Žena i muškarac prolaze pored prednjeg dela BMW-a iz ptičje perspektive

BMW VIZUELIZATOR OŠTEĆENJA I VODIČ ZA VRAĆANJE VOZILA.

BMW VIZUELIZATOR OŠTEĆENJA I VODIČ ZA VRAĆANJE VOZILA.

    MI ČINIMO STVARI LAKIM. NEKOLIKO SAVETA KADA JE REČ O VRAĆANJU VAŠEG BMW.

    Ako odlučite da vratite svoj BMW, mi smo tu da vam pomognemo da ga dovedete u vrhunsku formu i učinimo proces što lakšim i jednostavnijim. Imamo jasne i jednostavne smernice i saželi smo ključne tačke kako bismo osigurali da sve teče glatko. Da bismo izbegli neočekivana iznenađenja, takođe dajemo primere šta se smatra habanjem i za koju vrstu štete možete biti naplaćeni.

    Pročitajte više

    POGLEDAJTE PROCES VRAĆANJA BMW VOZILA U VIDEU.

    BMW Vraćanje automobila BMW bele boje BMW tročetvrtinski prednji prikaz vozila tokom vožnje ispred industrijskog pejzaža

    VAŠE VOZILO SE NALAZI U DOBROM STANJU ILI MU JE POTREBNA POPRAVKA?

    Žena u narandžastoj jakni za volanom BMW-a

    Kada je vozilo u upotrebi, ono je podložno habanju. Na početku, vozilo je nov automobil i u odličnom stanju, a na kraju, završava kao polovan automobil. Znaci habanja koji nastaju usled upotrebe u normalnom drumskom saobraćaju su neizbežni i generalno se mogu klasifikovati kao prihvatljivi.

     

    KOJI SU PRIHVATLJIVI ZNACI KORIŠĆENJA?
    Lagani tragovi uobičajene upotrebe koji ne utiču negativno na ukupan vizuelni izgled vozila.


    KOJI SU NEPRIHVATLJIVI ZNACI UPOTREBE?
    Oštećenja koja nisu rezultat uobičajene upotrebe vozila i imaju negativan uticaj na ukupan vizuelni izgled vozila, odnosno utiču na njegovu tehničku sposobnost. Svaka šteta koja umanjuje vrednost vozila biće naplaćena.

    VIZUALIZATOR OŠTEĆENJA SPOLJAŠNJOSTI.

    ­Naš "visualizer" procene oštećenja eksterijera koji se lako koristi daje vam ideju o prihvatljivim ili neprihvatljivim oštećenjima koja bi mogla dovesti do dodatnih troškova.

    Vizualizator oštećenja spoljašnjosti beli BMW tročetvrtinski prednji prikaz
    BMW vizuelizator oštećenja spoljašnjosti BMW tročetvrtinski prednji prikaz prednjeg branika, krupan kadar

    Zaštita prednjeg branika i boka.

    PRIHVATLJIVO.

    Lagana abrazija boje (uglavnom u zoni zaobljenja) ili blage ogrebotine koje ne prolaze u potpunosti kroz farbu i kraće su od 25 mm ili manje od 10 mm bez oštećenja boje – po delu.

     

    NEPRIHVATLJIVO.

    Naprsline, pukotine i ogrebotine > 25 mm osim osnovnog sloja materijala. Izobličenja koja su vidljiva kada se gleda sa normalne udaljenosti ili gde komponenta nije pravilno pričvršćena na automobil.

    Vizualizator oštećenja spoljašnjost BMW tročetvrtinski prednji prikaz farova izbliza

    Stakla i osvetljenje.

    PRIHVATLJIVO.

    Izolovana kamena krhotina (manje od 25 mm) i/ili strugotine izvan vidnog polja vozača. Ogrebotine koje nisu primetne sa određene udaljenosti. 

     

    NEPRIHVATLJIVO.

    Naprsline i/ili pukotine. Kameni komadići u vidnom polju vozača. Polomljeni farovi, zadnja svetla i kućišta. U slučaju zamene vetrobranskog stakla, uverite se da su postavljena samo vetrobranska stakla koje je odobrio BMW (npr. senzor za kišu na vetrobranskom staklu).

    Vizualizator oštećenja spoljašnjosti BMW gume izbliza

    Gume i felne.

    Sledeća šteta na točkovima i felnama ne spada u prihvatljivo pošteno habanje i može dovesti do naplate:

     

    Ogrebotine na aluminijumskim naplatcima koje su duže od 50 mm ili dublje od 10 mm. Oštećenja točkova, krakova i glavčine, bočnih zidova, gazećeg sloja i felni. Točkovi sa gazećim slojem manjim od 2,0 mm. Gume i felne koje nisu u skladu sa preporukama za vozilo. Sve gume moraju biti zamenjene istom markom i tipom pneumatika; na primer, run-flat gume se moraju zameniti run-flat gumama, a ne normalnim pneumaticima. Gume moraju ispunjavati specifikacije navedene u priručniku za vlasnike.

