DELEGIRAJTE POUZDANIM POMAGAČIMA.

BMW ConnectedDrive sistemi za pomoć vozaču u BMW X1.

Ovi sistemi za pomoć su profesionalci: Velik izbor sistema za pomoć vozaču su tu da vam pomognu tokom vožnje BMW X1. Oni garantuju maksimalnu bezbednost i udobnost u svakom trenutku. S toga, možete se koncentrisati na ono što je važno – bezbrižno uživanje u vožnji.

Read more

NAVIGATION PLUS SITEM.

Navigacija Plus uključujući BMW Head-Up Display spaja nekoliko korisnih komponenti: navigacioni sistem sa ugrađenimi 8,8" LCD kolornim ekranom, radiom, MP3 plejerom, RDS duplim tjunerom i klasterom instrumenata sa 5,7" TFT ekranom visoke rezolucije. BMW Head-Up Display uj punom koloru projektuje relevantne informacije o vožnji direktno u vozačev vidokrug, tako da se on može bolje fokusirati na vožnju. Usmeravanje po rutama obezbeđeno je na prikazu mape i strelica, zajedno sa govornim instrukcijama. Sistemom se upravlja intuitivno primenom iDrive Touch kontrolera, direktnih tastera kontrola menija i osam funkcionalnih omiljenih stavki, kontrole glasom ili tačskrina sa interaktivnim pločicama, koje prikazuju sadržinu uživo. Sistem je opremljen i USB i Bluetooth konektivnošću, kao i uređajem bez korišćenja ruku.

Navigacija Plus pokazuje vozačima brzu i direktnu rutu kroz brojne evropske zemlje, a u nekim slučajevima čak i dalje od toga. TMC tehnologija se koristi za ranu detekciju smetnji u saobraćaju i za brzu kalkulaciju alternativnih ruta, tako da vozilo dolazi na odredište što je pre moguće pri izbegavanju saobraćaja.

  • iDrive Touch kontroler

    iDrive Touch kontroler (deo navigacionog sistema Profesional) omogućuje zgodno upravljanje kontrolnim ekranom samo jednom rukom. Zahvaljujući pločici osetljivoj na dodir koja je integrisana u kontroler lako je rukom upisivati informacije kao što su odredišta za navigacioni sistem. Kontroler se može takođe okretati i pritiskati radi pristupa mnogim funkcijama, promene različitih funkcija i skrolovanja kroz liste. Njime se može lako i intuitivno rukovati, pošto se zasniva na čulu dodira. To posebno olakšava život vozaču zato što zadržava skretanje pažnje sa saobraćaja na apsolutnom minimumu. Sve funkcije kojima se rukuje pomoću kontrolera mogu se jasno videti na kontrolnom ekranu.

BMW Head-Up Ekran

BMW HEAD-UP EKRAN.

BMW Heads-up ekran u boji projektuje sve relevantne informacije vezane za vožnju u vidno polje vozača, što znači da vozač može ostati fokusiran na vožnju. Trenutna brzina, instrukcije navigacionog sistema, ograničenje brzine uključujući zabranu preticanja i telefon i lista pesama su prikazani na ekranu.

SISTEM ZA POMOĆ PRI VOŽNJI.

Bezbednosni paket opreme za pomoć vozaču predstavlja kombinaciju sistema sa kamerom, sistem dugih svetala, informacija o ograničenju brzine i sistema za upozorenje o napuštanju trake i upozorenja o pešacima sa funkcijom laganog gradskog kočenja.
Sistem dugih svetala pruža optimalnu vidljivost po mraku tako što izbegava ostale vozače prilikom distribucije svetla dugih svetala. Inteligentni sistem o pružanju inforamcija o ograničenju brzine prepoznaje ograničenja brzine putem kamere i koristeći navigacione podatke, zajedno sa podacima iz ostalih sistema kao što je GPS ili senzori za kišu, kako bi uzeo u obzir ograničenja brzne u određenom periodu dana ili po određenim vremenskim uslovima.
Sistem za upozorenje o napuštanju trake uzrokuje vibracije volana kada vozilo slučajno napusti svoju traku pri brzinama preko 70 km/h. U kritičnim situacijama, sistem za kontrolu približavanja obaveštava vozača u dva koraka. Sistem za upozorenje o pešacima pri brzinama od 10 do 60 km/h i emituje upozorenje u slučaju neposredne opasnosti. U isto vreme, kočnice su pripremljene radi bržeg odzva. U slučaju opasnosti, sistem inicira kočenje, garantujući da se sila sudara smanji. Ako vozilo ispred vas naglo zakoči, sve jača upozorenja se emituju, da bi na kraju vozilo lagano počelo da koči.

SISTEM ZA POMOĆ PRI PARKIRANJU.

Pomoćnik pri parkiranju olakšava paralelno parkiranje. Bez obzira da li je aktiviran ili nije, sistem meri potencijalna parking mesta-čak i mala parking mesta-dok prolazite pored malom brzinom (35 km/h) na maksimalnoj udaljenosti od 1.5m od reda parkiranih automobila. Kada je pronađeno dovoljno veliko mesto, vozač jednostavno upali pokazivače pravca i pomoćnik pri parkiranju preuzme upravljanje vozilom, dok vozač upravlja pedalama gasa i kočnice i menjačem. Sistem takođe pruža instrukcijena kontrolnom ekranu i zvučne signale. Na taj način vozač može biti opušten i uživati u povećanoj bezbednosti prilikom parkiranja.

REAR VIEW KAMERA.

REAR VIEW KAMERA.

Rear View kamera omogućava lakše manevrisanje prilikom vožnje unazad pri brzinama manjim od 15 km/h, na primer prilikom parkiranja. Ona pokazuje oblast iza automobila uz pomoć kontrolnog ekrana. Interaktivne linije navođenja za merenje udaljenosti i radijusi skretanja pomažu vozaču priikom manevrisanja, prepreke su obeležene u boji.

SISTEM ZA KONTROLU UDALJENOSTI TOKOM PARKIRANJA.

PDC sistem (sistem za pomoć pri parkiranju) na zadnjem kraju vozila olakšava vožnju unazad i parkiranje automobila na uskim mestima. Blizina prepreka iza vozila je naznačena akustično sa zvukom upozorenja, kao i vizuelno na kontrlnom ekranu.

POTROŠNJA GORIVA I EMISIJA CO2 GASOVA.

Potrošnja goriva i emisija CO2 gasova za BMW X1 modele sa benzinskim i dizel motorima:
Potrošnja goriva u l/100 km (kombinovano): 3.9 do 6.6
Emisija CO2 gasova u g/km (kombinovano): 104 do 152

Potrošnja goriva i emisija CO2 gasova za BMW X1 xDrive25i:
Potrošnja goriva u l/100 km (kombinovano): 6.4 do 6.6
Emisija CO2 gasova u g/km (kombinovano): 149 do 152

Dodatne informacije o zvaničnoj potrošnji goriva i emisiji CO2 gasova za nove putničke automobile se mogu pronaći u „Uputstvo za potrošnju goriva i emisiju CO2 gasova novih putnički vozila“, koje je besplatno dostupno na svim prodajnim mestima i kod DAT Deutsche Automobil Treuhand GmbH, Hellmuth-Hirt-Str.1, 73760 Ostfildern, Nemačka.

Read more