Skip to main content

Veb sajt trenutno nije u potpunosti dostupan.

Naša alatka za upravljanje vašim odobrenjima za korišćenje kolačića je trenutno isključena. Iz tog razloga su određene funkcionalnosti koje zahtevaju vašu saglasnost za korišćenje kolačića potencijalno nedostupne.

Grupna fotografija BMW i serije vozila sa SUV-ovima, kupeima i limuzinama serije i

BMW i.

BMW i

BMW ELEKTROMOBILNOST.

AKTUELNA BMW i SERIJA.

Pridružite nas se na putovanju kroz istoriju BMW električnih automobila. Od 2010. godine, BMW i se sklapa sa potpuno električnim i delimično električnim pogonom. Istovremeno, razvijen je nov holistički pristup automobilskom inženjerstvu i održivosti. Otkrijte modele BMW i Serije.

    Sortiraj po: Preporučenim
    Sortiraj po: Rastućoj ceni
    Sortiraj po: Opadajućoj ceni
    Sortiraj po: Snazi
    {model.opis}
    {model.opis}
    • 485 (659) kW (KS)
    • 0–100 in 3,7 Sek
    BMW M

    BMW i7 M70 xDrive Sedan.

    Cena od: 176.600€

    BMW i7 M70 xDrive[1]: Potrošnja električne energije kombinovana prema WLTP-u u kWh/100 km: 23,3-20,8; Električni domet, WLTP u km: 488–560

    {model.opis}
    • do 400 (544) kW (KS)
    • 0–100 ab 4,7 Sek
    BMW i

    BMW i7 Sedan.

    Cena od: 128.240€

    {model.opis}
    {model.opis}
    • 442 (601) kW (KS)
    • 0–100 in 3,8 Sek
    BMW M

    BMW i5 M60 xDrive Sedan.

    Cena od: 108.990€

    BMW i5 M60 xDrive[1]: Potrošnja električne energije kombinovana prema WLTP-u u kWh/100 km: 20,6-18,2; Električni domet, WLTP u km: 455-516

    {model.opis}
    • do 250 (340) kW (KS)
    • 0–100 ab 6 Sek
    BMW i

    BMW i5 Sedan.

    Cena od: 79.990€

    {model.opis}
    {model.opis}
    • 400 (544) kW (KS)
    • 0–100 in 3,9 Sek
    BMW M

    BMW i4 M50 Gran Coupé.

    Cena od: 85.690€

    BMW i4 M50[1]: Potrošnja električne energije kombinovana prema WLTP-u u kWh/100 km: 22,5-18,1; Električni domet, WLTP u km: 414-519

    {model.opis}
    • do 210 (286) kW (KS)
    • 0–100 ab 6 Sek
    BMW i

    BMW i4 Gran Coupé.

    Cena od: 64.250€

    {model.opis}
    {model.opis}
    • do 455 (619) kW (KS)
    • 0–100 in 3,8 Sek
    BMW M

    BMW iX M60 Sports Activity Vehicle (Vozilo za sportske aktivnosti - SAV).

    Cena od: 146.850€

    BMW iX M60[1]: Potrošnja električne energije kombinovana prema WLTP-u u kWh/100 km: 24,7-22,0; Električni domet, WLTP u km: 500-563

    {model.opis}
    • 385 (523) kW (KS)
    • 0–100 ab 4,6 Sek
    BMW i

    BMW iX.

    Cena od: 87.660€

    {model.opis}
    • do 210 (286) kW (KS)
    • 0–100 ab 6,8 Sek
    BMW i

    BMW iX3.

    Cena od: 77.350€

    {model.opis}
    • do 230 (313) kW (KS)
    • 0–100 ab 5,6 Sek
    BMW i

    BMW iX1.

    Cena od: 63.860€

    DODATNE TEME.

    I-Serija centar Održivost

    ODRŽIVOST.

    BMW i7 povezan na stanici za punjenje ispred poslovne zgrade

    BMW ELEKTROMOBILNOST.

    BMW i5, parkiran ispred finansijske institucije

    BMW FINANSIJSKE USLUGE.

    PREGLED: ISTORIJAT BMW i MODELA.

    Otkrijte budućnost mobilnosti upravo sada. Sportski ili moćni, luksuzna limuzina ili udoban SUV: nudimo BMW i modele za svaku situaciju.

    BMW i5.

