Skip to main content

Veb sajt trenutno nije u potpunosti dostupan.

Naša alatka za upravljanje vašim odobrenjima za korišćenje kolačića je trenutno isključena. Iz tog razloga su određene funkcionalnosti koje zahtevaju vašu saglasnost za korišćenje kolačića potencijalno nedostupne.

BMW i7 xDrive60 na asfaltu ispred kule sa spiralnim stepeništem i planinskom panoramom u pozadini.

BMW SERIJE 7.

LUKSUZAN I DINAMIČAN.

BMW i7 xDrive60[1]: Potrošnja električne energije kombinovana prema WLTP-u u kWh/100 km: 19,6-18,5; Električni domet, WLTP u km: 589-624

AKTUELNI BMW SERIJE 7.

Beskompromisna kombinacija sportskog duha, dinamike vožnje, luksuza i udobnosti je ono što čini BMW Seriju 7 tako jedinstvenim. Sa ovim vozilima premijum klase, BMW već decenijama brani svoju vodeću poziciju u segmentu luksuznih limuzina. Otkrijte sofisticiranu nadmoć, ekskluzivne materijale i stilski osvešćen dizajn.

Sortiraj po: Preporučenim
Sortiraj po: Rastućoj ceni
Sortiraj po: Opadajućoj ceni
Sortiraj po: Snazi
{model.opis}
{model.opis}
  • 485 (659) kW (KS)
  • 0–100 za 3,7 sek
BMW M

BMW i7 M70 xDrive Sedan.

Cena od: 176.668 €

BMW i7 M70 xDrive[1]: Potrošnja električne energije kombinovana prema WLTP-u u kWh/100 km: 23,7-20,8; Električni domet, WLTP u km: 490-559

{model.opis}
  • do 400 (544) kW (KS)
  • 0–100 za 4,7 sek
BMW i

BMW i7 Sedan.

Cena od: 159.108 €

{model.opis}
{model.opis}
  • 420 (571) kW (KS)
  • 0–100 za 4,3 sek
BMW M

BMW M760e xDrive Sedan.

Cena od: 155.764 €

BMW M760e xDrive[1][2][3][4]: Potrošnja goriva, kombinovana u skladu sa WLTP-om u l/100 km: 1,4-1,1; Emisija C02, kombinovana u skladu sa WLTP-om u g/km: 31-25; Potrošnja električne energije kombinovana prema WLTP-u u kWh/100 km: 25,9-23,4; Električni domet, WLTP u km: 71-78

{model.opis}
{model.opis}
  • 360 (489) kW (KS)
  • 0–100 za 4,8 sek

BMW 750e xDrive Sedan.

Cena od: 131.774 €

BMW 760e xDrive[1][3][4][6]: Potrošnja goriva, kombinovana u skladu sa WLTP-om u l/100 km: 1,4-1,0; Emisija C02, kombinovana u skladu sa WLTP-om u g/km: 31-23; Potrošnja električne energije kombinovana prema WLTP-u u kWh/100 km: 26,1-23,4; Električni domet, WLTP u km: 72-80

DODATNE TEME.

I-serija centar Održivost – čist, krivudavi put uzbrdo kroz šumovito područje duž obale

BMW ODRŽIVOST.

BMW i7, povezan na stanici za punjenje ispred poslovne zgrade

BMW ELEKTROMOBILNOST.

BMW i5, parkiran ispred finansijske institucije

BMW FINANSIJSKE USLUGE.

PREGLED BMW SERIJE 7.

BMW Serije 7 je sinonim za tehnološke inovacije u premijum segmentu, još od svog prvog modela. Postavlja standarde u udobnosti putovanja, dinamici vožnje i sigurnosti u svakoj iteraciji. Čak je i prvi BMW Serije 7 dolazio sa automatskim klima uređajem, kontrolom brzine i sistemom protiv blokiranja kočnica. Kao pravi pionir, BMW Serije 7 uvodi funkcije kao što su ksenonska svetla i navigacioni sistem kao standardne opcije. Optimizovan za performanse, opcije pogona za BMW Serije 7 ubedljive su u svakom pogledu. Na taj način, luksuzna limuzina obezbeđuje prisustvo koje ostaje upamćeno.

BMW Serije 7 Sedan E23 parkiran ispred mora sa kamenim pristaništem u pozadini

PRVA GENERACIJA (E23).

