BMW M5 Sedan Spoljni prikaz

THE

M5

BMW M

The BMW M5 Sedan.

BMW M5 Sedan[1][12[3]: Potrošnja goriva, kombinovana u skladu sa WLTP-om u l/100 km: 1,7–1,6; Emisija C02, kombinovana u skladu sa WLTP-om u g/km: 39–37; Potrošnja električne energije kombinovana u skladu sa WLTP-om u kWh/100 km: 25,5–25; Električni domet, WLTP u km: 67–69

[1] Domet zavisi od različitih faktora, posebno od: individualnog stila vožnje, karakteristika rute, spoljašnje temperature, grejanja/klimatizacije, predgrevanja.
[2] Za plug-in hibrid: Ponderisano, kombinovano (EC AC Charge Weighted)
[3] Privremene brojke; sve nedostajuće brojke nisu bile dostupne u vreme objavljivanja.
[4] Sastoji se od pogona motora sa unutrašnjim sagorevanjem (navedene nominalne vrednosti) i električnog pogona (do navedene nominalne vrednosti). Električni pogon u zavisnosti od nivoa napunjenosti baterije.
[5] Za plug-in hibrid: Električni pogon u zavisnosti od nivoa napunjenosti baterije.
[6] Za plug-in hibrid: Na temperaturama ispod nule, sistem potpuno električnog pogona dostupan je tek nakon nekoliko kilometara vožnje, kada se baterija zagreje na radnu temperaturu.

Tehnički podaci za BMW M5 Sedan.

aaaaaaaaa
reqpath - /content/bmw/marketB4R1/bmw_rs/sr_RS/all-models/m-series/m5-series/m5-series-sedan-2024-g90-technical-data/jcr:content/root/maincontent/contentblueprint/container_1114331724/technicaldata
path - /content/bmw/marketB4R1/bmw_rs/sr_RS/all-models/m-series/m5-series/m5-series-sedan-2024-g90-technical-data/jcr:content/root/maincontent/contentblueprint/container_1114331724/technicaldata
value:
value:
value:
value:
value:
value:
value:
value:
value:
value:
value:
value:
Benzin
value:
value: 81FK
value: true
1 , 2

Vrsta motora

Benzin - Plug-in-Hibrid

Snaga u kW (KS)

535 (727)

Obrtni moment u Nm

1.000

Menjač

8-brzinski, Automatski

Pogon

Na sva četiri točka

1

Cilindri

8

Zapremina u cm³

4.395

Nominalna snaga u kW (KS)/1/mim

430 (585)/5.600–6.500

Nominalni obrt u Nm/1/min

750/1.800–5.400

2 , 3

Nominalna snaga elektromotora u kW (KS)

145 (197)

(Nominalno) obrt u Nm

280

Ubrzanje 0-100 km/h za s

3,5

Maksimalna brzina u km/h

250

Maksimalna brzina u km/h (električni motor)

140

1 , 4

Potrošnja goriva, kombinovana WLTP u l/100 km 5

1,7–1,6

Emisija C02, kombinovana WLTP u g/km 5

39–37

Potrošnja energije, kombinovani WLTP u kWh/100 km 5

25,5–25

Električni domet, WLTP u km 6

67–69

7

Kapacitet baterije u kWh

18,6

Maximum charging power AC in kW

7,4/–

Vreme punjena AC 0–100% u h

3,25

BMW M5 Sedan
5.096 mm
BMW M5 Sedan
1.970 mm
BMW M5 Sedan
1.510 mm

Dužina u mm

5.096

Širina u mm

1.970

Visina u mm

1.510

Širina uključujući retrovizore u mm

2.081 (1.046 / 1.035)

Međuosovinsko rastojanje u mm

2.857

Težina praznog vozila u kg 8

2.510

Maksimalna dozvoljena težina u kg

2.155

Nosivost u kg

455

Kapacitet prtljažnog prostora u l

466

Zapremina rezervoara u l

60

BMW Točkovi i gume.

Gume naših vozila podvrgavamo strogim testovima koristeći do 50 različitih kriterijuma kvaliteta – znatno više nego što je propisano jedinstvenim propisom o označavanju guma koji se primenjuje širom Evrope. Ovde ćete pronaći sve informacije o svojstvima guma koje se koriste u BMW-u.

Potrošnja goriva i emisije CO2.

BMW M5 Sedan[1][2[3]: Potrošnja goriva, kombinovana u skladu sa WLTP-om u l/100 km: 1,7–1,6; Emisija C02, kombinovana u skladu sa WLTP-om u g/km: 39–37; Potrošnja električne energije kombinovana u skladu sa WLTP-om u kWh/100 km: 25,5–25; Električni domet, WLTP u km: 67–69

[1] Domet zavisi od različitih faktora, posebno od: individualnog stila vožnje, karakteristika rute, spoljašnje temperature, grejanja/klimatizacije, predgrevanja.
[2] Za plug-in hibrid: Ponderisano, kombinovano (EC AC Charge Weighted)
[3] Privremene brojke; sve nedostajuće brojke nisu bile dostupne u vreme objavljivanja.
[4] Sastoji se od pogona motora sa unutrašnjim sagorevanjem (navedene nominalne vrednosti) i električnog pogona (do navedene nominalne vrednosti). Električni pogon u zavisnosti od nivoa napunjenosti baterije.
[5] Za plug-in hibrid: Električni pogon u zavisnosti od nivoa napunjenosti baterije.
[6] Za plug-in hibrid: Na temperaturama ispod nule, sistem potpuno električnog pogona dostupan je tek nakon nekoliko kilometara vožnje, kada se baterija zagreje na radnu temperaturu.