Skip to main content

Veb sajt trenutno nije u potpunosti dostupan.

Naša alatka za upravljanje vašim odobrenjima za korišćenje kolačića je trenutno isključena. Iz tog razloga su određene funkcionalnosti koje zahtevaju vašu saglasnost za korišćenje kolačića potencijalno nedostupne.

BMW iX2 xDrive30 SUV potpuno električni

SHOP THE LOOK

BMW iX2 xDrive30[1]: Potrošnja električne energije kombinovana prema WLTP-u u kWh/100 km: 17,7-16,3; Električni domet, WLTP u km: 417-449

AKTUELNA BMW X SERIJA.

Obeležje BMW X Serije su pojedinačna vozila koja nose tipične X gene. Sportski, robustan dizajn susreće se sa beskompromisnim performansama. Sa ovim SUV-om, koji ima jasan pogled sa sedišta, inteligentan BMW xDrive pogon na sve točkove i izvanrednu efikasnost goriva, omogućeno vam je da istražujete svet na nov i uzbudljiv način.

Sortiraj po: Preporučenim
Sortiraj po: Rastućoj ceni
Sortiraj po: Opadajućoj ceni
Sortiraj po: Snazi
{model.opis}
{model.opis}
  • 455 (619) kW (KS)
  • 0–100 za 3,8 sek
BMW i

BMW iX M60

Cena od: 148.370 €

BMW iX M60[1]: Potrošnja električne energije kombinovana prema WLTP-u u kWh/100 km: 24,7-21,9; Električni domet, WLTP u km: 501-564

{model.opis}
  • do 240 (326) kW (KS)
  • 0–100 za 6,1 sek
BMW i

BMW iX.

Cena od: 87.733 €

{model.opis}
  • do 210 (286) kW (KS)
  • 0–100 za 6,8 sek
BMW i

BMW iX3.

Cena od: 82.246 €

{model.opis}
  • do 230 (313) kW (KS)
  • 0–100 za 5,6 sek
BMW i

BMW iX2.

{model.opis}
  • do 230 (313) kW (KS)
  • 0–100 za 5,6 sek
BMW i

BMW iX1.

Cena od: 63.928 €

{model.opis}
  • do 353 (480) kW (KS)
  • 0–100 za 4 sek
BMW M

BMW X4 M modeli.

Cena od: 121.965 €

{model.opis}
  • do 353 (480) kW (KS)
  • 0–100 za 4 sek
BMW M

BMW X3 M modeli.

Cena od: 118.665 €

{model.opis}
{model.opis}
  • 221 (300) kW (KS)
  • 0–100 za 5,4 sek
BMW M

BMW X2 M35i xDrive.

BMW X2 M35i xDrive: Potrošnja goriva, kombinovana u skladu sa WLTP-om u l/100 km: 8,0-7,7; Emisija C02, kombinovana u skladu sa WLTP-om u g/km: 181-174

{model.opis}
{model.opis}
  • 221 (300) kW (KS)
  • 0–100 za 5,4 sek
BMW M

BMW X1 M35i xDrive.

BMW X1 M35i xDrive: Potrošnja goriva, kombinovana u skladu sa WLTP-om u l/100 km: 8,1–7,8; Emisija C02, kombinovana u skladu sa WLTP-om u g/km: 183-176

{model.opis}
  • do 280 (381) kW (KS)
  • 0–100 za 5,4 sek

BMW X6.

Cena od: 103.720 €

{model.opis}
  • do 210 (286) kW (KS)
  • 0–100 za 5,7 sek

BMW X4.

Cena od: 78.936 €

{model.opis}
  • do 210 (286) kW (KS)
  • 0–100 za 5,7 sek

BMW X3.

Cena od: 75.088 €

{model.opis}
  • do 125 (170) kW (KS)
  • 0–100 za 8,3 sek
{model.opis}
  • do 125 (170) kW (KS)
  • 0–100 za 8,3 sek

BMW X1.

Cena od: 47.762 €

DODATNE TEME.

I-serija centar Održivost – čist, krivudavi put uzbrdo kroz šumovito područje duž obale

BMW ODRŽIVOST.

BMW i7, povezan na stanici za punjenje ispred poslovne zgrade

BMW ELEKTROMOBILNOST.

BMW i5, parkiran ispred finansijske institucije

BMW FINANSIJSKE USLUGE.

PREGLED BMW X SERIJE.

Uđite u svet BMW Serije X. I doživite sve prednosti koje nudimo širokim spektrom BMW SUV modela. Bez obzira da li tražite efikasan električni SUV, fleksibilni plug-in hibridni model ili motor sa unutrašnjim sagorevanjem. Od malih, kompaktnih automobila do velikih modela sa 7 sedišta i luksuznih komfornih terenskih vozila. Nudimo polovne i nove. Pronađite SUV koji idealno odgovara vašem životu.

BMW X1.

BMW X1 E84 SUV vožnja centralnom ulicom modernog grada

PRVA GENERACIJA (BMW E84).

Kada se pojavio na tržište 2009. godine, BMW X1 je odmah preuzeo primat u premijum segmentu kompaktnih SUV vozila. Robustan i svestran s jedne strane, sportski i okretan s druge. Inteligentni BMW xDrive pogon na sva četiri točka bezstepeno distribuira snagu vožnje na prednje i zadnje točkove. Usled toga, vuča i dinamika vožnje dostižu uzbudljivo visok nivo.

 

Vizuelno, njegova spoljašnjost odaje sportski i moćan utisak. Unutrašnja oprema impresionira ukrasnim trakama usklađenih boja i visokokvalitetnim umetcima od nerđajućeg čelika.

BMW X1 F48 SUV na visoravni sa panoramom grada i planinskim vencem u pozadini

DRUGA GENERACIJA (BMW F48).

Bilo da se radi o oštrim linijama koje se uzdižu prema zadnjem delu ili kosom krovu: sportski dizajn druge generacije BMW X1 čini ovo vozilo još dinamičnijim. Zahvaljujući inovativnoj opremi kao što je BMW head-up displej ili opciono dostupni LED farovi sa funkcijom adaptivnog osvetljenja, terenski automobil impresionira modernim tehnologijama. Nova generacija dizel i benzinskih motora sa turbopunjačem obezbeđuje izvanrednu interakciju efikasnosti i sportskog duha. Štaviše, SUV je takođe dostupan kao plug-in hibridni model od marta 2020. godine. Pored agilnog BMW xDrive pogona na sve točkove, sada je dostupan i sa pogonom na prednje točkove.