BMW Serije 7 je prvi put predstavljen 1977. godine. Vozilo namenjeno da oličava sportski karakter, tehničke inovacije i luksuz na najvišem nivou. Kao naslednik serije modela BMW E3, ima šestocilindrični motor. Motor demonstrira svoju superiornost na svakom nivou snage sa neuporedivom glatkoćom i performansama, čineći vozilo najsportskijom limuzinom u segmentu luksuznih automobila. Dizajn karoserije je zasnovan na nacrtu Pola Bracq-a. Nagnuti prednji i zadnji deo i nizak struk naglašavaju sportski karakter luksuznih limuzina.

 

Već 1978. godine za model je dostupna moderna oprema, kao što su elektronski automatski klima uređaj i tempomat. Od 1979. godine pa nadalje dostupni su i sistem protiv blokiranja točkova (ABS) i digitalna elektronika motora. Iste godine svi motori prelaze na ubrizgavanje benzina.

 

BMW 745i je predstavljen 1980. godine kao vrhunski model. Ima izlaznu snagu od 185 kW (252 KS) i dostiže maksimalnu brzinu od 227 km/h. Prednji deo modela dobija još dinamičniji izgled ažuriranjem 1982. godine. BMW Serije 7 je takođe ažurirana tako da uključuje četvorostepeni automatski menjač i revidiranu šasiju i sistem vešanja. U periodu od devet godina sa proizvodnih traka sišlo je preko 270.000 vozila jednih od najuspešnijih serija. Ovi modeli su pomogli BMW-u da zadrži svoju vodeću poziciju u segmentu modernih luksuznih limuzina.


Period proizvodnje: 1977-1986.
Motori: 2.5–3.4 litara (110–185 kW, 150–252 ks), 6 cilindara
Dužina/širina/visina: 4.860 mm/1.800 mm/1.430 mm.

BMW Serije 7 Sedan E32 u poljoprivrednoj sredini okruženoj njivama i poljoprivrednim objektima

DRUGA GENERACIJA ( E32).

Dizajn BMW-a Serije 7 je ažuriran za drugu generaciju pod vođstvom Clausa Luthea. Odlikuju ga skladne linije i dinamični, samouvereni stilski elementi. To uključuje široku rešetku hladnjaka u obliku bubrega na prednjoj strani i svetla u obliku slova L na impresivnoj zadnjoj strani. Vozilo ima ABS kao standardnu opremu. Kontrola udaljenosti od parkiranja je takođe dostupna na zahtev, kao i dvostruko premazana stakla za znatno manje buke u unutrašnjosti vozila i stakla bez magle.

Od 1987. godine nadalje, luksuzna limuzina je dostupna sa 5,0-litarskim V12 motorom. Sa snagom od 220 kW (300 KS), ovaj motor je prvi te vrste koji je viđen u nemačkoj automobilskoj industriji posle 1945. godine. Model je takođe dostupan kao duga verzija za optimalnu udobnost. Sa svojom ekskluzivnom opremom, kao što su frižider u vozilu i telefon u automobilu, novi asortiman opreme High Line podiže luksuz na novi nivo 1989. godine.

Ksenonska svetla su takođe dostupna kao opciona oprema po prvi put u serijskom vozilu od 1991. godine pa nadalje. Sa glavnim ažuriranjem modela godinu dana kasnije, dva 8-cilindarska motora sa tri i četiri litra zapremine zaokružuju portfolio dostupnih motora. Do 1994. godine proizvedeno je oko 310.000 vozila.

Period proizvodnje: 1986-1994.
Motori: 3,0 – -5,0 litara (135 – -220 kW, 184 - 300 ks), 6, 8 i 12 cilindara
Dužina/širina/visina: 4.910-5.024 mm/1.845 mm/1.400-1.411 mm

BMW Serije 7 Sedan E38 na aveniji u seoskom okruženju tokom leta sa malim gradom u pozadini

TREĆA GENERACIJA ( E38).

Nova generacija BMW-a Serije 7 stiže u salone 1994. godine. Ono osvaja vozače tehničkim inovacijama i prvo je vozilo u Evropi koje je opremljeno navigacionim sistemom. Od 1997. godine, bočni vazdušni jastuci za vozača i suvozača postaju deo standardne opreme, a godinu dana kasnije postavljaju se vazdušni jastuci za glavu za zaštitu putnika. Dizajn postaje širi i sportskiji, ali i elegantniji.

