BMW e-mobilnost BMW električni automobil

BMW ELEKTRIČNI AUTOMOBILI.

BMW ELEKTRIČNI AUTOMOBILI.

100% električni. 100% uživanje u vožnji. 100% BMW.

Da li ste znali da se još na Letnjim olimpijskim igrama 1972. godine, održanim u Minhenu, potpuno električni BMW 1602e koristio u takmičenjima izdržljivosti ispred sportista kako bi ih snimao i po potrebi snabdevao vodom? Bez emisije gasova i tih, bio je idealan pratilac u to vreme i nije ometao takmičare u postizanju vrhunskih rezultata. Danas, skoro pet decenija kasnije, usavršili smo njegove mogućnosti i naše znanje u polju elektro-mobilnosti kontinuiranim razvojem tehnologije BMW eDrive i podbrenda BMW i. Sa našim potpuno električnim modelima BMW iX, BMW iX3, BMW i3 i BMW i3s, doživljavate potpuno novu senzaciju čistog užitka u vožnji. Na kraju krajeva, ništa se ne može uporediti sa osećajem gotovo nečujne vožnje kroz gradski ili seoski saobraćaj, trenutnim odzivom električnog motora i jedinstvenim ubrzanjem iz stanja mirovanja. I sve ovo moguće je bez izduvnih gasova i lokalne emisije CO2. Pridružite nam se i istražite svet BMW električnih automobila.

Pročitajte više
BMW elektromobilnost tehnologija električni automobil BMW eDrive video

TEHNOLOGIJA JE OSNOVA.

Saznajte sve o potpuno električnim pogonskim tehnologijama koje koristi BMW eDrive.

NAJČEŠĆA PITANJA: NAJVAŽNIJA PITANJA I ODGOVORI VEZANO ZA NAŠE ELEKTRIČNE AUTOMOBILE.

  • Šta je električni automobil?
    BMW e-mobilnost BMW električni automobili - Najčešća pitanja

    Pravi električni automobil (BEV, baterijsko električno vozilo) koristi isključivo električnu energiju. Zato nema motor sa unutrašnjim sagorevanjem za pokretanje vozila. Električna energija se skladišti u bateriji. Kapacitet baterije određuje domet e-automobila, drugim rečima udaljenost koju možete preći jednim punjenjem baterije.
    Mnogi vozači brinu zbog dometa - u većini slučajeva takve brige su neutemeljene. Napokon, većina BEV danas ima domet veći od 250 kilometara. U svakom slučaju, 90% vozača u Nemačkoj na primer pređe manje od 100 kilometara dnevno.
    Čisto električni automobili su idealni za korisnike koji mogu da pune električne automobile na poslu ili kod kuće. Istovremeno, intenzivno se nastavlja proširenje javne infrastrukture punjača. Stoga se nove stanice za punjenje pojavljuju sve vreme u gradskim sredinama i duž autoputeva. U budućnosti će putovanja na daljinu postajati sve lakša.

  • Koje su prednosti električnog automobila
  • Koji faktori utiču na performanse visokonaponske baterije u mom električnom automobilu?
  • Kako moj stil vožnje utiče na domet električnog automobila?
  • Šta moram uzeti u obzir ako moj električni automobil ostane parkiran duže vreme?
BMW e-mobilnost poreske olakšice

Poreske olakšice za električne BMW.

Želim da istražim BMW programe korporativne prodaje preduzećima.

POTROŠNJA GORIVA I EMISIJA CO2.

BMW iX(1)
Potrošnja energije u kWh/100 km (prosečno): ispod 21
Potrošnja goriva u l/100 km (prosečno): 0
Emisija CO2 u g/km (prosečno): 0


BMW iX3:
Potrošnja goriva u l/100 km (prosečno): 0
Emisija CO2 u g/km (prosečno): 0
Potrošnja energije u kWh/100 km (prosečno): 17.8–17.5


BMW i3:
Potrošnja goriva u l/100 km (prosečno): 0
Emisija CO2 u g/km (prosečno): 0
Potrošnja energije u kWh/100 km (prosečno): 13,1


BMW i3s:
Potrošnja goriva u l/100 km (prosečno): 0
Emisija CO2 u g/km (prosečno): 0
Potrošnja energije u kWh/100 km (prosečno): 14.6–14.0


Vrednosti za vozila označena sa (1) su preliminarne.