    BMW i5 je potpuno električni model poslovne limuzine. Dinamika vožnje kombinuje se sa sportskim dizajnom i inteligentnim sistemima podrške vozaču.

    BMW i5 Sedan Frozen Pure sive metalik boje na putu pored obale Mediterana

    PRVA GENERACIJA (G60).

    Tokom 2023. godine BMW i5 najavljuje novo doba. To je prvi model BMW Serije 5 sa ​​potpuno električnim pogonskim sistemom. Sa 250 kW (340 KS) snage, BMW i5 eDrive40 je uzbudljiv i nudi sportski doživljaj krstarenja. Njegov domet od 582 km[1] mu obezbeđuje svakodnevnu praktičnost i osigurava bezbrižnost na velikim udaljenostima. Obimni sistemi pomoći ,kao što su Driving Assistant Professional (Profesionalni pomoćnik u vožnji) i BMW Live Cockpit Professional, osiguravaju veću sigurnost i udobnost.

    Vizuelno, BMW i5 prati uspešne stope BMW-a Serije 5, sa dodatim funkcionalnim detaljima dizajna. Njegov izgled ima tipične proporcije BMW-a, sa dugim međuosovinskim rastojanjem, produženim poklopcem motora i tečnom linijom krova. Istaknuti detalji, kao što su osvetljena BMW Iconic Glow prednja rešetka, veliki panoramski stakleni krov i kristalna traka za interakciju naglašavaju njegovu luksuznu prirodu.

    BMW i5[1]: Potrošnja električne energije kombinovana prema WLTP-u u kWh/100 km: 18,9-15,9; Električni domet, WLTP u km: 497-582

    BMW i5 Sedan M60 xDrive Fire crvene metalik boje, parkinran na krovu garaže jarkih boja

    BMW i5 M60 (G60).

    BMW i5 M60 isporučuje snagu BMW-a M. Snaga od 442 kW (601 ks) znači maksimalnu brzinu od 230 km/h. Može da ubrza od 0 do 100 km/h za samo 3,8 sekundi. A zahvaljujući BMW M Sport kočionom sistemu, brzo se zaustavlja. Inteligentni BMW xDrive pogon na sva četiri točka prilagođava vozilo novim uslovima u delićima sekunde. Rezultat je optimalna vuča i stabilnost. Integralno aktivno upravljanje je podjednako fleksibilno – okretno pri parkiranju i stabilno pri velikim brzinama. Sa čisto električnim dometom do 516 km[1], idealno je opremljen i za svakodnevna, kao i duga putovanja.
     

    Vizuelno, performanse BMW-a i5 M60 se ogledaju u njegovom izgledu. Osvetljena rešetka hladnjaka sa BMW rešetkama Iconic Glow privlači pažnju naročito u mraku. Po želji, spoljašnjost se može dodatno unaprediti delovima of ugljeničnih vlakana, kao što su mukotrpno ručno izrađeni spoljašnji retrovizori. Ili M zadnji spojler, koji čini vozilo još stabilnijim pri velikim brzinama.


    Unutrašnjost se isto tako odlikuje sportskim karakteristikama. Prozračna sportska sedišta nude optimalnu podršku. Kultni pokazatelji u M stilu poboljšavaju prikaz instrumenta za uzbudljiv i dinamičan izgled. Po želji, kabina se može transformisati u koncertnu dvoranu, uz opcioni Bowers & Wilkins Surround Sound sistem. 17 zvučnika i 655 vati obezbeđuju pun spektar emocija vašim omiljenim pesmama.

    BMW i5 M60 xDrive[1]: Potrošnja električne energije kombinovana prema WLTP-u u kWh/100 km: 20,6-18,2; Električni domet, WLTP u km: 455-516

    BMW i7.

    BMW i7 je prva potpuno električna luksuzna limuzina. Kombinuje električne performanse i uzbudljivu zabavu kako bi stvorio nezaboravno iskustvo vožnje.

    BMW i7 Sedan Frozen Deep sive metalik boje, parkiran ispod krov futurističke zgrade

    PRVA GENERACIJA (G70).

    BMW i7 je lice nove luksuzne klase. Od 2022. godine je ovo vozilo dokazalo da elegancija, izvanredne karakteristike vožnje i održivost čine više od zbira svojih delova.

