitet, jer se proizvodi u samo 1.000 primeraka, što ga čini pravim kolekcionarskim automobilom.

     

    Nakon završetka 10-dnevne izložbe, „Car Show 2022“ se seli u virtuelni svet, odnosno na web adresu galerijaautomobila.rs, gde će svi oni koji su propustli priliku da lično vide modele, imati mogućnost da uživaju u popularnim BMW vozilima iz udobnosti svog doma.

    Pročitajte više
    Potpuno novi BMW M2 zvanično predstavljen
    Potpuno novi BMW M2 zvanično predstavljen
    Potpuno novi BMW M2 zvanično predstavljen
    Potpuno novi BMW M2 zvanično predstavljen
    Potpuno novi BMW M2 zvanično predstavljen
    Potpuno novi BMW M2 zvanično predstavljen
    Potpuno novi BMW M2 zvanično predstavljen
    Potpuno novi BMW M2 zvanično predstavljen
    12.10.2022

    POTPUNO NOVI BMW M2 ZVANIČNO PREDSTAVLJEN

    Ekspresivan dizajn, moćne, atletske linije i intezivne performanse sada su integrisane u potpuno novom BMW M2 modelu, koji zahvaljujući tim atributima, pruža poseban i uzbudljiv doživljaj u vožnji sa svojih 460KS i 550 Nm obrtnog momenta.

     

    Novi BMW M2 ima masu od 1.720kg, dug je 4.580 mm, širok 1.887mm i visok 1.402mm. U odnosu na M4 Coupe, ukupna dužina je kraća za 214 mm, kao i međuosovinsko rastojanje za 110mm.

     

    Karakteristični BMW bubrezi su bez rama, sa horizontalnim rešetkama, a u kombinaciji sa trodelnim donjim pravougaonim otvorima za vazduh omogućavaju maksimalno hlađenje,dok prednja strana automobila ima novi prepoznatljivi M izgled.

     

    Zadnji deo novog modela BMW M2 odaje kompaktan i snažan utisak. Tu su dizajnerska rešenja poput atraktivnog aerodinamičkog poklopca prtljažnika na kome je dodatno postavljen i spojler, a sa strane su vertikalno postavljeni difuzori sa reflektorima.

     

    Izduvni sistem je karakterističan M sa dva para cevi postavljenih duboko unutra u odnosu na spoljne ivice. M karbonski krov, koji smanjuje masu vozila za oko šest kilograma, nudi se kao opcija.

     

    Novi BMW M2 opremljen je aluminijumskim točkovima od 19 inča napred i 20 inča pozadi, što znači da su uvećani za jedan broj u odnosu na standardne kod BMW M3 i BMW M4.

     

    Prednja sportska sedišta dolaze u standardnoj opremi i izrađena su od Sensatec/Alcantara materijala, dok su M Carbon trkačka sedišta dostupna kao opcija i smanjuju ukupnu masu vozila za 10,8 kilograma.

     

    BMW iDrive, koji je fokusiran na vozača, funkcioniše u BMW operativnom sistemu 8 i integriše BMW zakrivljeni ekran (14.9 inča) i BMW Intelligent Personal Assistant. Informacije u vezi sa vožnjom, uključujući Shift Lights sistem sada imaju nov grafički izgled i prikazuju se na informacionom ekranu od 12,3 inča.

     

    Standardna oprema obuhvata automatsku kontrolu klime u tri zone, BMW Live Cockpit Plus sa navigacionim sistemom, ambijentalno osvetljenje, Hi-Fi sistem zvučnika. M Drive professional je standard, a poseduje i opcije za upozorenje na frontalni sudar, napuštanje trake kao i parking senzore. Opcionalno je moguće dodati adaptivni tempomat, asistenciju prilikom parkiranja, kao i duži spisak ostalih opcija.

     

    Verzija šestocilindarskog trolitarskog rednog motora, razvijena za kompaktni model visokih performansi sa M TwinPower Turbo tehnologijom i dizajnom namenjenim visokom broju obrtaja, ističe se karakteristikama performansi tipičnim za M modele i gotovo je identičan kao na BMW M3 i BMW M4.  

     

    Razvijajući maksimalnu snagu od 460KS, motor novog BMW M2 nadmašuje osnovnu jedinicu koju je koristio njegov prethodnik za 90KS. Obrtni moment od 550 Nm proizvodi između 2.650 i 5.870 obrtaja u minutu, a maksimalna snaga je na 6.250 obrtaja u minutu. Maksimalni broj obrtaja je 7200.

     

    Snaga motora prenosi se na zadnje točkove preko osmostepenog M Steptronic menjača sa Drivelogic sistemom u standardnom paketu opreme. Njime se upravlja pomoću ručice selektora sa najnovijim M dizajnom kao i polugama na volanu. Za tradicionalne M vozače opcionalno je moguće poručiti i manuelni menjač.

    Novi BMW M2 ubrzava od 0 do 100km/h za 4,1 sekunde sa osmostepenim M Steptronic menjačem i 4,3 sekunde kada je opremljen šestostepenim manuelnim menjačem (koji dolazi kao opcija). Brzinu od 200 km/h iz mesta novi BMW M2 ostvaruje za 13,5 sekundi (automatik) ili 14,3 sekundi (manuelni).

     

    Maksimalna brzina novog BMW M2 može se povećatii sa 250 km/h na 285 km/h kroz opcionalni M Driver’s paket. Bez obzira na izbor menjača, tradicionalna forma dinamičnih performansi novog BMW M2 izražena je kroz pogon na zadnje točkove sa Aktivnim M Diferencijalom, koji je u stanju da neosetno generiše efekat adaptivnog zaključavanja do 100 procenata. To optimizuje vuču i poboljšava prenos snage pri oštrom ubrzavanju iz krivina.

     

    Standardna oprema za novi BMW M2 obuhvata adaptivno M oslanjanje sa elektronski kontrolisanim amortizerima, M Servotronic volan sa varijabilnim prenosom, DSC (Dynamic Stability Control) uključujući M Dynamic Mode i moćne M Compound kočnice sa šestoklipnim fiksnim čeljustima napred i jednoklipnim plivajućim pozadi.

     

    Tržišno lansiranje novog BMW M2 planirano je za april iduće godine, a proizvodiće se zajedno sa novom serijom BMW 2 kupea u fabrici BMW Grupe u San Luis Potosiju, u Meksiku.

    Pročitajte više
    BMW muzej 1
    Predstavljen prvi ikada BMW M3 Touring
    Predstavljen prvi ikada BMW M3 Touring
    Predstavljen prvi ikada BMW M3 Touring
    Predstavljen prvi ikada BMW M3 Touring
    11.10.2022

    DELTA MOTORS PODRŽAO „E-MOBILITY FORUM“

    Kompanija Delta Motors partnerski je podržala održavanje petog „E-Mobility foruma“ koji organizuje Nacionalna asocijacija autonomnih i električnih vozila u saradnji sa Elektrotehničkim, Saobraćajnim i Mašinskim fakultetom, na kom je ovaj skup svečano i otvoren.

     

    Dvodnevna konferencija obuhvatila je niz predavanja o akuelnim temama, ali i izložbeni segment u okviru kog su učesnici imali mogućnost da se detaljnije upoznaju sa potpuno električnim modelima BMW iX, MINI Electric, kao i sa električnim skuterom BMW CE04.

    Preko 120 učesnika iz šest zemalja imalo je priliku da sluša izlaganja 20 predavača, među kojima je bio i naš kolega, Nebojša Zdravković, direktor za trening i inovacije, koji je prisutnima predstavio aktuelne inovacije u vezi sa električnim BMW i MINI vozilima.

     

    Domaći i inostrastrani eminentni predavači, pored ostalog, diskutovali su o infrastruktunim pitanjima, ali i različitim izazovima koje donosi ekspanzija električnih automobila.

    Pročitajte više
    BMW Srbija na Kongresu održive arhitekture
    BMW Srbija na Kongresu održive arhitekture
    BMW Srbija na Kongresu održive arhitekture
    BMW Srbija na Kongresu održive arhitekture
    BMW Srbija na Kongresu održive arhitekture
    BMW Srbija na Kongresu održive arhitekture
    10.10.2022

    BMW SRBIJA NA KONGRESU ODRŽIVE ARHITEKTURE

    BMW Srbija podržala je peti međunarodni Kongres „Održiva arhitektura – energetska efikasnost“ koji je okupio eminentne arhitekte, stručnjake i predavače iz celog sveta.

     

    Učesnici su imali priliku da uživaju u modelima BMW i3 i BMW Serije 3, koji su bili izloženi ispred Jugoslovenske kinoteke, ali i da saznaju mnogo toga korisnog na temu održivog i ekološkog pristupa u arhitekturi i dizajnu uz korišćenje obnovljivih izvora energije.

     

    Domaćoj javnosti predstavljeni su svetski savremeni tokovi u arhitekturi, nove metode i zelene tehnologije, korišćenje i primena svih vidova obnovljivih izvora energije u arhitektonskom projektovanju i gradnji, kao i odabir odgovarajućih energetski efikasnih i inteligentnih sistema, nezagađujućih i recikliranih materijala, proizvoda, aparata i opreme, pa sve do krajnje realizacije objekata i njihovog održavanja.

     

    Kongres je, putem vebinara, pratilo preko 3000 arhitekti, građevinskih, elektro i mašinskih inženjera, specijalista termotehnike i svih ostalih oblasti koje se odnose na ekološki održiv razvoj.

     

    Organizatori kongresa su udruženje Ekokultplus, Arhitektonski fakultet Univerziteta u Beogradu i Magazin za eko arhitekturu i kulturu Eko kuća. 

    Pročitajte više
    Potpuno novi BMW M4 CSL – jedan od 1.000!
    Potpuno novi BMW M4 CSL – jedan od 1.000!
    Potpuno novi BMW M4 CSL – jedan od 1.000!
    Potpuno novi BMW M4 CSL – jedan od 1.000!
    Potpuno novi BMW M4 CSL – jedan od 1.000!
    Potpuno novi BMW M4 CSL – jedan od 1.000!
    Potpuno novi BMW M4 CSL – jedan od 1.000!
    Potpuno novi BMW M4 CSL – jedan od 1.000!
    Potpuno novi BMW M4 CSL – jedan od 1.000!
    Potpuno novi BMW M4 CSL – jedan od 1.000!
    Potpuno novi BMW M4 CSL – jedan od 1.000!
    Potpuno novi BMW M4 CSL – jedan od 1.000!
    04.10.2022

    POTPUNO NOVI BMW M4 CSL – JEDAN OD 1.000!

