Naša alatka za upravljanje vašim odobrenjima za korišćenje kolačića je trenutno isključena. Iz tog razloga su određene funkcionalnosti koje zahtevaju vašu saglasnost za korišćenje kolačića potencijalno nedostupne.

NOVOGODIŠNJI I BOŽIĆNI PRAZNICI
Poštovani,
obaveštavamo vas o radnom vremenu i neradnim danima kompanije Delta Motors tokom predstojećih novogodišnjih i božićnih praznika.
Ponedeljak, 31. decembar – 08:30 – 15h
Utorak, 1. januar – neradni dan
Sreda, 2. januar – neradni dan
Ponedeljak, 7. januar – neradni dan

OBAVEŠTENJE O NERADNOM DANU
Poštovani,
Obaveštavamo Vas da će ponedeljak 12. novembar, Dan primirja u Prvom svetskom ratu, biti neradan dan za Delta Motors salon i servis.13. novembra nastavljamo rad po redovnom radnom vremenu.
Vaš Delta Motors.



BMW I3 I OVE GODINE PREDVODIO TRIATLON TRKU U BEOGRADU
BMW je i ove godine bio oficijelno vozilo triatlona 11TRI Belgrade.
Beogradski triatlon okupio je vrhunske sportiste iz zemlje i inostranstva, a učešće je, ove godine, uzelo više od 300 takmičara. Trka, koja je bila organizovana po standardima najpoznatijih svetskih takmičenja, započeta je plivanjem u jezeru na Adi Ciganliji u dužini od 1.900 metara, a nastavila se vožnjom bicikala Savskom magistralom i preko mosta na Adi u ukupnoj dužini od 90 km, nakon čega je usledilo trčanje stazom pored reke Save ukupnom dužinom 21,1km.Prevodeći triatlonce na biciklističkoj etapi dugoj 90 kilometara, BMW i3 je potrošio tek 15% električne energije svoje baterije. Takođe, i ostala vozila koja su pratila bicikliste su BMW elektricni i plug-in hibridni modeli koji nemaju emisiju štetnih gasova i omogućavaju sportistima čistiji vazduh tokom trke.
U muškoj konkurenciji pobedio je Dejan Patrčević, a u ženskoj Maja Urban. Ovo takmičenje je ujedno bilo i prvenstvo države, u kojem su prva tri mesta u muškoj konkurenciji zauzeli Dejan Popović, Bojan Karanović i Filip Rudaković, dok je u ženskoj konkurenciji Fabo Ildiko bila prva takmičarka koja je prošla ciljnu liniju, za njom Mirjana Nešković, a treća je na cilj stigla Marija Desivojević Cvetković.
Centralnu poziciju, kod cilja, zauzeo je najnoviji model BMW X3, a u trci su učestvovali i motocikli BMW Motorrad programa, koji su pratili učesnike. Posetioci su u Expo delu imali mogućnost da se upoznaju sa proizvodima BMW asortimana - biciklima, guralicama za decu, a najviše interesovanja privukao je aktuelni akcijski model BMW X1.
Podsećamo da je prvi električni BMW model proizveden davne 1972. da bi predvodio učesnike maratona u Berlinu, a BMW Srbija sa zadovoljstvom nastavlja podršku ove dugogodišnje tradicije BMW brenda.

PREDSTAVLJEN BMW SERIJE 8
Najekskluzivniji BMW model stigao je u Srbiju.
Juče je u Beogradu predstavljen jedan od najočekivanijih modela BMW game – BMW Serije 8. Druga generacija ovog modela čekala se skoro 20 godina i on predstavlja model koji je pravi „brand shaper“ tako da će neke dizajnerske i tehnološke inovacije biti prenete sa ovog modela na ostatak game.
Ovaj model odlikuje skladna silueta, dugačka hauba i veće međuosovinsko rastojanje koje garantuje da će auto biti veoma udoban na dugačkim putovanjima, a sa druge strane, na trkačkoj stazi postizati sjajne rezultate i to ga stvrstava u kategoriju „Gentlemen’s recers“ – „dva u jednom“.
Serija 8 dolazi sa dve opcije agregata. Model 840xd ima poznati redni 6-cilindrični BMW dizel motor, i jedini je dizel u klasi sa snagom od 320 KS i ubrzanjem od 4,9 s do 100km/h, a 850xi ima novu generaciju V8 twin turbo benzinskog motora sa 530 KS i ubrzanjem od 3,7 s do 100 km/h. Jednu od najbitnijih dizajnerskih promena čini spojeni „double kidney grill“ i najtanja prednja svetlosna grupa.
Ovo je model koji je iz premijum segmenta prešao u luksuzni i u standardnoj opremi poseduje „Digital Cockpit Professional“ - mulitfunkcionalnu insturment tablu od 12,3 inča i centralni informacioni ekran osetljiv na dodir od 10,25“, interfejs 7.0, Integral Active steering, Xdrive, M adaptivno oslanjanje. Sedišta su presvučena najfinijom Merino kožom, a poseban detalj su elementi izrađeni od sečenih kristala stakla – ručica menjača, „i drive“ kontroler i „Power/volume“ dugme, koji dolaze kao dodatna oprema.
Vozilo ima elemente centralnog tunela od karbona tako da je ovo još jedan „carbon core“ model nakon Serije 7, a postoji i dodatni karbon paket koji sadrži prednje i zadnje spojlere, zadnji difuzor i krov. Važno je istaći da je ovo, takođe, i prvo vozilo koje nije iz M serije, a poseduje karbonski krov.
BMW smatra veoma važnim broj 8 u oznaci modela i odnosi se na njegov istaknuti položaj u BMW gami. Kao što je nekada bilo slučaj sa modelom BMW Z8 i trenutno sa BMW i8, „osmica“ označava izuzetno sportska vozila koja bude strast.
Početna cena za dizel model kreće od 99.900 eura.






SVETSKA PREMIJERA MODELA BMW Z4
Već dobro poznato mesto na kome je BMW prošle godine predstavio koncept vozilo - Pebl Bič Golf Links blizu Montereja u Kaliforniji, 23. avgusta 2018. bilo je lokacija svetske premijere novog modela BMW Z4.
Prvo izdanje ekskluzivnog BMW Z4 M40i inspiriše ne samo agilnošću, preciznošću i dinamičnim karakteristikama upravljanja koje su toliko tipične za BMW M Performance modele, već i posebno sofisticiranim dizajnom i elementima opreme.
Centralni položaj sedenja vozača, niski centar gravitacije, savršeno balansirana distribucija osovinskog opterećenja 50:50, široki razmak među točkovima i kompaktni osovinski razmak formiraju idealne preduslove za inspirativno agilno gospodarenje putevima i izuzetno zadovoljstvo u vožnji.
Prvo izdanje BMW Z4 M40i ispunjava očekivanja u svakom aspektu zahvaljujući veoma moćnom šestocilindarskom rednom motoru od 250 kW/340 ks, sportskom ogibljenju sa elektronski kontrolisanim amortizerima, M Sport kočionim sistemom i elektronski kontrolisanom M Sport diferencijalu u transmisiji zadnje osovine. BMW M Performance automobilu potrebno je samo 4,6 sekundi za sprint od 0 od 100 km/h.
Vertikalno poravnati farovi, BMW prednja rešetka sa dizajnom mreže, hauba koja se proteže preko točkova kao na sportskim automobilima, veliki otvori za vazduh na prednjim svodovima točkova i upadljivi spojler integrisan u zadnji poklopac, sve to doprinosi karakterističnom izgledu novog modela. Dizajn enterijera takođe stavlja fokus na sportski karakter novog BMW Z4.
Za savršen start u eri roudstera, prvo izdanje novog BMW Z4 M40i nudi specifičan dizajn i elemente opreme koji dodaju ekskluzivne akcente sportskoj eleganciji automobila. Upečatljiva farba karoserije u metalik Frozen Orange boji kombinovana je sa mekim tekstilnim krovom, u antracitu, sa srebrnim efektom, na električni pogon, BMW Individual High Gloss Shadow Line, crnim kapama spoljnih ogledala i 19-inčnim aluminijumskim točkovima koji se mogu pohvaliti dvobojnim, „double spoke“ dizajnom. Enterijer ovog izdanja modela sastoji se od Vernasca crne kožne lajsne sa dekorativnim štepovima, električno podesivih sedišta sa memorijskom funkcijom, opcionalnih ambijentalnih svetala i Harman Kardon Surround zvučnog sistema. Adaptivni LED farovi sa matriks funkcijom za duga svetla, BMW Head-Up Display prvi put u jednom roudsteru i BMW Live Cockpit Professional koji nudi najnoviju tehnologiju umrežavanja, naglašavaju napredni status tradicionalnog koncepta dvoseda, sportskog automobila bez krova, koji je postignut novim modelom BMW Z4.
BMW će objaviti sve pojedinosti o narednim varijantama motora, tehničkim inovacijama i raznovrsnim elementima opreme dvoseda 19. septembra 2018. a ubrzo zatim će uslediti premijera novog modela BMW Z4 na sajmu Mondial de l’Automobile (4–14. oktobra 2018.) u Parizu. Lansiranje na svetsko tržište počeće u proleće 2019.


