Tehnički podaci za BMW M5 Sedan.
Vrsta motora | Benzin - Plug-in-Hibrid |
---|---|
Snaga u kW (KS) | 535 (727) |
Obrtni moment u Nm | 1.000 |
Menjač | 8-brzinski, Automatski |
Pogon | Na sva četiri točka |
Cilindri | 8 |
---|---|
Zapremina u cm³ | 4.395 |
Nominalna snaga u kW (KS)/1/mim | 430 (585)/5.600–6.500 |
Nominalni obrt u Nm/1/min | 750/1.800–5.400 |
Nominalna snaga elektromotora u kW (KS) | 145 (197) |
---|---|
(Nominalno) obrt u Nm | 280 |
Ubrzanje 0-100 km/h za s | 3,5 |
---|---|
Maksimalna brzina u km/h | 250 |
Maksimalna brzina u km/h (električni motor) | 140 |
Potrošnja goriva, kombinovana WLTP u l/100 km 5 | 1,7–1,6 |
---|---|
Emisija C02, kombinovana WLTP u g/km 5 | 39–37 |
Potrošnja energije, kombinovani WLTP u kWh/100 km 5 | 25,5–25 |
Električni domet, WLTP u km 6 | 67–69 |
Kapacitet baterije u kWh | 18,6 |
---|---|
Maximum charging power AC in kW | 7,4/– |
Vreme punjena AC 0–100% u h | 3,25 |
5.096 mm | |
1.970 mm | |
1.510 mm | |
Dužina u mm | 5.096 |
---|---|
Širina u mm | 1.970 |
Visina u mm | 1.510 |
Širina uključujući retrovizore u mm | 2.081 (1.046 / 1.035) |
Međuosovinsko rastojanje u mm | 2.857 |
Težina praznog vozila u kg 8 | 2.510 |
Maksimalna dozvoljena težina u kg | 2.155 |
Nosivost u kg | 455 |
Kapacitet prtljažnog prostora u l | 466 |
Zapremina rezervoara u l | 60 |
BMW Točkovi i gume.
Gume naših vozila podvrgavamo strogim testovima koristeći do 50 različitih kriterijuma kvaliteta – znatno više nego što je propisano jedinstvenim propisom o označavanju guma koji se primenjuje širom Evrope. Ovde ćete pronaći sve informacije o svojstvima guma koje se koriste u BMW-u.
Potrošnja goriva i emisije CO2.
BMW M5 Sedan[1][2[3]: Potrošnja goriva, kombinovana u skladu sa WLTP-om u l/100 km: 1,7–1,6; Emisija C02, kombinovana u skladu sa WLTP-om u g/km: 39–37; Potrošnja električne energije kombinovana u skladu sa WLTP-om u kWh/100 km: 25,5–25; Električni domet, WLTP u km: 67–69
[1] Domet zavisi od različitih faktora, posebno od: individualnog stila vožnje, karakteristika rute, spoljašnje temperature, grejanja/klimatizacije, predgrevanja.
[2] Za plug-in hibrid: Ponderisano, kombinovano (EC AC Charge Weighted)
[3] Privremene brojke; sve nedostajuće brojke nisu bile dostupne u vreme objavljivanja.
[4] Sastoji se od pogona motora sa unutrašnjim sagorevanjem (navedene nominalne vrednosti) i električnog pogona (do navedene nominalne vrednosti). Električni pogon u zavisnosti od nivoa napunjenosti baterije.
[5] Za plug-in hibrid: Električni pogon u zavisnosti od nivoa napunjenosti baterije.
[6] Za plug-in hibrid: Na temperaturama ispod nule, sistem potpuno električnog pogona dostupan je tek nakon nekoliko kilometara vožnje, kada se baterija zagreje na radnu temperaturu.