    Novi nivo snage, inteligentni dizajn sa smanjenom masom, karbonska sedišta i napredna oprema – sve to samo je deo inovativnih karakteristika novog BMW M4 CSL automobila koji od sada možete ekskluzivno testirati u okviru BMW M Power Experience programa na stazi NAVAK.

     

    Potpuno novi BMW M4 CSL biće proizveden samo u 1.000 primeraka, što ga čini pravim kolekcionarskim automobilom.

     

    Trkački karakter modela BMW M4 CSL podržan je tradicionalnim konceptom koji spaja ekspertizu najnovijeg razvoja i tehnologije radi stvaranja vrhunskog automobila. Dodatak u imenu - „CSL“ predstavlja skraćenicu za „Competition, Sport, Lightweight“, a smanjenje mase za oko 100 kg doprinelo je još izraženijim trkačkim osobinama tog modela.

     

    Samo ugradnja M Carbon trkačkih sedišta umanjila je masu za 24kg u poređenju sa standardnim sedištima iz modela BMW M4 Competition Coupé. M Carbon trkačka sedišta za vozača i suvozača karakteristična su po svojoj jednodelnoj CFRP strukturi. Nagib naslona je fiksni, a moguće je ručno pomeranje napred i nazad. Podešavanje visine se radi u servisu, a naslon za glavu je moguće prilagoditi korišćenju kacige.

     

    Uklanjanjem zadnjih sedišta i pojaseva je uštedelo 21kg, a promene na oslanjanju, uključujući dodavanje ekstra lakih M Carbon keramičkih kočnica i specijalnih aluminijumskih točkova, opruga i amortizera, skinulo je još 21kg. Prelazak na ultra laku zvučnu izolaciju uštedelo je oko 15kg, dok su ostale karbonske (CFRP) komponente olakšale automobil još za oko 11kg. U ovu kategoriju spadaju krov, hauba i poklopac prtljažnika. Izduvni sistem je izmenjen, a zadnji lonac je od titanijuma što uz redukovanu zvučnu izolaciju pojačava trkački osećaj u vožnji.

     

    Karoserija modela BMW M4 CSL ofarbana je u ekskluzivnu Frozen Brooklyn Grey metalik boju kao standardnu. Ova nijansa eksterijera uklapa se sa vidljivim CFRP delovima i crvenim detaljima za stvaranje sportskog izgleda. Alternativno, kupci mogu da naruče svoj novi M4 CSL u boji Alpine White solid ili Sapphire Black metalik.

     

    Opcionalni BMW Laserlight farovi donose još jedan atraktivan detalj na prednjem kraju novog modela BMW M4 CSL. Kako u animiranom efektu dobrodošlice koji se aktivira pri otključavanju vrata tako i kada su uključena kratka i duga svetla, na ovim farovima dnevno svetlo je žuto umesto kao do sada belo, što podseća na izgled uspešnih GT trkačkih automobila. Zadnja LED svetla novog BMW M4 CSL standardna su oprema sa laserskom tehnologijom koja debituje u automobilu serijske proizvodnje.

     

    M Alcantara volan, obloga krova boje antracit, unutrašnje ukrasne lajsne od karbonskog vlakna, „CSL“ amblemi na sedištima, centralna konzola i zadnji panel, plus M-specifične grafike na ekranima takođe pomažu u stvaranju savršenog ambijenta u kabini za vrhunsko zadovoljstvo u vožnji. M pojasevi za sedišta i mesto za odlaganje kaciga takođe su standardna oprema.

     

    Sva M podešavanja je moguće pokrenuti pomoću M Setup dugmeta za direktan pristup, a dva M prekidača na volanu služe kao prečice. Standardna oprema sadrži i sistem M Drive Professional paket koji uključuje M Drift Analyser i M Laptimer i podešavanje DSC sistem u 10 nivoa, plus M Mode dugme za aktiviranje ROAD, SPORT i TRACK postavki.

     

    Standardni BMW Live Cockpit Professional sastoji se od spojenih, digitalnih instrument-ekrana sa dijagonalom od 12,3 inča i kontrolnim ekranom od 10,25 inča.

     

    Neke od dostupnih funkcija su i navigacioni sistem, BMW Intelligent Personal Assistant, bežično punjenje, BMW Head-Up Display sa M-specifičnim elementima.

     

    Standardna specifikacija obuhvata automatski klima uređaj, parking senzore, upozorenje na forntalni sudar i upozorenje za napuštanje kolovozne trake. Dvozonska automatska klima, alarm i sistemi Driving Assistant i Parking Assistant dostupni su kao opcije.

     

    Motor modela BMW M4 CSL razvija obrtni moment od 650 Nm između 2.750 i 5.950 obrtaja u minuti. Maksimalna izlazna snaga mu je 405 kW/550 ks pri 6.250 obrtaja u minuti.

    Obrtni moment se prenosi na zadnje točkove novog modela BMW M4 CSL preko osmostepenog M Steptronic menjača sa Drivelogic sistemom. Nosači motora specifični za model i menjač obezbeđuju da snaga motora bude prevedena u dinamične performanse na izuzetno brz i direktan način uz pomoć M adaptivnog diferencijala.

    Pročitajte više
    BMW muzej 1
    Predstavljen prvi ikada BMW M3 Touring
    Predstavljen prvi ikada BMW M3 Touring
    Predstavljen prvi ikada BMW M3 Touring
    Predstavljen prvi ikada BMW M3 Touring
    Predstavljen prvi ikada BMW M3 Touring
    Predstavljen prvi ikada BMW M3 Touring
    Predstavljen prvi ikada BMW M3 Touring
    Predstavljen prvi ikada BMW M3 Touring
    28.09.2022

    PREMIJERNO PREDSTAVLJEN PRVI IKADA BMW XM

    U svetlu jubilarne proslave 50 godina M odeljenja, BMW je danas zvanično predstavio prvi ikada BMW XM, drugi jedinstveni M model, posle čuvenog BMW M1, koji je ugledao svetlost dana 1978. godine.

     

    Reč je o prvom elektrifikovanom SAV modelu visokih performansi koji dolazi u ekskluzivnom i ekstravagantnom dizajnu uz moćne proporcije i konture, ali i sa novom interpretacijom izgleda prednjeg dela po ugledu na luksuzne automobile iz BMW game.

     

    Prvi ikada BMW XM ima podeljene farove, zlatni okvir prednje maske sa osvetljenjem i velike usisnike za vazduh u frontalnom delu, kao i točkove od 21 inča u standardnom paketu opreme (moguće je poručivanje točkova do 23 inča).

     

    Eksterijer poseduje više elemenata koji imaju sličnosti sa legendarnim sportskim BMW M1 automobilom i karakterišu ga široke lajsne na bokovima, kao i dva BMW ugravirana znaka na zadnjem staklu. Na zadnjem delu automobila nalazi se potpuno ravno staklo, kao i ekskluzivno dizajnirane izduvne cevi.

     

    Enterijer je izražen u jedinstvenom BMW XM dizajnu, za čiju su izradu upotrebljeni specijalni materijali, poput posebne kategorije „Vintage“ kože. Prednja sedišta su M multifunkcionalna, dok zadnji deo automobila poseduje luksuzni M Lounge. Uz prvi ikada BMW XM dolazi i poseban kožni volan, kao i standardni BMW Live Cockpit Professional koji je fokusiran na vozača.

     

    U standardnom paketu uvršteno je i ambijentalno osvetljenje, četvorozonska automatska klima, Harman Kardon audio sistem, Travel & Comfort sistem, Head-Up displej, kao i opcionalni Bowers & Wilkins Diamond audio sistem sa dodatna četiri zvučnika u krovu automobila.

     

    BMW XM poseduje zakrivljeni ekran koji ima 12,3-inčni informacioni displej i kontrolni ekran sa dijagonalom od 14,9 inča zasnovan na BMW operativnom sistemu 8.

     

    Vozačima se kod ovog modela nudi najveći izbor sistema asistencije u vožnji, pa tako standardna specifikacija uključuje upozorenje na frontalni sudar, upozorenje o napuštanju trake, uključujući i povratak u traku (uz pomoć pri upravljanju), kao i info sistem o ograničenju brzine. Pored toga moguća je i delimična autonomna vožnja sa ograničenjem brzine do 210km/h (koja je vremenski limitirana).

     

    Pogonski sistem je Plug-in hibridni i sastoji se od 8-cilindarskog benzinskog motora i veoma snažnog električnog motora. M HIBRID pogonski sistem u BMW XM modelu isporučuje ukupnu snagu od 480 kW/653KS (kombinacija motora sa unutrašnjim sagorevanjem - do 360 kW/489 KS i sistema električnog pogona - do 145 kW/197 KS).

     

    Pored toga, M HIBRID pogonski sistem proizvodi maksimalni ukupni obrtni moment od 800 Nm (motor sa unutrašnjim sagorevanjem do 650 Nm u kombinaciji sa električnim motorom koji razvija do 280 Nm).

     

    Kompaktna litijum-jonska baterija montirana je u pod vozila, ukupog iskoristivog kapaciteta 25,7 kWh i omogućava čisto električnu vožnju do 88km dometa po WLTP ciklusu i maksimalnu brzinu čisto električnog kretanja do 140 km/h. Bateriju je moguće naputi maksimalnom snagom od 7,4 kW.

     

    Snaga se prenosi preko M xDrive pogona na sve točkove, koji veći deo snage prebacuje nazad. U raspodeli snage levo-desno pomaže standardni M sportski diferencijal na zadnjoj pogonskoj osovini. Uz posebne xDrive modove vožnje ovaj paket omogućava odlične performanse u svim situacijama.