PRODAJA MODELA BMW X1 I BMW X5 DOMINANTNA U KLASI SUV VOZILA
Prema istraživanju tržišta koje je sproveo JATO Dynamics, objavljena je lista najtraženijih automobila po klasama u prvoj polovini 2018. godine, a u njemu se BMW našao na prvom mestu po prodaji u dva segmenta.
Model BMW X1 sa 49.994 prodata primerka najtraženiji je u kategoriji kompaktnih SUV vozila i ima udeo u tržištu od 37%, dok je BMW X5 ostao dominantan u kategoriji velikih SUV vozila sa tržišnim udelom od 22% i 14.235 prodatih primeraka.Prototipovi su dokazali sposobnost novog modela BMW X5 za ubrzanje, upravljanje i kočenje u centru za zimska testiranja u Arjeplogu, u Švedskoj, na južnoafričkom šljunku i u pejzažima peščanih dina u SAD. Vozila su bila podvrgnuta i maksimalnoj hladnoći i krajnjoj vrelini - novi BMW X5 morao je savladati ekstremno suv planinski teren ali i tropsku vlagu i blatnjave puteve. A pošto testiranje izdržljivosti samo dokazuje deo nepogrešivo prepoznatljivog karaktera automobila, podjednako su važne serije testiranja obavljene na probnoj pisti BMW Grupe u Miramasu u Južnoj Francuskoj, zatim na stazi za velike brzine u Taladegi u američkoj državi Alabama kao i na trkačkoj stazi Nirburgring u Nemačkoj. Ovde prikupljene informacije i zaključci pokazuju da novi BMW X5 ispunjava najviše zahteve u pogledu agilnosti, preciznosti, kontrole i komfora, posebno zahvaljujući adaptivnom M oslanjanju Professional i Integralnom aktivnom upravljanju koje je, takođe, prvi put u ponudi.






NOVI BMW X5
Kao prvo SAV (Sport Activity Vehicle) vozilo sa pogonom na sva četiri točka koje je oduševilo vozače uživanjem u vožnji tipičnim za ovaj brend na krivudavim seoskim putevima i dugim trasama autoputa, BMW X5 prve generacije postavio je temelje za potpuno novu kategoriju Sportski Aktivnog Vozila pre bezmalo dve decenije. U sledećoj, četvrtoj generaciji modela, svestrani talenti automobila dovedeni su u prvi plan kao nikada pre toga. Ovo se postiže uvođenjem novih sistema vešanja i šasije, koji su prvi put dostupni u jednom BMW X modelu i praktično su jedinstveni na ovom konkurentnom polju. Novi terenski paket nudi impresivnu kombinaciju najvišeg nivoa komfora u vožnji putem i mogućnosti promene postavki vozila pritiskom na dugme tako da one savršeno odgovaraju uslovima vožnje mimo utabanih staza. Bio to put pod snegom, peskom, kamenjem ili šljunkom – novi BMW X5 ima savršen pogonski sklop i postavke vešanja za svaku površinu.
Prototipovi su dokazali sposobnost novog modela BMW X5 za ubrzanje, upravljanje i kočenje u centru za zimska testiranja u Arjeplogu, u Švedskoj, na južnoafričkom šljunku i u pejzažima peščanih dina u SAD. Vozila su bila podvrgnuta i maksimalnoj hladnoći i krajnjoj vrelini - novi BMW X5 morao je savladati ekstremno suv planinski teren ali i tropsku vlagu i blatnjave puteve. A pošto testiranje izdržljivosti samo dokazuje deo nepogrešivo prepoznatljivog karaktera automobila, podjednako su važne serije testiranja obavljene na probnoj pisti BMW Grupe u Miramasu u Južnoj Francuskoj, zatim na stazi za velike brzine u Taladegi u američkoj državi Alabama kao i na trkačkoj stazi Nirburgring u Nemačkoj. Ovde prikupljene informacije i zaključci pokazuju da novi BMW X5 ispunjava najviše zahteve u pogledu agilnosti, preciznosti, kontrole i komfora, posebno zahvaljujući adaptivnom M oslanjanju Professional i Integralnom aktivnom upravljanju koje je, takođe, prvi put u ponudi.






NOVI BMW Z4
Novi sportski dvosed BMW Z4 odlikuju duga hauba, kratki prepusti, nizak centar gravitacije i meki krov. Novi model je u završnoj fazi testiranja u BMW test centru na jugu Francuske. Trenutno prolazi kroz još jednu, posebno značajnu fazu postupka u kojoj se testira dinamičnost vožnje i koja vodi prema sazrevanju za serijsku proizvodnju. To će dovesti do najvažnijih zaključaka o performansama novog modela, koga pored pravog roudster dizajna, karakteriše čisto zadovoljstvo vožnje i očaravajuća sportska raskoš.
Probe na autodromu Miramas fokusirane su na fino podešavanje svih sistema pogona i oslanjanja, što je osnova zadovoljstva u vožnji. Najintenzivnija forma novih dinamičnih roudster performansi prikazana je u modelu BMW Z4 M40i. Nov, snažan redni motor sa 6 cilindara, spušteno sportsko oslanjanje sa elektronski kontrolisanim amortizerima, novorazvijenom prednjom osovinom, M aluminijumskim točkovima sa kombinovanim širinama pneumatika, M sportskim sistemom kočenja i elektronski kontrolisanim zaključavanjem diferencijala stvaraju sveukupni paket zahvaljujući kojem model BMW M Performance model postavlja sasvim nov reper za zadovoljstvo vožnje u segmentu roudstera.
Centar za testiranje Miramas nudi savršene uslove za demonstraciju potencijala dinamičnosti vožnje novog modela BMW Z4. U okviru centra je su kružna i ovalna staza koje su pogodne za testove na velikim brzinama, a takođe i više poligona za dinamička ispitivanja kao što su slalom ili vožnja kroz ukosnice. Ovaj proces intenzivnog testiranja već ukazuje na to da će nova verzija koncepta roudstera imati osetno snažniji sportski karakter. Nova generacija će uvesti efikasna pojačanja u smislu držanja u krivinama, spontanosti i preciznosti pri promeni smera, a tome značajno doprinosi unapređena krutost karoserije što sve zajedno omogućava bolja uzdužna i poprečna ubrzanja.