Informacije o potrošnji goriva, emisijama CO2 i potrošnji energije utvrđena je u skladu sa propisanom procedurom merenja VO (EU) 715/2007 u verziji primenjivoj u vreme tipskog odobrenja. Vrednosti se odnose na vozilo sa osnovnom konfiguracijom u Nemačkoj, a prikazani opseg uzima u obzir opcionalnu opremu i različite veličine točkova i guma dostupnih za odabrani model.


Više informacija o zvaničnoj potrošnji goriva i zvaničnim specifičnim emisijama CO2 za nove putničke automobile možete naći u „Smernicama za potrošnju goriva i emisije CO2 za nova putnička vozila“ koje su dostupne besplatno na svim prodajnim mestima i kod DAT Deutsche Automobil Treuhand GmbH, Hellmuth-Hirth-Str. 1, 73760 Ostfildern, Nemačka te na adresi://www.dat.de/co2


Vrednosti su zasnovane na novom WLTP obračunu i prevedene nazad u NEDC-ekvivalentne vrednosti kako bi se omogućilo poređenje vozila. Što se tiče poreza ili drugih taksi zasnovanih (između ostalog) na emisiji CO2, vrednosti CO2 mogu se razlikovati od vrednosti koje su ovde navedene.

Pročitajte više

Potrošnja goriva i emisija CO2.

  • BMW iX (1) :
    Potrošnja energije u kWh/100 km (prosečno): ispod 21
    Potrošnja goriva u l/100 km (prosečno): 0
    CO2 emisija u g/km (prosečno): 0

    BMW iX3:
    Potrošnja goriva u l/100 km (prosečno): 0
    CO2 emisija u g/km (prosečno): 0
    Potrošnja energije u kWh/100 km (prosečno): 17.8–17.5

    BMW limuzina serija 3 plug-in hibridi:
    Potrošnja goriva u l/100 km (prosečno): 2.0–1.5
    CO2 emisija u g/km (prosečno): 45–35
    Potrošnja energije u kWh/100 km (prosečno): 15.9–13.9

    BMW limuzina serija 5 plug-in hibridi:
    Potrošnja goriva u l/100 km (prosečno): 2.3–1.6
    CO2 emisija u g/km (prosečno): 53–36
    Potrošnja energije u kWh/100 km (prosečno): 16.3–13.8

    Vrednosti označene sa (1) su preliminarne.

    Informacije o potrošnji goriva, emisijama CO2 i potrošnji energije utvrđena je u skladu sa propisanom procedurom merenja VO (EU) 715/2007 u verziji primenjivoj u vreme tipskog odobrenja. Vrednosti se odnose na vozilo sa osnovnom konfiguracijom u Nemačkoj, a prikazani opseg uzima u obzir opcionalnu opremu i različite veličine točkova i guma dostupnih za odabrani model.

    Više informacija o zvaničnoj potrošnji goriva i zvaničnim specifičnim emisijama CO2 za nove putničke automobile možete naći u „Smernicama za potrošnju goriva i emisije CO2 za nova putnička vozila“ koje su dostupne besplatno na svim prodajnim mestima i kod DAT Deutsche Automobil Treuhand GmbH, Hellmuth-Hirth-Str. 1, 73760 Ostfildern, Nemačka te na adresi://www.dat.de/co2

    Vrednosti su već zasnovane na novom WLTP obračunu i prevedene su ponovo u NEDC-ekvivalentne vrednosti kako bi se omogućilo poređenje modela. Što se tiče poreza ili drugih nameta zasnovanih (između ostalog) na emisiji CO2, vrednosti CO2 mogu se razlikovati od vrednosti koje su ovde navedene.