Zahvaljujući znatno istaknutijem dvostrukom prednjom rešetkom i širim otvorima za vazduh na bočnim stranama prednje maske, vozilo izgleda još elegantnije otkako je dobilo fejslifting 2019. godine.

 

Period proizvodnje: 2015 – 2022.

Motori: 1,5 – 2,0 litara (85 – 170 kW, 116 – 231 ks), 3 i 4 cilindara

Dužina/širina/visina: 4.439 – 4.447 mm/1.821 mm/1.582 – 1.612 mm

BMW X1 U11 SUV na parkingu ispred strme litice usred prirode

TREĆA GENERACIJA (BMW U11).

Od 2022. godine, BMW X1 je bio koliko samouveren koliko je svestran i funkcionalan. Dostupan je sa motorom sa unutrašnjim sagorevanjem, ali i kao plug-in hibrid ili potpuno električni model. Njegov jasan dizajnerski jezik daje mu upečatljivu prisutnost: bilo kroz istaknuti prednji kraj sa upadljivom, skoro kvadratnom duplom rešetkom, monolitnim elementima dizajna ili skoro ugaonim lukovima točkova tipičnim za X seriju.

Tanki, prilagodljivi LED farovi, koji se protežu daleko u bokove, postavljaju dinamičke naglaske. Isto važi i za uspravne proporcije.

Mešavina snage i dinamike ogleda se i u tehničkoj opremi. BMW X1 je dostupan ili sa pogonom na prednje točkove ili sa agilnim BMW xDrive sistemom. Pored poboljšane dinamike vožnje, ovo takođe nudi visok stepen vučne sile i bezbednosti tokom vožnje. Automatski 7-brzinski Steptronic menjač sa duplim kvačilom obezbeđuje izvanredan osećaj menjanje brzina i udobnost vožnje uz nisku potrošnju goriva. Plug-in hibridi omogućavaju čisto električni domet (WLTP) do 86 km[1].

Period proizvodnje: 2022 – danas
Motori: 1,5 – 2,0 litara (100 – 240 kW, 136 – 326 ks)[2], 3 i 4 cilindara
Dužina/širina/visina: 4.500 mm/1.845 mm/1.630 – 1.642 mm

BMW X2.

BMW X2 F39 SUV prilikom brze vožnje na izlazu sa autoputa

PRVA GENERACIJA (BMW F39).

Kao konceptno vozilo zasnovano na modelu BMW X1, BMW X2 je plasiran u svet 2016. godine. . Od tada, SUV model nas je inspirisao svojim ekspresivnim dizajnom i tehnološkim sjajem. Skoro kvadratno izrezani lukovi točkova imaju ekskluzivno ekstrovertni karakter zajedno sa linijom ravnog krova. Na prednjoj strani, dupla rešetka koja se širi prema dnu i otvori za vazduh odišu aurom samopouzdanja.

U pogledu dinamike vožnje, BMW X2 je takođe daleko ispred drugih manjih SUV modela. Moderni turbo motori u kombinaciji sa Steptronic menjačima obezbeđuju momentalnu snagu. Sa opcionim BMW xDrive pogonom na sve točkove, u modelu Coupé SUV se takođe možete osećati komforno i van gradskog okruženja. Na bilo kojoj površini, zapravo. BMW logotipi na C stubu podsećaju na legendarne BMW modele kao što su 2000 CS i 3.0 CSL.

 

Period proizvodnje: 2018 – danas

Motori: 1,5 – 2,0 litara (100 – 225 kW, 136 – 306 ks), 3 i 4 cilindara

Dužina/širina/visina: 4.360 mm/1.824 mm/1.512 – 1.526 mm

BMW X2 U10 SUV ispred moderne zgrade u centru grada

DRUGA GENERACIJA ( U10).

Druga generacija BMW-a X2 je stigla 2024. godine. Dizajn ovog SUV-a karakterišu snažne linije i kupe silueta. Na prednjoj strani, sportske rešetke u mrežastom dizajnu naglašavaju njegov upečatljiv izgled. Na prednjoj i zadnjoj strani, svetla sa najsavremenijom LED tehnologijom obezbeđuju atletski dizajn i optimalnu vidljivost.

U unutrašnjosti vas dočekuju visokokvalitetni materijali, inovativna tehnologija i ergonomski komfor. Presvlake od perforirane sintetičke kože su upečatljive i obezbeđuju neverovatno udobno sedenje. Inovativni zabavni programi sa igranjem i video strimovanjem su tu da uživate u komforu. Koristite podešavanja navigacije i vozila na velikom BMW zakrivljenom ekranu i BMW Live Cockpit Professional. A vrhunski panoramski stakleni krov otvara prostor iznad, čineći da unutrašnjost izgleda još veća sa svakog sedišta.

Sa 125 kW (170 ks)[3] snage, BMW X2 ubrzava do maksimalne brzine od 213 km/h. Doživite uzbudljivu dinamiku vožnje i iskoristite pomoć inteligentnih sistema za pomoć vozaču, kao što je Parking Assistant Plus (Pomoćnik pri parkiranju plus), na primer, koji takođe pruža 3D prikaz vaše okoline. Ili Driving Assistant Professional (Profesionalni pomoćnik prilikom vožnje), koji bezbedno drži vašu traku i rastojanje do 210 km/h.

Period proizvodnje: od 2024. godine
Motori: 1,5 – 2,0 litara (110 – 221 kW, 150 – 300 ks), 3 i 4 cilindara
Dužina/širina/visina: 4.554 – 4.567 mm/1.845 mm/1.575 – 1.590 mm

BMW X3.

BMW X3 E83 SUV na putu ispred istorijskog centra evropskog grada u pozadini

PRVA GENERACIJA (BMW E83).