BMW M5 PROGLAŠEN AUTOMOBILOM SA NAJBOLJIM PERFORMANSAMA NA SVETU ZA 2018. GODINU.
BMW M5 (kombinovana potrošnja goriva: 10,5 l/100km*; kombinovane emisije CO2: 241 g/100km*) proglašen je „automobilom sa najboljim performansama na svetu za 2018.“, tako da je to sedmi put da BMW dobija Svetsku automobilsku nagradu od organizacije „World Car of the Year“. Ceremonija dodele nagrade održana je 28. marta 2018. na Njujorškom međunarodnom sajmu automobila.
U ovoj kategoriji se takmičilo ukupno jedanaest vozila – automobili orijentisani na performanse, sa minimalnom prodajom od 2.000 jedinica godišnje, dostupni u prodaji najmanje na dva kontinenta od 1. januara 2017. do 31. maja 2018. Selekciju i glasanje u svim kategorijama sproveo je međunarodni žiri sačinjen od 82 vodeća automobilska novinara iz 24 zemlje.
BMW M5 je opremljen najnovijom verzijom motora V8 zapremine 4,4 litra sa M Twin Power Turbo tehnologijom. Izlazna snaga od 600 ks i maksimalni obrtni moment od 750 Nm garantuju vrhunsku propulziju i fenomenalne performanse u vožnji - V8 biturbo motor ubrzava M5 od 0 do 100 km/h za samo 3,4 sekunde. Novi M5 opremljen je M-specifičnim pogonskim sistemom na sva četiri točka po imenu M xDrive. Za prenos snage pobrinuo se novi 8-brzinski M Steptronic menjač sa sistemom Drivelogic; zajedno sa M xDrive pogonom, to obezbeđuje da se snaga turbopunjenog motora sa velikim brojem obrtaja savršeno prenosi na put.
* Vrednosti potrošnje goriva i CO2 provizorne su i obračunate na osnovu EU ciklusa testiranja, zavisno od formata guma.
BMW Grupa
Sa svoja četiri brenda BMW, MINI, Rolls-Royce i BMW Motorrad, BMW Grupa je vodeći svetski proizvođač vrhunskih automobila i motocikala, a pruža i vrhunske finansijske i usluge mobilnosti. Proizvodna mreža BMW Grupe sastoji se od 30 proizvodnih i montažnih pogona u 14 zemalja; kompanija ima globalnu mrežu prodaje u više od 140 zemalja.
Godine 2017, BMW Grupa je prodala ukupno 2.463.500 putničkih vozila i više od 164.000 motocikala širom sveta. Profit pre oporezivanja u finansijskoj godini 2017. iznosio je 10,655 milijardi € iz prihoda od 98,678 milijardi €. Od 31. decembra 2017, BMW Grupa ima 129.932 zaposlenih.
Uspeh BMW Grupe oduvek se zasnivao na dugoročnom razmišljanju i odgovornom postupanju. Stoga je kompanija uspostavila ekološku i društvenu održivost kroz lanac vrednosti, iscrpnu proizvodnu odgovornost i jasnu predanost očuvanju resursa kao integralnom delu svoje strategije.



NE ČEKAJTE SUTRA ZA KUPOVINU BMW MODELA TOKOM APRILA.
BMW kampanjama “Ne čekajte sutra” su se od aprila 2018. pridružili BMW modeli Serije 1 i Serije 3 u ediciji M Sport Shadow, kao i BMW Serije 2 Active Tourer Sport koji prilikom kupovine ovih modela donose ustede koje se krecu između 4.000€ i 11.000€ u zavisnosti od modela i konfiguracije.
BMW 116i u ediciji M Sport Shadow dostupan je po posebnoj ceni od 22.990€ i donosi više od 4.000€ uštede u odnosu na redovnu cenu. Ovaj model poseduje benzinski turbo agregat zapremine 1.499 cm3 i 109 KS, a od opreme iz M Sport Shadow paketa bismo izdvojili M Sport vešanje, M kožni volan, M aerodinamički paket, LED svetla i LED svetla za maglu, parking senzore pozadi, sportska sedišta za vozača i suvozača i multifunkcije na volanu.
BMW 318d u ediciji M Sport Shadow dolazi sa uštedom od 11.112€ i dostupan je po posebnoj ceni od 36.990€. Poseduje turbo dizel agregat od 1.995 cm3 i 150 KS, automatski osmostepeni menjač, a od opreme izdvajamo: runflat gume, kameru za vožnju u nazad, grejače prednjih sedišta, adaptivna LED svetla i LED asvetla za maglu, HiFi sistem ozvučenja, a kao deo M Sport Shadow paketa, M alu felne 18 inča “M Star-spoke 400 M”, M Sport vešanje, M kožni volan, M aerodinamički paket, sportska sedišta i parking senzore i napred i pozadi.
Model BMW Serije 2 Active Tourer Sport dostupan je za 27.990€ i uštedom od preko 5.000€. Radna zapremina agregata je 1.496 cm3 i ima 116KS. Poseduje sedmostepeni automatski menjač sa dvostrukim kvačilom, multifunkcijski volan, parking senzore pozadi, LED farove i LED svetla za maglu, a iz Sport line paketa izdvajamo: sportski kožni volan, alu felne od 17 inča “Double spoke style 549” i sportska prednja sedišta.
Povlašćena kamatna stopa od 1,25% prisutna je kod modela BMW Serije 2 Active Tourer* i modela BMW X1** sve do 01. maja 2018.
*BMW 2 Active Tourer “1,25% kamate”
Finansijski lizing indeksiran u EUR
Cena modela: 27.990,00 EUR
Iznos mesečne naknade: 448,60 EUR
Trajanje lizinga 48 meseci
Učešće: 6.997,50 EUR
Iznos finansiranja: 20.992,50 EUR
NKS: 1,25% fiksna
EKS: 2,70%
Troškovi koji prate lizing ponudu:
PDV na kamatu: 108,06 EUR
Jednokratna naknada za obradu zahteva: 349,88 EUR
PDV 20% na jednokratnu naknadu za obradu zahteva: 69,98 EUR
Naknada za registraciju u registar Finansijskog lizinga: 42,32 EUR
PDV 20% na naknadu za registraciju u registar Finansijskog lizinga: 8,46 EUR
Prvo plaćanje: 7.576,20 EUR
Iznosi su obračunati u EUR, a plaćaju se po srednjem kursu NBS na dan uplate
**BMW X1 “1,25% kamate”
Finansijski lizing indeksiran u EUR
Cena modela: 29.490,00 EUR
Iznos mesečne naknade: 472,64 EUR
Trajanje lizinga 48 meseci
Učešće: 7.372,50 EUR
Iznos finansiranja: 22.117,50 EUR
NKS: 1,25% fiksna
EKS: 2,69%
Troškovi koji prate lizing ponudu:
PDV na kamatu: 113,84 EUR
Jednokratna naknada za obradu zahteva: 368,63 EUR
PDV 20% na jednokratnu naknadu za obradu zahteva: 73,73 EUR
Naknada za registraciju u registar Finansijskog lizinga: 42,32 EUR
PDV 20% na naknadu za registraciju u registar Finansijskog lizinga: 8,46 EUR
Prvo plaćanje: 7.979,48 EUR
Iznosi su obračunati u EUR, a plaćaju se po srednjem kursu NBS na dan uplate







BMW CONCEPT M8 GRAN COUPE
BMW Concept M8 Gran Coupe pored dinamične spoljašnosti, predstavlja novi vid luksuza za BMW brend. Upadljivi prednji kraj modela BMW Concept M8 Gran Coupe, niska i široka silueta, odmah najavljuje izuzetni doživljaj performansi.
Lice nove BMW Serije 8 prepoznaje se u grafici prednjeg kraja novog Concept modela. Konture prednjih rešetki hladnjaka šire se na dole, naglašavajući nisko težište automobila. Farovi su postavljeni malo više nego maska hladnjaka što dodatno naglašava blizinu asfaltu, dok okvir rešetki u zlatnoj boji daje prednjem kraju utisak ekskluzivnosti. Unutar farova, tehnologija osvetljenja poznata sa M8 GTE trkačkog modela daje dinamični „Icon lights“ pečat BMW-ovom karakterističnom prednjem kraju. Maska hladnjaka ovog modela napravljena je od karbona.
Čak i izdaleka gledano, proporcije modela BMW Concept M8 Gran Coupe zrače dinamičnim karakterom ovog automobila. Veliko međuosovinsko rastojanje, dugačka hauba, aerodinamična linija krova i kratak zadnji kraj stvaraju elegantnu siluetu kupea. Dizajnersk alinija ovog modela doseže vrhunac oko C-stubova, iznad zadnjih točkova, odakle se krov spušta ka zadnjem delu. Ovaj model ima krov izrađen od karbona, koji snižava tešište automobila kako vizuelno tako i fizički, kao i aerodinamične spoljne retrovizore.
Završna farba Salève Vert, čija boja kao da se menja iz zelene u sivkastoplavu pod različitim osvetljenjem, stvara izuzetno efektnu površinsku kompoziciju i zajedno sa grafikom prozora u zlatnoj boji, čuvenim M otvorima za vazduh, kočnicama zlatne boje, felnama i dvostrukim M izduvnim cevima vozilu daje sasvim nov izgled koji privlači poglede.
Zadnja strana modela BMW Concept M8 Gran Coupe odiše dinamikom po kojoj je BMW M brend poznat, a široki razmak točkova i prošireni lukovi točkova ukazuju na visoke performanse. Horizontalne linije razdvajaju zadnji deo i dopuštaju da oblast ispod zadnjeg branika dobija više svetlosti i tako dodaje još vizuelne agresivnosti. Na spoljnim ivicama, uska, izvajana zadnja svetla sa crnim staklima ističu široki stav automobila na drumu, a ispod njih, branik se nastavlja na dinamičnu temu prednje strane. Istaknuti difuzor i dva kompleta poznatih dvostrukih M izduvnih cevi zajedno šalju jasnu poruku o apsolutnim performansama.
Upadljiva spoljašnjost modela BMW Concept M8 Gran Coupe kombinuje osnovne vrednosti BMW M vozila sa elegancijom i luksuzom stvarajući novu i očaravajuću formu, otkrivajući novu i uzbudljivu stranu ovih modela automobila.







