SPORTSKI+

Dinamika i efikasnost vožnje BMW-a serije 4 Cabrio.

SPORTSKI+

Dinamika i efikasnost vožnje BMW-a serije 4 Cabrio.

SPORTSKI+Dinamika i efikasnost vožnje BMW-a serije 4 Cabrio.

Novi BMW serije 4 Cabrio pruža neverojatno intenzivne trenutke vožnje zahvaljujući uzbudljivoj karakteristici snage i okretnoj dinamici. Bilo uz lagano krivudanje obalskim putem ili u vožnji na zahtevnom planinskom prevoju, motori visokih performansi, efikasno lagane konstrukcije i sportski okretno vešanje prikazuje ono za što su oni zaista sposobni.

 

 

 

BMW 430i Cabrio:
Potrošnja goriva u l/100 km (kombinovano): 7.0–6.6
Emisija CO2 u g/km (kombinovano): 162–154

Rezultati EU ciklusa ispitivanja i potrošnja goriva zavise od odabranog formata guma. Ilustrovani modeli uključuju dodatnu opremu.

 

INTENZIVNE PERFORMANSE.

BMW serije 4 Cabrio ujedinjuje izvanredne dinamike i upravljanje visoke preciznosti kako bi stvorio jedinstveno iskustvo neograničenog užitka u vožnji. Savršeno ponašanje na putu se može osetiti u svakom trenutku, čak i pri skretanju i u zahtevnim situacijama vožnje. Doživite impresivnu sintezu snažnih performansi i sportske agilnosti.

SNAŽNI MOTORI.

BMW TwinPower Turbo redni šestocilindarski benzinski motor.

Dominantna snaga, neometan rad i uzbudljiv zvuk su obeležja BMW TwinPower Turbo rednog šestocilindarskog benzinskog motora s najnovijom generacijom modela motora BMW EfficientDynamics. S dva VANOS-a, Valvetronicom, visokopreciznim ubrizgavanjem i TwinScroll turbopunjačem, on generiše 240 kW (326 KS) i ima prosečnu kombinovanu stopu potrošnje goriva od 7.6 do 6.8 litara na 100 km.

BMW TwinPower Turbo četvorocilindarski benzinski motor.

Najnovija generacija BMW TwinPower Turbo 2,0-litarskog četvorocilindarskog benzinskog motora jamči maksimalno zadovoljstvo u vožnji. Poznat je po svojoj agilnoj isporuci snage, kao i po izuzetnim reakcijama čak i pri malom broju obrtaja, a takođe je izuzetno štedljiv uz niske emisije.

BMW TwinPower Turbo redni šestocilindarski dizel motor.

Nova generacija BMW TwinPower Turbo rednog šestocilindarskog dizel motora nudi impresivnu isporuku snage u kombinaciji s izvrsnim podacima o potrošnji, kao rezultat visoko inovativne tehnologije poput turbo punjača s promenljivom geometrijom turbine i direktnim ubrizgavanjem goriva zajedničkim vodom (CommonRail) od. Motor isporučuje 190 kW (258 KS) do 230 kW (313 KS) i impresivan maksimalan obrtni moment od 560 do 630 Nm.

BMW TwinPower Turbo četvorocilindarski dizel motor.

BMW TwinPower Turbo 2,0-litarski četvorocilindarski dizel motori najnovije generacije pokazuju agilnu isporuku snage, kao i odličan odziv, čak i pri malom broju obrtaja. Tehnologija turbo punjača s promenljivom geometrijom turbine i direktnim ubrizgavanjem goriva zajedničkim vodom (CommonRail) osiguravaju izuzetnu štedljivost i niske emisije ovih motora.

8-BRZINSKI MENJAČ STEPTRONIC.