     

    BMW XM ubrzava od 0 do 100 km/h za 4,3 sekunde, što je propraćeno posebnim energičnim zvukom, koji potiče od njegovog sportskog izduvnog sistema sa dve cevi koje su po prvi put na BMW-u postavljene jedna iznad druge.

     

    Proizvodnja BMW XM planirana je za decembar 2022. godine u Spartanburgu u SAD, dok će u ruke prvih kupaca stići na proleće 2023. godine.

    Pročitajte više
    BMW muzej 1
    Predstavljen prvi ikada BMW M3 Touring
    Predstavljen prvi ikada BMW M3 Touring
    Predstavljen prvi ikada BMW M3 Touring
    Predstavljen prvi ikada BMW M3 Touring
    Predstavljen prvi ikada BMW M3 Touring
    Predstavljen prvi ikada BMW M3 Touring
    Predstavljen prvi ikada BMW M3 Touring
    Predstavljen prvi ikada BMW M3 Touring
    23.09.2022

    PREMIJERA POTPUNO NOVOG BMW X1 MODELA U BEOGRADU

    Potpuno novi BMW X1 premijerno je predstavljen domaćoj publici u THE BMW Store-u (Galerija Beograd) u najsvežijem izdanju sa naprednim digitalnim funkcijama uz više sofisticiranosti i prostora.

     

    Novi eksterijer ima unapređenu aerodinamiku, redizajnirane prednje bubrege, standardne LED farove sa dnevnim svetlom u obliku obrnutog slova L, kao i tipičan X oblik bokova sa skoro kvadratnim rubovima.

     

    Na zadnjem delu novog BMW X1 modela su nova, tanka zadnja svetla atraktivnog 3D oblika, a spoljašnost je moguće unaprediti i uz opcionalni xLine ili M Sport paket.

     

    Svi modeli dolaze sa standardnim 17-inčnim aluminijumskim točkovima, uz mogućnost poručivanja i drugih dimenzija, od kojih je vozačima po prvi put dostupna i opcija od 20 inča.

     

    Enterijer novog BMW X1 modela raspolaže stadnardnim infotejnment sistemom sa zakrivljenim ekranom koji se sastoji od instrument table veličine 10.25 i kontrolnog ekrana od 10.7 inča koji funkcioniše uz najnoviji BMW Operativni sistem 8.   

     

    Na spisku standardne opreme je i BMW Live Cocpit Plus navigacioni sistem, parking asistent sistem, elektro otvaranje i zatvaranje gepeka, automatska klima sa dve zone, sedmostepeni automatski Steptronic menjač sa duplim kvačilom, automatsko kočenje u gradskim uslovima i asistencija držanja vozila u traci, kao i tempomat koji radi do 210 km/h.

     

    Pored navedenog, ova lista je produžena i za elektro preklapanje spoljnih retrovizora, četiri USB C porta, dva 12-voltna priključka i parking senzore sa zadnjom kamerom.

     

    Atraktivnost enterijera dodatno je izražena novodizajniranim sedištima, koja opcionalno mogu biti i u sportskoj verziji, sa električnim pomeranjem, lumbalnom podrškom i funkcijom masaže.

     

    Sedišta BMW X1 modela moći će da se nadograde oblogama od veštačke „Sensatec“ ili prave „Vernasca“ kože. Zadnja sedišta je moguće oboriti u odnosu 40:20:40, a zapremina prtljažnika iznosi od 540 do 1600 litara.

     

    „Plutajući“ naslon za ruke je istovremeno i kontrolno ostrvo za funkcije vožnje, a standardna oprema podrazumeva i sportski volan. Vozačima je dostupno i poručivanje palete sistema asistencije u vožnji koja uključuje sve aktuelne sisteme identične onima koji se nalaze u BMW automobilima visoke klase.

     

    Opcionalno je moguće poručiti i adaptivne LED farove sa matrix funkcijom i varijabilnom distribucijom svetla, kao i potpuno automatsku kuku za vuču.

     

    Sve komponente na automobilu su izmenjene u odnosu na prethodnu generaciju ovog modela, a unapređeni su i sistemi oslanjanja pa su tako amortizeri na prednjem delu promenjive tvrdoće u zavisnosti od hoda. Uz to, moguća je doplata za M adaptivno oslanjanje, kao i sportsko upravljanje.

     

    Vozačima će na raspolaganju biti dve benzinske i dve dizel verzije koje prenose snagu na prednje ili sve točkove pomoću BMW xDrive pogona, a po prvi put ovaj model dobio je i svoju potpuno električnu verziju - BMW iX1.

     

    Novi BMW X1 modeli sa konvencionalnim motorom podrazumevaju dve benzinske verzije sa 136, odnosno 218KS i dve dizel opcije sa 150, odnosno 211KS. Snažniji modeli opremljeni su PHEV sistemom nove generacije.

     

    Prvi električni BMW iX1 SAV ima 230 kW i 313 KS, a ukupni obrtni moment iznosi 494Nm. Ove karakteristike su postignute primenom dva elektromotora pete generacije koji ovom automobilu omogućuju i pogon na sva četiri točka.

     

    Ubrzanje tog modela od stanja mirovanja do 100km/h je 5,7 sekundi, a očekivana autonomija po WLTP standardu kreće se od 413 do 438km.

     

    Baterija raspolaže kapacitetom od 64,7kWh i moguće ju je puniti maksimalnom snagom od 130kW, kada se za svega 10 minuta može povećati autonomija za 120km.

     

    Ista generacija elektropogona primenjena je i na plug-in hibridnim modelima koji imaju povećanu čisto električnu autonomiju u odnosu na prethodnu generaciju i to od 78 do 89km.

     

    Plug-in hibridne verzije BMW X1 modela nose oznake BMW X1 xDrive 25e i xDrive 30e, s tim da prva verzija ima 180kW i 245 KS, a druga 240kW i 326KS. Ukupni obrtni moment kod oba modela iznosi 477Nm.

    Pročitajte više
    BMW muzej 1
    Predstavljen prvi ikada BMW M3 Touring
    Predstavljen prvi ikada BMW M3 Touring
    Predstavljen prvi ikada BMW M3 Touring
    Predstavljen prvi ikada BMW M3 Touring
    Predstavljen prvi ikada BMW M3 Touring
    Predstavljen prvi ikada BMW M3 Touring
    Predstavljen prvi ikada BMW M3 Touring
    14.09.2022

    DELTA MOTORS PARTNER NALED-OVOG „SEPTEMBARSKOG SUSRETA“

    Kompanija Delta Motors partnerski je podržala tradicionalni NALED-ov (Nacionalna alijansa za lokalni ekonomski razvoj) „Septembarski susret“ koji je ove godine organizovan na prestoničkom Belom dvoru.

     

    Tom prilikom zvanice su imale mogućnost da se upoznaju sa izloženim modelom BMW iX, koji je prvi BMW-ov potpuno električni SUV sa inovativnim, naprednim opcijama.

     

    Pored toga, za goste organizovan je i BMW Shutlle koji je obuhvatao modele: BMW iX, BMW X3 PHEV, BMW X5 PHEV, BMW 320e PHEV i BMW 530e PHEV.

     

    NALED-ov „Septembarski susret“ okupio je preko 1.000 zvanica: predstavnike državnog i nevladinog sektora, ambasada, medija, kao i stručnjaka iz vodećih kompanija koji su zajedno uživali u raznovrsnom večernjem programu.

     

    Pročitajte više
    BMW muzej 1
    Predstavljen prvi ikada BMW M3 Touring
    Predstavljen prvi ikada BMW M3 Touring
    Predstavljen prvi ikada BMW M3 Touring
    Predstavljen prvi ikada BMW M3 Touring
    Predstavljen prvi ikada BMW M3 Touring
    Predstavljen prvi ikada BMW M3 Touring
    Predstavljen prvi ikada BMW M3 Touring
    12.09.2022

    BMW SRBIJA NA „EV DAYS“ KONFERENCIJI

    BMW Srbija partnerski je podržala konferenciju „EV Days“ (8. i 9. septembar) koja je organizovana na Novosadskom sajmu. Tom prilikom za posetioci su mogli da se upoznaju sa izloženim modelima: BMW iX, BMW iX3, BMWi4 i MINI Cooper SE, kao i potpuno električni skuter BMW CE 04.

     

    Govoreći o budućnosti elektrifikacije, CEO Delta Auto grupe i predsednica Asocijacije uvoznika vozila i delova, Aleksandra Đurđević, istakla je tri ključna preduslova koji bi građane dodatno podstakli na kupovinu takve vrste automobila.

     

    „Za zemlje u razvoju je posebno bitno da ima odgovarajuću politiku podele državnih subvencija, kao i adekvatnu infrastrukturu, a dodatno su stimulativni i nematerijani benefiti“, objašnjava Đurđević.

     

    Ona dodaje da je visina subvencija u našoj zemlji za električna i elektrifikovana vozila na evropskom nivou, ali da u praksi postoje određene poteškoće u realizaciji, odnosno da su potrebne jednostavnije i efikasnije procedure, kako bi korisnik lakše i brže došao do svog automobila.

     

    Govoreći u ime Asocijacije uvoznika vozila i delova, Đurđević ističe da se u saradnji sa nadležnim institucijama i partnerima radi na kreiranju strategije kojom bi se pospešili različiti aspekti izgradnje infrastukture i intezivirao prelazak sa konvecionalnih na elektrifikovana i električna vozila.

     

    „Potrebna su određena ulaganja u infrastrukturu i mrežu punjča, jer u ovom trenutku kaskamo u odnosu na evropski prosek. Primera radi, u Srbiji trenutno ima 25, a do kraja godine će biti oko 35 brzih punjača, dok ih u Hrvatskoj ima oko 200 i jasno je utvrđen sistem naplate. U pitanju je kompleksna tema na koju treba staviti fokus, jer proizvođači širom sveta jasno idu ka tome da polako isključuju vozila sa unutrašnjim sagorevanjem iz proizvodnje i okreću se ka električnim vozilima.“

     

    Đurđević dodaje da bi budžet za subvencije trebalo da prati rast prodaje električnih automobila, ali i da benefiti poput besplatnog parkiranja, vožnje žutom trakom i korekcije cena putarina na naplatnim rampama mogu dodatno motivisati građane kako bi razmišljali u pravcu korišćenja električnih vozila.