    Vizualizator oštećenja spoljašnjosti BMW tročetvrtinski prednji prikaz izbliza

    Karoserija.

    Možda ćete biti naplaćeni za udubljenja i ogrebotine kada:

     

    Postoji ozbiljnije udubljenje preko 10 mm, udubljenja su probila površinu boje ili su nastala udubljenja na krovu. Takođe vam može biti naplaćeno ako su ogrebotine veće od 25 mm ili ako je otkriven osnovni sloj boje ili metal ispod.

    Vizualizator oštećenja spoljašnjosti BMW tročetvrtinski prednji prikaz farbarski radovi izbliza

    Farbarski radovi.

    Možda će vam biti naplaćene ogrebotine kada je:

     

    Površina boje probijena i zahteva nanošenje boje, ili postoji neusklađenost boja između panela, odnosno promena originalne boje vozila. Nalepnice ili omoti na vozilu se moraju ukloniti prilikom isporuke, a naše servisno osoblje je više nego voljno da to učini za vas.

    Vizualizator oštećenja spoljašnjosti BMW tročetvrtinski zadnji prikaz zadnji branik izbliza

    Zaštita zadnjeg branika i boka.

    PRIHVATLJIVO.

    Lagana abrazija boje (uglavnom u zoni zaobljenja) ili blage ogrebotine koje ne prolaze u potpunosti kroz farbu i kraće su od 25 mm ili manje od 10 mm bez oštećenja boje – po delu.

     

    NEPRIHVATLJIVO.

    Naprsline, pukotine i ogrebotine > 25 mm osim osnovnog sloja materijala. Izobličenja koja su vidljiva kada se gleda sa normalne udaljenosti ili gde komponenta nije pravilno pričvršćena na automobil.

    VIZUALIZATOR OŠTEĆENJA UNUTRAŠNJOSTI.

    ­Naš "visualizer" procene oštećenja enterijera koji se lako koristi daje vam ideju o prihvatljivim ili neprihvatljivim oštećenjima koja bi mogla dovesti do dodatnih troškova.

    Vizualizator oštećenja unutrašnjosti BMW kabina iz perspektive vozača
    Vizualizator oštećenja unutrašnjosti BMW presvlake bliži prikaz

    Presvlake.

    PRIHVATLJIVO.

    Normalno habanje podnih obloga i presvlaka (male ogrebotine i abrazije) usled normalne upotrebe. Nenormalnosti u boji koje se mogu ukloniti profesionalnim čišćenjem.

     

    NEPRIHVATLJIVO.

    Pukotine, prorezi, izgorele rupe, izgorele površine, rupe, poderotine i drugo, odnosno deformacije profilisanih delova. Pukotine ili odvajanja zaptivki vrata i poklopaca.

    Vizualizator oštećenja unutrašnjost mehanika BMW kabina izbliza

    Mehanika.

    PRIHVATLJIVO.
    Normalno habanje u skladu sa starošću vozila i pređenom kilometražom obezbeđujući bezbednost saobraćaja i rada.

     

    NEPRIHVATLJIVO.
    Redovni servis nije obavljen u skladu sa preporučenim servisnim intervalom i radovi na popravci su rezultat navedenog. Oštećenja ili prekomerno habanje mehaničkih i električnih delova vozila.

    Vizualizator oštećenja unutrašnjost elektronika BMW centralna konzola izbliza

    Elektronika.

    PRIHVATLJIVO.
    Normalno habanje u skladu sa starošću vozila i pređenom kilometražom obezbeđujući bezbednost saobraćaja i rada.

     

    NEPRIHVATLJIVO.
    Redovni servis nije obavljen u skladu sa preporučenim servisnim intervalom i radovi na popravci su rezultat navedenog. Oštećenja ili prekomerno habanje mehaničkih i električnih delova vozila.

    bmw-vodič-za-vraćanje-vozila

    Čovek montira far u plavi BMW u proizvodnoj hali

    KORAK 1: BMW PREPORUČUJE KOMPLEMENTARNI PREDPREGLED.

    Iskoristite besplatni predpregled. Jednostavno zakažite sastanak sa svojim BMW salonom 4-6 nedelja pre isteka ugovora da biste utvrdili trenutno stanje vašeg vozila. Dobićete jasne informacije o potrebnim popravkama, servisiranju i održavanju pre konačnog vraćanja vozila.

    Pronađite svog BMW prodavca
    Čovek sa maskom radi na poklopcu prednjeg točka BMW sa mašinom za poliranje

    KORAK 2: POPRAVKA VEĆIH OŠTEĆENJA – SAMO DA BISTE BILI SIGURNI.

    Ne očekujemo da će vaš BMW biti savršen kada ga vratite, ali ako postoji bilo kakva šteta izvan poštenog habanja, ona može biti naplaćena[1]. Nakon pregleda dobićete izveštaj o stanju vozila sa detaljima o eventualnim oštećenjima. Takođe će uključiti preporuke za popravke. Ako vaše vozilo zahteva bilo kakve radove, obratite se svom BMW prodavcu i osiguravajućem društvu kako bi se ova šteta mogla popraviti pre isteka ugovora.

