covid

INFORMACIJE O NAŠIM USLUGAMA TOKOM TRAJANJA PANDEMIJE COVID-19.

INFORMACIJE O NAŠIM USLUGAMA TOKOM TRAJANJA PANDEMIJE COVID-19.

Dragi prijatelji,


S obzirom na trenutnu situaciju oko pandemije COVID-19 (koronavirusa), želeli smo da vam se obratimo kako bismo vam stavili do znanja da mislimo na sve one koje pogađa ova globalna epidemija. Takođe želimo da vas uverimo u to da činimo sve što možemo kako bismo prvenstvo ukazali na važnost zdravlja i sigurnosti naših klijenata, zaposlenih i partnera.


Kako se prilagođavamo ovoj krizi, naš fokus je na tome da ispunimo sve potrebe klijenata. Činimo sve kako bi se
naši zaposleni i klijenti osećali bezbedno:

 

  • Svi naši zaposleni poštuju „društvenu distancu“ držeći se na udaljenosti od 2 metra od klijenata i svojih kolega.
  • Redovno čistimo naše prostorije sanitarnim i dezinfekcionim proizvodima.
  • Značajno je uvećan broj mesta za dezinfekciju ruku u prodajnim salonima.
  • U Servisnom odeljenju, članovi našeg tima nose rukavice.
  • Vaš volan i sedište biće pokriveni plastičnom folijom čim nam predate vozilo.
  • Tehnike čišćenja primenjuju se na naša vozila posle svake test vožnje.
  • Zaposleni posebno obraćaju pažnju na osetljiva mesta unutar vozila, kao što su: sedišta, volan, ručice na vratima
    i druge tvrde površine.
  • Ograničenja putovanja, i po potrebi protokoli samoizolacije, na snazi su za sve naše zaposlene.

Molimo vas, u nastavku pronađite česta postavljena pitanja. Takođe, mi ćemo nastaviti da budemo aktivni na našim kanalima komunikacije, trudeći se da budemo u kontaktu sa vama dok „držimo rastojanje“.


Zajedno smo u ovome.
Ostanite kod kuće.

Pročitajte više

VAŠA PITANJA. NAŠI ODGOVORI.

  • Da li su BMW salon i servis trenutno otvoreni?

    Da, saloni su trenutno otvoreni ali sa izmenjenim radnim vremenom. Kontaktirajte ovlašćenog dilera putem telefona ili interneta za više informacija. Sve informacije od radnom vremenu i kontakte mozete pronaći na kraju ove stranice.

  • Kako mogu da saznam informacije o prodaji vozila?

    Obratite se ovlašćenom dileru putem telefona ili interneta da biste se upoznali sa pojedinačnom situacijom i radnim vremenom dilera. Sve informacije od radnom vremenu i kontakte mozete pronaći na kraju ove stranice.

  • Kako mogu da stupim u kontakt sa prodajom i servisom?

    Delta Motors - Beograd

    Prodaja: 011 353 99 01
    E-mail: office@bmw.rs

    Servis: 011 353 99 28
    E-mail: servis@bmw.rs

    BMW Life style shop 24h: shop.bmw.rs

    Radno vreme:
    Radnim danima: 08:30 – 15:00h
    Subotom: Salon 09:00 – 11:30h, Servis 07:30 - 11:30


    Radulović - Beograd

    Prodaja: 011 20 80 180
    E-mail: prodaja@radulovic-group.com

    Servis: 011 20 80 180
    E-mail: servis@radulovic-group.com

    Radno vreme:
    Radnim danima: 08:30 - 15:00h


    Radulović - Novi Sad

    Prodaja: 021 820 888
    E-mail: novisad@radulovic-group.com

    Servis: 021 820 888
    E-mail: novisad@radulovic-group.com

    Radno vreme:
    Radnim danima: 08:30-15:00h


    Mitić Company - Niš

    Prodaja i servis: 018 451 95 19
    E-mail: office@bmw-mitic.rs

    Radno vreme:
    Radnim danima: 09:00 - 15:30h


    Autogarant - Čačak

    Prodaja: 032 380 900
    E-mail: office@autogarant.rs

    Servis: 032 515 00 33
    E-mail: bmwprijem@autogarant.rs

    Radno vreme:
    Radnim danima: 08:00 - 14:00h


    Stefanovic Auto - Mladenovac

    Prodaja: 011 82 01 900
    Email: salon@bmw-stefanovic.com

    Servis: 011 8201 900
    Email: info@bmw-stefanovic.com

    Radno vreme:
    Radnim danima: 09:00 - 14:00h
    Subotom: 08:00 - 11:00h

Zakažite servis

Šta ukoliko mi je potrebno da zakažem servis?

Kontaktirajte nas

Da li imate još neka pitanja pitanja za nas?

BMW Premium Selection

Gde mogu da zatražim ponudu?

story

Ideje za dobro provedeno vreme kod kuće.