     

    Po završetku panel-diskuje, generalni direktor kompanije Ninamedia, Dragan Radić, uručio je Aleksandri Đurđević i Delta Auto grupi posebnu zahvalnicu za partnersku podršku uz koju je konferencija po drugi put realizovana.

    Pročitajte više
    BMW muzej 1
    Predstavljen prvi ikada BMW M3 Touring
    Predstavljen prvi ikada BMW M3 Touring
    Predstavljen prvi ikada BMW M3 Touring
    Predstavljen prvi ikada BMW M3 Touring
    Predstavljen prvi ikada BMW M3 Touring
    Predstavljen prvi ikada BMW M3 Touring
    Predstavljen prvi ikada BMW M3 Touring
    Predstavljen prvi ikada BMW M3 Touring
    15.08.2022

    BMW SRBIJA NA „ELLE FASHION DINNER“

    BMW Srbija partnerski je podržala jedan od najprestižnijih modnih događaja u zemlji „ELLE Fashion Dinner“ koji tradicionalno organizuje popularni časopis „ELLE“.

     

    Manifestacija je okupila 70 uticajnih žena iz sfere biznisa, mode, kulture i umetnosti, a prisutne su pozdravili domaćini skupa – v.d. urednice časopisa „ELLE“, Teodora Bogdanović i voditelj, dizajner i maneken, Boško Jakovljević.

     

    Za gošće je posebno organizovan i BMW Shuttle u atraktivnim modelima BMW X6, BMW X5 i BMW X4, dok je model BMW M240i, u zanosnoj „Thundernight“ metalik boji, spremno dočekivao gošće na ulazu.

     

    U saradnji sa istaknutim domaćim modnim dizajnerima i brendovima priređene su i humanitarne licitacije, a sav prikupljeni prihod namenjen je udruženju NURDOR (Nacionalno udruženje roditelja dece obolele od raka) i izgradnji roditeljske kuće u Beogradu.

     

    Pobednicama humanitarnih licitacija BMW Srbija omogućila je i vožnje najnovijih, moćnih BMW modela (po izboru).

    Pročitajte više
    BMW muzej 1
    Predstavljen prvi ikada BMW M3 Touring
    Predstavljen prvi ikada BMW M3 Touring
    Predstavljen prvi ikada BMW M3 Touring
    Predstavljen prvi ikada BMW M3 Touring
    Predstavljen prvi ikada BMW M3 Touring
    Predstavljen prvi ikada BMW M3 Touring
    Predstavljen prvi ikada BMW M3 Touring
    Predstavljen prvi ikada BMW M3 Touring
    25.07.2022

    „ČETIRI CILINDRA“ SLAVE PET DECENIJA

    Kako je nastao svetski prepozntljiv arhitektonski simbol Minhena? Upravna zgrada BMW Grupe sagrađena je za samo 26 meseci u periodu između 1970. i 1972. godine. Tokom 3,5 miliona radnih sati 500 graditelja i 200 arhitekata i inženjera (iz 12 država) uspelo je da podigne čuvenu zgradu u obliku četiri cilindra, na čijem je otvaranju prisustvovalo više od 200 međunarodnih gostiju.

     

    Svečana ceremonija krunisana je i specijalnim nastupom dvanaest „vertikalnih“ plesača. Američki plesni ansambl BANDALOOP spektakulalno je transformisao upravnu zgradu BMW-a u 100 metara visoku pozornicu.

     

    Impresivna koreografija uz posebno komponovanu muziku, kao i sam nastup igrača, kreirali su bestežinsku sintezu za poigravanje arhitekture i plesa.

     

    Do danas, upravna zgrada BMW Grupe sa visećom konstrukcijom jedna je od najinovativnijih građevina posleratnog perioda – zbog četiri cilindra koji vise sa krstaste konstrukcije od čeličnih greda na krovu.

     

    U avgustu 1972. godine upravna zgrada BMW Grupe je završena. Projekat austrijskog arhitekte, profesora Karla Švancera, od tada je postao večiti simbol kako BMW Grupe, tako i Minhena.

     

    Sa impresivnom fasadom, vizionarskom konstrukcijom i prostornim konceptom, „viseći toranj“ predstavlja najimpresivnije korporativno sedište na svetu, koje nije samo simbol ekonomskog uspeha, već i interkulturalnosti.

     

    Francis Kere, arhitekta:

     

    „Arhitektura i automobilska industrija bile su i biće među najvažnijim katalizatorima za inovacije, ekonomski razvoj i prosperitet. Obe industrije menjaju društvo, gledaju napred i aktiviraju globalne trendove koji imaju kompleksni uticaj na privredu i ljudsku sredinu. Danas su ljudi, priroda i industrija pod strahovitim pritiskom da pronađu rešenja koja nalažu iskreno preispitivanje naših postupaka. Zahvaljujući tome, arhitektura i biznis treba da se udruže više nego ikada pre, prepoznajući zajedničku simbiozu i odgovornost, kako bi prihvatili to da se naše tvorevine fokusiraju na održivu budućnost.“

     

    Karolina Švancer, unuka profesora Karla Švancera:

     

    „Kad sam prvi put s ocem došla u Minhen, posetili smo upravnu zgradu BMW-a. On mi je rekao da je Karl Švancer izgradio sedište BMW-a od vrha nadole, što znači da četiri cilindra vise sa krova građevine. To me je fasciniralo. Uživala sam u tome što je moj deda razmišljao drugačije i što je takvo razmišljanje bilo uvažavano. Kao profesor i učitelj, on je pomogao nastanku generacije fenomenalnih arhitekata. Podsticao je i inspirisao druge, što je i mene navelo da posežem za zvezdama!“

     

    Doktor i inženjer Norbert Rajthofer, predsednik nadzornog odbora BMW AG:

     

    „Upravna zgrada BMW-a je toliko spektakularna i nikoga ne ostavlja ravnodušnim. Svaka generacija u BMW-u odgovorna je za vođenje kompanije u budućnost. Remek-delo Karla Švancera pružilo je BMW-u bazu za identifikaciju dok je ona bila još na putu da postane globalni igrač.“

     

    Oliver Cipse, predsednik upravnog odbora BMW AG:

     

    „Razgovor o vizijama podrazumeva i razmišljanje van duha vremena i razvoj osećaja za ono što će opstati u budućnosti. Ova zgrada je neprestano podsticaj da se ide napred. Mi nastojimo da u sledećih sto godina budemo jednako uspešni kao i u prethodnih sto.“

     

    Melecio Estrelja, umetnički direktor i koreograf trupe BANDALOOP:

     

    „Zaobljenost ove zgrade nas je inspirisala, jer smo shvatili da se ljudsko telo izražava u oblinama i spiralama. Kada pomislimo na ubrzanje koje BMW predstavlja, razmišljamo o momentumu ljudskog srca koji nas vodi svetu podobnom za život budućih generacija.“

     

    Profesor Karl Švancer (1918-1975):

     

    „Ako ste odlučili da se bavite arhitekturom, morate biti dovoljno hrabri da ispunjavate vizije. Arhitektura je umetnost komunikacije i sredstvo za komuniciranje kroz vekove. Istrajnost je kreativna. Preciznost, tačnost, kontinuitet i skromnost najbolji su prijatelji.“

     

    Simbol vizionarskih odluka

     

    Godine 1968, BMW AG je objavio arhitektonski konkurs za dizajn nove upravne zgrade BMW-a. Da bi ubedio upravni odbor BMW-a, nadzorni odbor i značajne akcionare, Švancer je uradio kompletan model sprata u obliku lista deteline u razmeri 1:1 u studijima Bavarija filma.

     

    U decembru iste godine, BMW-ova uprava dodelila mu je ugovor o gradnji novog sedišta kompanije. U stvaranju Švancerovog seta i filmskog snimka predloga učestvovao je i Rol Zehetbauer, koji je osvojio oskara 1973. za scenografju u „Kabareu“.

     

    Dve godine kasnije, u bioskope je pušten holivudski film „Rolerbol“ – sa BMW tornjem kao arhitektonskim protagonistom. Bilo da se radi o filmovima „Suspiria“ (1977), „Krvna loza“ (1979), „Zwei Nasen tanken Super“ (1980) ili „Voterfreuden“ (2014): sedište kompanije BMW slavilo je uspeh na velikom ekranu.

     

    Umetnik Piter Blejk ga je opisao kao „jedinstveni plod pop arhitekture“ koji ostaje simbol vizionarskih korporativnih odluka za uspešnu budućnost.

     

    Arhitektura u BMW-u

     

    BMW decenijama neguje tradiciju saradnje sa čuvenim arhitektama. Još od izgradnje sedišta koju je predvodio Karl Švancer, kompanija se svesno odlučila za dinamični tip arhitekture kasnije nastavljen sa zgradama koje su postavljale trendove: Zaha Hadid sa njenom fabrikom BMW Grupe u Lajpcigu (2005), arhitektonska kopmanija „Coop Himmelb(l)au“ sa BMW Welt-om (2007) i Nikolas Grimšo sa fabrikom Rols-Rojsa u Gudvudu (2003).

     

    Ove godine, kompanija OMA Rema Kolhasa u Roterdamu i danske arhitekte iz kompanije 3XN dobili su od BMW-a narudžbinu da rekonstruišu njenu glavnu fabriku u Minhenu i zajedno oblikuju urbanu proizvodnju za budućnost.

     

    Novi film o Karlu Švanceru

     

    Arhitektonskom tvorcu upravne zgrade BMW-a posvećen je i film "He Flew Ahead" u kojem glavnu ulogu tumači glumac Nikolas Ofčarek. Režiser Maks Gruber napravio je film za Martina Švancera, pokojnog sina Karla Švancera i njegovu unuku Karolinu.

     

    Kao što sugeriše podnaslov „Architect's Poem“, reč je nekonvencionalnom pristupu izuzetnoj ličnosti koja je razumela arhitekturu kao materijalizovanu poeziju. Pored samog Karla Švancera, značajni savremenici, svedoci i saradnici takođe učestvuju u filmu, koji će premijerno biti prikazan na jesen 2023. godine.