U toku 2003. godine, BMW X3 je predstavljen na 60-tom IAA. Tamo je off-roader predstavljen gotovo bez konkurencije. Inteligentni BMW xDrive sistem pogona na sva četiri točka je bio nov i ovde je debitovao. Beskonačno raspoređivanje sile između prednje i zadnje osovine. Upečatljiv i atletski dizajn je takođe slavio svoju premijeru. Na primer, u upadljivom prednjem delu, bi-ksenonski farovi su krasili duplu rešetku. Karakteristični bočni svetleći prstenovi BMW vozila iz ovog perioda su jasno prepoznatljiva iz daljine čak i u mraku.

Vozilo je unapređeno 2006. godine. Oplemenjena su rešetka hladnjaka, zadnja svetla i prednja maska. Motori su postali efikasniji i znatno snažniji.

 

Period proizvodnje: 2003. – 2010.

Motori: 2,0 – 3,0 litara (105 – 210 kW, 143 – 286 ks), 4 i 6 cilindara

Dužina/širina/visina: 4.565 mm/1.853 mm/1.674 mm

BMW X3 F25 SUV brza vožnja krivudavim putem usred planina

DRUGA GENERACIJA (BMW F25).

Šest godina kasnije, naslednik se pojavio sa potpuno novim dizajnom. Samouvereni i kompetentni sa čitavim nizom novih funkcija. Na primer, elektronski kontrolisani amortizeri su se aktivno prilagođavali površini puta. I kontrola dinamike vožnje, koja je omogućavala motoru da spontanije reaguje na pokrete pedale gasa. Ovo se takođe odnosilo na dinamičko menjanje stepena prenosa, kao i na osetljivost upravljanja i dinamičke kontrole stabilnosti (DSC). Čitav niz sistema za pomoć vozaču, kao što su pomoćnik za održavanje trake i BMV head-up displej, omogućavali su potpuno novo iskustvo vožnje. Sve navedeno bez ukidanja standardnih vrlina BMW-a.

Ažuriranje modela SUV-a iz 2014. godine je uvelo novi dizajn farova i bočne pokazivače pravca u spoljašnjim retrovizorima. Unutrašnjost je dobio više hroma, standardni kožni volan i znatno više opcija za prilagođavanje modela BMW X3.

 

Period proizvodnje: 2010. – 2017.

Motori: 2,0 – 3,0 litara (105 – 230 kW, 143 – 313 ks), 4 i 6 cilindara

Dužina/širina/visina: 4.648 mm/1.881 mm/1.661 mm

BMW X3 G01 SUV parkiran ispod podvožnjaka industrijskog kompleksa

TREĆA GENERACIJA (BMW G01 & F97).

Treća generacija SUV-a dostupna je od 2017. godine. Iako je model veći od svog prethodnika, ipak je lakši. To ga čini posebno okretnim. Prednja svetla, rešetka hladnjaka i zadnja svetla naglašavaju njegovu širinu. U kombinaciji sa širim duplim prednjim rešetkama i otvorima za vazduh, BMW X3 je samouveren i atletski.

Kabina je animirana i moderna i može se upravljati istim preko BMW kontrole pokreta. Sistemi za pomoć vozaču su među najboljima svoje vrste. Na primer, vozilo može da prestiže druga vozila samo. Šasija, menjač i motor imaju sportski dizajn. Dostupan je i inteligentni BMW xDrive sa pogonom na sve točkove. Automobil je pogodan za svaku situaciju: bilo u urbanim sredinama, na selu ili u prirodi.

 

Period proizvodnje: 2017 – danas

Motori: 2,0 – 3,0 litara (135 – 375 kW, 184 – 510 ks)[2], 4 i 6 cilindara

Dužina/širina/visina: 4.708 – 4.734 mm/1.891 – 1.897 mm/1.667 – 1.676 mm

BMW X4.

BMW X4 F26 SUV vožnja seoskim putem u oblasti američkih stenovitih planina

PRVA GENERACIJA (BMW F26).

Tokom 2014. godine, BMW je predstavio SUV kupe srednje klase. Što se tiče tehničkih detalja, BMW X4 se zasniva na modelu BMW X3. U pogledu dizajna, međutim, veoma se razlikuje. Zakrivljena linija krova i dvostruke perle naglašavaju sportski karakter vozila čak i sa strane. Prednji i zadnji deo takođe naglašavaju širinu vozila. Ovakav dizajn se proteže od ravne duple rešetke na prednjem delu i farovima, do zadnjih svetala koji se protežu niz bočne strane.

BMW X4 pokreće širok spektar motora. Efikasne i moćne pogonske jedinice omogućavaju vozilu da radi na agilan i dinamičan način u svakoj situaciji. Standardni sistem pogona na sva četiri točka omogućava jedinstvenu dinamiku vožnje. Na bilo kojoj površini, zapravo.

 

Period proizvodnje: 2014 – 2018.

Motori: 2,0 – 3,0 litara (135 – 230 kW, 184 – 313 ks), 4 i 6 cilindara

Dužina/širina/visina: 4.671 mm/1.881 mm/1.624 mm

BMW X4 G02 SUV na planinskom prevoju sa alpskim pejzažom u pozadini

DRUGA GENERACIJA (BMW G02 & F98).

Druga generacija BMW-a X4 ima još sportskiji karakter. Sa snažnim lukovima točkova, širokim osovinskim tragom i linijom krova nalik kupeu. Dizajn tako impresivno prenosi tipične karakteristike X modela spolja: snagu, samopouzdanje i sportski duh. Uska LED zadnja svetla vizuelno proširuju zadnji deo. Kao i linija podignuta iznad zadnjih blatobrana. Dvodelna dupla rešetka sa uskim LED farovima dominira prednjim delom. Ovo pojačava atletski i dinamičan izraz SUV kupea.

Inteligentni BMW xDrive sistem pogona na sva četiri točka je uključen u sve modele BMW X4. U kombinaciji sa 8-stepenim automatskim menjačem, koji takođe dolazi kao standard, vozilo impresionira nenadmašnom dinamikom vožnje. Unutrašnjost ima velike ekrane osetljive na dodir, BMW kontrolu pokreta i moderne sisteme za podršku vozaču.