    Spoljašnjost govori monolitnim dizajnerskim jezikom, dok kultni prednji deo svakako privlači pažnju. Osvetljene prednje rešetke zaista ostavljaju utisak. Pojednostavljeni, dvodelni LED farovi odišu elegancijom. Po želji je dostupna i premijum verzija: BMW Iconic Glow kristalni farovi sa pozadinskim osvetljenjem Swarovski kristalima. U kombinaciji sa impresivnim svetlosnim efektima „Great Entrance Moments“, dobrodošlica vozaču pruža nezaboravne trenutke.

    Kvalitetni materijali ukrašavaju unutrašnjost. Merino koža, kašmirska vuna i Swarovski kristali odaju luksuz. Višenamenski kristalni element BMW Interaction Bar (Interaktivna traka) kombinuje vizuelnu kontrolu i kontrolu dodirom. Zajedno sa BMW-ovim zakrivljenim ekranom visoke rezolucije od 14,9 inča, rezultat je jedinstveni multimedijalni kokpit.

    Putnici takođe mogu da uživaju u potpunom komforu u novom BMW-u i7. Veliki BMW bioskopski ekran od 31,3-inča stvara bioskopski ambijent velikih razmera. Sa kristalno čistim 4D zvukom Bowers & Wilkins Diamond Surround Sound sistema, putnici na zadnjim sedištima su uronjeni u jedinstveno iskustvo za oči i uši.

    Fenonemalnih 400 kW (544 KS) omogućava BMW-u i7 xDrive60 da postigne potpuno električni domet do 625 km[1], bez emisija pri lokalnoj vožnji i skoro bez zvuka. Umesto toga, akustičnu atmosferu obezbeđuje BMW IconicSounds Electric. Ovaj jedinstveni zvučni zapis koji prati svaki režim vožnje komponovao je Hans Zimmer.

    Period proizvodnje: od 2022. godine
    Ukupan pogon vozila, performanse u kW (KS): elektromotor, 335–485 kW (455–659 KS)
    Dužina/širina/visina u mm: 5,391 / 1,950 / 1,544

    BMW i7[1]: Potrošnja električne energije kombinovana prema WLTP-u u kWh/100 km: 23,7-18,4; Električni domet, WLTP u km: 490-625

    BMW i7 M70 xDrive limuzina u individualnoj dvobojnoj boji u objektu moderne arhitekture sa planinskom panoramom u pozadini

    BMW i7 M70 (G70).

    Tokom 2023. godine, u ponudi je nova električna luksuzna klasa BMW i7, koja je preuzela moćne performanse BMW-a M. Rezultat je BMW i7 M70. Snažan BMW M eDrive motor ovog vozila sa 485 kW (659 KS) ubrzava od 0 do 100 km/h za samo 3,7 sekundi. EXecutive Drive Pro, koji je uključen kao standard, dodatno poboljšava dinamiku vožnje sa integrisanim aktivnim upravljanjem i prilagodljivim vazdušnim oslanjanjem sa 2 osovine. Istovremeno, efikasnost je povećana laganom strukturom i aerodinamičnim dizajnom, pokrećući BMW i7 M70 do dometa do 559 km[1]. Na ovaj način ćete stići na bilo koju svakodnevnu destinaciju koristeći samo električni motor, bez emisija tokom lokalne vožnje i skoro bez zvuka.

    Eksterijer odražava ove impresivne karakteristike koje svi mogu videti. Prošireni M visoko sjajni spoljašnji ukrasi Shadowline odaju dah ekskluzivnosti u sjajnoj crnoj boji. Aerodinamički optimizovan M zadnji spojler i crni M Sport kočioni sistem pokazuju da je ovaj automobil spreman za akciju. Gledano s prednje strane, upečatljive prednje rešetke, koje zrače snažnom ličnošću, posebno u kombinaciji sa Iconic Glow osvetljenjem maske – privlače pažnju, naročito noću. Danju, opciona dvobojna farba BMW Individual je jedinstvena karakteristika koja privlači svačiju pažnju.


    Sportski i elegantan spolja, udoban i luksuzan iznutra. Atmosferi doprinose visokokvalitetni materijali, kao što su kašmirska vuna i Swarovski kristali. Oni su kombinovani sa inovativnim tehnologijama, kao što su BMW Interaction Bar (Interakciona traka) i BMW zakrivljeni ekran. Na zadnjem sedištu, veliki BMW bioskopski ekran od 31,3-inča pruža putnicima vizuelno, bioskopsko putovanje, prirodno praćeno 4D zvukom opcionog Bowers & Wilkins Diamond Surround Sound sistema.