     

    Specijalna rođendanska izložba u BMW Muzeju

     

    Sedište BMW Grupe i BMW Muzej, dve su najimpresivnije zgrade u Minhenu, koje su ujedno i simboli nemačke posleratne arhitekture. Od samog početka, BMW Muzej je bio sastavni deo vizije Karla Švancera za sedište kompanije.

     

    U ime poluvekovnog jubileja priređena je i specijalna izložba posvećena ovim dvema zgradama, koje su pod zaštitom od 1999. godine. Izložba je otvorena do 3. oktobra 2022. godine, a ulaz za sve posetioce je besplatan.

    Pročitajte više
    Predstavljen prvi ikada BMW M3 Touring
    Predstavljen prvi ikada BMW M3 Touring
    Predstavljen prvi ikada BMW M3 Touring
    Predstavljen prvi ikada BMW M3 Touring
    Predstavljen prvi ikada BMW M3 Touring
    Predstavljen prvi ikada BMW M3 Touring
    Predstavljen prvi ikada BMW M3 Touring
    Predstavljen prvi ikada BMW M3 Touring
    Predstavljen prvi ikada BMW M3 Touring
    Predstavljen prvi ikada BMW M3 Touring
    Predstavljen prvi ikada BMW M3 Touring
    Predstavljen prvi ikada BMW M3 Touring
    23.06.2022

    PREDSTAVLJEN PRVI IKADA BMW M3 TOURING

    BMW M odeljenje svoj 50. rođendan proslavlja i premijerom prvog ikada BMW M3 Touring modela, čije je svetsko predstavljanje planirano na „Goodwood Festival of Speed“ koji se održava od 23. do 26. juna u Velikoj Britaniji.

     

    Početak proizvodnje ovog automobila planiran je za novembar 2022. godine u fabrici BMW Grupe u Minhenu. BMW M3 Touring će se izrađivati samo u Competition verziji sa M xDrive sistemom.

     

    Spoljašnjost prvog ikada BMW M3 Touring modela ima naglašene sportske karakteristike sa proširenim krilima, velikim uvodnicima vazduha, dok crni krov dolazi kao standardni element, a opcionalno je moguće poručiti i krov u boji karoserije.

     

    Krovni nosači su takođe crni, a zadnji spojler poseduje i atraktivni aerodinamički dodatak u istoj boji.

     

    BMW-ov novitet dolazi sa standardnim kovanim M točkovima kod kojih prednji imaju 19, a zadnji 20 inča.

     

    Pogonski sklop ovog automobila čine 6-cilindrični trolitarski motor sa 375kW i 510KS sa maksimalnim obrtnim momentom od 650Nm. Menjač je 8-stepeni automatski, a M xDrive pogon je moguće deaktivirati po želji.

     

    Ubrzanje do 100km/h novi BMW M3 Touring postiže za 3,6 sekundi, a uz opcionalni M Driver’s Package maksimalna brzina ide do 280km/h.

     

    Asistenciju sistema protiv proklizavanja DSC je moguće podešavati, kao i na M3 i M4 modelu, u 10 nivoa kroz M Traction Control Interface.

     

    Adaptivno M oslanjanje i sportski upravljač sa varijabilnim presnosnim odnosom dolaze u standardnoj opremi, a pomoću integralnog sistema kočenja moguće je podešavati i osećaj na pedali u dva nivoa.

     

    Za još bolji sportski doživljaj postoji mogućnost konfiguracije BMW M3 Touring modela tako da bude još lakši i to ako se opciono poruče M karbonske kočnice i M karbonska trkačka sedišta koji su zajedno lakši od standardnih opcionala za 25kg.

     

    Potpuniji komfor u autu omogućen je i time što je u standardnom paketu opreme i trozonska automatska klima.

     

    Prvi ikada BMW M3 Touring poseduje prtljažnik zapremine 500l, a stadardno obaranje sedišta je u odnosu 40:20:40 i omogućava proširenje i do 1510l. Automatsko otvaranje prtljažnika je standard, a kao i na ostalim BMW touring modelima moguće je posebno otvoriti zadnja stakla.

     

    Ovaj automobil standardno dolazi sa novim BMW Live Cockpit Plus sistemom koji ima zakrivljene ekrane od 12,3 + 14,9 inča.

     

    Infotejment sistem koristi najnoviji BMW operativni sistem 8.0, a standardna oprema obuhvata i Smartphone integration sistem koji omogućava bežično korišćenje aplikacija Apple Car Play i Android Auto.

     

    Prvi ikada BMW M3 Touring stvara savršen balans između sporstkih performansi i impresivnog komfora koji se ogleda u svakodnevnoj vožnji, kako na kraćim, tako i na dužim relacijama.

    Pročitajte više
    BMW Srbija partner SAM-ovog tradicionalnog junskog susreta
    BMW Srbija partner SAM-ovog tradicionalnog junskog susreta
    BMW Srbija partner SAM-ovog tradicionalnog junskog susreta
    BMW Srbija partner SAM-ovog tradicionalnog junskog susreta
    BMW Srbija partner SAM-ovog tradicionalnog junskog susreta
    21.06.2022

    BMW SRBIJA PARTNER SAM-OVOG TRADICIONALNOG JUNSKOG SUSRETA

    BMW Srbija partnerski je podržala tradicionalni junski susret uspešnih poslovnih ljudi iz sveta biznisa koji je organizovala Srpska asocijacija menadžera u Topčidercu.

     

    Tom prilikom predstavljeni su potpuno električni modeli BMW iX i skuter CE04 sa čijim se naprednim karakteristikama i inovativnim dizajnom upoznalo preko 200 prisutnih zvanica.

     

    Ovaj događaj posebno je prepoznatljiv u domaćoj biznis zajednici kao podsticaj boljem poslovanju i okruženju u okviru kog se nesebično dele znanje i korisna iskustva.

     

    Tom prilikom napravljen je kratak osvrt na aktuelne trendove i tržišne teme uz podsećanje na ciljeve Srpske asocijacije menadžera koji se pre svega odnose na kontinuiranu edukaciju menadžera i razvoj biznisa na svim nivoima.

    Pročitajte više
    Ekskluzivno predstavljeni potpuno novi BMW Serije 7 i novi BMW X7 na Belom dvoru
    Ekskluzivno predstavljeni potpuno novi BMW Serije 7 i novi BMW X7 na Belom dvoru
    Ekskluzivno predstavljeni potpuno novi BMW Serije 7 i novi BMW X7 na Belom dvoru
    Ekskluzivno predstavljeni potpuno novi BMW Serije 7 i novi BMW X7 na Belom dvoru
    Ekskluzivno predstavljeni potpuno novi BMW Serije 7 i novi BMW X7 na Belom dvoru
    Ekskluzivno predstavljeni potpuno novi BMW Serije 7 i novi BMW X7 na Belom dvoru
    Ekskluzivno predstavljeni potpuno novi BMW Serije 7 i novi BMW X7 na Belom dvoru
    Ekskluzivno predstavljeni potpuno novi BMW Serije 7 i novi BMW X7 na Belom dvoru
    Ekskluzivno predstavljeni potpuno novi BMW Serije 7 i novi BMW X7 na Belom dvoru
    Ekskluzivno predstavljeni potpuno novi BMW Serije 7 i novi BMW X7 na Belom dvoru
    Ekskluzivno predstavljeni potpuno novi BMW Serije 7 i novi BMW X7 na Belom dvoru
    Ekskluzivno predstavljeni potpuno novi BMW Serije 7 i novi BMW X7 na Belom dvoru
    Ekskluzivno predstavljeni potpuno novi BMW Serije 7 i novi BMW X7 na Belom dvoru
    Ekskluzivno predstavljeni potpuno novi BMW Serije 7 i novi BMW X7 na Belom dvoru
    Ekskluzivno predstavljeni potpuno novi BMW Serije 7 i novi BMW X7 na Belom dvoru
    Ekskluzivno predstavljeni potpuno novi BMW Serije 7 i novi BMW X7 na Belom dvoru
    Ekskluzivno predstavljeni potpuno novi BMW Serije 7 i novi BMW X7 na Belom dvoru
    Ekskluzivno predstavljeni potpuno novi BMW Serije 7 i novi BMW X7 na Belom dvoru
    09.06.2022

    EKSKLUZIVNO PREDSTAVLJENI POTPUNO NOVI BMW SERIJE 7 I NOVI BMW X7 NA BELOM DVORU

    Pogledajte VIDEO sa beogradske premijere.

     

    Potpuno novi BMW Serije 7 i novi BMW X7 premijerno su prikazani domaćoj publici. Ovi ekskuzivni modeli na poseban način kombinuju luksuz i inovativne karakteristike, koje uz beskompromisan komfor donose jedinstveno iskustvo u vožnji.

     

    Potpuno novi BMW Serije 7

     

    Nakon 45 godina postojanja, ovaj model od sada ima i svoju potpuno električnu verziju. Njegove ekskluzivne karakteristike objedinjuju jedinstveno vozačko zadovoljstvo i bezkompromisni komfor koji je upotpunjen impresivnim digitalnim funkcijama.

     

    U pitanju je do sada najduža generacija sedmice koju je moguće isporučiti samo u produženoj verziji od 5,4 metara.

     

    Uzdignuti prednji deo ovoga puta donosi redefinisane, prepoznatljive BMW dizajnerske elemente – osvetljene grilove, nove podeljene farove (gornji deo ima funkciju dnevnog svetla i migavca), kao i adaptivni LED sa Matrix dugim svetlom koji dolaze u standardnoj opremi.

     

    Opcionalni BMW kristalni farovi dodatno naglašavaju luksuzni svetlosni efekat, a dnevna svetla konstruisana su u LED tehnologiji i prolaze kroz svarovski kristale koji su raspoređeni u obliku slova L. Dizajneri su se ovog puta odlučili da svetlo na ovom modelu bude duboko uklesano u prednji branik.

     

    Na bočnom delu vozila poseban vizuelni efekat stvaraju stakla sa gotovo nevidljivim zaptivkama, a gornji i donji deo razdvojeni su karakternom crtom po sredini vozila, dok duže dimenzije vrata omogućavaju olakšan ulazak i izlazak putnika. Novitet u pogledu eksterijera su i BMW Individual boje u dve nijanse.