To je prvi BMW Serije 7 sa opcijom dizel motora koji, sa 3,0 litara i 6 cilindara, generiše 135 kW (184 KS) koristeći Common Rail tehnologiju. Od 1996. godine nadalje, 6-cilindarski dizel motor sa 2,5 litara zapremine i 105 kW (143 ks) upotpunjuje donji kraj palete dizel motora. Sa V8 dizel motorom i snagom od 180 kW (245 ks), ovo luksuzna limuzina postavlja nove rekorde 1999. godine. Ovo čini ovaj model najmoćnijim dizel automobilom do tada.

U pogledu performansi, BMW 750i/750iL je najmoćniji model. Sa 12 cilindara i zapreminom od 5,4 litara, motor proizvodi 240 kW (326 KS) snage. Ažuriranje modela 1998. godine donosi novi dizajn sa dinamičnijim farovima i zadnjim svetlima. Takođe ima redizajnirane bočne pragove i nešto širu rešetku hladnjaka. Opseg dostupnih motora je takođe revidiran, što znači da postaju efikasniji i pružaju sve bolje performanse. Od 2000. godine nadalje, BMW Serije 7 takođe ima novu tehnologiju motora: BMW 750hL se proizvodi u manjim količinama i koristi vodonik kao gorivo. Pored obične dugačke verzije, proizvodi se oko 900 vozila sa oznakom L7. Oni su 39 centimetara duži od osnovne verzije. Ukupno je proizvedeno oko 327.000 ovih modela BMW Serije 7.

Period proizvodnje: 1994-2001.
Motori: 2,5 – -5,4 litara (105 – -240 kW, 143 - 326 ks), 6, 8 i 12 cilindara
Dužina/širina/visina: 4.984-5.374 mm/1.862 mm/1.425-1.435 mm

BMW Serije 7 Sedan E65, E66, E67, E68 parkirani ispred moderne višespratnice sa crnim zatamnjenim staklom

ČETVRTA GENERACIJA (E65, E67, E68).

2001. godine, novi BMW Serije 7 je predstavljen kao potpuno novo vozilo. Chris Bangle i njegov tim su odgovorni za dizajn. Ima potpuno redizajnirane farove u kombinaciji sa karakteristično pomerenim vratima prtljažnika. U unutrašnjosti, vozači mogu da iskuse koncept rada koji nikada ranije nije viđen, sa iDrive sistemom. Broj kontrola je stoga smanjen. Vozači su mogli da koriste približno 700 funkcija sveobuhvatnih sistema vozila pomoću jednog dugmeta. Ovo dugme je moglo da se rotira, pomera u osam različitih pravaca i pritisne. Putni računar je takođe imao pristup internetu. Šestostepeni automatski menjač sa ručicom menjača na volanu je prvi u svetu. Vrhunski motor ima snagu od 327 kW (445 ks), koju generiše 12 cilindara sa zapreminom od šest litara.

Od 2003. pa nadalje, BMW Serije 7 je dostupan sa prilagodljivim farovima. Glavno ažuriranje modela sledi dve godine kasnije. Što se tiče estetike, zadnji deo postaje širi, a rešetka hladnjaka je veća. Bi-ksenonski farovi u još dinamičnijem dizajnu postaju deo standardne opreme. Sistem iDrive je poboljšan i rad postaje još efikasniji. Iste godine su predstavljeni i pomoćnik za duga svetla (High-beam Assistant) i BMW Night Vision, koji nudi povećanu bezbednost u mraku.

Različite tipske oznake se koriste za opis sledećih verzija vozila: Sedan (E65), duga verzija sa 14 centimetara dužim međuosovinskim rastojanjem (E66), specijalna blindirana verzija (E67) i verzija sa pogonom na vodonik (E68).

Period proizvodnje: 2001-2008.
Motori: 3,0–6,0 litara (160-327 kW, 218-445 ks), 6, 8 i 12 cilindara
Dužina/širina/visina: 5.039–5.179 mm/1.902 mm/1.491 mm

BMW Serije 7 Sedan F01, F02 na krovu garaže sa suncem i plavim nebom u pozadini

PETA GENERACIJA (F01-F02).

Sigurna dinamika vožnje. Izvanredno prisustvo. Izvrsni komfor. Na svom predstavljanju u Minhenu, BMW Serije 7 je pokazao kako se definišu novi standardi u pogledu navedenih kvaliteta. Dizajn je podjednako elegantan koliko i sportski. To je zahvaljujući dugačkoj haubi, niskoj liniji krova i dinamičnim proporcijama. Hromirana traka prolazi kroz ceo zadnji deo. Zajedno sa zadnjim svetlima naglašava širinu vozila.