 

Period proizvodnje: 2018 – danas

Motori: 2,0 – 3,0 litara (135 – 375 kW, 184 – 510 ks), 4 i 6 cilindara

Dužina/širina/visina: 4.733 – 4.758 mm/1.918 – 1.938 mm/1.618 – 1.621 mm

BMW X5.

BMW X5 E53 SUV vožnja na seoskom putu ispred žitnih polja

PRVA GENERACIJA (BMW E53).

Ništa manje od revolucionarne inovacije: 1999. godine, prvo terensko vozilo kompanije BMW je predstavljeno svetu. Sportsko terensko vozilo (SUV) sa pogonom na sve točkove kao standard kombinuje ekskluzivnost sa sportskim duhom i udobnošću. Vozilo premijum klase sa agilnošću koju očekujete od BMW-a. Ne najmanje zahvaljujući odličnoj postavci šasije i vešanja i snažnim motorima sa šest i osam cilindara.

U toku 2003. godine, fejslift donosi prepoznatljiviji izgled kroz revidiranu duplu rešetku. Ali i tehnička poboljšanja u obliku novog BMW xDrive-a. Značajno poboljšana vuča i brži odziv su obezbedile jasne prednosti u pogledu upravljanja i dinamike. Najsnažniji osmocilindrični motor – sa BMW X5 4.8is - je bio dostupan od 2004. godine. Njegova zapremina od 4,8 litara i snaga od 265 kW (360 KS) su ga izdvajali od drugih motora. Proizvedeno je više od 500.000 modela E53.

 

Period proizvodnje: 1999 – 2006.

Motori: 3,0 – 4,8 litara (135 – 265 kW, 184 – 360 ks), 6 i 8 cilindara

Dužina/širina/visina: 4.667 mm/1.872 – 1.925 mm/1.707 – 1.715 mm

BMW X5 E70 SUV parkiran ispred panoramskog planinskog jezera

DRUGA GENERACIJA (BMW E70).

Naslednik modela BMW X5 se pojavio 2006. godine. Ovo vozilo je impresioniralo tehničkim inovacijama, kao što je Adaptive Drive (Prilagodljiva vožnja). Navedena inovacija je obezbedilo stabilnost vozilu i aktivno uticalo na amortizere. Vizuelno, terensko vozilo je imalo sportskiji i agilniji izgled zahvaljujući revidiranom dizajnu. Između ostalog, ovo je usled prepoznatljivih lukova točkova. Prednja svetla su imala integrisano bočno svetlo i svetlo za vožnju u obliku prstena. Na ovaj način, vozilo uvek može da se odmah prepozna kao BMW, bilo tokom sumraka ili noću. Opciona sedišta u trećem redu su omogućavala smeštaj do šest dodatnih putnika.

Ažuriranjem modela 2010. godine, SUV je dobio prednja svetla sa LED izgledom. I potpuno ažuriran asortiman motora. Dodati su sistemi za pomoć vozaču, kao što je prikaz informacija o ograničenju brzine i aktivni tempomat. Još jedan vrhunac je funkcija bočnog prikaza. Ova funkcija uključuje kamere sa bočne strane vozila kako bi se vozačima obezbedila bolja preglednost.

 

Period proizvodnje: 2006 – 2013.

Motori: 3,0 – 4,8 litara (173 – 300 kW, 235 – 408 ks), 6 i 8 cilindara

Dužina/širina/visina: 4.854 mm/1.933 mm/1.739 mm

BMW X5 F15 SUV ostavlja trag prašine iza sebe tokom vožnje na stazi u divljini

TREĆA GENERACIJA (BMW F15).

Aerodinamička poboljšanja treće generacije su odmah očigledna. Sofisticirani sistem dovoda vazduha u prednjoj masci i izlaza vazduha iza prednjih točkova smanjuje vrtlog vazduha u lukovima prednjih točkova. Ovo smanjuje otpor. Harmonične srazmere odišu sofisticiranošću, samopouzdanjem i okretnošću.

Ambijentalno osvetljenje u unutrašnjosti izgleda posebno elegantno. Upotreba detaljno obrađenih, visokokvalitetnih materijala naglašava ovaj plemeniti pristup. To je primetno, na primer, u duplo prošivenoj koži. Možete kontrolisati sveobuhvatne sisteme pomoći vozaču intuitivno zahvaljujući remontovanom iDrive kontroleru na dodir sa osetljivim interfejsom. Ovo uključuje tempomat sa pomoćnikom za saobraćajne gužve. Vozilo takođe ima i BMW-ov sistem noćnog vida, koji ljude i životinje čini lako prepoznatljivim u mraku.

 

Period proizvodnje: 2013 – 2018.

Motori: 2,0 – 4,4 litara (160 – 330 kW, 218 – 450 ks), 4, 6 i 8 cilindara

Dužina/širina/visina: 4.880 – 4.886 mm/1.938 – 1.985 mm/1.717 – 1.762 mm

BMW X5 G05 SUVu velikom evropskom gradu sa tramvajem u pozadini

ČETVRTA GENERACIJA (BMW G05).

BMW X5 je samouveren i upečatljiv zahvaljujući svojim jasno uvećanim dimenzijama i sada jednodelnoj duploj prednjoj rešetki. LED farovi mogu opciono da jasno osvetle put pomoću laserskog svetla. BMW Live Cockpit Professional je u potpunosti digitalan i može se prilagoditi vašim potrebama. Možete intuitivno da ga kontrolišete pokretima i glasovnim komandama. Savremeni sistemi za pomoć vozaču podržavaju vozača u opasnim situacijama, kao što je pri kočenju.

Za terensku upotrebu, SUV ima četiri režima vožnje za različite tipove terena u paketu za terensku vožnju. Za idealno iskustvo vožnje u svakom trenutku. Efikasni motori i podesiva šasija obezbeđuju agilnost i dinamiku. Kao plug-in hibridni model, SUV nudi lokalno bez emisija i gotovo tiho zadovoljstvo vožnje za vaša svakodnevna putovanja zahvaljujući svom pomoćnom električnom pogonu.

Period proizvodnje: 2018 – 2022.
Motori: 2,0 – 4,4 litara (170 – 390 kW, 231 – 530 ks), 4, 6 i 8 cilindara
Dužina/širina/visina: 4.922 – 4.938 mm/2.004 – 2.015 mm/1.745 – 1.747 mm

BMW X5 G05 SUV unapređena verzija ispred kancelarijske zgrade u pozadini

PETA GENERACIJA (BMW G05 & F95).