     

    Vozačima koji su sportski orijentisani na raspolaganju je M paket koji dodatno pojačava i intezivira dinamiku vozila, a u ponudi nas očekuje i novi M Sport paket Pro. Već naredne godine M model, baziran na seriji 7 biće dodatno vizuelno pojačan.

     

    Enterijer nove BMW-ove Serije 7 putnicima nudi inovativni Entertainment system i BMW Theater Screen koji dolazi sa ekranom veličine 31,3 inča uz 8K rezoluciju.

     

    Uz ove luksuzne karakteristike, zadnji deo nove BMW Serije 7 lako se transformiše u privatni bioskop, gde, pored ostalog, putnici mogu da uživaju u filmovima, serijama, omiljenoj muzici, ali i video igricama.

     

    Sve kontrole ovog sistema su na dohvat ruke i to uz pomoć dva 5,5-inčna touch screen displeja koja su montirana u zadnjim vratima (BMW Touch Command).

     

    Uz Bowers & Wilkins audio sistem i Executive Lounge paket zadnjih sedišta, koja su podesiva i imaju opciju transformacije u ležaj, putnici imaju utisak kao da zaista borave u nekom od luksuznih apartmana.

     

    Za vozače ovaj auto nije ništa manje uzbudljiv, pre svega, jer imaju na raspolaganju novi zakrivljeni ekran i redizajnirani volan, kao i novi Gear Selector.

     

    Ispred suvozača je BMW Interaction Bar koji putnicima olakšava upravljanje podešavanjima unutar vozila.

     

    Prednja sedišta su potpuno novog dizajna i standardno dolaze u Comfort verziji. Površine za sedenje su šire, a nude i širok raspon mogućnosti električnog podešavanja, grejanja, kao i lumbalne podrške.

     

    Opcionalno, moguće je dodati i aktivnu ventilaciju sa hlađenjem, kao i funkcionalne masaže sa devet programa, dok standardna oprema podrazumeva i četvorozonsku klimu.

     

    I ova, sedma generacija, u standardnoj opremi ima vazdušno oslanjanje (i napred i nazad), a aktivni stabilizatori sada funkcionišu uz pomoć elektromotora koji rade na naponu od 48V.

     

    Sveukupno je povećana krutost karoserije i uspostavljen je još bolji balans komfora i dobro poznate BMW dinamike u vožnji.

     

    Sve navedeno predstavlja dobru pripremu za najnovije verzije pogonskih jedinica od kojih po prvi put imamo potpuno električni pogon u verziji BMW i7 xDrive60, gde uz pomoć dva elektromotora taj model dostiže 400Kw/544KS i 745Nm.

     

    Baterija tog modela je neto kapaciteta 102kWh i omogucuje autonomiju do 625km po WLTP ciklusu merenja.

    Sve verzije sa motorom sa unutrašnjim sagorevanjem su opremljene 48V MHEV sistemima koji razvijaju 13kW/18KS i 200Nm.

     

    Dve startne verzije nose oznake 735i i 740i i imaju trolitarski šestocilindricni benzinski motor snage 200kW/272KS i 280KW/380KS.

     

    Proleće 2023. doneće nam još dve verzije, odnosno 760i xDrive koji će imati 544KS i 740d xDrive sa 300KS.

     

    Plug-in hibridne verzije takođe dolaze početkom naredne godine sa petom generacijom pogona i imaće očekivanu autonomiju od 80km po WLTP ciklusu u čisto električnom modu vožnje. 

     

    Nakon toga, očekuje  nas i još jača verzija BMW i7 sa oznakom M70 xDrive sa ukupnom snagom od 485kW/660KS.

     

    Novi BMW X7

     

    Ekskluzivnost, dinamičnost i prostranost – to su atributi koji najbliže opisuju novi BMW X7. Najveći BMW-ov SAV dolazi sa unapređenim dizajnom i performansama koje ostavljaju bez daha.

     

    Nove karakteristike vidljive su već na prednjem delu automobila koji poseduje podeljene farove (tako da gornji deo ima funkcije dnevnog svetla i pokazivača pravca, a donji adaptivni LED za srednje i dugo svetlo) i prepoznatljive, moćne, redizajnirane BMW bubrege koji mogu biti opcionalno osvetljeni.

     

    Po prvi put je moguće poručiti aluminijumske točkove od 23 inča, a na zadnjem delu su primenjene uske svetlosne jedinice koje imaju trodimenzionalni izgled i pozadinsku grafiku.

     

    Na zadnjem kraju progresivni i ekskluzivni stil dodatno je naglašen hromiranom lajsnom koja spaja zadnja svetla.

     

    Enterijer novog BMW X7 je luksuzan i prostran i u njemu se može uživati na tri reda sedišta (drugi red podrazumeva mesta za troje putnika, a opcionalno je moguće poručiti drugi red sa dva luksuzna sedišta).

     

    Moderan stil i progresivna digitalizacija kabine ostvareni su pomoću inovativnog BMW zakrivljenog ekrana i nove generacije infotejment sistema BMW interfejsa 8.0.

     

    Na centralnoj konzoli su novi, redizajnirani otvori za klimatizaciju, a po prvi put na BMW X7 modelu imamo i pozadinski osvetljenu dekorativnu lajsnu.

     

    BMW X7 poseduje i atraktivan Sky Lounge panoramski stakleni krov (sa LED osvetljenjem) i Bowers & Wilkins Diamond Surround sistem ozvučenja koji putnicima pruža posebno, luksuzno iskustvo.

     

    Aktivna ventilacija sedišta i funkcija masaže opcije su koje se nude vozaču i suvozaču, dok su u okviru Comfort paketa grejači, osim za prvi red sedišta, dostupni i u drugom i trećem redu, kao i u naslonima za ruke kod vozača i suvozača, ali i u volanu.

     

    Nova zanimljiva karakteristika kod ovog modela je i primena nano filtera u kabinama koji mogu da zadrže prašinu i polen, a dodatno značajnije redukuju gasove, alergene i mikrobe.

     

    Novi BMW X7 dolazi u tri varijante pogona: BMW X7 xDrive 40i, BMW X7 M60i xDrive i BMW X7 xDrive 40d i po prvi put su svi opremljeni sa MHEV sistemom koji u najnovijoj verziji dodaje 9kW i dodatnih 200 Nm.

     

    Raspon motora pedvodi novi benzinski V8 motor od 4,4 litra za BMW X7 M60i xDrive. M TwinPower Turbo tehnologija i rešenja preuzeta sa sportskih Mmodela, poboljšano hlađenje i regulacija pritiska turbo punjača predstavljaju ključne modifikacije, a ostvareno je 390 kW/530 KS maksimalni obrtni moment od 750 Nm i impresivni razvoj snage. Dodatno je instaliran i MHEV sistem od 48V sa elektromotorom snage 9kW.

    Šestociliondarski redni motor najnovije generacije debituje u modelu BMW X7 xDrive40i, a modifikacije su donele 35 kW/47 KS više tako da sada ima ukupno 280 kW/380 KS i 540 Nm.

     

    Trenutno jedini dizel motor je ugrađen u model BMW X7 xDrive40d i ostvaruje 259 kW/352 KS i 720 Nm.

     

    Svi motori su kombinovani sa osmobrzinskim Steptronic Sport menjačem uključujući ručice za promenu brzine na volanu i Sprint funkciju. Snaga motora je kanalisana na put ili teren preko inteligentnog BMW xDrive sistema pogona na sva četiri točka.

    Pročitajte više
    Premijerno prikazan potpuno novi BMW X1
    Premijerno prikazan potpuno novi BMW X1
    Premijerno prikazan potpuno novi BMW X1
    Premijerno prikazan potpuno novi BMW X1
    Premijerno prikazan potpuno novi BMW X1
    Premijerno prikazan potpuno novi BMW X1
    Premijerno prikazan potpuno novi BMW X1
    Premijerno prikazan potpuno novi BMW X1
    Premijerno prikazan potpuno novi BMW X1
    Premijerno prikazan potpuno novi BMW X1
    Premijerno prikazan potpuno novi BMW X1
    Premijerno prikazan potpuno novi BMW X1
    Premijerno prikazan potpuno novi BMW X1
    Premijerno prikazan potpuno novi BMW X1
    Premijerno prikazan potpuno novi BMW X1
    Premijerno prikazan potpuno novi BMW X1
    Premijerno prikazan potpuno novi BMW X1
    Premijerno prikazan potpuno novi BMW X1
    Premijerno prikazan potpuno novi BMW X1
    01.06.2022

    PREMIJERNO PRIKAZAN POTPUNO NOVI BMW X1

    Ulaznica u BMW X svet dobila je svoju novu generaciju. BMW X1  u svom novom izdanju donosi potpuno električnu verziju, napredne digitalne funkcije, kao i više sofisticiranosti i prostora.

     

    Od starta prodaje vozačima će na raspolaganju biti dve benzinske i dve dizel verzije koje, uz pomoć sedmostepenog automatskog Steptronic menjača sa duplim kvačilom, prenose snagu na prednje ili sve točkove pomoću BMW xDrive pogona na sva četiri točka.

     

    Uz ove modele stižu i potpuno električni BMW iX1 xDrive30, a potom i dve plug-in hibridne verzije.

     

    Novi eksterijer ima unapređenu aerodinamiku, redizajnirane prednje bubrege, standardne LED farove sa dnevnim svetlom u obliku obrnutog slova L, kao i tipičan X oblik bokova sa skoro kvadratnim rubovima. Opcionalno je moguće poručiti adaptivne LED farove sa matrix funkcijom i varijabilnom distribucijom svetla, kao i potpuno automatsku kuku za vuču.

     

    Na zadnjem delu novog BMW X1 modela su nova, tanka zadnja svetla atraktivnog 3D oblika, a spoljašnost je moguće unaprediti i uz opcionalni xLine ili M Sport paket.

    Svi modeli dolaze sa 17-inčnim aluminijumskim točkovima, uz mogućnost poručivanja i drugih dimenzija, od kojih je vozačima po prvi put dostupna i opcija od 20 inča.