DELTA MOTORS PREDSTAVIO PRVI IKADA BMW X2 I PLANOVE ZA 2018. GODINU
Godinu 2017. obeležio je porast u prodaji od 26% kod BMW modela, a 36% kod MINI modela. Delta Motors imao je najznačajniji sajamski nastup do sada. U posebnoj BMW hali, na 2500m2, bilo je izloženo preko 30 BMW i MINI modela. Po prvi put svoj nastup u Beogradu imao je i Rolls Royce. Delta Motors je u 2017. potpisao novi ugovor za hibridna i BMW i vozila. Uveden je BMW Service Inclusive (BSI) i MINI Service Inclusive (MSI) benefit za klijente kao standard. Paket usluga BSI podrazumeva besplatno redovno održavanje u trajanju od pet godina ili do pređenih 100.000 km, a MSI paket usluga koji podrazumeva besplatno redovno održavanje u trajanju od četiri godine odnosno pređenih 60.000 km . Prethodne godine počeo je sa radom BMW Servis 6+, prvi ovlašćeni servis za starija BMW i MINI vozila u jugoistočnoj Evropi, za nepunih godinu dana rada imao je preko 900 radnih naloga, a 74% klijenata prvi put je bilo u ovlašćenom servisu.
Najprodavaniji modeli automobila u 2017. bili su BMW Serije 5 sa 182 prodate jedinice i BMW X3 sa 112 jedinica. Predstavljen je i novi model MINI Countryman – kompaktni SUV u premijum klasi koji je činio 47% prodaje MINI modela u 2017.
Kada su motocikli u pitanju, prodato je više od 130 jedinica, dok je najprodavaniji među njima BMW 1200GS Adventure.
Prethodne godine BMW je osvojio različite prestižne nagrade od kojih izdvajamo nagradu „Zlatni Auto“ koju dodeljuje časopis Auto Bild za BMW Serije 4. U kategoriji Zeleni automobil nagrađen je BMW i8, dok je BMW Serije 4 nagrađen i u kategoriji Limuzina. Kompanija Delta Motors je, takođe, dobitnik Grand prix nagrade za poboljšanje celokupnog sajamskog nastupa koju dodeljuje Beogradski sajam.
Pored nagrada, možemo se pohvaliti donacijama - u martu 2017. godine Mašinskom fakultetu Univerziteta u Beogradu donirano je, kao nastavno sredstvo, motorno vozilo BMW Serije 6, model 650i kabriolet. A u decembru 2017. usledila je donacija najsavremenijeg tipa karoserije BMW Serije 7Tehničkoj školi GSP, za praktičnu nastavu učenika. Karoserija je napravljena od različitih vrsta čelika, aluminijuma i CFRP (Carbon Fiber Reinforced Plastic).
Godina 2018. će biti godina X modela. Pored prvog ikada BMW X2, očekuju nas novi BMW X4 i X5. Zatim BMW Serije 8, BMW i8 Roadster, BMW Z4, kao i restilizovani modeli BMW Serije 1, 2 i 3.
Kada su motocikli u pitanju, ove godine stižu novi modeli BMW F 750 GS i F 850 GS.
Na ovogodišnjem sajmu automobila BG Car Show – biće predstavljena kompletna gama BMW limuzina i X modela. Zvezda štanda biće trendseter BMW X2, potpuno nesvakidašnji model BMW game. Zatim, biće izloženi modeli BMW X4 i X5 koji dolaze sa uštedom do čak 18.000 €. Biće predstavljen i BMW i3 u Melbourne red boji, po prvi put dostupnoj za ovaj električni automobil.
Kada su MINI modeli u pitanju novi vizuelni identitet brenda biće predstavljen u restilizovanim MINI hatch modelima Cabrio i JCW, dok će klijenti koji se opredele za kupovinu MINI Countryman modela mogu očekivati posebne finansijske pogodnosti.
Na Sajmu će, naravno, biti i iznenađenja – 2 modela koje će publika u Srbiji imati prvi put priliku da vidi.
U saradnji sa BMW Finance Services, u pripremi su posebni uslovi finansiranja i kamate za sajam.
Što se motocikala tiče, očekuju nas premijere BMW K 1600 B i BMW G 310 GS, a posebnu pažnju skrenuli bismo i na BMW F 750 GS i BMW F 850 GS.