    Period proizvodnje: od 2023. godine
    Ukupan pogon vozila, performanse u kW (KS): elektromotor, 485 kW (659 KS)
    Dužina/širina/visina u mm: 5,391 / 1,950 / 1,544

    BMW i7 M70 xDrive[1]: Potrošnja električne energije kombinovana prema WLTP-u u kWh/100 km: 23,7-20,8; Električni domet, WLTP u km: 488–560

    BMW iX.

    Vozilo nove generacije. Potpuno električni BMW iX nudi održivi luksuz. Elegantan minimalizam. Najsavremeniju motornu tehnologiju. Ovde se maksimalna udobnost susreće sa monolitnim dizajnom i jedinstvenim osećajem prostranosti.

    BMW iX Electric SUV Autumn crvene boje tokom vožnje glavnom ulicom u urbanom okruženju.

    PRVA GENERACIJA (i20).

    Impresivan dizajn BMW-a iX već je očigledan spolja. Samo nekoliko vrlo karakterističnih linija naglašava njegov snažan, dizajnerski oblik. Besprekorno integrisani detalji dodatno pojačavaju ovaj efekat. Dvostruki farovi su najuži koje je BMW ikada ugradio. Ekspresivna, vertikalna BMW rešetka upotpunjuje T-oblik prednje strane. Kvake na vratima, vrata bez okvira i četvrtasti lukovi točkova također sa strane prenose sliku ekstravagancije.

    Ali BMW iX se može pohvaliti i impresivnom tehnologijom. Dva snažna elektromotora i električni BMW xDrive pogon na sva četiri točka spajaju DNK BMW-a 1). U međuvremenu, BMW iX xDrive50 je još snažniji, sa 385 kW (523 KS) na udaljenosti do 435 km[1]. Na stanicama za brzo punjenje, oba automobila dobijaju od 10 do 80 posto za manje od 40 minuta.[2]. I u oba, inovativne tehnologije kao što je BMW iDrive i opsežni sistemi pomoći i zabave su takođe uključeni.

     

    Period proizvodnje: od 2021
    Ukupni pogon vozila, performanse u kW (KS): elektromotor, 240–455 kW (326–619 KS)[3]
    Dužina/širina/visina u mm: 4.953 / 1.967 / 1.695-1.696

    BMW iX[1]: Potrošnja električne energije kombinovana prema WLTP-u u kWh/100 km: 24,7-19,4; Električni domet, WLTP u km: 403-633

    BMW iX M60 Electric SUV Storm Bay metalik boje tokom vožnje po istrošenom zemljanom putu usred prirode

    BMW iX M60 (i20).

    BMW iX M60 je prvi električni automobil u M SUV segmentu. Ovo vozilo osigurava moćne performanse bez emisija na lokalnom nivou tokom svakodnevne vožnje.

    Dva potpuno električna BMW eDrive motora isporučuju fenomenalnih 455 kW (619 KS). Obrtni moment od 1015 Nm osigurava stalnu spremnost za sprint. Sa BMW IconicSounds Electric, čak i zvuk pruža izvanredno iskustvo. Domet do 633 kilometra[1] vodi vas do bilo koje svakodnevne destinacije bez problema.

    Spolja preovlađuje progresivni jezik dizajna: monolitan, sportski i moderan. A dinamičan prednji deo sa vertikalnom duplom rešetkom, uskim dvostrukim farovima i trodelnom prednjom maskom predstavlja pravi spektakl. Sa strane, 22-inčni M aerodinamički točkovi Titanium bronzane boje impresioniraju svakog prolaznika. Zadnji deo sa farovima Shadowline je isto tako upečatljiv. A odozgo, opcioni panoramski Sky Lounge stakleni krov preplavljuje unutrašnjost svetlom.

    Unutrašnjost je jasna i minimalistička. Tehnologija je uvek prisutna, ali inteligentno sakrivena. Ovde je stidljiva tehnologija naziv igre: najsavremenija tehnologija je elegantno ugrađena u dizajn. Zvučnici su, na primer, nevidljivo integrisani u unutrašnjost. Dugmad su svedena na najvažnije. Efekat instalirane tehnologije je stoga i moderan i inovativan. Na BMW zakrivljenom displeju bez okvira, inteligentne funkcije BMW Live Cockpit Professional dovode vas do vašeg odredišta u udobnosti i eleganciji, uz intuitivno upravljanje dodirom ili glasom.

