Veb sajt trenutno nije u potpunosti dostupan.

Naša alatka za upravljanje vašim odobrenjima za korišćenje kolačića je trenutno isključena. Iz tog razloga su određene funkcionalnosti koje zahtevaju vašu saglasnost za korišćenje kolačića potencijalno nedostupne.

BMW Srbija: Sve servisne kampanje pod kontrolom, bezbednost kupaca na prvom mestu

 

 

BMW Srbija:
Sve servisne kampanje pod kontrolom, bezbednost kupaca na prvom mestu


 

U cilju tačnog i istinitog informisanja naših korisnika, obaveštavamo javnost da se najnoviji bezbednosni opoziv odnosi isključivo na određene modele proizvedene između 28. septembra 2015. i 7. septembra 2021. godine.

Ovaj globalni opoziv sprovodimo preventivno, a kupce ćemo o svemu pravovremeno obavestiti putem zvaničnih kanala, dok će svi relevantni podaci biti dostupni i na sajtu Ministarstva unutrašnje i spoljne trgovine, kao i na sajtu BMW-a.

Važno je istaći da nije zabeležen nijedan slučaj požara ili povrede, ni na globalnom ni na lokalnom nivou, a mogućnost bilo kakvog ozbiljnijeg rizika je gotovo nepostojeća. Popravka je jednostavna, kratko traje i troškove ne snosi kupac.

Kako je u medijima došlo do mešanja informacija o dve različite kampanje, želimo da pojasnimo da se ranija servisna akcija koja se odnosi na modele BMW X3 i Serije 5 proizvedene između 2021. i 2024. godine ne tiče aktuelnog opoziva.

Ta kampanja je završena u martu ove godine, a od ukupnog broja vozila preostalo je svega šest kod kojih će popravka uskoro biti sprovedena. Svi vlasnici su pravovremeno obavešteni i o njima se vodi briga.

Bezbednost naših kupaca i kvalitet proizvoda su naš apsolutni prioritet
, i sve mere koje preduzimamo sprovodimo preventivno i u skladu sa najvišim standardima BMW Grupe.