Unutrašnjost vozila odlikuje se ekskluzivnim, visokokvalitetnim materijalima, kao i mnoštvom savremenih sistema za podršku vozaču. Ovi sistemi se kreću od adaptivnog tempomata do pomoćnika za zadržavanje trake i BMW head-up ekrana. Za dodatnu sigurnost, tu su i kamere koje vozaču prikazuju pogled pozadi, kao i čitavog okruženja (Surround View). Ova funkcija generiše sliku vozila iz perspektive odozgo nadole, pružajući najbolji mogući pregled situacije.

Sportske performanse obezbeđene su paletom ponuđenih dizel i benzinskih motora. Oni se protežu od motora sa dva turbo punjača sve do BMW-a 760i, koji ima V12 motor visokih performansi sa snagom od 400 kW (544 ks). BMW serije 7 je takođe po prvi put dostupan sa sistemom hibridnog pogona. Opcioni pogon na sva četiri točka, stabilizacija kotrljanja Adaptive Drive i elektronska kontrola amortizera (EDC) doprinose tipičnoj BMW dinamici vožnje. Oni omogućavaju sigurniju i precizniju vožnju.

Ažuriranjem modela 2012. godine su uvedeni novi centralni displej sa 3D prikazom, ažurirani sistemi pomoći kao što je LED pomoćnik za duga svetla i revidirani motori koji obezbeđuju veću efikasnost.

Period proizvodnje: 2008-2015.
Motori: 3,0–6,0 litara (180-400 kW, 245-544 ks), 6, 8 i 12 cilindara
Dužina/širina/visina: 5.072-5.212 mm/1.902 mm/1.479 mm

BMW 7 Series Sedan G11, G12 parkiran u atrijumu u kasnom večernjem ambijentu sa toplim svetlima u pozadini

ŠESTA GENERACIJA (G11, G12).

BMW Serije 7 (G11), proizveden od 2015. nadalje, kombinuje inteligentnu dinamiku i preciznost sa izvanrednim prisustvom i ekskluzivnim luksuzom. To je već vidljivo iz razrađene boje karoserije sa efektima prelivanja. Ali i zbog upečatljivog dizajna zadnjeg dela. Od 2019. godine, ravna LED svetla su međusobno povezana tankom svetlosnom trakom. U kombinaciji sa trapezoidnim izduvnim cevima postavljenim dalje prema strani, oni stvaraju posebno samouverenu estetiku. Telo je napravljeno od kombinacije CFRP-a (plastika ojačana ugljeničnim vlaknima), čelika i aluminijuma. Ovo dovodi do značajnog smanjenja težine. Duga verzija (G12) je dostupna sa panoramskim staklenim krovom, koji obezbeđuje dovoljno ventilacije zahvaljujući funkcijama klizanja i nagiba. Pored toga, Funkcija Sky Lounge obezbeđuje raznobojnu i šarenu grafiku. Savršeno se uklapaju sa atmosferskim osvetljenjem na B stubu. Kada priđete BMW-u Serije 7, on vas pozdravlja svetlosnim efektima „Dobrodošlice“.

Unutrašnjost vozila ima posebno individualizovanu estetiku zahvaljujući korišćenju ekskluzivnih visokokvalitetnih materijala, kao što su Nappa kožni ukrasni elementi sa prošivom „Cognac“, prilagodljivi unutrašnji elementi i obloga glave. Sistem za zabavu na zadnjim sedištima osvaja putnike HD ekranom osetljivim na dodir. U Executive Lounge verziji, putnici pozadi mogu da uživaju u najvišem nivou udobnosti zahvaljujući luksuznim sedištima. Oni su opremljeni funkcijama za masažu koje nude mnoštvo podešavanja. Sa suvozačeve strane pozadi, putnik ima savršen pogled na sve strane, a oslonac za noge je pričvršćen za sedište suvozača.

Zahvaljujući integrisanoj SIM kartici, BMW Personal Assistant ima neograničen mobilni pristup aplikacijama i uslugama. Na primer, dosledno ažuriranoj usluzi Connected Navigation (Povezane navigacije) i opciji za daljinsko nadogradnju softvera. Zahvaljujući BMW Connected-u, vozilo ostaje povezano sa pametnim telefonom u svakom trenutku. Delimično automatizovana funkcija vožnje za napuštanje parking mesta omogućava vozačima da daljinski kontrolišu vozilo. To znači da BMW Serije 7 može sam da izađe iz garaža pod nadzorom vozača.