     

    U unutrašnjisti novi BMW X1 raspolaže stadnardnim infotejnment sistemom sa zakrivljenim ekranima dimenzija 12.25 i 10.7 inča koji koristi najnoviji BMW Operativni sistem 8.   Atraktivnost enterijera dodatno je izražena novodizajniranim sedištima, koja opcionalno mogu biti i u sportskoj verziji, sa električnim pomeranjem, lumbalnom podrškom, a i funkcijom masaže.

     

    Budući vozači novog BMW X1 modela moći će da nadograde svoja sedišta oblogama od veštačke „Sensatec“ ili prave „Vernasca“ kože. Zadnja sedišta je moguće oboriti u odnosu 40:20:40, a zapremina prtljažnika iznosi od 540 do 1600 litara. „Plutajući“ nasloni za ruke je istovremeno i kontrolno ostrvo za funkcije vožnje, a standardna oprema je i sportski volan.

     

    Vozačima je dostupno i poručivanje palete sistema asistencije u vožnji koja uključuje sve aktuelne sisteme identične onima koji se nalaze u BMW automobilima visoke klase. Kao senzori se koriste radari i kamere i oni omogućavaju  funkcije poput samostalnog održavanja u traci i upravljanja kao i aktivnog tempomata koji radi do 210 km/h.

     

    Na spisku standardne opreme  su automatski menjač, navigacija, automatski dvozonski klima uređaj, četiri USB C porta, kao i dva 12-voltna priključka. Pored navedenog, tu su tempomat i parking senzori sa zadnjom kamerom.

     

    Sve komponente na automobilu su izmenjene u odnosu na prethodni model, a unapređeni su i sistemi oslanjanja pa su tako amortizeri na prednjem delu promenjive tvrdoće u zavisnosti od hoda,  a moguća je doplata za  M adaptivno oslanjanje, kao i sportsko upravljanje.

     

    Prvi električni BMW iX1 SAV ima 230 kW i 313 KS, a ukupni obrtni moment iznosi 494Nm. Ove karakteristike su  postignute primenom dva elektromotora pete generacije koji ovom automobilu omogućuju i pogon na sva četiri točka.

     

    Ubrzanje ovog modela od stanja mirovanja do 100km/h je 5,7 sekundi, a očekivana autonomija po WLTP standardu kreće se od 413 do 438km.

     

    Baterija raspolaže kapacitetom od 64,7kWh i moguće ju je puniti maksimalnom snagom od 130kW, kada se za svega 10 minuta može povećati autonomija za 120km.

     

    Ista generacija elektropogona primenjena je i na plug-in hibridnim modelima koji imaju povećanu čisto električnu autonomiju u odnosu na prethodnu generaciju i to od 78 do 89km.

     

    Plug-in hibridne verzije BMW X1 modela nose oznake BMW X1 xDrive 25e i xDrive 30e, s tim da prva verzija ima 180kW i 245 KS, a druga 240kW i 326KS. Ukupni obrtni moment kod oba modela iznosi 477Nm.

     

    Novi BMW X1 modeli sa konvencionalnim motorom podrazumevaju dve benzinske verzije sa 136, odnosno 218KS i dve dizel opcije sa 150, odnosno 211KS. Snažniji modeli opremljeni su PHEV sistemom nove generacije.

    Pročitajte više
    Delta Auto dobitnik nagrade "BMW Polaris Sustainability"
    Delta Auto dobitnik nagrade "BMW Polaris Sustainability"
    Delta Auto dobitnik nagrade "BMW Polaris Sustainability"
    17.05.2022

    DELTA AUTO DOBITNIK NAGRADE "BMW POLARIS SUSTAINABILITY"

    BMW Grupa dodelila je kompaniji Delta Auto prestižnu nagradu "BMW Polaris Sustainability – Category: Enviromental" za izvanredna postignuća koja su orijentisana ka promociji i implementaciji ekološki efikasne poslovne prakse.

     

    Nagradu je, u ime kompanije, primila generalna direktorka Delta Auta i viša potpredsednica Delta Holdinga, Aleksandra Đurđević, na svečanoj dodeli koja je za ovlašćene BMW uvoznike iz različitih zemalja organizovana u Beču.

     

    Kao član Delta Holdinga, Delta Auto je kandidovao projekat u okviru kog je predstavljen inovativni koncept Delta House-a, realizovan po poslednjim svetskim standardima koji podrazumevaju potpuno uvažavanje i poštovanje principa životne sredine u domenu gradnje i održivosti.

     

    "BMW Polaris Sustainability Award" predstavlja novi format nagrađivanja ovlašćenih BMW uvoznika i distributera kojim se podstiču lokalne inicijative učesnika usmerene ka održivoj budućnosti.

    Pročitajte više
    BMW Srbija na beogradskom sajmu automobila
    BMW Srbija na beogradskom sajmu automobila
    BMW Srbija na beogradskom sajmu automobila
    BMW Srbija na beogradskom sajmu automobila
    BMW Srbija na beogradskom sajmu automobila
    BMW Srbija na beogradskom sajmu automobila
    BMW Srbija na beogradskom sajmu automobila
    BMW Srbija na beogradskom sajmu automobila
    BMW Srbija na beogradskom sajmu automobila
    BMW Srbija na beogradskom sajmu automobila
    20.04.2022

    BMW SRBIJA NA BEOGRADSKOM SAJMU AUTOMOBILA

    BMW Srbija učesnik je beogradskog sajama automobila "DDOR BG ECO CAR SHOW 07" koji se ove godine održava od 12. do 15. maja u hali 1 Beogradskog sajma.

     

    Za posetioce su, u skladu sa ekološkom tematikom ovogodišnjeg skupa, izdvojeni hibridni modeli, kao i potpuno električni BMW iX.

     

    Svojim futurističkim dizajnom i impozantnim karakteristikama, iX privlači pažnju mnogih i predstavlja jedan od najatraktivnjih sajamskih modela.

     

    Ovaj automobil poseduje pogon na sva četiri točka i dostupan je u dve varijante: iX xDrive 40 koji raspolaže sa 326KS i iX xDrive 50 sa 523KS. Domet iX modela doseže i do 630km za verziju iX xDrive 50.

     

    Pored ovog potpuno električnog modela, izložena su i četiri plug-in hibrida BMW Serije 3, BMW Serije 5, BMW X3 i BMW X5.

    Najprodavaniji plug-in hibrid je BMW X5 sa dometom baterije do 88km, a uz subvenciju njegova cena se izjednačava sa cenom trolitarskog dizel agregata. Benefiti koje donosi su 40% više snage i ušteda u potrošnji od 50 do 70%.

     

    Takođe, izložena je i plug-in hibridna verzija restilizovanog modela X3, koji nosi oznaku xDrive 30e i raspolaže snagom od 292KS, a električni domet koji ostvaruje sa baterijom iznosi oko 50km.

     

    Pored popularnih SUV modela, tu su i nezaobilazne Serija 3 i 5 u svojim plug-in hybrid verzijama.

     

    Posetioci sajma će imati priliku da vide i model BMW 116i sa M paketom opreme, za koji su, u saradnji sa S Leasing-om, pripremljeni specijalni uslovi finansiranja putem operativnog lizinga sa 0% depozita i mesečnom rentom od 555 eur.

    Pročitajte više
    Premijerno predstavljeni novi BMW Serije 7 i potpuno električni BMW i7
    Premijerno predstavljeni novi BMW Serije 7 i potpuno električni BMW i7
    Premijerno predstavljeni novi BMW Serije 7 i potpuno električni BMW i7
    Premijerno predstavljeni novi BMW Serije 7 i potpuno električni BMW i7
    Premijerno predstavljeni novi BMW Serije 7 i potpuno električni BMW i7
    Premijerno predstavljeni novi BMW Serije 7 i potpuno električni BMW i7
    20.04.2022

    PREMIJERNO PREDSTAVLJENI NOVI BMW SERIJE 7 I POTPUNO ELEKTRIČNI BMW I7

    Dugoočekivani BMW Serije 7 danas je premijerno predstavljen, a nakon 45 godina postojanja, ovaj model dobio je i svoju potpuno električnu verziju. Ekskluzivni BMW noviteti redefinišu sinergiju vozačkog zadovoljstva koje se ogleda u beskompromisnom komforu na dugim relacijama uz impresivno digitalno iskustvo.

     

    U pitanju je sedma i do sada najduža generacija sedmice koju je moguće isporučiti samo u produženoj verziji od 5,4 metara.

     

    Uzdignuti prednji deo ovoga puta donosi redefinisane, prepoznatljive BMW dizajnerske elemente – osvetljene grilove, nove podeljene farove (gornji deo ima funkciju dnevnog svetla i migavca), kao i adaptivni LED sa Matrix dugim svetlom koji dolaze u standardnoj opremi.

     

    Opcionalni BMW kristalni farovi dodatno naglašavaju luksuzni svetlosni efekat, a dnevna svetla konstruisana su u LED tehnologiji i prolaze kroz svarovski kristale koji su raspoređeni u obliku slova L. Dizajneri su se ovog puta odlučili da svetlo na ovom modelu bude duboko uklesano u prednji branik.

     

    Na bočnom delu vozila poseban vizuelni efekat stvaraju stakla sa gotovo nevidljivim zaptivkama, a gornji i donji deo razdvojeni su karakternom crtom po sredini vozila, dok duže dimenzije vrata omogućavaju olakšan ulazak i izlazak putnika. Novitet u pogledu eksterijera su i BMW Individual boje u dve nijanse.

     

    Vozačima koji su sportski orijentisani na raspolaganju je M paket koji dodatno pojačava i intezivira dinamiku vozila, a u ponudi nas očekuje i novi M Sport paket Pro. Već naredne godine M model, baziran na seriji 7 biće dodatno vizuelno pojačan.

     

    Enterijer nove BMW-ove Serije 7 putnicima nudi inovativni Entertainment system i BMW Theater Screen koji dolazi sa ekranom veličine 31,3 inča uz 8K rezoluciju.

