Naša alatka za upravljanje vašim odobrenjima za korišćenje kolačića je trenutno isključena. Iz tog razloga su određene funkcionalnosti koje zahtevaju vašu saglasnost za korišćenje kolačića potencijalno nedostupne.

BMW TRANSFORMACIJA ZA ELEKTRIČNU ERU
- BMW ISETTA – IKONA AUTOMOBILSKE INDUSTRIJE
- Čuveni Stiv Makari sa BMW iX-om u magičnoj Škotskoj
- Upoznajte BMW i Vision Circular – automobil budućnosti
- POP! POP! POP! 8 X JEFF KOONS - BMW iz snova.
- Sedam veličanstvenih iz 50-godišnje istorije BMW M
- Ljubav koja ne prestaje – Zbogom BMW i3
- Farovi koji obasjavaju budućnost – BMW x Swarovski
- Velikani dizajna otkrivaju kako nastaju klasici
- BMW M legend Johen Nerpaš – inspirativni mentor
- Virtuelna Ima vozi BMW i4 M50
- BMW tehnologija budućnosti
- Redefinisani luksuz
- Kreirajte muzicke hitove uz BMW i Tomorrowland
- BMW cirkularnost Od Hollywooda do reciklaze
- Nova Interpretacija Luksuza
- Arnold Švarceneger x BMW x Vision Dee
- BMW Vision Neue Klasse Buducnost je svetla
- Zadovoljstvo u voznji koje traje zauvek
- BMW transformacija za elektricnu eru
- BMW M HYBRID V8 KAO UMETNIČKO DELO
- BMW ISETTA – IKONA AUTOMOBILSKE INDUSTRIJE
- Čuveni Stiv Makari sa BMW iX-om u magičnoj Škotskoj
- Upoznajte BMW i Vision Circular – automobil budućnosti
- POP! POP! POP! 8 X JEFF KOONS - BMW iz snova.
- Sedam veličanstvenih iz 50-godišnje istorije BMW M
- Ljubav koja ne prestaje – Zbogom BMW i3
- Farovi koji obasjavaju budućnost – BMW x Swarovski
- Velikani dizajna otkrivaju kako nastaju klasici
- BMW M legend Johen Nerpaš – inspirativni mentor
- Virtuelna Ima vozi BMW i4 M50
- BMW tehnologija budućnosti
- Redefinisani luksuz
- Kreirajte muzicke hitove uz BMW i Tomorrowland
- BMW cirkularnost Od Hollywooda do reciklaze
- Nova Interpretacija Luksuza
- Arnold Švarceneger x BMW x Vision Dee
- BMW Vision Neue Klasse Buducnost je svetla
- Zadovoljstvo u voznji koje traje zauvek
- BMW transformacija za elektricnu eru
- BMW M HYBRID V8 KAO UMETNIČKO DELO

Za fabriku BMW Grupe u Minhenu uskoro počinje nova era - od 2026. godine kultna matična fabrika počeće sa proizvodnjom sedana Neue Klasse. Godinu dana kasnije, ova fabrika proizvodiće isključivo potpuno električne modele, čime će postati prva lokacija u postojećoj proizvodnoj mreži BMW Grupe koja je uspešno završila transformaciju u E-mobilnost od kraja 2027. godine.

„Fabrika u Minhenu je odličan primer naše sposobnosti da se prilagodimo. U nju ulažemo 650 miliona evra i od kraja 2027. proizvodićemo isključivo električna vozila“, kaže Milan Nedeljković, član Upravnog odbora za proizvodnju BMW AG. „Samo prošle godine u proizvodnju je ušlo šest potpuno električnih modela. Istovremeno, postavili smo i proizvodni rekord, dokazujući da smo istovremeno u stanju da isporučimo i oblikujemo budućnost u okviru naše proizvodne mreže.”

Peter Veber, direktor fabrike BMW Grupe u Minhenu, dodaje: „Fabrika u Minhenu je inovativna i prilagodljiva. Kao i 1960-ih, Neue Klasse ponovo postavlja temelje, na kojima se naša fabrika ponovo osmišljava. Činjenica da se ova sveobuhvatna transformacija odvija u isto vreme kada se proizvodi oko 1.000 vozila dnevno je uobičajena praksa u Minhenu i moguća je zahvaljujući izvanrednim performansama svih naših zaposlenih. Oduševljeni smo što vodimo fabriku u Minhenu u potpuno električnu budućnost – počevši od Neue Klasse limuzine.”

Fabrika BMW Grupe u Minhenu je odličan primer prelaska u eru elektromobilnosti. Tokom 2015. godine prvi plug-in hibridni modeli iz BMW Serije 3 proizvedeni su na istoj proizvodnoj liniji kao i vozila sa motorom sa unutrašnjim sagorevanjem. BMW i4 je 2021. godine postao prvo potpuno električno vozilo koje se proizvodi na istoj proizvodnoj liniji. Danas svako drugo vozilo koje siđe sa proizvodne trake ima potpuno električni pogon.

Od 2026. proizvodnja Neue Klasse u fabrici u Minhenu u početku će teći paralelno sa proizvodnjom sadašnjih modela. Godinu kasnije, od kraja 2027, matična fabrika BMW Grupe biće prva postojeća lokacija u globalnoj proizvodnoj mreži koja proizvodi isključivo električna vozila. Kao takva, era vozila sa motorima sa unutrašnjim sagorevanjem u Minhenu će se približiti kraju.
Tokom stogodišnje istorije, fabrika BMW Grupe u Minhenu je prošla kroz mnoge promene. Investicija od 650 miliona evra obuhvata četiri zgrade, uključujući novu liniju za sklapanje vozila sa logističkim prostorima i novu limariju.
Da bi se stvorio poseban prostor unutar fabrike u srcu Minhena, tradicionalna proizvodnja motora je premeštena u Hams-Hall u Velikoj Britaniji i Steyr u Austriji nakon gotovo 70 godina u matičnoj fabrici.
Kao i tokom 1960-ih, trenutna transformacija fabrike BMW Grupe u Minhenu se odvija paralelno sa proizvodnjom. Bez obzira na građevinske radove, oko 1.000 automobila silazi sa proizvodne trake svakog dana, uključujući BMV Serije 3 i BMW i4 – sa iste montažne trake. Velika preorijentacija fabrike obezbeđuje dugoročnu budućnost za lokaciju u Minhenu, a takođe predstavlja i značajnu investiciju u Bavarskoj kao industrijskoj lokaciji.
BMW iFACTORY je sinonim za vrhunsku stručnost u proizvodnji u celoj proizvodnoj mreži. Jedan važan aspekt je sveobuhvatna digitalizacija sa holističkim pristupom interakciji između ljudi, procesa i sistema.