BMW M4 KABRIOLET „30 JAHRE“ EDICIJA
Pre 30 godina, BMW M brend je prvi put dopunio asortiman svojih modela kabrioletom visokih performansi. Pred početak leta 1988, BMW M3 kabriolet ponudio je ljubiteljima auto-sporta mogućnost da i pod otvorenim nebom uživaju u sportskom automobilu projektovanim za svakodnevnu upotrebu, ali sa motorom dokazanim na trkačkoj stazi. Njegov naslednik, BMW M4 kabriolet (kombinovana potrošnja goriva: 9,5–8,7 l/100 km; kombinovane emisije CO2: 218–203 g/km), najnovija je interpretacija ovog vozila. Uspešna tradicija ovog modela i ekskluzivnost sada su izraženi kroz model BMW M4 kabriolet edicija „30 Jahre“.
Model ove edicije proizvodi se u ograničenoj seriji od 300 vozila i sa paketom M Competition. Ovaj kabriolet četvorosed oduševljava snagom od 331 kW/450 ks, izduvnim M Sport sistemom, prilagodljivim M vešanjem sa specifičnim SPORT modom, ekstremno sportskom konfiguracijom sistema kontrole stabilnosti DSC i Active M diferencijalom. Specijalno razvijeni elementi dizajna i opreme obezbeđuju ekskluzivnost kako eksterijera, tako i enterijera.
Standardni elementi modela ove edicije obuhvataju BMW Individual High Gloss Shadow Line lajsne za okvir BMW prednje rešetke, M bočne proreze, ispis modela i kovane M aluminijumske felne koje mogu da se pohvale star-spoke dizajnom. Isključivo za model ove edicije, točkovi od 20 inča su u boji Orbit Grey mat.
Lajsne od čiste Merino kože i kombinacija boja enterijera koja odgovara željenoj boji karoserije karakterišu BMW M4 kabriolet „30 Jahre“. Uz spoljnu boju Macao Blue metalik, može se birati između dvotonskih kolornih kombinacija Black/Fjord Blue i Black/Silverstone. Ekskluzivni elementi takođe obuhvataju odgovarajuće kontrastne štepove na naslonima za glavu kao i M patosnice sa obrubom u odgovarajućoj kontrastnoj boji. Crne površine enterijera sa žutim kontrastnim štepovima nude se zajedno sa bojom Mandarin II uni, dok unutrašnje ukrasne lajsne u verziji Carbon Fibre dolaze kao standardne za sve varijante modela edicije.
Ispis „30 Jahre Edition“ utisnut je u pragove vrata i u naslone za glavu, dok oznaka na ukrasnoj lajsni enterijera na strani suvozača u delu instrument table može da se pohvali, pored teksta „30 Jahre Edition“, i brojem „1/300“, kao referencom na ograničenu seriju.
Model BMW M4 kabriolet „30 Jahre“ predstavlja koncept vozila dokazan na trkačkoj stazi i tehnologiju izvedenu direktno iz automobilskog sporta i već formiranu osnovu za zadovoljstvo u vožnji pod otvorenim nebom.
Četvorocilindarski motor od 2,3 litra sa tehnologijom četiri ventila, katalizatorom i snagom 143 kW/195 ks, jedinstvena tehnologija vešanja i aerodinamički optimalizovana karoserija koja uključuje i istaknute svodove točkova, izvedeni su iz sedana sa četvora vrata, koji je bio razvijen isključivo za korišćenje na trkama turing-automobila.
Istorijat:
Roberto Ravalja, Vilfrid Vogt i Erik van de Poele pobedili su na svetskom, evropskom i nemačkom turing šampionatu sa svojim modelima BMW M3 još u sezoni 1987. godine. Sa izrađenih 786 komada, BMW M3 kabriolet prve generacije bio je najekskluzivnija varijanta uspešnog modela i bio je u proizvodnji sve do 1991, na kraju sa motorom čija je snaga povećana na 158 kW/215 ks, što je četvorosed bez krova činilo jednim od najbržih vozila tog tipa.
Druga generacija BMW M3 kabrioleta usledila je 1994. i ponudila i napredan sistem bezbednosti. Redni motor snage 210 kW/286 ks sa šest cilindara doneo je izuzetno osvežavajući doživljaj vožnje pod otvorenim nebom. Dve godine kasnije, dalje razvijena verzija rednog šestocilindarskog motora dala je izlaznu snagu povećanu na zadivljujućih 236 kW/321 ks. Uvek prisutan u vozilu BMW M3 kabriolet bio je inovativni sistem za zaštitu od prevrtanja. Dve zaštitne šipke, postavljene iza naslona za glavu, automatski su izlazile ako bi senzori otkrili opasnost od mogućeg prevrtanja i, zajedno sa ekstremno krutim vetrobranom, omogućavale optimalizovanu zaštitu putnika.
Model BMW M3 kabriolet ušao je u 21. vek sa trećom generacijom modela i novim rednim šestocilindarskim motorom. Kabriolet visokih performansi lansiran 2001. godine izgledao je primetno ravan, širok i moćan sa motorom snage 252 kW/343 ks. Pored koncepta sa visokim brojem obrtaja, varijabilno M zaključavanje diferencijala, kočnice sa diskovima od različitih materijala i sportska sedišta sa integrisanim sigurnosnim pojasevima davali su autentičan osećaj trke pod otvorenim nebom.
U motor četvrtog BMW M3 kabrioleta lansiranog 2008. godine, inženjeri BMW M GmbH preneli su koncept visokog broja obrtaja na motor V8. Pored maksimalne izlazne snage od 309 kW/420 ks, iznad svega, uzdržani prenos snage novog motora pokazao se krajnje impresivnim. To je dopunjavao prepoznatljiv zvuk osmocilindarskog motora, koji se jasno mogao osetiti posebno za vreme vožnje sa spuštenim krovom. Model BMW M3 kabriolet četvrte generacije sadržao je elektro-hidraulično uvlačenje tvrdog krova. Nova konstrukcija krova omogućila je dodatno poboljšanje ne samo podobnosti sportskog kabrioleta visokih performansi za trkačku stazu, već i njegovu prikladnost za svakodnevnu upotrebu tokom cele godine.
Lansiranje pete generacije 2014. godine bilo je povezano sa promenom oznake modela u BMW M4 kabriolet. Snaga aktuelne generacije modela dolazi iz rednog šestocilindarskog motora sa M TwinPower Turbo tehnologijom i karakteristikama visokog broja obrtaja. Njegov spontani potisak koji je dostupan sve do visokobrzinskog opsega motora, i smanjena težina u poređenju sa prethodnim modelom, savršeno su dopunjeni opcionalnim 7-brzinskim M menjačem sa dvojnim kvačilom, sistemom Drivelogic i Active M diferencijalom. BMW M4 kabriolet nudi idealne uslove za maksimalne performanse na trkačkoj stazi i vrhunsko zadovoljstvo vožnje u svakodnevnim uslovima.
Ovde prikazane vrednosti potrošnje goriva i emisija CO2 utvrđene su u skladu sa Evropskim propisom (EC) 715/2007 u verziji primenjivoj u vreme tipskog odobrenja. Vrednosti se odnose na vozilo sa osnovnom konfiguracijom u Nemačkoj i prikazani opseg uvažava različitu veličinu odabranih točkova i guma. Vrednosti za vozila označenih sa (**) već se zasnivaju na novim WLTP propisima i prevedene su u vrednosti ekvivalentne NEDC-u kako bi se obezbedila uporedivost između vozila. Što se ovih vozila tiče, za poreze u vezi sa vozilima ili druge dažbine zasnovane (makar između ostalog) na emisijama CO2, vrednosti CO2 mogu se razlikovati od onih koje su ovde navedene (zavisno od nacionalnog zakonodavstva).
Specifikacije efikasnosti CO2 utvrđene su u skladu sa Direktivom 1999/94/EC i Pkw-EnVKV, i zasnovane su (za klasifikaciju) na potrošnji goriva i vrednostima CO2 kao po NEDC ciklusu.
Više informacija o zvaničnim vrednostima potrošnje goriva i specifičnim emisijama CO2 za nova putnička vozila nalazi se u sledećim smernicama: „Leitfaden über Kraftstoffverbrauch, die CO2-Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen“ (Smernice za potrošnju goriva, emisije CO2 i potrošnju električne energije za nova putnička vozila), koje se mogu dobiti besplatno na svim prodajnim mestima i na internet adresi https://www.dat.de/en/offers/publications/guideline-for-fuel-cons