Opcioni 8-brzinski sportski automatski menjač osigurava maksimalni nivo dinamike, efikasnosti i udobnosti vožnje. Kratko vreme prenosa poboljšava vrednost ubrzanja, dok fino stepenovanje zupčanika omogućava jedva primetno menjanje stepena prenosa. Istovremeno, motor se održava na idealnom nivou obrtaja za optimalan razvoj snage dok je nivo buke smanjen. Osmi stepen prenosa smanjuje obrtaje motora pri visokim brzinama i time potrošnju goriva i emisije CO2.

SPORTSKE VOZNE KARAKTERISTIKE.

Čak i po najlepšem vremenu, BMW serije 4 Cabrio je u mogućnosti dodatno poboljšati vaše dobro raspoloženje. Uz kontrolu doživljaja vožnje. To je zato što režim SPORT ili opcioni režim SPORT+ aktivira tvrđe postavke amortizera i to je idealno za dinamičan stil vožnje. Posebno u kombinaciji s opcionim prilagodljivim M vešanjem i varijabilnim sportskim upravljanjem sa Servotronicom. Obe komponente proizvode još prijatnije rukovanje.

  • Raspodela opterećenja osovine 50:50

    Idealna raspodela osovinskog opterećenja od 50:50 osigurava izvrsno održavanje smera vožnje, agilno upravljanje i precizan odziv upravljača. Dok u isto vreme, niži centar gravitacije i kraći prevesi dodatno poboljšavaju vozne karakteristike.

  • Prilagodljivo M vešanje

    Prilagodljivo M vešanje može se elektronički prilagoditi u bilo koje vreme u skladu s uslovima na putu i uslovima vožnje. Vozač može podesiti karakteristike vešanja putem kontrole doživljaja vožnje kako bi omogućio željeni stil vožnje u to vreme – od ugodnog do izuzetno sportskog s izrazito agilnim upravljanjem.

  • Promenljivi sportski upravljač

    Promenljivi sportski upravljač sa Servotronicom stvara direktan i okretan odziv upravljača i osigurava manje fizičkog napora potrebnog za okretanje upravljača. On reaguje na ugao upravljača s različitim odnosima upravljanja. Time se poboljšava rukovanje prilikom dinamičnije vožnje i smanjuje napor potreban za upravljanje pri parkiranju i skretanju. Opcioni SPORT+ način je dodatna osobina ovog paketa.

DINAMIKA MODELA PORODICE BMW-A SERIJE 4.

DINAMIKA MODELA PORODICE BMW-A SERIJE 4.

BMW EFFICIENT DYNAMICS.

BMW EFFICIENT DYNAMICS.

Manja potrošnja goriva, više zadovoljstva u vožnji: To je BMW-ov sistem Efficient Dynamics. On obuhvata niz različitih tehnologija koje utiču na pogonski sistem, upravljanje energijom i koncept vozila. Rezultat je manja potrošnja goriva i manje emisije CO2 uz više dinamike i zabave u vožnji u isto vreme. Standardni element u svakom BMW-u i, naravno, u BMW-ovoj seriji 4 Cabrio takođe.

Potrošnja goriva i emisije CO2.

  • Rezultati EU ciklusa ispitivanja i potrošnja goriva zavise od odabranog formata guma. Ilustrovani modeli uključuju dodatnu opremu.

    Dodatne informacije o zvaničnoj potrošnji goriva i zvaničnim specifičnim emisijama CO2 novih putničkih automobila mogu se naći u "Vodiču za potrošnju goriva, emisije CO2 i potrošnju električne energije novih automobila“), koji je dostupan bez naknade na svim prodajnim mestima, od Deutsche Automobil Treuhand GmbH (DAT), Hellmuth-Hirth-Str. 1, 73760 Ostfildern-Scharnhausen te preko linka http://www.dat.de/en/offers/publications/guideline-for-fuel-consumption.html.

    Podaci se ne odnose na pojedino vozilo te nisu deo ponude; oni su namenjeni samo kao osnova za upoređivanje različitih tipova vozila. Emisije CO2 koje nastaju tokom proizvodnje i isporuke goriva ili drugih izvora energije zanemaruju se prilikom određivanja emisija CO2 u skladu uz Direktivom 199/94/EK.