    BMW iX M60[1]: Potrošnja električne energije kombinovana prema WLTP-u u kWh/100 km: 24,7-22,0; Električni domet, WLTP u km: 500-563

    BMW i4.

    BMW i4 je prvi BMW-ov potpuno električni Gran Coupé. Ovde se redefinišu odlična dinamika vožnje na električni pogon, udobnost i svakodnevna praktičnost. Kao moćni BMW i4 M50, on oličava DNK BMW-a M.

    Tansanit plavi metalik BMV i4 Gran Coupé na planinskom putu u blizini jezera, sa izlaskom sunca u pozadini

    PRVA GENERACIJA (G26).

    Potpuno električni BMW i4 Gran Coupé odaje impresivnu i samouverenu auru. Dizajn ovog vozila oličava njegovu inovativnu prirodu. Prednja rešetka je vertikalna, farovi su pod dinamičnim, kosim uglom, a lukovi zadnjih točkova izdašno naglašavaju širinu automobila.

    BMW i4 eDrive40 Gran Coupé isporučuje 250 kW (430 KS), kao i odmah dostupan maksimalni obrtni moment koji obećava sportsko električno iskustvo vožnje. Njegov inovativni koncept pogona ga isto tako održava konstantno efikasnim. Pored toga, udobnost je takođe idealna, jer BMW i4 Gran Coupé skoro nečujno klizi ulicama.


    Štaviše, sa svojom optimizovanom raspodelom težine i usklađenim komponentama šasije i pogona, upravljanje je izuzetno prijatno i precizno. Domet je do 589 kilometara[1], što je dovoljno da vas odveze do svih uobičajenih svakodnevnih destinacija.


    Period proizvodnje: od 2021. godine
    Ukupan pogon vozila, performanse u kW (KS): elektromotor, 210–400 (286–544)
    Dužina/širina/visina u mm: 4,783 / 1,852 / 1,448

    BMW i4[1]: Potrošnja električne energije kombinovana prema WLTP-u u kWh/100 km: 22,5-15,8; Električni domet, WLTP u km: 406-589

    Mineral beli metalik BMW i4 M50 Gran Coupé tokom vožnje velikom brzinom na širokom putu kroz pustinju

    BMW i4 M50 (G26).

    BMW i4 M50 nudi sportske performanse BMW-a M – u potpunosti na struju. Pokreću ga dva BMW M eDrive motora pete generacije. U režimu Sport Boost, isporučuje moćnih 400 kW (544 KS), neprimetno ga katapultirajući od 0 do 100 km/h za samo 3,9 sekundi, praćeno ekspresivnim zvučnim zapisom BMW M IconicSounds Electric. M Sport kočioni sistem visokih performansi ga jednako snažno zaustavlja. Adaptivno M vešanje, ugrađeno kao standard, obezbeđuje maksimalnu preciznost, a takođe i bezbrižnost, jer potpuno električni domet do 519 kilometara[1] znači da ni velike udaljenosti nisu problem.

    Na eksterijeru, ova fuzija BMW-a M i BMW-a i nije očigledna samo u detaljima kao što je M logo na prednjoj rešetki ili kultni BMW i plavi prsten oko BMW logotipa – ceo dizajn je aerodinamički optimizovan, od zatvorenog M prednje rešetke do izražajnih elemenata difuzora i M zadnjeg spojlera.


    Pogled u unutrašnjost otkriva kabinu koja je dosledno orijentisana na vozača. BMW zakrivljeni ekran je potpuno okrenut ka vozaču. U kombinaciji sa modernom instrument tablom, stvara se jasan, moderan izgled. M volan sa kontrastnim šavovima u M bojama ima sportski izgled, ali takođe prijatno prianja. Prozračna M Sport sedišta obezbeđuju udobnost svim putnicima. Čak i ako im se puls ubrzava!


    Period proizvodnje: od 2021. godine
    Ukupan pogon vozila, performanse u kW (KS): 400 (544)
    Dužina/širina/visina u mm: 4,783 / 1,852 / 1,448

    BMW i4 M50[1]: Potrošnja električne energije kombinovana prema WLTP-u u kWh/100 km: 22,5-18,1; Električni domet, WLTP u km: 414-519

    BMW iX3.