U 2022. godini, BMW X5 izgleda skoro kao potpuno novi model zahvaljujući velikom fejsliftingu koji je dobio na prednjoj strani. Široki, horizontalni dizajn površine. Karakteristična BMW rešetka hladnjaka sa „Iconic Glow“ osvetljenjem. Revidirani, uži LED farovi. Zajedno stvaraju upečatljivo i izražajno lice. Ovaj pristup dizajnu se proteže na trodimenzionalna LED zadnja svetla i široki zadnji stav. U zavisnosti od odabranog paketa, modernost (X Line) ili sportski karakter (M Sport paket) BMW-a X5 je dodatno poboljšan.

Unutrašnjost vozila je takođe moderna. Integrisani BMW zakrivljeni ekran i BMW Interakciona traka kao operativni element stvaraju multimedijalno iskustvo. Aplikacija za staklo „Crafted Clarity“ obezbeđuje luksuzan naglasak. Ručno izrađeni, polirani kristalni stakleni elementi ukrašavaju ručicu menjača osvetljenim X simbolom, dugmetom za start/stop i iDrive kontrolerom. Zahvaljujući novoj funkciji Trailer Assistant (Asistent za prikolice), sada možete da vozite i unazad sa pričvršćenom prikolicom.

SUV nudi sportsku dinamiku vožnje sa svojim moćnim BMW TwinPower Turbo 6-cilindričnim motorom sa unutrašnjim sagorevanjem. Impresionira vrhunskim komforom vožnje zahvaljujući xOffroad paketu i prilagodljivom vazdušnom oslanjanju sa 2 osovine.

 

Period proizvodnje: 2022 – danas

Motori: 3,0 – 4,4 litara (219 – 460 kW, 298 – 625 ks)[2], 6 i 8 cilindara

Dužina/širina/visina: 4.935 mm / 2.004 mm / 1.765 mm

BMW X6.

BMW X6 E71 SUV usred belog pustinjskog pejzaža

PRVA GENERACIJA (BMW E71).

Da li je kupe? Da li je SUV? Tokom 2008. godine se na ulicama pojavilo terensko vozilo koje izmiče svakoj klasifikaciji. BMW X6 kombinuje najbolje kvalitete obe klase vozila. Automobil za individualiste koji cene performanse. Sa motorima sa 6 i 8 cilindara, ima dovoljno snage, koju Dynamic Performance Control (Dinamička kontrola performanse) optimalno primenjuje uz povećanje preciznosti upravljanja. U kombinaciji sa inteligentnim pogonom na sve točkove xDrive, stabilnost smera i vuča su optimizovani, jer se obrtni momenat mogao od tada postepeno distribuirati na svaki točak pojedinačno.

 

Terensko vozilo izgleda posebno aerodinamično zahvaljujući bočnim linijama nalik kupeu. U kombinaciji sa dvostrukom prednjom rešetkom, uski farovi vizuelno proširuju prednji deo.

Dizajn se diskretno menja kao deo ažuriranja modela za 2012. godinu. Prstenovi bočnih svetala su nadalje postali dostupni sa LED izgledom. Dostupan je bio i širi spektar opcija opreme. Na primer, hauba sa električnom kupolom.

Period proizvodnje: 2008 – 2014.
Motori: 3,0 – 4,4 litara (173 – 300 kW, 235 – 408 ks), 6 i 8 cilindara
Dužina/širina/visina: 4.876 – 4.877 mm/1.983 mm/1.684 – 1.690 mm

BMW X6 F16 SUV na zemljanom putu okruženom palmama i karipskom pozadinom

DRUGA GENERACIJA (BMW F16).

Naslednik na scenu stiže sa još nezavisnijim karakterom. Prednja svetla dovučena do dvostruke prednje rešetke čine da SUV model izgleda još širi. Prednji deo je još strmiji. Šira zadnja svetla sada krase zadnji deo. Dvostruke perle sa strane upadaju u oči. Unutrašnjost sadrži visokokvalitetne materijale, ažurirane instrumente i ambijentalno osvetljenje podesivo u boji. Uživajte u praktično neograničenom spektru muzike i sadržaja uz strimovanje.

Novi motori isporučuju više snage uz povećanje efikasnosti. Standardni xDrive pogon na sve točkove i 8-stepeni automatski menjač vas pozivaju da uživate u dinamičnoj, agilnoj vožnji.

Period proizvodnje: 2014 – 2019.
Motori: 3,0 – 4,4 litara (190 – 330 kW, 258 – 450 ks), 6 i 8 cilindara
Dužina/širina/visina: 4.909 mm/1.989 mm/1.689 – 1.702 mm

BMW X6 G06 SUV na autoputu u centru grada u toku noći sa osvetljenim zgradama u pozadini

TREĆA GENERACIJA (BMW G06).

U 2019. godini se pojavio BMW X6, koji može da se pohvali snažnim proporcijama i izražajnim dizajnom. Veoma uski i dugi prednji i zadnji farovi. Veliki otvori za vazduh sa strane i ispod duple rešetke hladnjaka. Zahvaljujući samoosvetljenju i opcionom laserskom svetlu, SUV ostaje vidljiv čak i u mraku. Snažni motori, inteligentni sistemi za pomoć vozaču i standardni xDrive pogon na sva četiri točka omogućavaju posebno impresivnu dinamiku vožnje.

 

20 zvučnika Bowers & Wilkins Diamond surround zvučnog sistema pružaju vam posebno iskustvo slušanja prema želji. Sa modelom BMW X6, možete stići do svog odredišta ne samo brzo i bezbedno, već i udobno.

Period proizvodnje: 2019 – 2022.
Motori: 2,0 – 3,0 litara (195 – 390 kW, 265 – 530 ks), 4, 6/8 cilindara
Dužina/širina/visina: 4.935 – 4.948 mm/2.004 – 2.019 mm/1.693 – 1.697 mm

BMW X6 G06 SUV na krivudavom planinskom putu sa strmim nagibom udesno i planinskom panoramom

ČETVRTA GENERACIJA (BMW G06 & F96).