Dizajn ažuriranog modela za 2019. godine dodatno naglašava prisustvo i širinu luksuzne limuzine. Ovo se postiže znatno većom rešetkom hladnjaka i prilagođenim farovima.

Period proizvodnje: 2015-2022.
Motori: 2,0-6,6 litara (183-448 kW, 249-610 ks), 4, 6, 8 i 12 cilindara
Dužina/širina/visina: 5.098-5.260 mm/1.902 mm/1.467-1.479 mm

BMW 7 Series Sedan G70 vožnja futurističkim autoputem sa panoramom grada u pozadini

SEDMA GENERACIJA (G70).

Lansiranje nove BMW Serije 7 u toku 2022. godine je najavilo pojavu novog lica luksuzne klase. Ovo vozilo kombinuje čistu eleganciju sa izvanrednim karakteristikama vožnje i nudi jedinstvenu zabavu za sva čula.

Ikonični prednji deo i monolitan jezik dizajna znače da je ovaj model pravi zaokret. Zahvaljujući konturnom osvetljenju na rešetki hladnjaka i dvodelnim, tankim LED farovima, vozilo ima posebno elegantnu estetiku. Na zahtev, dostupan je još sofisticiraniji dizajn farova, sa BMW kristalnim Iconic Glow i pozadinskim osvetljenjem sa Svarovski elementima. U kombinaciji sa impresivnim svetlosnim efektima scenarija dobrodošlice „Great Entrance Moments“, ovo vozilo odaje utisak izuzetnosti i ekskluzivnosti.

Unutrašnjost vozila karakteriše jedinstvena interakcija elegancije, udobnosti i inovacije. Visokokvalitetni materijali, kao što su Merino koža, kašmirska vuna i Swarovski kristali, obezbeđuju luksuzan izgled. Savremena tehnologija u kabini vozila je ergonomski optimizovana za vozača. Na primer, višenamenski radni elementi BMW-ove Interaktivne trake (Interaction Bar) predstavljaju upečatljiv detalj svojim kristalnim izgledom, kombinujući vizuelne i haptičke kontrole. Zajedno sa BMW zakrivljenim ekranom visoke rezolucije od 14,9 inča, sve navedeno stvara jedinstveno multimedijalno iskustvo u kabini vozila.

Međutim, uzbuđenje vožnje u novom BMW-u Serije 7 nije ograničeno samo na vozača. Putnici takođe uživaju u izuzetnom nivou udobnosti. Opcioni 31,3-inčni BMW bioskopski ekran stvara bioskopski ambijent velikih razmera. Zajedno sa kristalno čistim zvukom i 4D zvukom Bowers & Wilkins Diamond Surround Sound sistema, putnici pozadi mogu da urone u izvanredno čulno iskustvo.

Luksuzna limuzina je dostupna sa dizel motorom visokih performansi, kao i sa efikasnim Plug-in hibridnim pogonom. Od 2022. godine dostupan je i kao potpuno električni model sa pionirskim BMW i7. Ima snagu od 400 kW (544 KS) i potpuno električni domet od više od 600 km. Kao takav, možete uživati u održivoj mobilnosti bez emisija na najdinamičniji i fleksibilniji mogući način. Komponovano od strane Hansa Zimera, BMW IconicSounds Electric prati svaki režim vožnje kako bi vaše iskustvo vožnje bilo još imerzivnije i impresivnije.

Period proizvodnje: Od 2022. godine
Motori: 3,0–4,4 litara (220–485 kW, 299–659 ks), 6 i 8 cilindara; električni motor (BMW i7)
Dužina/širina/visina: 5.391 mm/1.950 mm/1.544 mm

NAJČEŠĆE POSTAVLJENA PITANJA.

Potrošnja i emisije CO2.

BMW i7 M70 xDrive[1]:
Potrošnja električne energije kombinovana prema WLTP-u u kWh/100 km: 23,7-20,8;
Električni domet prema WLTP-u u km: 490-559

BMW i7 xDrive60[1]:
Potrošnja električne energije kombinovana prema WLTP-u u kWh/100 km: 19,6-18,5;
Električni domet prema WLTP-u u km: 589-624.