    Kao prvi potpuno električni SUV, BMW iX3 kombinuje održive tehnologije sa isprobanim i testiranim SUV karakteristikama kako bi bio udoban, robustan i moćan. Inteligentna rešenja za punjenje ispunjavaju maksimalnu dinamiku vožnje. Jasne, snažne konture dizajna zaokružuju ukupnu sliku.

    BMW iX3 Electric SUV Kashmir srebrne boje prilikom vožnje putem pored Mediterana

    PRVA GENERACIJA (G08).

    BMW iX3 sa električnim pogonom se prvi put pojavio na scenu 2021. godine. Čak i na prvi pogled, legendarne BMW i prednje rešetke samopouzdano demonstriraju električnu prirodu automobila. Unutra, ambijentalno osvetljenje unapred podešeno na BMW i Plavu boju kao standard stvara osećaj održivosti. Inovativni pogon se pokreće plavim Start/Stop dugmetom. Njegov odgovorni pristup ide još dublje od ovoga: električni pogon BMW-a iX3 je u potpunosti izrađen bez retkih zemnih metala, ali je sa 120–210 kW (163–286 KS) takođe izuzetno moćan. Osetljivost regeneracije kočenja, tj. rekuperacija energije kočenja, može se podesiti na četiri različita nivoa kako bi odgovaralo vašem željenom stilu vožnje. Na ovaj način, BMW iX3 može da pređe do 461 km[1]. A usput se jednostavno može napuniti od 10 do 80 procenata[2] za oko 31 minut na stanici za brzo punjenje.

    Period proizvodnje: od 2020. godine
    Ukupan pogon vozila, performanse u kW (KS): elektromotor, 120-210 (163-286)
    Dužina/širina/visina u mm: 4,734 / 1,891 / 1,668

    BMW iX3[1]: Potrošnja električne energije kombinovana prema WLTP-u u kWh/100 km: 18,9-18,5; Električni domet, WLTP u km: 453-461

    BMW iX1.

    BMW iX1 je prvi BMW-ov kompaktni SUV. Dizajn je moderan i samouveren. Upečatljive srazmere ispunjavaju monolitni jezik dizajna. Dinamika vožnje je moćna i efikasna zahvaljujući BMW eDrive-u.

    BMW iX1 Electric SUV Alpine bele boje tokom vožnje niz put kroz stenoviti planinski teren

    PRVA GENERACIJA (U11).

    BMW iX1 stiže na tržište 2022. Kao prvi potpuno električni kompaktni SAV u pitanju je električni, snažan model među BMW X vozilima.

    S jedne strane, ima snažnu spremnost da uskoči u akciju tipičnu za BMW X, dok sa druge strane, može se pohvaliti efikasnošću BMW eDrive tehnologije. Ima posebno ravnu visokonaponsku bateriju i efikasan sistem rekuperacije, koji obnavlja energiju proizvedenu kočenjem.

    Spolja, BMW iX1 odiše sportskim duhom sa snažnim uspravnim proporcijama i istaknutim prednjim delom. Na eksterijeru, plavi detalji odražavaju inovativnu tehnologiju pogona ispod haube. U modernom enterijeru i duža putovanja su užitak. Putnici mogu uživati ​​u aktivnim sedištima koja su pojedinačno, električno podesiva. Elegantan BMW zakrivljeni displej bez okvira omogućava intuitivnu kontrolu glasom i dodirom. Ovo je takođe interfejs za moćni BMW iDrive.

    Period proizvodnje: od 2022
    Ukupni pogon vozila, performanse u kW (KS): elektromotor, 230 kW (313 KS)[3]
    Dužina/širina/visina u mm: 4.500 / 1.845 / 1.616

    BMW iX1[1]: Potrošnja električne energije kombinovana prema WLTP-u u kWh/100 km: 18,1-16,9; Električni domet, WLTP u km: 417-439

    BMW i3.

    BMW i3 je pionir. Od svog lansiranja, kombinuje izuzetnu dinamiku vožnje sa tehnologijom orijentisanom na budućnost. Inteligentna upotreba recikliranih materijala stavlja održivost u prvi plan.

    Beli mali električni automobil BMW i3 tokom vožnje ispred rimske arhitekture

    PRVA GENERACIJA (i01).