Snažni atletizam sa maksimalnom ekspresivnošću. Četvrta generacija BMW-a X6 standardno je opremljena M Sport paketom. Remontovani prednji deo sa osvetljenjem prednje rešetke „Iconic Glow“ pruža vizuelni vrhunac. Vozilo takođe ima sportske, aerodinamički optimizovane karakteristike dizajna spolja. Visokosjajni M Shadowline, izduvne cevi specifične za M, 20-inčne BMW točkovi od lakih legura i prednji i zadnji branik u M dizajnu privlače svačiju pažnju.

Luksuzni sportski karakter i moderne tehnologije takođe definišu enterijer. BMW zakrivljeni ekran i instrument tabla sa M-specifičnim displejom, M kožni volan, ekskluzivne M pedale i završne obloge pragova sa osvetljenom M oznakom čine ga posebno elegantnim.

Sa svojim moćnim BMW M TwinPower Turbo 8-cilindričnim motorom, SUV model postiže čistu dinamiku tokom vožnje. A zahvaljujući xOffroad paketu i 8-stepenom Steptronic sportskom menjaču, obezbeđena je vrhunska udobnost vožnje na bilo kojoj površini. Navedeno je kontrolisano direktno i agilno preko adaptivnog M vešanja i funkcije sprinta.

Period proizvodnje: 2022 – danas
Motori: 3,0 – 4,4 litara (219 – 460 kW, 298 – 625 ks)[2], 6 i 8 cilindara
Dužina/širina/visina: 4.960 mm / 2.004 mm / 1.700 mm

BMW X7.

BMW X7 G07 SUV na sredozemnom priobalnom putu sa olujnim oblacima koji se skupljaju u pozadini

PRVA GENERACIJA (BMW G07).

Kada se pojavio BMW X7, to je bio najveći SUV koji je BMV ikada napravio. U tom pogledu, može se uporediti samo sa kasnijim modelom BMW XM. Ipak, njegov minimalistički stil i jednostavan jezik dizajna čine ga laganim i okretnim. Sportski, atletski i samouveren, izgrađen je na kvalitetima tipičnim za BMW. I redefiniše ih. Luksuzna udobnost vožnje i moćna dinamika vožnje ističu se u ovoj klasi. Ovo je obezbeđeno, između ostalog, dvostrukim komandnim krakovima s prednje strane, osovinom sa pet karika pozadi, xDrive pogonom na sve točkove i 8-stepenim automatskim menjačem.

U prednjem delu unutrašnjosti, vozač prima sve relevantne informacije preko dva displeja od 12,3-inča i istovremeno kontroliše različite funkcije i premijum sisteme pomoći vozaču. Pozadi, preko dva displeja putnici mogu da se zabavljaju dok su u vozilu. Kada putnici pogledaju nagore, standardno mogu da vide panoramski krov, koji ima 15.000 raznobojnih svetlosnih tačaka u mraku. SUV nudi širok spektar mogućnosti prilagođavanja. Od Merino kože sa kontrastnim šavovima do ekskluzivne metalik boje, nema šta više da se poželi.

BMW X7 dobija ekspresivno i elegantno ažuriranje 2022. godine. Status luksuznog vozila se manifestuje BMW-ovom „Iconic Glow“ osvetljenom prednjom rešetkom, širokim stavom i novom bojom spoljašnjosti Sparkling Copper siva metalik. BMW zakrivljeni ekran i BMV Operativni sistem 8 u kabini nude inovativno digitalno iskustvo.

 

Period proizvodnje: 2019 – danas
Motori: 3,0 – 4,4 litara (259 – 390 kW, 352 – 530 ks), 6 i 8 cilindara
Dužina/širina/visina: 5.151 – 5.181 mm/2.000 mm/1.835 mm

BMW XM.

BMW XM G09 SUV sa futurističkom 3D pozadinom

PRVA GENERACIJA (BMW G09).

Zahvaljujući novorazvijenom V8 motoru, moćni BMW XM obezbeđuje moćnih 550 kW (748 KS) na putu. I sa 83 km čistog električnog dometa (WLTP)[1], istovremeno nudi tihu vožnju bez izduvnih gasova. Zahvaljujući modernoj plug-in hibridnoj tehnologiji, SUV kombinuje najbolje iz oba sveta.

Velike i moćne proporcije takođe pokazuju svoju beskompromisnu ​​nezavisnost izdaleka. Sa svojim novim, nepogrešivim dizajnom prednjeg dela, brend BMW M zadržava svoju uspostavljenu poziciju u luksuznom segmentu.

Kombinacija elemenata BMW-a M i BMW-a X se takođe dosledno održalo u unutrašnjosti. Prednji deo je orijentisan na performanse. Kao što je tipično za BMW M, vozač je očigledno u centru pažnje. Nova grupa BMW zakrivljenih ekrana premošćuje jaz između tradicionalne orijentacije vozača i modernih, digitalnih funkcija.

Intenzivan fokus na vozača u prednjem delu je u kombinaciji sa udobnom i luksuznom atmosferom u salonu pozadi. Ovde putnike dočekuje mesto za povlačenje koje je pogodno i za slavne. Zahvaljujući visokokvalitetnim materijalima, izuzetnim površinama i izražajnim detaljima. Vizuelni vrhunac pozadi je krov sa trodimenzionalnom strukturom prizme. Zajedno sa ambijentalnim osvetljenjem, ovaj element impresivno očarava međusobnu igru progresivnog luksuza i udobnosti.

Period proizvodnje: 2022 – danas
Motori: 4,4-litarski motor sa unutrašnjim sagorevanjem (360–430 kW, 489 – 585 ks), 8 cilindara + elektromotor (145 kW, 197 ks), snaga sistema (480 – 550 kW, 653 – 748 ks)[2]
Dužina/širina/visina: 5.110 mm/2.005 mm/1.755 mm

BMW iX1.

BMW iX1 U11 SUV na putu kroz kamenitu pustinju

PRVA GENERACIJA (BMW U11 BEV).

U toku 2022. godine, BMW iX1 je lansiran kao prvi BMW-ov električni SUV. Istovremeno, to je električni početni model u klasi manjih BMW SUV modela.

