BMW Srbija:
Sve servisne kampanje pod kontrolom, bezbednost kupaca na prvom mestu
U cilju tačnog i istinitog informisanja naših korisnika, obaveštavamo javnost da se najnoviji bezbednosni opoziv odnosi isključivo na određene modele proizvedene između 28. septembra 2015. i 7. septembra 2021. godine.
Ovaj globalni opoziv sprovodimo preventivno, a kupce ćemo o svemu pravovremeno obavestiti putem zvaničnih kanala, dok će svi relevantni podaci biti dostupni i na sajtu Ministarstva unutrašnje i spoljne trgovine, kao i na sajtu BMW-a.
Važno je istaći da nije zabeležen nijedan slučaj požara ili povrede, ni na globalnom ni na lokalnom nivou, a mogućnost bilo kakvog ozbiljnijeg rizika je gotovo nepostojeća. Popravka je jednostavna, kratko traje i troškove ne snosi kupac.
Kako je u medijima došlo do mešanja informacija o dve različite kampanje, želimo da pojasnimo da se ranija servisna akcija koja se odnosi na modele BMW X3 i Serije 5 proizvedene između 2021. i 2024. godine ne tiče aktuelnog opoziva.
Ta kampanja je završena u martu ove godine, a od ukupnog broja vozila preostalo je svega šest kod kojih će popravka uskoro biti sprovedena. Svi vlasnici su pravovremeno obavešteni i o njima se vodi briga.
Bezbednost naših kupaca i kvalitet proizvoda su naš apsolutni prioritet, i sve mere koje preduzimamo sprovodimo preventivno i u skladu sa najvišim standardima BMW Grupe.