    BMW i3 se pojavio na tržište 2013. godine. Ne samo da je to prvi električni BMW u standardnoj proizvodnji – to je i prvo serijsko vozilo koje kombinuje putničku ćeliju od plastike ojačane ugljeničnim vlaknima sa aluminijumskom šasijom. To znači da je težak potpuno isto kao konvencionalni kompaktni automobil sa motorom sa unutrašnjim sagorevanjem – uprkos bateriji. Pored toga, mnogi njegovi delovi su napravljeni od obnovljivih sirovina.

    Njegov električni motor postiže performanse od 125 kW (170 KS). Obrtni moment prenosi punu snagu električne snage čak i pri najmanjem dodiru pedale. Tokom 2017. godine je lansiran BMW i3s sa dodatnih 10 kW (14 KS). Što znači da može da ubrza od 0 do 100 km/h za 6,9 sekundi, 0,4 sekunde brže od BMW-a i3.


    Baterija od 33,2 kWh je dodata 2016. godine. A u 2018. je ovaj kapacitet povećavan čak do 42,2 kWh. Sada BMW i3 postiže domet od 307 km (WLTP)[1]. Na stanici za brzo punjenje sa više od 50 kW se potpuno puni za samo 1,4 sata. Preko 250.000 BMW i3 i BMW i3s vozila sišlo je sa proizvodne trake na puteve širom sveta.


    Period proizvodnje: 2013 – 2022.
    Ukupan pogon vozila, performanse u kW (KS): elektromotor, 125–135 (170–184), opciono dostupan sa funkcijom za produženje dometa do 2018. godine (benzinski motor 0,65 litara, 28 kW (38 ks)
    Dužina/širina/visina u mm: 3,999–4,011 / 1,775 / 1,578

    BMW i3[1][4]: Potrošnja električne energije kombinovana prema WLTP-u u kWh/100 km: 16,6-15,3; Električni domet, WLTP u km: 278-307

    BMW i8.

    BMW i8 je prvi serijski sportski automobil sa plug-in hibridnim pogonom. Na Međunarodnom sajmu automobila 2009. godine, po prvi put je dosledno održiv pristup ujedinjen sa izvanrednim voznim karakteristikama u jednom konceptu, u kombinaciji sa futurističkim i asertivnim dizajnom.

    Srebrni BMW i8 plug in hibridni sportski automobil parkiran ispred velikog hotela u glavnom gradu

    PRVA GENERACIJA (i12, i15).

    BMW-a i8 pokreće inovativni hibridni motor, sa električnim pogonom na prednje točkove i BMW TwinPower Turbo 3-cilindričnim benzinskim motorom koji pokreće zadnje točkove. Kao rezultat toga, on troši istu količinu benzina kao mali automobil, ali ima performanse vožnje kao sportski automobil. Kupe postiže maksimalnu brzinu od 120 km/h isključivo pomoću elektromotora. Do 2019. godine je kombinovana snaga bila 266 kW (362 KS), a nakon toga se penje na čak 275 kW (374 KS).

    BMW i8 podiže letvicu i kada je u pitanju izgled. To je prvo serijsko vozilo sa laserskim svetlima, a dostupno je i kao Roadster od 2018. godine. Ukupno je napravljeno 20.500 ovih znamenitih vozila.


    Period proizvodnje: 2013 – 2020.
    Ukupan pogon vozila, performanse u kW (KS): benzinski plug-in hibridni motor 266–275 (362–374)
    Dužina/širina/visina u mm: 4,689 / 1,942 / 1,289-1,291
    Električni domet prema NEDC-u u km: do 55 kilometara

    NAJČEŠĆE POSTAVLJENA PITANJA.

    Potrošnja i emisije CO2.

    BMW i7 M70 xDrive Sedan[1]:
    Potrošnja električne energije kombinovana prema WLTP-u u kWh/100 km: 23,7-20,8;
    Električni domet prema WLTP-u u km: 488-560

    BMW i7 xDrive60 Sedan[1]:
    Potrošnja električne energije kombinovana prema WLTP-u u kWh/100 km: 19,6–18,4; 
    Električni domet prema WLTP-u u km: 591-625

    BMW i7 eDrive50 Sedan[1]:
    Potrošnja električne energije kombinovana prema WLTP-u u kWh/100 km: 20,3-19,1;
    Električni domet prema WLTP-u u km: 575 − 611

    BMW i5 M60 xDrive Sedan[1]:
    Potrošnja električne energije kombinovana prema WLTP-u u kWh/100 km: 20,6-18,2;
    Električni domet prema WLTP-u u km: 455-516