BMW iX1 kombinuje visoku dinamiku vožnje klasičnog kompaktnog SUV-a sa modernom efikasnošću BMW eDrive tehnologije. Nudi veliki domet zahvaljujući ravnoj visokonaponskoj bateriji u podvozju i sistemu za rekuperaciju: do 474 kilometra (WLTP)[1] sa jednim punjenjem baterije. Obilnih 230 kW (313 KS)[4] zaokružuju moćni ukupan paket.

Odvažni prednji kraj i uspravne srazmere kreiraju moderan i dinamičan bočni izgled. Plavi naglasci ističu električni pogon robusnog vozila. Moderna je i unutrašnjost E-SUV-a. Uživajte u posebno udobnom iskustvu sedenja zahvaljujući aktivnim sedištima. Elegantan BMW zakrivljeni ekran bez okvira sa kontrolom preko dodira i glasa je takođe centralni interfejs za moćni BMW iDrive.

Period proizvodnje: 2022 – danas
Motori: Elektromotor (150 – 230 kW, 204 – 313 ks)[4]
Dužina/širina/visina: 4.500 mm/1.845 mm/1.616 mm

BMW iX2.

BMW iX2 U10 SUV na autoputu ispred šumovite planinske panorame

PRVA GENERACIJA (BMW U10 BEV).

BMW iX2 iz 2024. godine kombinuje prostranost SUV-a sa prednostima potpuno električnog pogona. Ima moćan dizajn sa upečatljivim linijama i siluetom SUV kupea. Na prednjoj strani, BMW Iconic Glow osvetljena prednja rešetka ima impresivan izgled. U kombinaciji sa 20-inčnim M točkovima od lakih legura, oprema M Sport paketa jasno daje još veći podsticaj živahnom izgledu BMW-a iX2.

SUV je elegantan iznutra koliko je moćan spolja. Njegova ergonomska sportska sedišta pružaju optimalnu podršku čak i pri sportskom stilu vožnje. Koristite veliki BMW zakrivljeni ekran i BMW Live Cockpit Professional sa Operativnim sistemom 9 da biste intuitivno kontrolisali muziku, igre i navigaciju na pogodan način sa jasnim pogledom na rutu. A zahvaljujući 12 zvučnika Harmon Kardon hi-fi sistema, vaša omiljena muzika će zvučati još impresivnije! Vrhunski panoramski stakleni krov otvara prostor iznad, čineći da unutrašnjost izgleda još veća sa svakog sedišta.

Sa 230 kW (313 ks)[4] snage, BMW iX2 ubrzava od 0 do 100 km/h za 5,6 sekundi. Pored odlične dinamike vožnje, takođe imate koristi od inteligentnih sistema za pomoć vozaču, kao što je Parking Assistant Plus (Pomoćnik pri parkiranju plus), na primer, koji takođe nudi 3D prikaz vaše okoline. Ili Driving Assistant Professional (Profesionalni pomoćnik prilikom vožnje), koji bezbedno drži vašu traku i rastojanje do 210 km/h.

Period proizvodnje: od 2024.
Motori: Elektromotor (230 kW, 313 ks)[4]
Dužina/širina/visina: 4.554 mm/1.845 mm/1.560 mm

BMW iX3.

BMW iX3 G08 SUV okružen olujnim oblacima na planinskom prevoju

PRVA GENERACIJA (BMW G08 BEV).

Još uvek konceptno vozilo 2018. godine, elektrifikovana verzija BMW-a X3 stigla je u prodajne salone 2021. godine. Zahvaljujući BMW eDrive tehnologiji pete generacije, BMW iX3 nudi impresivnu dinamiku vožnje sa 210 kW (286 KS) snage. Obrtni moment od 400 Nm je odmah dostupan u svakom trenutku. Zajedno sa pametno podešenom šasijom, posebno je dinamičan u pokretu. I takođe na većim udaljenostima. U velikoj meri zahvaljujući sistemu za rekuperaciju, čisto električni domet (WLTP) je 450 kilometara[1].

Ali električni SUV takođe impresionira u unutrašnjosti. Moderan, elegantan ambijent susreće se sa animiranim BMW Live kabinom i detaljima kao što je plavo dugme za pokretanje vozila. U BMW-u iX3 se osećate kao kod kuće i u urbanom okruženju i van puta.

Period proizvodnje: 2021 – danas
Motori: Motori: Elektromotor (210 kW, 286 ks)
Dužina/širina/visina: 4.734 mm/1.891 mm/1.668 mm

BMW iX.

BMW iX i20 parkiran ispred litice, u pozadini okean u vreme oseke tokom zalaska sunca

PRVA GENERACIJA (BMW i20).

Čak i prednji deo BMW-a iX garantuje izražajan izgled. Ekstremno uski farovi su u kontrastu sa ekspanzivnom duplom rešetkom. Iza ovoga, veliki broj senzora je spreman za upotrebu. Pored toga, tu je čist, dosledno aerodinamičan dizajn sa udubljenim kvakama na vratima i jasnim jezikom dizajna.

Sa impresivnim dometom (WLTP) do 630 km[1] i snagom od 385 kW (523 ks), E-SUV impresionira tehničkom preciznošću, sofisticiranošću i prikladnošću za svakodnevnu upotrebu.

U unutrašnjosti, BMW iX nastavlja da pruža komfor, sportske elemente i inovacije u potpuno novom iskustvu enterijera. Potpuno redizajnirani iDrive je logična evolucija za jednostavan i prirodan rad. Sva obaveštenja se pojavljuju na ekranima okrenutim ka vozaču ili se projektuju na vetrobran preko head-up displeja. Sveobuhvatni sistemi pomoći vozaču nude udobno i bezbedno iskustvo vožnje. BMW iX je jasan izbor orijentisan k budućnosti, potpuno električni SUV premijum klase.

Period proizvodnje: 2021 – danas
Motori: Motori: Elektromotor (240 – 455 kW, 326 – 619 ks)

NAJČEŠĆE POSTAVLJENA PITANJA.

Potrošnja i emisije CO2.