    Žena u narandžastoj odeći stoji pored BMW ispred poslovne zgrade i gleda u svoj mobilni telefon

    KORAK 3: OMOGUĆAVANJE GLATKOG VRAĆANJA VOZILA.

    Jednostavno kontaktirajte svog BMW prodavca da biste zakazali konačnu proveru i vraćanje vozila. Uverite se da je automobil u ugovorenom stanju, čist iznutra i spolja i da sadrži najmanje četvrtinu rezervoara goriva ili odgovarajućeg električnog punjenja. Inspekcija će takođe zabeležiti konačnu kilometražu u odnosu na ugovorno ograničenje kilometraže (ako postoji) prema vašem ugovoru.

    BMW-ov savetnik za kupce sa tabletom u ruci stoji sa klijentom ispred otvorenih vrata BMW-a sa vozačeve strane, iz ptičje perspektive

    KONTROLNA LISTA PRILIKOM VRAĆANJA:

    U prilogu je korisna kontrolna lista koja će vam dati pregled onoga što vam je potrebno da biste izbegli bilo kakve neočekivane troškove prilikom vraćanja vašeg BMW-a. Uverite se da imate sledeće:

    • 1. Ključevi vozila.
    • 2. Originalni dokumenti.
    • 3. Gume.
    • 4. Dodatna oprema vozila.
    • 5. Procena vozila.
    • 6. Lična provera.

    NAJČEŠĆA PITANJA: PITANJA I ODGOVORI O TRAGOVIMA UPOTREBE I OŠTEĆENJA.

    Dobićete pregled prihvatljivih ili neprihvatljivih oštećenja vašeg vozila koja podležu naplati.

    Pročitajte više
    • Na šta treba da obratim pažnju prilikom vraćanja vozila na lizing?
    • Da li treba da očekujem dodatne troškove kada ugovor o zakupu vozila istekne?
    • Šta se dešava ako moje vozilo ima bilo kakvo oštećenje na kraju ugovora o zakupu?
    • Koji su prihvatljivi znaci upotrebe?
    • Koji su neprihvatljivi znaci upotrebe?
    • Koje se ogrebotine i udubljenja na karoseriji mogu naplatiti?
    • Koja šteta na točkovima i felnama ne spada u prihvatljivo pošteno habanje i može dovesti do naplate:
    • Koji su znaci upotrebe na staklima i osvetljenju prihvatljivi, a koji nisu?
    • Koji su znaci upotrebe na prednjem braniku i zaštiti bokova prihvatljivi, a koji nisu?
    • Koji su znaci upotrebe na zadnjem braniku i zaštiti bokova prihvatljivi, a koji nisu?
    • Koja se šteta na karoseriji može naplatiti?
    • Koji su znaci upotrebe na presvlakama prihvatljivi, a koji nisu?
    • Koji su znaci upotrebe u pogledu mehanike prihvatljivi, a koji nisu?
    • Koji su znaci upotrebe u pogledu elektronike prihvatljivi, a koji nisu?

    UVEK VAMA NA USLUZI.

    BMW-ov savetnik za kupce savetuje klijenta preko tableta u BMW-ovom salonu

    KRATKI PREGLED VAŠIH KLJUČNIH KONTAKTA.

    Ako imate bilo kakvih pitanja u vezi sa vašim ugovorom o lizingu ili vraćanjem vašeg BMW-a, rado ćemo vam pomoći. Jednostavno kontaktirajte svog BMW partnera. Ako je moguće, pri ruci imate broj vašeg ugovora ili registarski broj vašeg vozila.

    BMW FINANSIJSKE USLUGE: DRAGO NAM JE ŠTO MOŽEMO DA VAM POMOGNEMO.

    Čovek stoji ispred otvorenih vrata sa vozačeve strane i predaje ključ vozila BMW-om savetniku za kupce

    BESPLATAN BMW-OV PREDPREGLED.

    Najlakše je: jednostavno zakažite termin kod nas. Besplatno ćemo proveriti sve relevantne funkcionalne delove vašeg BMW-a. Na ovaj način, svaki kvar i nedostatak može biti otkriven i popravljen unapred.
    Žena konfiguriše BMW po svom izboru kod kuće preko laptopa

    KONFIGURIŠITE VAŠE VOZILO.

    Konfigurišite svoje sopstveno vozilo iz snova i saznajte više o cenama, cenama lizinga i ponudama za finansiranje.
    BMW-ov savetnik za kupce daje savet klijentu putem tableta ispred BMW-a sa servisom u pozadini

    BMW ZAMENA

    Otkrijte sve prednosti BMW-ove zamene i izračunajte procenjenu vrednost vašeg vozila sada. Besplatno i bez ikakvih obaveza.