POTPUNO NOV BMW X4 – DINAMIČAN, EFIKASAN I SVESTRAN.
Novi model BMW X4 naglašava svoj individualni karakter upadljivim dizajnom eksterijera koji ukazuje na sportske instinkte vozila, značajno poboljšanom dinamikom vožnje, dodatno usavršenim ambijentom enterijera, najsavremenijim sistemima za pomoć vozaču i vodećim tehnologijama konektivnosti. Uvođenjem dva nova modela BMW M Performance u liniju proizvoda dodatno je naglašena dinamična i ekstravagantna aura ovog sportskog kupea.
Povećanje spoljne dužine od 81 milimetra na 4.752 milimetra, uz 54 milimetra pridodata osovinskom razmaku (koji sada iznosi 2.864 milimetra) i dodatnih 37 milimetara širine (1.918 milimetara) daju potpuno novom modelu BMW X4 dinamično veće proporcije. U središtu upečatljivog prednjeg dela nalazi se velika BMW prednja rešetka trodimenzionalnog izgleda. Dva dvostruka LED fara sa dinamičnim konturama kao i horizontalnim svetlima za maglu formiraju novu interpretaciju poznatog šestookog lica BMW X modela.
Precizna linija ramena, koja preuzima i linije otvaranja vrata na putu prema zadnjim svetlima, i karakterna linija između lukova točkova seku površine na bokovima automobila. To stvara jasno definisani zadnji deo, dodatno naglašen uvučenim staklenim odeljkom pozadi. Linija krova u stilu kupea klizi u zadnji prozor elegantno i raskošno pre nego što se strmo obruši do pozadine. Horizontalne linije, zadnja LED svetla koja vire iz karoserije u svom trodimenzionalnom obliku, i dvostruke izduvne cevi (zajedničke za sve varijante motora) uveličavaju širinu zadnjeg kraja. Model X4 preuzima ulogu privlačnog sportiste u porodici modela BMW X.
Zasebni elementi dizajna i aluminijumski točkovi od 19 inča specifični za model deo su varijanti modela xLine, M Sport X i M Sport, dopuštajući da se dizajn eksterijera i enterijera skroje tako da odražavaju lični ukus vlasnika. Kupci modela BMW X4 sada mogu da biraju i među opcijama sistema BMW Individual.
Enterijer potpuno novog modela BMW X4 ostavlja utisak vrhunski modernog kombinovanog sa dinamičnošću privlačnoj za oko. Raspored u kabini fokusiran je na vozača, niska tabla s instrumentima i pomalo izdignuto mesto za sedenje zajedno donose vrhunski doživljaj ali i sigurnost u vožnji. Iznova dizajnirana sportska sedišta sa smelo ocrtanim bočnim jastucima i oblogama za kolena na stranama centralne konzole dodaju sportski utisak. Uz to, prvoklasni materijali, precizna i kvalitetna konstrukcija, kao i pomno izrađeni detalji određuju ton ažuriranog vrhunskog karaktera potpuno novog modela BMW X4.
Prostrani odeljci police za odlaganje, veliki džepovi u vratima, držači za čaše i različiti prostori za odlaganje predmeta svedoče o funkcionalnim kvalitetima potpuno novog modela BMW X4. Pozadi su tri sedišta pune veličine koja nude više prostora za noge nego ranije. Utovarni prostor može se proširiti sa 525 na maksimalno 1.430 litara spuštanjem delova zadnjih naslona, sa standardnom podelom 40:20:40. A opcionalna teretna funkcija omogućava da se i ugao naslona pojedinačno podešava.
Inteligentna mešavina materijala omogućila je da se znatno uštedi na težini, ne samo šasije već i konstrukcije karoserije i brojnih drugih komponenti pored toga. Uvođenjem „BMW Efficient Light Weight“ novi model je i do 50 kilograma lakši od prethodnika (ako se imaju u vidu varijacije u opremi). Aerodinamična svojstva sportski aktivnog kupea takođe su poboljšana, zahvaljujući čemu potpuno nov BMW X4 postavlja nove repere u svom segmentu sa koeficijentom otpora vazduha (Cd) od 0,30.
Prošireni operativni sistem, najmoderniji sistemi za asistenciju vozaču i nove funkcije BMW ConnectedDrive. Ekran iDrive i operativni sistem potpuno novog modela BMW X4 obuhvataju i samostojeći kontrolni ekran koji je opcionalno dostupan u verziji od 10,25 inča sa funkcionalnošću ekrana osetljivog na dodir. Sistem kontrole glasom prošao je kroz dalja poboljšanja i sada može da sledi slobodno formulisana uputstva. BMW kontrola pokretom ruke, multifunkcionalni ekran sa instrumentima i BMW Head-Up Display najnovije generacije takođe su dostupni kao opcije.
Bezbednosni paket Driving Assistant Plus obuhvata Active Cruise Control nove generacije sa funkcijom Stop & Go, asistentom za upravljanje i kontrolu kolovozne trake, asistentom za ostanak u kolovoznoj traci s aktivnom zaštitom od bočnih sudara, i upozorenjem na ukrštanje sa saobraćajem. Novi element Parking Assistant Plus takođe sadrži i funkcije Top View, Panorama View i 3D View. Daljinska 3D View funkcija daje vozačima mogućnost da uključe trodimenzionalnu sliku svog vozila uživo kao i njegovog neposrednog okruženja na svom smartfonu. Kao opcije dostupne su i priprema za WiFi hotspot koja omogućava brzu konektivnost digitalnih uređaja na internet, i telefonija sa bežičnim punjenjem za kompatibilne smartfone.
Otkad je 2014. godine lansirana prva generacija BMW X4, širom sveta je prodato 200.000 jedinica, a kupci novog BMW X4 će moći da izaberu između tri benzinska i četiri dizel motora. Liniju predvode dva modela BMW M Performance. Šestocilindarski benzinski motor pod haubom modela BMW X4 M40i (potrošnja goriva kombinovano: 9,2 – 9,0 l/100 km [30,7 – 31,4 mpg imp ]; emisije CO2 kombinovano: 213 – 209 g/km)* donosi maksimalnu izlaznu snagu od 265 kW/360 ks. Model BMW X4 M40d (potrošnja goriva kombinovano: 6,6 – 6,4 l/100 km [42.8 – 44.1 mpg imp]; emisije CO2 kombinovano: 173 – 170 g/km)* pokreće dizel motor sa šest cilindara od 240 kW/326 ks. Model BMW X4 xDrive30d (potrošnja goriva kombinovano: 6,2 – 5,9 l/100 km [45,6 – 47,9 mpg imp ]; emisije CO2 kombinovano: 163 – 156 g/km)* isto tako svoju snagu crpi iz šestocilindarskog dizel motora, ovog puta sa 195 kW/265 ks. Pored ovoga, izbor motora takođe obuhvata dva četvorocilindarska dizel motora koji generišu 170 kW/231 ks u modelu BMW X4 xDrive25d (potrošnja goriva kombinovano: 5,7 – 5,5 l/100 km [49,6 – 51,4 mpg imp]; emisije CO2 kombinovano: 149 – 145 g/km)* i 140 kW/190 ks u modelu BMW X4 xDrive20d (potrošnja goriva kombinovano: 5,6 – 5,4 l/100 km [50,4 – 52,3 mpg imp]; emisije CO2 kombinovano: 149 – 142 g/km)*, kao i dva četvorocilindarska benzinska motora sa izlaznom snagom od 185 kW/252 ks u modelu BMW X4 xDrive30i (potrošnja goriva kombinovano: 7,3 – 7,2 l/100 km [38,7 – 39,2 mpg imp]; emisije CO2 kombinovano: 168 – 164 g/km)* i 135 kW/184 ks u modelu BMW X4 xDrive20i (potrošnja goriva kombinovano: 7,3 – 7,1 l/100 km [38,7 – 39,8 mpg imp]; emisije CO2 kombinovano: 168 – 163 g/km)*. Sve varijante modela usmeravaju snagu svog motora na put preko osmobrzinskog Steptronic menjača sa pločicama za promenu brzine na upravljaču i BMW xDrive inteligentnim pogonom na sva četiri točka kao standardnom opremom.
Potpuno nov BMW X4 (potrošnja goriva, kombinovano: 9,0 – 5,4 l/100 km [31,4 – 52,3 mpg imp]; emisije CO2 kombinovano: 209 – 142 g/km) * ostavlja svoj upečatljliv trag pružajući individualnost, dinamičnost i inovacije u daleko većim dozama. On će ispisati sledeće poglavlje priče o uspehu prvog sportski aktivnog kupea u vrhu srednje klase vozila.
Sve vrednosti koje se odnose na performanse, potrošnju i emisije provizorne su.
Prikazane vrednosti potrošnje goriva i emisija CO2 utvrđene su u skladu sa Evropskim propisom (EC) 715/2007 u verziji primenjivoj u vreme tipskog odobrenja. Vrednosti se odnose na vozilo sa osnovnom konfiguracijom u Nemačkoj. Prikazani raspon uzima u obzir različite veličine odabranih točkova/guma i odabrane elemente opcionalne opreme, i može se menjati tokom postupka konfiguracije. Vrednosti za vozila označene simbolom * već su zasnovane na novom WLTP zakonodavstvu i prevedene su u vrednosti ekvivalentne NEDC-u kako bi se obezbedila uporedivost među vozilima. Što se ovih vozila tiče, za poreze koji se odnose na vozila i druge dažbine zasnovane (makar između ostalog) na emisijama CO2, vrednosti CO2 mogu se razlikovati od onih koje su ovde navedene (zavisno od nacionalnog zakonodavstva).
Više informacija o vrednostima potrošnje i specifičnim vrednostima emisije CO2 za nova putnička vozila možete naći u sledećim smernicama: 'Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2-Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen' (Smernice za potrošnju goriva, emisije CO2 i potrošnju električne energije za nova putnička vozila), koje se mogu dobiti besplatno na svim prodajnim mestima i na internet adresi https://www.dat.de/angebote/verlagsprodukte/leitfaden-kraftstoffverbrauch.html.