BMW i7 eDrive50[1]:
Potrošnja električne energije kombinovana prema WLTP-u u kWh/100 km: 20,3-19,1;
Električni domet prema WLTP-u u km: 575-611.

BMW X7 M60i xDrive:
Potrošnja goriva, kombinovana u skladu sa WLTP-om u l/100 km: 12,9-12,1;
Emisija C02, kombinovana u skladu sa WLTP-om u g/km: 292-273

BMW M760e xDrive[1][4]:
Potrošnja goriva, kombinovana u skladu sa WLTP-om u l/100 km: 1,4-1,1;
Emisija C02, kombinovana u skladu sa WLTP-om u g/km: 31-25;
Potrošnja električne energije kombinovana prema WLTP-u u kWh/100 km: 25,9-23,4;
Električni domet prema WLTP-u u km: 71-78

BMW 760e xDrive[1][4]:
Potrošnja goriva, kombinovana u skladu sa WLTP-om u l/100 km: 1,4-1,0;
Emisija C02, kombinovana u skladu sa WLTP-om u g/km: 31-23;
Potrošnja električne energije kombinovana prema WLTP-u u kWh/100 km: 26,1-23,4;
Električni domet prema WLTP-u u km: 72-80

BMW 740d xDrive:
Potrošnja goriva, kombinovana u skladu sa WLTP-om u l/100 km: 6,8-6,1;
Emisija C02, kombinovana u skladu sa WLTP-om u g/km: 178-160

[1] Domet zavisi od različitih faktora, posebno od: individualnog stila vožnje, karakteristika rute, spoljašnje temperature, grejanja/klimatizacije, predgrevanja.

[2] Sastoji se od pogona preko motora sa unutrašnjim sagorevanjem od 280 kW (381 ks) i električnog pogona od 145 kW (197 ks). Električni pogon u zavisnosti od nivoa napunjenosti baterije.

[3] Za plug-in hibrid: Električni pogon u zavisnosti od nivoa napunjenosti baterije.

[4] Za plug-in hibrid: Ponderisano, kombinovano (EC AC Charge Weighted)

[5] Sastoji se od pogona preko motora sa unutrašnjim sagorevanjem od 210 kW (286 ks) i električnog pogona od 13 kW (18 ks).

[6] Sastoji se od pogona preko motora sa unutrašnjim sagorevanjem od 230 kW (313 ks) i električnog pogona od 145 kW (197 ks). Električni pogon u zavisnosti od nivoa napunjenosti baterije.

Podaci o performansama, potrošnji i emisiji CO2 odnose se na vozila sa standardnim menjačem.

Zvanični podaci o potrošnji goriva, emisiji CO2, potrošnji energije i električnom dometu utvrđeni su u skladu sa propisanim mernim postupkom i odgovaraju Evropskoj Uredbi (EZ) 715/2007 u važećoj verziji. Za domete, podaci određeni prema WLTP-u uzimaju u obzir bilo koju opcionu opremu (dostupnu na nemačkom tržištu u ovom slučaju). Za vozila koja su nedavno odobrena od 1. januara 2021. godine postoje samo zvanični podaci prema WLTP-u. Pored toga, NEDC vrednosti su izbrisane iz sertifikata o usaglašenosti od 1. januara 2023. godine Uredbom EZ 2022/195.  Za više informacija o NEDC i WLTP postupcima merenja posetite www.bmw.com/wltp

Dodatne informacije o potrošnji goriva i zvaničnim emisijama CO2 specifičnim modelima novih putničkih automobila mogu se naći u „Smernicama za potrošnju goriva, emisiju CO2 i potrošnju električne energije za nova putnička vozila“, dostupne besplatno na svim prodajnim mestima, na adresi Deutsche Automobil Treuhand GmbH (DAT), Hellmuth-Hirth-Str. 1, 73760 Ostfildern-Scharnhausen, Germany (Nemačka), kao i na https://www.dat.de/co2/.

Podaci o performansama benzinskih motora odnose se na vozila koja koriste RON 98 gorivo. Podaci o potrošnji goriva odnose se na vozila koja koriste referentna goriva u skladu sa Uredbom EU 715/2007. Mogu se koristiti i bezolovni RON 91 i jači sa maksimalnim sadržajem etanola od 10% (E10). BMW preporučuje gorivo RON 95. Za automobile visokih performansi, BMW preporučuje gorivo RON 98.