     

    Uz ove luksuzne karakteristike, zadnji deo nove BMW Serije 7 lako se transformiše u privatni bioskop, gde, pored ostalog, putnici mogu da uživaju u filmovima, serijama, omiljenoj muzici, ali i video igricama.

     

    Sve kontrole ovog sistema su na dohvat ruke i to uz pomoć dva 5,5-inčna touch screen displeja koja su montirana u zadnjim vratima (BMW Touch Command).

     

    Uz Bowers & Wilkins audio sistem i Executive Lounge paket zadnjih sedišta, koja su podesiva i imaju opciju transformacije u ležaj, putnici imaju utisak kao da zaista borave u nekom od luksuznih apartmana.

    Za vozače ovaj auto nije ništa manje uzbudljiv, pre svega, jer imaju na raspolaganju novi zakrivljeni ekran i redizajnirani volan, kao i novi Gear Selector.

     

    Ispred suvozača je BMW Interaction Bar koji putnicima olakšava upravljanje podešavanjima unutar vozila.

     

    Prednja sedišta su potpuno novog dizajna i standardno dolaze u Comfort verziji. Površine za sedenje su šire, a nude i širok raspon mogućnosti električnog podešavanja, grejanja, kao i lumbalne podrške.

     

    Opcionalno, moguće je dodati i aktivnu ventilaciju sa hlađenjem, kao i funkcionalne masaže sa devet programa, dok standardna oprema podrazumeva i četvorozonsku klimu.

     

    I ova, sedma generacija, u standardnoj opremi ima vazdušno oslanjanje (i napred i nazad), a aktivni stabilizatori sada funkcionišu uz pomoć elektromotora koji rade na naponu od 48V.

     

    Sveukupno je povećana krutost karoserije i uspostavljen je još bolji balans komfora i dobro poznate BMW dinamike u vožnji.

     

    Sve navedeno predstavlja dobru pripremu za najnovije verzije pogonskih jedinica od kojih po prvi put imamo potpuno električni pogon u verziji BMW i7 xDrive60, gde uz pomoć dva elektromotora taj model dostiže 400Kw/544KS i 745Nm.

     

    Baterija tog modela je neto kapaciteta 102kWh i omogucuje autonomiju do 625km po WLTP ciklusu merenja.

     

    Sve verzije sa motorom sa unutrašnjim sagorevanjem su opremljene 48V MHEV sistemima koji razvijaju 13kW/18KS i 200Nm.

     

    Dve startne verzije nose oznake 735i i 740i i imaju trolitarski šestocilindricni benzinski motor snage 200kW/272KS i 280KW/380KS.

     

    Proleće 2023. doneće nam još dve verzije, odnosno 760i xDrive koji će imati 544KS i 740d xDrive sa 300KS.

    Plug-in hibridne verzije takođe dolaze početkom naredne godine sa petom generacijom pogona i imaće očekivanu autonomiju od 80km po WLTP ciklusu u čisto električnom modu vožnje.

     

    Nakon toga, očekuje  nas i još jača verzija BMW i7 sa oznakom M70 xDrive sa ukupnom snagom od 485kW/660KS.

    Pročitajte više
    RADNO VREME TOKOM USKRŠNJIH I PRVOMAJSKIH PRAZNIKA
    19.04.2022

    RADNO VREME TOKOM USKRŠNJIH I PRVOMAJSKIH PRAZNIKA

    Tokom predstojećih uskršnjih i prvomajskih praznika prodajni salon i servisni centar BMW Srbija (Radnička 8, Beograd) neće raditi od 22. do 25. aprila, kao i od 1. do 3. maja.

    Pročitajte više
    BMW X7
    BMW X7
    BMW X7
    BMW X7
    BMW X7
    BMW X7
    BMW X7
    BMW X7
    BMW X7
    BMW X7
    BMW X7
    14.04.2022

    PREDSTAVLJEN NOVI, LUKSUZNI BMW X7

    Ekskluzivnost, dinamičnost i prostranost – to su atributi koji najbliže opisuju novopredstavljeni BMW X7. Najveći BMW-ov SAV spreman je da se suoči sa svakom preprekom, bez obzira na tip terena. Ovaj model sada dolazi sa unapređenim dizajnom i performansama koje ostavljaju upečatljiv utisak.

     

    Nove karakteristike vidljive su već na prednjem delu automobila koji poseduje podeljene farove (tako da gornji deo ima funkcije dnevnog svetla i pokazivača pravca, a donji adaptivni LED za srednje i dugo svetlo) i prepoznatljive, moćne, redizajnirane BMW bubrege koji mogu biti opcionalno osvetljeni.

     

    Po prvi put je moguće poručiti aluminijumske točkove od 23 inča, a na zadnjem delu su primenjene uske svetlosne jedinice koje imaju trodimenzionalni izgled i pozadinsku grafiku.

     

    Na zadnjem kraju progresivni i ekskluzivni stil je dodatno naglašen hromiranom lajsnom koja spaja zadnja svetla.

     

    Enterijer novog BMW X7 je luksuzan i prostran i u njemu se može uživati na tri reda sedišta (drugi red podrazumeva mesta za troje putnika, a opcionalno je moguće poručiti drugi red sa dva luksuzna sedišta).

     

    Moderan stil i progresivna digitalizacija kabine ostvareni su pomoću inovativnog BMW zakrivljenog ekrana i nove generacije infotejment sistema BMW interfejsa 8.0.

     

    Na centralnoj konzoli su novi, redizajnirani otvori za klimatizaciju, a po prvi put na BMW X7 modelu imamo i pozadinski osvetljenu dekorativnu lajsnu.

     

    BMW X7 poseduje i atraktivan Sky Lounge panoramski stakleni krov (sa LED osvetljenjem) i Bowers & Wilkins Diamond Surround sistem ozvučenja koji putnicima pruža posebno, luksuzno iskustvo.

    Aktivna ventilacija sedišta i funkcija masaže opcije su koje se nude vozaču i suvozaču, dok su u okviru Comfort paketa grejači, osim za prvi red sedišta, dostupni i u drugom i trećem redu, kao i u naslonima za ruke kod vozača i suvozača, ali i u volanu.

     

    Nova zanimljiva karakteristika kod ovog modela je i primena nano filtera u kabinama koji mogu da zadrže prašinu i polen, a dodatno značajnije redukuju gasove, alergene i mikrobe.

     

    Novi BMW X7 dolazi u tri varijante pogona: BMW X7 xDrive 40i, BMW X7 M60i xDrive i BMW X7 xDrive 40d i po prvi put su svi opremljeni sa MHEV sistemom koji u najnovijoj verziji dodaje 9kW i dodatnih 200 Nm.

     

    Raspon motora pedvodi novi benzinski V8 motor od 4,4 litra za BMW X7 M60i xDrive. M TwinPower Turbo tehnologija i rešenja preuzeta sa sportskih M modela, poboljšano hlađenje i regulacija pritiska turbo punjača predstavljaju ključne modifikacije, a ostvareno je 390 kW/530 KS maksimalni obrtni moment od 750 Nm i impresivni razvoj snage. Dodatno je instaliran i MHEV sistem od 48V sa elektromotorom snage 9kW.

     

    Šestociliondarski redni motor najnovije generacije debituje u modelu BMW X7 xDrive40i, a modifikacije su donele 35 kW/47 KS više tako da sada ima ukupno 280 kW/380 KS i 540 Nm.

     

    Trenutno jedini dizel motor je ugrađen u model BMW X7 xDrive40d i ostvaruje 259 kW/352 KS i 720 Nm.

     

    Svi motori su kombinovani sa osmobrzinskim Steptronic Sport menjačem uključujući ručice za promenu brzine na volanu i Sprint funkciju. Snaga motora je kanalisana na put ili teren preko inteligentnog BMW xDrive sistema pogona na sva četiri točka.

    Pročitajte više
    Rambo Amadeus i BMW Srbija započeli saradnju na promovisanju elektromobilnosti
    01.04.2022

    RAMBO AMADEUS I BMW SRBIJA ZAPOČELI SARADNJU NA PROMOVISANJU ELEKTROMOBILNOSTI

    Priznati umetnik i Eko Tzar Rambo Amadeus i BMW Srbija udružili su snage u cilju promovisanja, informisanja i edukacije javnosti na temu elektromobilnosti.

     

    Rambo Amadeus će tokom sledećih šest meseci voziti model BMW i3 i istraživati dalje mogućnosti efikasne i ekološke eksploatacije električnih automobila u uslovima gradske i međugradske vožnje.

     

    Tom prilikom Rambo Amadeus je objasnio svoj ekološki koncept: „U cilju smanjivanja zagađenja u gradovima uzrokovanih saobraćajem, ideja je da se zaokruži ekološki ciklus vožnje električnih auta korištenjem čistih i obnovljivih izvora energije za njihovo punjenje.

     

    Ukoliko smo već iz ekoloških razloga odličili da vozimo električni auto, onda je najprimerenije da ga punimo strujom dobijenom isključivo iz energije sunca.

     

    Za te potrebe najbolje je da imamo svoju solarnu elektranu od 5,5 kw instalisane snage, koliko je dovoljno da obezbjedi automobilu dovoljno energije za prosječnu eksplataciju.

     

    Na taj način znamo sa sigurnošću da struja koju koristimo za vožnju električnog auta nije nastala spaljivanjem uglja ili mazuta niti na neki drugi, neekološki način.

     

    Prilikom kupovine električnog auta, možemo subvenciju koju dobijemo od države odmah da reinvestiramo direktno u  našu malu solarnu elektranu.

     

    Od tog trenutka, vožnja eletričnim automobilom je ekološki besprekorna, ali i potpuno besplatna, što je jednako dragocjeno i atraktivno.

     

    Zahvaljujem BMW Srbija koja je ponudila svoj model i3 za potrebe ovog edukavnog projekta, uskoro ću se javiti sa novim informacijama i utiscima.“

     

    Sve aktivnosti koje Rambo Amadeus i BMW Srbija budu realizovali u cilju edukacije i promocije elektromobilnosti možete pratiti i na društvenim mrežama (@BMW Srbija i @Rambo Amadeus uz hešteg #elektromobilnost).

    Pročitajte više
    BMW podržao prolećni Vivaldi CEO forum