BMW iX M60[1]:
Potrošnja električne energije kombinovana prema WLTP-u u kWh/100 km: 24,7-21,9;
Električni domet prema WLTP-u u km: 501-564

BMW iX[1]:
Potrošnja električne energije kombinovana prema WLTP-u u kWh/100 km: 24,7-19,4;
Električni domet prema WLTP-u u km: 403-633

BMW iX3[1]:
Potrošnja električne energije kombinovana prema WLTP-u u kWh/100 km: 18,0-17,6;
Električni domet prema WLTP-u u km: 461-471

BMW iX2[1]:
Potrošnja električne energije kombinovana prema WLTP-u u kWh/100 km: 17,7-16,3;
Električni domet prema WLTP-u u km: 417-449

BMW iX1[1]:
Potrošnja električne energije kombinovana prema WLTP-u u kWh/100 km: 18,1-15,4;
Električni domet prema WLTP-u u km: 417-474

BMW XM[1]:
Potrošnja goriva, kombinovana u skladu sa WLTP-om u l/100 km: 2,0-1,5;
Emisija C02, kombinovana u skladu sa WLTP-om u g/km: 45-35;
Potrošnja električne energije kombinovana prema WLTP-u u kWh/100 km: 33,6-32,5;
Električni domet prema WLTP-u u km: 76-83

BMW X7 M60i xDrive:
Potrošnja goriva, kombinovana u skladu sa WLTP-om u l/100 km: 12,9-12,1;
Emisija C02, kombinovana u skladu sa WLTP-om u g/km: 292-273

BMW X7:
Potrošnja goriva, kombinovana u skladu sa WLTP-om u l/100 km: 12,9-7,8;
Emisija C02, kombinovana u skladu sa WLTP-om u g/km: 292-203

BMW X6:
Potrošnja goriva, kombinovana u skladu sa WLTP-om u l/100 km: 12,3-7,1;
Emisija C02, kombinovana u skladu sa WLTP-om u g/km: 279-187

BMW X5[1]:
Potrošnja goriva, kombinovana u skladu sa WLTP-om u l/100 km: 12,5-7,3;
Emisija C02, kombinovana u skladu sa WLTP-om u g/km: 283-18;
Potrošnja električne energije kombinovana prema WLTP-u u kWh/100 km: 27,0-22,9;
Električni domet prema WLTP-u u km: 94-110

BMW X4:
Potrošnja goriva, kombinovana u skladu sa WLTP-om u l/100 km: 9,5-5,7;
Emisija C02, kombinovana u skladu sa WLTP-om u g/km: 215-149

BMW X3[1]:
Potrošnja goriva, kombinovana u skladu sa WLTP-om u l/100 km: 9,5-2,0;
Emisija C02, kombinovana u skladu sa WLTP-om u g/km: 216-45;
Potrošnja električne energije kombinovana prema WLTP-u u kWh/100 km: 20,5-18,9;
Električni domet prema WLTP-u u km: 42-50

BMW X2 M35i xDrive:
Potrošnja goriva, kombinovana u skladu sa WLTP-om u l/100 km: 8,0-7,7;
Emisija C02, kombinovana u skladu sa WLTP-om u g/km: 181-174

BMW X2:
Potrošnja goriva, kombinovana u skladu sa WLTP-om u l/100 km: 8,0-5,1;
Emisija C02, kombinovana u skladu sa WLTP-om u g/km: 181-133

BMW X1 M35i xDrive:
Potrošnja goriva, kombinovana u skladu sa WLTP-om u l/100 km: 8,5-8,0;
Emisija C02, kombinovana u skladu sa WLTP-om u g/km: 192-181

BMW X1[1]:
Potrošnja goriva, kombinovana u skladu sa WLTP-om u l/100 km: 8,1-0,7;
Emisija C02, kombinovana u skladu sa WLTP-om u g/km: 183-16;
Potrošnja električne energije kombinovana prema WLTP-u u kWh/100 km: 19,3-16,8;
Električni domet prema WLTP-u u km: 71-85

[1] Domet zavisi od različitih faktora, posebno od: individualnog stila vožnje, karakteristika rute, spoljašnje temperature, grejanja/klimatizacije, predgrevanja.

[2] Za plug-in hibrid: Električni pogon u zavisnosti od nivoa napunjenosti baterije.

[3] Sastoji se od pogona motora sa unutrašnjim sagorevanjem i električnog pogona (14 kW).

[4] Privremeno podizanje <10 sekundi iznad navedene nominalne vrednosti. Podaci o performansama, potrošnji i emisiji CO2 odnose se na vozila sa standardnim menjačem.

Zvanični podaci o potrošnji goriva, emisiji CO2, potrošnji energije i električnom dometu utvrđeni su u skladu sa propisanim mernim postupkom i odgovaraju Evropskoj Uredbi (EZ) 715/2007 u važećoj verziji. Za domete, podaci određeni prema WLTP-u uzimaju u obzir bilo koju opcionu opremu (dostupnu na nemačkom tržištu u ovom slučaju). Za vozila koja su nedavno odobrena od 1. januara 2021. godine postoje samo zvanični podaci prema WLTP-u. Pored toga, NEDC vrednosti su izbrisane iz sertifikata o usaglašenosti od 1. januara 2023. godine Uredbom EZ 2022/195.  Za više informacija o NEDC i WLTP postupcima merenja posetite www.bmw.com/wltp


Dodatne informacije o potrošnji goriva i zvaničnim emisijama CO2 specifičnim modelima novih putničkih automobila mogu se naći u „Smernicama za potrošnju goriva, emisiju CO2 i potrošnju električne energije za nova putnička vozila“, dostupne besplatno na svim prodajnim mestima, na adresi Deutsche Automobil Treuhand GmbH (DAT), Hellmuth-Hirth-Str. 1, 73760 Ostfildern-Scharnhausen, Germany (Nemačka), kao i na https://www.dat.de/co2/.

Podaci o performansama benzinskih motora odnose se na vozila koja koriste RON 98 gorivo. Podaci o potrošnji goriva odnose se na vozila koja koriste referentna goriva u skladu sa Uredbom EU 715/2007. Mogu se koristiti i bezolovni RON 91 i jači sa maksimalnim sadržajem etanola od 10% (E10). BMW preporučuje gorivo RON 95. Za automobile visokih performansi, BMW preporučuje gorivo RON 98.