VIŠE AGILNOSTI. MANJE OTPORA VAZDUHA.

Aerodinamičnost

VIŠE AGILNOSTI. MANJE OTPORA VAZDUHA.

Aerodinamičnost

Dobre zamisli ne moraju uvek da budu komplikovane: zahvaljujući ciljanim merama aerodinamičnosti kao što je kontrola otvora za vazdušnu ventilaciju, aktivni zadnji spojler ili Vazdušna zavesa u prednjem pregradnom panelu, vaš BMW je u stanju da postigne optimalizovani koeficijent otpora vazduha. Ovo ima pozitivan učinak po efikasnost i voznu stabilnost dok ujedno smanjuje nivo buke u kabini. Uverite se i sami u to.

VIŠE AGILNOSTI. MANJE OTPORA VAZDUHA.Aerodinamičnost

Dobre zamisli ne moraju uvek da budu komplikovane: zahvaljujući ciljanim merama aerodinamičnosti kao što je kontrola otvora za vazdušnu ventilaciju, aktivni zadnji spojler ili Vazdušna zavesa u prednjem pregradnom panelu, vaš BMW je u stanju da postigne optimalizovani koeficijent otpora vazduha. Ovo ima pozitivan učinak po efikasnost i voznu stabilnost dok ujedno smanjuje nivo buke u kabini. Uverite se i sami u to.

AKTIVNA PREDNJA REŠETKA SA VAZDUŠNIM STRUJANJEM.

Aktivna prednja rešetka sa vazdušnim strujanjem zna kada je motoru, kočnicama i drugim komponentama potreban vazduh i automatski otvara vazdušne ventile. Ako usisavanje vazduha više nije potrebno, ona ih ponovo zatvara. To poboljšava aerodinamičnost, a potrošnja goriva opada.

VAZDUŠNA ZAVESA.

Dok kontrolišete svoje vozilo, Vazdušna zavesa kontroliše strujanje vazduha. To je zato što ona smanjuje otpornost vazduha šasije na neverovatno jednostavan, a opet veoma efektan način. Njeni kanali koji se sužavaju ubrzavaju strujanje vazduha i navode ga pored točkova. Ovo smanjuje vazdušnu turbulenciju u kućištima točkova i smanjuje otpor šasije kao i potrošnju goriva i emisije CO2.

USISNIK ZA VAZDUH.

Ubrzavate. Krećete se sve brže i brže. Ali i dalje ne možete da primetite nikakav otpor vazduha. To je zato što Usisnik za vazduh kanališe vazduh na prednje točkove. On smanjuje turbulenciju na kućištima točkova i raspršuje vazdušne kovitlace. Potrošnja goriva i emisije CO2 se smanjuju.

AKTIVAN ZADNJI SPOJLER.

Kako brzina raste, rastu i sile koje dejstvuju na karoseriju vozila. Pri brzini od 110 km/h, aktivni zadnji spojler se automatski istura. Otpor se smanjuje, držanje za put je optimalno, odizanje na zadnjim osovinama je smanjeno. Pored toga, smanjuje se potrošnja goriva te tako i emisije CO2. Pri brzini od 70 km/h, zadnji spojler se automatski uvlači.

AIR BLADE.

Air Blade je izbočina C-stuba oštrih ivica koja razdvaja protok vazduha te tako smanjuje trag za vozilom. Ovo smanjuje aerodinamični otpor pozadi, što opet smanjuje kako potrošnju goriva, tako i emisije CO2.

AERO FELNE.

Pravo rešenje za vetar: Aero felne sa optimalizovanim protokom u Turbinskoj izvedbi navode protok vazduha optimalno duž bokova vozila te time pojačavaju aerodinamičnost vozila.

AERODINAMIČNOST MODELA BMW i8.

Aerodinamična školjka karoserije, upadljiv konusni oblik, mala težina – BMW i8 jasno pokazuje svoj karakter kao čistokrvni sportski automobil. Niz aerodinamično optimalizovanih elemenata obezbeđuje istovremeno postizanje maksimalne dinamičnosti i optimalne efikasnosti. Jedan primer za to može se videti u zadnjim LED svetlima izrađenim na osnovu principa slojevitog dizajna i konstruisanim poput vazdušnih kanala kroz koje protiče strujanje vazduha.

Kombinovana potrošnja goriva u l/100 km: 2,1
Kombinovane emisije CO2 u g/km: 49
Kombinovana potrošnja elektriciteta u kWh/100 km: 11,9

Potrošnja goriva i emisije CO2.

  • Više informacija o zvaničnoj potrošnji goriva i zvaničim specifičnim emisijama CO2 za nove automobile možete naći u smernicama za potrošnju goriva i emisije CO2 za nove automobile koje su dostupne besplatno na svim prodajnim mestima i od DAT Deutsche Automobil Treuhand GmbH, Hellmuth-Hirth-Str. 1, 73760 Ostfildern, Germany.