Dinamičnost vožnje BMW Serije 2 Coupe

NIJE POTREBAN VOZAČ VEĆ SAUČESNIK.

Dinamičnost vožnje BMW Serije 2 Coupe.

NIJE POTREBAN VOZAČ VEĆ SAUČESNIK.

Dinamičnost vožnje BMW Serije 2 Coupe.

Kada živite život punim plućima ne pristajete na kompromise. Isti je slučaj za BMW Serije 2 Coupe. Prianjanje na putu, raspodela težina od 50:50 i sportske performanse sa pogonom na zadnjim točkovima su jedinstvene za ovu klasu. Dinamičan i živahan, fokusiran na jedan cilj: ultimativni užitak u vožnji.

NIJE POTREBAN VOZAČ VEĆ SAUČESNIK.Dinamičnost vožnje BMW Serije 2 Coupe.

Kada živite život punim plućima ne pristajete na kompromise. Isti je slučaj za BMW Serije 2 Coupe. Prianjanje na putu, raspodela težina od 50:50 i sportske performanse sa pogonom na zadnjim točkovima su jedinstvene za ovu klasu. Dinamičan i živahan, fokusiran na jedan cilj: ultimativni užitak u vožnji.

Možete osetiti njegov poriv da se pokrene čak i kada stoji u mestu. Obećanje koje BMW Serije 2 Coupe održi čim pritisnete START dugme. Uverite se sami

DINAMIČNOST VOŽNJE.

Možete osetiti njegov poriv da se pokrene čak i kada stoji u mestu. Obećanje koje BMW Serije 2 Coupe održi čim pritisnete START dugme. Uverite se sami.

DINAMIČNOST VOŽNJE.

Možete osetiti njegov poriv da se pokrene čak i kada stoji u mestu. Obećanje koje BMW Serije 2 Coupe održi čim pritisnete START dugme. Uverite se sami.

Kontrola lansiranja

KONTROLA LANSIRANJA.

KONTROLA LANSIRANJA.

BMW Serije 2 Coupe odmah impresionira; čak i kada stoji u mestu. Ključna reč koja uzbuđuje sve sportski nastrojene vozače: maksimalno ubrzanje. To je moguće uz pomoć funkcije 8-stepene Steptronic Sport transmisije, nazvane kontrola lansiranja. Jedan pritisak na DSC taster, prebacite ručicu menjača u „S“ položaj, pritisnite pedalu kočnice i aktivirajte „kick-down“ funkciju pedalom gasa – pustite pedalu kočnice i saznajte šta obrtni momenat znači.

Adaptivna M suspenzija

ADAPTIVNA M SUSPENZIJA.

Adaptivna M suspenzija je spuštena za deset milimetara, dodatno povećavajući ukupan dinamični potencijal vozila. Vozač može podesiti karakteristike vožnje putem sistema za kontrolu iskustva u vožnji kako bi omogućio stil vožnje koji mu najviše odgovara – od udobnog do ekstremno sportskog. Koje god podešavanje da je izabrano, adaptivna M suspenzija elektronski kontroliše amortizere i prilagođava ih uslovima na putu u deliću sekunde. Sistem takođe koriste brojne senzore koji mere vibracije točka, brzinu vozila kako bi se postiglo optimalno vešanje i bezbednost vozila.

COMFORT režim se može izabrati radi opuštenog putovanja. SPORT režim aktivira izrazito sportsku suspenziju radi mnogo tvrđeg vešanja. Radim ekstremno dinamične vožnje, režim SPORT+ je najbolji izbor: DTC funkcija (Dinamična kontrola proklizavanja) je aktivirana, što omogućava više proklizavanje pogonskih točkova, radi sportske vožnje koja pomera granice dinamike vozila. Međutim DSC funkcija nije potpuno isključena; umesto toga ona interveniše mnogo kasnije – u granicama fizički mogućeg i bezbednog – kako bi se stabilizovalo vozilo.

Varijabilno sportsko upravljanje

VARIJABILNO SPORTSKO UPRAVLJANJE.

Varijabilno sportsko upravljanje sa Servotronik upravljanjem omogućava direktne i agilne karakteristike vožnje sa minimalnim naprezanjem. Reaguje tako što menja odnos upravljanja nezavisno od trenutne brzine. Na taj način smanjuje potrebno okretanje volana kako bi se postigao potreban ugao upravljanja. Agilnost je poboljšana, naročito prilikom dinamične vožnje u oštrim krivinama ili prilikom nagle promene pravca radi izbegavanja prepreka. Takođe povećava udobnost prilikom parkiranja, okretanja ili manevrisanja. Kod malih uglova skretanja sistem pruža odlični direkcionu stabilnost i veoma visok stepen preciznosti upravljanja.

KONTROLA ISKUSTVA U VOŽNJI.

Kontrola iskustva u vožnji

KONTROLA ISKUSTVA U VOŽNJI.

Comfort režim, ECO PRO režim i Sport režim.

Kontrola iskustva u vžnji dopušta vozaču da izabere između Comfort režima, ECO PRO režima koji povećava efikasnost i Sport režima koji dozvoljava dinamičniju vožnju.

Efikasnost sa ECO PRO režimom.

Efikasni ECO PRO režim inteligentno prilagođava karakteristike ubrzanja i transmisije, kao i rad klima uređaja i grejanje kabine. ECO PRO režim smanjuje potrošnju goriva za 20 procenata. Funkcija krstarenja, Pomoćnik za izabranu rutu i ECO PRO ruta (dostupn samo sa navigacionim sistemom Professional) dodatno štedi gorivo. Pomoćnik izabrane rute koristi navigacioni sistem kako bi procenio uslove na putu i dao vam savete. Ako postoji promena ograničenja brzine nakon sledeće krivine sistem savetuje vozača da uspori pre skretanja.
Opcija ECO PRO ruta takođe pomaže u smanjenju potrošnje goriva. Ona predlaže efikasnu rutu koja uzima u obzir obim saobraćaja, vaš stil vožnje i lokalne uslove. Funkcija krstarenja omogućava vozilu da krstari putem pri brzinama do 160 km/h kada vozač skinte nogu sa pedale gasa bez kočenja. U Sport režimu, automobil reaguje direktnije, omogućavajući sportski stil vožnje.

Upravljanje

UPRAVLJANJE.

UPRAVLJANJE.

BMW Serije 2 Coupe nije dizajniran samo kako bi ispunio vozačeve potrebe ne uzimajući u obzir dizajn i funkcionalnost. Njegova tehnologija ima cilj da stvori mašinu koja nudi čist užitak u vožnji. Taj cilj je postignut! Zahvaljujući zadnjem pogonu, kontroli iskustva u vožnji, varijabilnim sportskim upravljanjem i –jedinstvemo za njegovu klasu- savršenoj raspodeli težine od 50:50, ovaj sportski kupe oduševljava neverovatno agilnim i preciznim upravljanjem. Ili kako mi to zovemo: nesputano uživanje u vožnji.