RADNO VREME TOKOM DRŽAVNOG PRAZNIKA
Poštovani,
Obaveštavamo vas da će povodom dana državnosti Republike Srbije, četvrtak i petak, 15. 02. i 16. 02. 2018. godine, biti neradni dani za Delta Motors.
Prvi radni dan je subota, 17.02.2018.
Vaš Delta Motors


PRESTIŽNE NAGRADE ZA BMW MODELE
BMW modeli 2018. godinu počinju dvostrukom pobedom u "Best Cars Award" izboru. Prema najnovijoj čitalačkoj anketi koju je sproveo časopis "Auto, motor und sport" modeli BMW Serije 5 i BMW X1 odneli su pobede u svojim klasama. Prvim mestom u kategoriji više srednje klase BMW Serije 5 uspeo je da ponovi prošlogodišnji uspeh, dok je sportsko vozilo BMW X1 pobednik u SUV klasi. Još šest aktuelnih BMW modela zauzelo je mesta na pobedničkom postolju.
Nagrada za najbolji automobil jedna je od najpoželjnijih nagrada u automobilskom svetu. Javno istraživanje među čitaocima "Auto, motor und sport" ove godine je održano po 42. put. U najnovijem glasanju učestvovalo je više od 117.000 čitalaca, koji su izabrali 378 aktuelnih modela u jedanaest kategorija.
Sa 28,8 odsto glasova, čitaoci su odabrali BMW Serije 5 kao svoj omiljeni automobil u višoj srednjoj klasi. Ovim je model nastavio niz uspeha koje je ostvario prošle godine, a pored nagrade "Best Cars Award", osvojio je i “Auto Trofej” u izboru za najbolji automobil na globalnom nivou koji dodeljuje “Auto Zeitung” i proglašen je “Automobilom godine” u Velikoj Britaniji. BMW Serije 5 je osvojio i druga priznanja, uključujući nagrade za izuzetan dizajn - “Red Dot Award” i “iF Gold Award”, nagradu za konektivnost “Car Connectivity” i nagradu “Golden Computer” za naprednu mrežnu tehnologiju. BMW Serije 5 je, takođe, nagrađen titulom "Value Champion 2017" koja potvrđuje stabilnost vrednosti ovog modela.
Svojom pobedom na "Best Cars Award" 2018, BMW X1 ponovio je svoje ranije uspehe. Godine 2016. ovaj model odneo je pobedu u anketi čitalaca magazina "Auto, motor und sport", a ovog puta je, osvojivši 15,9 odsto glasova, pobedio u kategoriji "Kompaktni SUV". Kompaktno sportsko vozilo BMW X1 osvaja nagrade zahvaljujući vrhunskim karakteristikama i izuzetnoj dinamici, ali i zahvaljujući inovativnoj mrežnoj tehnologiji koja je bez premca u klasi.
Uspeh BMW brenda potvrdilo je jos šest modela koji su se našli na nekom od prva tri mesta.
Izvanredne plasmane ostvarila su i električna BMW i vozila u ukupnom rangiranju svih aktuelnih modela. Model na čisto električni pogon BMW i3 (kombinovana potrošnja električne energije: 13.6 - 13.1 kWh/100 km, kombinovane emisije CO2: 0 g/km) osvojio je 2. mesto u kategoriji "Mali automobil", dok se model BMW i8 Coupe na plug-in hibridni pogon (kombinovana potrošnja goriva: 1,9 l/100 km, kombinovane emisije CO2: 42 g/km, kombinovana potrošnja struje: 14,0 kWh/100 km) našao na trećem mestu u kategoriji "Sportski automobil".
Pregled nagrada BMW modela:
1. mesto - BMW Serije 5, pobednik u srednjoj višoj klasi
1. mesto - BMW X1, pobednik u klasi kompaktni SUV
2. mesto - BMW i3, u kategoriji mali automobili
3. mesto – BMW Serije 2 Coupe, u kategoriji kompaktno vozilo
3. mesto - BMW Serije 4 Gran Coupe, u kategoriji srednja klasa
3. mesto - BMW i8 Coupe, u kategoriji sportski automobil
3. mesto - BMW X3, u kategoriji veliki SUV
3. mesto - BMW Serije 2 Active Tourer/BMW Serije 2 Gran Tourer u kategoriji “vanova” (kombinovana vozila)


SERVISNI SAVETNICI SERTIFIKOVANI ZA RAD PO NAJNOVIJIM BMW STANDARDIMA
U okviru programa za sertifikaciju koji je trajao deset meseci u svim ovlasćenim BMW servisima u Srbiji, BMW servisni savetnici su prošli najviši nivo obuke iz oblasti unapređenja procesa prijema i servisiranja vozila prema najnovijim BMW standardima.
Kao oficijelni uvoznik BMW automobila i motocikala, kompanija Delta Motors redovno usavršava zaposlene u prodajno-servisnoj mreži kako bi usluga u svim BMW salonima i servisima bila uvek na najvišem mogućem nivou.

KONTROLA PROKLIZAVANJA IZ MODELA BMW I3S ZA SVE BUDUĆE BMW I MINI MODELE
BMW i3s postavlja standarde u pogledu užitka tokom vožnje automobila na električni pogon. Ključni faktori ne obuhvataju samo veću snagu motora u novom BMW i3s modelu, već i inovativni sistem za kontrolu proklizavanja koji je specijalno prilagođen, radi trenutne isporuke snage iz BMW eDrive sistema. Prvi put predstavljen u novom BMW i3s modelu (270 Nm pri 0 obr/min, 135 kW/184 KS, kombinovana potrošnja električne energije na Evropskom NEFZ testu*: 14.3 kWh/100 km; kombinovana emisija CO2 gasova: 0 g/km), ovaj sistem poboljšava prijanjanje i stabilnost tokom vožnje po nepovoljnim vremenskim uslovima i lošim putevima, prilikom ubrzavanja iz oštrih krivina i prilikom prikupljanja energije dobijene kočenjem. U srcu ovog inovativnog sistema se nalazi kontrolna jedinica koja je 50 puta brži od prethodnih sistema zahvaljujući integraciji. BMW je na ovaj način još jednom dokazao da je pionir kada su u pitanju inovativne tehnologije. Peter Langen, šef odeljenja za razvoj šasije u BMW je izjavio „Sa velikom količinom obrtnog momenta i trenutnog odziva na svaki pritisak pedale gasa, električni motori, u poređenju sa konvencionalnim pogonskim sklopovima, već zahtevaju bolje sisteme za stabilnost tokom vožnje“.
Zbog toga su BMW inženjeri razvili novi tip sistema dizajniran specijalno za vozila na električni pogon. Međutim, pozitivan efekat kraćeg kontrolnog ciklusa nije rezervisan samo za električna vozila, već se takođe može primeniti u vozilima sa motorima sa unutrašnjim sagorevanjem, jer optimizuje prianjanje, stabilnost tokom vožnje i dinamičnost. S toga će se ovaj sistem ugrađivati u BMW i MINI modele sa pogonom na prednje, zadnje i sve točkove radi veće bezbednosti i užitka tokom vožnje pri uslovima puta koji otežavaju stabilno ubrzanje.
„BMW i“ je BMW brend koji se fokusira na vizionarske koncepte vozila, povezane usluge mobilnosti i vozila iz premijum segmenta. „BMW i“ se predstavio u 54 države sa BMW i3s električnim gradskim automobilom, BMW i8 „plug-in“ hibridnim sportskim modelom i „plug-in“ hibridnim BMW iPerformance automobilima.
„BMW i“ stvara novu ciljnu grupu i služi kao mesto za razvoj inovacija. Tehnologije koje su do skora bile prisutne samo u „BMW i“ modelima su sada prisutne i na ostalim BMW automobilima. „BMW i“ je takođe povezan sa kompanijama kao što su DriveNow (deljenje automobila), ReachNow (deljenje automobila 2.0), ChargeNow (jednostavno lociranje, rezervacija i plaćanje parkinga), BMW i Ventures (investiranje u „start-up“ kompanije koje se fokusiraju na urbanu mobilnost), BMW Energy (servisi za optimizaciju energije) i Centre of Competence for Urban Mobility (konsultantske usluge za gradove).