    BMW i5 eDrive40 Sedan[1]:
    Potrošnja električne energije kombinovana prema WLTP-u u kWh/100 km: 18,9-15,9;
    Električni domet prema WLTP-u u km: 497-582

    BMW i4 M50 Gran Coupé[1]:
    Potrošnja električne energije kombinovana prema WLTP-u u kWh/100 km: 22,5-18,1;
    Električni domet prema WLTP-u u km: 414-519

    BMW i4 eDrive40[1]:
    Potrošnja električne energije kombinovana prema WLTP-u u kWh/100 km: 19,1-16,1;
    Električni domet prema WLTP-u u km: 491-589

    BMW i4 eDrive35[1]:
    Potrošnja električne energije kombinovana prema WLTP-u u kWh/100 km: 18,7-15,8;
    Električni domet prema WLTP-u u km: 406-483

    BMW iX M60[1]:
    Potrošnja električne energije kombinovana prema WLTP-u u kWh/100 km: 24,7-22,0;
    Električni domet prema WLTP-u u km: 500-563

    BMW iX xDrive50[1]:
    Potrošnja električne energije kombinovana prema WLTP-u u kWh/100 km: 21,2-19,5;
    Električni domet prema WLTP-u u km: 590-633

    BMW iX xDrive40[1]:
    Potrošnja električne energije kombinovana prema WLTP-u u kWh/100 km: 21,4-19,4;
    Električni domet prema WLTP-u u km: 403-436

    BMW iX3[1]:
    Potrošnja električne energije kombinovana prema WLTP-u u kWh/100 km: 18,9-18,5;
    Električni domet prema WLTP-u u km: 453-461

    BMW iX1[1]:
    Potrošnja električne energije kombinovana prema WLTP-u u kWh/100 km: 18,1-16,9;
    Električni domet prema WLTP-u u km: 417-439

    [1] Domet zavisi od različitih faktora, posebno od: individualnog stila vožnje, karakteristika rute, spoljašnje temperature, grejanja/klimatizacije, predgrevanja.

    [2] Performanse punjenja zavise od stanja napunjenosti, temperature okoline, individualnog profila vožnje i upotrebe pomoćnih potrošača. Prikazani dometi su zasnovani na najboljem WLTP scenariju. Vremena punjenja važe za temperaturu okoline od 23 stepena Celzijusa nakon prethodne vožnje i mogu se razlikovati u zavisnosti od načina korišćenja.

    [3] Privremeno podizanje <10 sekundi iznad navedene nominalne vrednosti.

    [4] Model više nije dostupan kao novo vozilo prilikom narudžbine.


    Zvanični podaci o potrošnji goriva, emisijama CO2, potrošnji energije i električnom dometu određeni su u skladu s propisanim merenjem i odgovaraju evropskom uredbom (EC) 715/2007 u primenjivoj verziji. Za domete, podaci određeni prema WLTP uzimaju u obzir svaku opcionalnu opremu (dostupnu na nemačkom tržištu u ovom slučaju). Za vozila koja su odobrena od 1. januara 2021, postoje samo zvanični podaci prema WLTP. Pored toga, vrednosti NEDC se brišu iz potvrda o usaglašenosti od 1. januara 2023. prema EC uredbi 2022/195. Za više informacija o NEDC i WLTP postupcima merenja posetite www.bmw.com/wltp


    Dodatne informacije o potrošnji goriva i zvaničnim specifičnim emisijama CO2 novih putničkih vozila mogu se pronaći u "Smernicama za potrošnju goriva, emisije CO2 i potrošnju električne energije za nova putnička vozila", dostupnim besplatno na svim prodajnim mestima, u Deutsche Automobil Treuhand GmbH (DAT), Hellmuth-Hirth-Str. 1, 73760 Ostfildern-Scharnhausen, Nemačka, i na https://www.dat.de/co2/

    Podaci o performansama benzinskih motora odnose se na vozila koja koriste gorivo RON 98. Podaci o potrošnji goriva odnose se na vozila koja koriste referentna goriva u skladu s EU uredbom 715/2007. Bezolovni RON 91 i viši sa maksimalnim sadržajem etanola od 10% (E10) takođe se mogu koristiti. BMW preporučuje gorivo RON 95. Za automobile visokih performansi, BMW preporučuje gorivo RON 98.