2017 – ODLIČNA GODINA ZA BMW
U 2017. godini, velikim brojem nagrada i priznanja još jednom je naglašen položaj BMW brenda kao vodećeg proizvođača premijum vozila. Pored pohvala za izvanredne osobine proizvoda, ističu se dizajn, inovativne tehnologije, inteligentna konektivnost kao i izuzetan nivo održivosti. Pobednike su birali čitaoci poznatih stručnih časopisa, ali i žiriji koji su se sastojali od automobilskih novinara i stručnjaka iz sektora informacionih tehnologija, privrede, ekologije i dizajna.
Najveći broj nagrada osvojio je novi BMW Serije 5. U Velikoj Britaniji, stručni časopis What Car? izglasao je BMW Serije 5 za sveukupnog pobednika u kategoriji „Automobil godine“, a u okviru „Nagrade za novi automobil“ (Autocar) on je pobrao pohvale i kao „Automobil godine u Executive kategoriji“. Dobio je najviše ocene u izboru čitalaca Auto Trophy – World’s Best Cars koji organizuje nemački stručni časopis Auto Zeitung u kategoriji „Luksuzna klasa“, a izglasan je i za „Automobil godine sa pogonom na sva četiri točka“ u klasi vozila sa pogonom na sva četiri točka skupljih od 40.000 evra od strane čitalaca nemačkog stručnog časopisa Auto Bild Allrad.
Vodeća pozicija automobila BMW Serije 5 u oblasti konektivnosti vozila ogleda se u osvajanju „Nagrade za konektivnost automobila 2017“ (auto motor und sport u saradnji sa časopisom Chip) i nagrade „Zlatni kompjuter“ (Computer Bild). U oba slučaja, BMW Serije 5 uspeo je da pobedi u kategoriji „Konektovani automobil“. Osvojio je i titulu „Šampiona vrednosti 2017“ stručnog časopisa Auto Bild i profesionalaca koji se bave korišćenim automobilima iz eurotaxSCHWACKEexpert za nisku devalvaciju vrednosti vozila. Međutim, dizajn modela serije, koji su dostupni u verzijama Sedan i Touring, takođe je bio veoma ubedljiv. Žiri za dodelu nagrada u iF Industrie Forum Design e. V. Dodelio je novoj generaciji najuspešnijeg svetskog poslovnog sedana nagradu „iF Gold“ za izuzetan dizajn u kategoriji „Automobili“.
Visoki nivo kompetentnosti BMW-a u oblasti elektrifikovanih pogonskih sistema još jednom je bio ubedljiv, a i tu činjenicu podupiru brojne pohvale kojima su tokom 2017. godine obasuti BMW i3, automobil na čisto električni pogon i progresivni plug-in hibridni sportski automobil BMW i8.
U glasanju čitalaca koje je priredio Auto Zeitung, „Auto trofej“ u kategoriji „Električni automobili“ dodeljen je modelu BMW i3, dok su čitaoci odali počast modelu BMW i8 u okviru „Trofeja zelene mobilnosti“ kao „Najboljem hibridnom automobilu“.
Ova dva BMW modela pokazala su se nepobedivim u glasanju za „Pobednika zelenog auto testa“, nagrade koju dodeljuje automobilski stručni časopis Auto Test u saradnji sa Ökotrend-om. BMW i3 (kategorija „Mali automobil“) i BMW i8 (kategorija „Kupei“) izglasani su za „Ekološki najbolji automobil“. Inovativni sportski kupe, BMW i8, bio je uspešan u glasanju čitalaca za „Automobil godine sa pogonom na sva četiri točka“ (Auto Bild Allrad, kategorija „Hibridni automobili sa pogonom na sva četiri točka“), dok je u Velikoj Britaniji BMW i3 osvojio ne samo titulu „Automobila godine“ koju dodeljuje What Car?, već i „Nagradu za novi automobil“ koju daje Autocar u kategoriji „Električni automobil godine“.
Treći put zaredom, BMW i8 je dobio „Međunarodnu nagradu za motor godine“. Posle sveukupne pobede u 2015. i pobede u klasi u 2016. godini, inovativni i visoko efikasni pogonski sistem u modelu BMW i8 ubedio je specijaliste iz žirija, ostavši takođe neporažen u rangiranju za „Motore sa zapreminom od 1,4 do 1,8 litara“ u 2017. godini.
Izbor modela BMW X5 xDrive40e iPerformance za „Zeleni SUV godine“ od strane časopisa Green Car Journal (SAD) zaokružuje odlične performanse koje su demonstrirali električni i elektrifikovani automobili iz BMW-a.
Pored automobilskih proizvoda, konektivnost vozila je takođe sakupila veliki broj priznanja. BMW je bio posebno uspešan što se tiče nagrade „Najbolji brendovi“ koju dodeljuje stručni časopis Auto Bild: sa pobedama u kategorijama „Konektovani automobil“, „Sistemi asistencije“, „Navigacija i korišćenje menija“, „Konektivnost smartfona sa internetom“ i „Dobro konektovani servisi“, sva najbolja rangiranja u kategoriji „Konektivnost, informacije i zabava“ pripala su BMW-u.
Izuzetna pozicija BMW-a u ovoj oblasti takođe je naglašena uspehom koji je postigao BMW Navigacioni sistem Profesional (kategorija „Navigacioni sistemi“), BMW WLAN Hotspot (kategorija „Zabava/Multimedia“) i BMW Touch Display (kategorija „Operativni koncepti/ekrani”) u okviru „Nagrade za konektivnost automobila 2017“ (auto motor und sport u saradnji sa časopisom Chip).
Prva mesta dodeljena su brendu i kompaniji. Organizacija Najbolji brendovi (uklj. ProSiebenSat. 1 Media, WirtschaftsWoche, Die Zeit, Gesellschaft für Konsumforschung) počastvovala je BMW brend titulom „Najboljeg međunarodnog korporatrivnog brenda“, dok je BMW AG dobio „Nagradu za luksuz“ u kategoriji „Poslovno preduzeće“, koju je prvi put dodelio časopis Robb Report. Pored toga, automobilski časopis Auto Test i časopis Ökotrend dodelili su BMW Grupi prilikom glasanja za „Pobednika među zelenim automobilima“ titulu „Najbolji ekološki brend“.
U Srbiji, BMW Serije 4 odneo je nagradu „Zlatni Auto“, a BMW i8 poneo je titulu „Zelenog automobila godine“ u takmičenju koje je organizovao časopis Auto Bild.
Kada sve zaokružimo, osvojene nagrade i pohvale ističu činjenicu da BMW ne samo što pruža ubedljive i najsavremenije proizvode i usluge, već kao kompanija aktivno oblikuje trendove sutrašnjice. BMW-ova inventivna snaga u formiranju trendova ima dugu tradiciju: modeli BMW 600 i BMW M1, dva BMW automobila iz dve različite ere u istoriji kompanije, osvojili su najveći broj glasova čitalaca za nagradu „Zlatni klasični volan“ (Auto Bild) i „Klasični motor“ (Motor Klassik) i pobedili, svaki u svojoj klasi.

UZ SVAKI KUPLJEN NOVI BMW - 5 GODINA BMW SERVICE INCLUSIVE
U 2018. godini BMW Srbija nastavlja standardnu uslugu Service Inclusive (BSI)* za sve kupce novih BMW automobila. Ovaj paket usluga podrazumeva besplatno redovno održavanje u trajanju od pet godina ili do pređenih 100.000 km. To znači da će u ovom periodu kupci novih BMW vozila uživati u vožnji bez ikakvih briga o održavanju ili servisiranju.
Paketom Service Inclusive obuhvaćene su sledeće besplatne usluge:
- Servis/zamena motornog ulja i filtera ulja,
- Servis/zamena filtera vazduha,
- Servis/zamena filtera goriva,
- Servis/zamena mikro filtera,
- Servis/zamena svećica,
- Servis/zamena kočne tečnosti,
- Detaljna provera vozila u skladu sa servisnom knjižicom.
BMW Service Inclusive odnosi se na sve BMW modele koji su u ponudi. Paket besplatnih usluga važeći je i u drugim zemljama, što predstavlja dodatnu pogodnost za vlasnika vozila jer osigurava održavanje vozila u skladu sa BMW standardima bez obzira na teritoriju na kojoj se zatekne kada nastupi vreme za posetu servisu.
Pravo na korišćenje BMW Service Inclusive paketa usluga se završava kada se dostigne jedno od dva ograničenja - pređenih 100.000 kilometara ili 5 godina. Ako vozilo bude prodato pre nego što se ovi uslovi ispune, pravo na korišćenje usluga se prebacuje na novog vlasnika i ostaje na snazi dok se jedno od ograničenja ne ispuni. Uz Service Inclusive paket značajno se usporava smanjenje vrednosti vozila. Automobil sa važećim paketom Service Inclusive, prilikom dalje prodaje, ima veću vrednost u odnosu na druga vozila, zato BMW Service Inclusive paket nije koristan samo sadašnjim vlasnicima vozila, već i narednim vlasnicima u toku trajanja paketa.
*BMW Service Inslusive (BSI) usluga se ne odnosi na modele u okviru akcijskih ili sajamskih ponuda.